تصاویر شکسته، رنگ های نامتناسب و لینک های منو که به جایی نمی رسند—همه ما این بلایای طراحی را به صورت آنلاین تجربه کرده ایم. گاهی اوقات، این مشکلات ناشی از شکستن تصادفی چیزی توسط مشتریان هنگام دسترسی به باطن وب سایت است. در ویدیوی امروزی Build and Beyond، جیمی مارسلند پنج ایده برای چگونگی همکاری سازندگان و مشتریان برای جلوگیری از انواع مشکلاتی که افراد را از تعامل با یک وب سایت باز می دارد، ارائه می دهد.
برای شروع آماده اید؟ همین امروز با WordPress.com شروع کنید:
به 111.2 میلیون مشترک دیگر بپیوندید
پست قبلی
با همکاری با Automattic و WordPress.com، پتانسیل آژانس خود را به حداکثر برسانید