مشاغل بازاریابی دیجیتال از راه دور - محتوای راک
انتشار: اردیبهشت 22، 1402
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

مشاغل بازاریابی دیجیتال از راه دور - محتوای راک


نیروی کار ایالات متحده طعم زندگی کاری از راه دور را با شیوع همه گیر چشیدند و آن را دوست داشتند. در نتیجه، مشاغل بازاریابی دیجیتال از راه دور به مشاغل بسیار مطلوب در این عصر دیجیتال تبدیل شده اند.

یک دلیل این است که این کارها را می توان تقریباً از هر جایی انجام داد. شما می توانید به عنوان یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال در حالی که در ساحل نشسته اید، در کافی شاپ مورد علاقه خود، در دفتر کار خود یا در یک فضای کاری حرفه ای کار کنید.

مارک های امروزی از هر جایی کنار گذاشته می شوند 7 تا 10 درصد از درآمد آنها برای بازاریابی است، با نیمی از این بودجه به مشاغل بازاریابی دیجیتال اختصاص داده شده است. وقتی آن را در نظر می گیریم منطقی است 62 درصد از جمعیت جهان آنلاین می شود.

مشاغل دیجیتال مارکتینگ دارای نقش های مختلفی هستند، از نویسندگان آزاد تا مدیران اجرایی بازاریابی. این مقاله شما را با مزایای کار در بازاریابی دیجیتال از راه دور آشنا می کند و اطلاعاتی در مورد مشاغل در این صنعت در اختیار شما قرار می دهد.

در این پست یاد خواهید گرفت:

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی مشتریان را به یک محصول یا خدمات متصل می کند. حتی زمانی که مردم کالاهای خود را در واگن های سرپوشیده می فروختند، این درست بود. مفهوم بازاریابی تغییر نمی کند، اما روش شناسی در طول قرن ها تکامل یافته است.

بازاریابی دیجیتال از طریق اینترنت انجام می شود. شامل:

  • کمپین های ایمیلی
  • پست ها و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • وب سایت های تجاری
  • وبلاگ ها
  • خبرنامه ها
  • فیلم های
  • کتابهای الکترونیکی

بازاریابی دیجیتال از راه دور چیست؟

اضافه کردن کلمه "راه دور" به این معنی است یک بازاریاب دیجیتال از هر جایی غیر از دفتر شرکت کار می کند. به طور کلی، وقتی کسی در مورد کار از راه دور می شنود، به یک دفتر کار خانگی فکر می کند.

برخی از مشاغل بازاریابی دیجیتال از راه دور انعطاف پذیر هستند، به این معنی که کارکنان می توانند در دفتر یا خارج از آن کار کنند. در یک نظرسنجی اخیر McKinsey & Company در آمریکا، 87 درصد از پاسخ دهندگان گفتند در صورت داشتن این گزینه، کار از راه دور را انتخاب کردند.

کار از راه دور به خوبی با بازاریابی دیجیتال جفت می شود زیرا هر کاری که انجام می دهید آنلاین است. حرفه ای هایی که در این زمینه شغلی را انتخاب می کنند، تقریباً برای هر صنعت، محتوای آنلاین را مفهوم سازی کرده و ایجاد می کنند.

برای کار در بازاریابی دیجیتال به چه چیزهایی نیاز دارید؟

یک بازاریاب دیجیتال باید دانش کاری در زمینه های زیر داشته باشد:

  • رسانه های اجتماعی
  • موتورهای جستجو
  • وب سایت ها
  • تبلیغات آنلاین

اگرچه تخصص هایی وجود دارند که به دانش بیشتری نیاز دارند. برای مثال، یک استراتژیست محتوا باید معیارها را درک کند، تبلیغات رسانه های اجتماعی، و تجزیه و تحلیل داده ها.

شما می توانید بدون تحصیلات دانشگاهی وارد این رشته شوید، اما به شما کمک می کند مدرک داشته باشید. شما همچنین می توانید از طبقه همکف شروع کنید و تا یک حرفه در سطح بالا کار کنید، مانند معاونت بازاریابی دیجیتال در یک شرکت بزرگ.

بازاریابان دیجیتال از راه دور چه می کنند؟

این بستگی به نقش دقیق شخص دارد. به عنوان مثال، یک نویسنده محتوا نسخه ای را ایجاد می کند که به دارایی های بازاریابی مانند مقالات، کتاب های الکترونیکی یا وبلاگ ها می رود. یک استراتژیست محتوا کمپین های بازاریابی را توسعه می دهد که شامل محتوا می شود.

برخی از زمینه های معمول تمرکز برای شغل بازاریابی دیجیتال از راه دور می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بهینه سازی موتور جستجو – ایجاد محتوا و استراتژی هایی برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک
  • بازاریابی محتوا – توسعه محتوای نوشتاری و چند رسانه ای برای ارسال آنلاین
  • UX و UI – UX به تجربه کاربر اشاره دارد و UI به معنای رابط کاربری است. هر دو به تعیین میزان جذب یک دارایی بازاریابی با مخاطب کمک می کنند.
  • تجزیه و تحلیل - استفاده از داده ها برای اندازه گیری موفقیت یک استراتژی بازاریابی، دارایی یا کمپین
  • مدیریت رسانه های اجتماعی – استفاده از رسانه های اجتماعی برای جذب مخاطب

یک فرد ممکن است همه این کارها را انجام دهد یا بخشی از تیمی از متخصصان بازاریابی باشد.

تصویر بر اساس مجموعه داستان در Freepik

مشاغل بازاریابی دیجیتال از راه دور

عناوین و نقش های زیادی در ارتباط با بازاریابی دیجیتال از راه دور وجود دارد، از جمله مشاغل سطح ابتدایی مانند:

  • هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی - حساب های رسانه های اجتماعی را مدیریت می کند
  • طراح گرافیک – دارایی های بازاریابی مانند وب سایت ها، ایمیل ها، اینفوگرافیک ها و بنرها را طراحی می کند.
  • طراح UI/UX – مسئول مدیریت تجربه کاربر در وب سایت ها و سایر رسانه های تعاملی است
  • متخصص بازاریابی پولی - بر تبلیغات پولی تمرکز می کند، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در موتورهای جستجو و شبکه های رسانه های اجتماعی
  • تحلیلگر داده – معیارهای بازاریابی را بررسی می کند تا ببیند چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست
  • توسعه دهنده وب – دارایی های بازاریابی مانند وب سایت ها و وبلاگ ها را توسعه می دهد
  • متخصص بازاریابی ایمیلی - کمپین های بازاریابی ایمیلی را ایجاد و مدیریت می کند
  • متخصص بازاریابی محصول - محتوای بازاریابی محصول را مدیریت می کند، مانند توضیحات، ویدیوها و تصاویر
  • نویسنده محتوا – کسی که محتوای با کیفیت برای وبلاگ ها، مقالات و سایر دارایی های بازاریابی دیجیتال می نویسد
  • متخصص سئو - وب سایت ها را برای موتورهای جستجو بهینه می کند
  • ویرایشگر محتوا - محتوای ایجاد شده توسط نویسندگان را ویرایش می کند
  • استراتژیست محتوا – استراتژی های بازاریابی محتوا را طراحی و توسعه می دهد

نیز وجود دارد مشاغل مدیریتی در بازاریابی دیجیتال از راه دور پسندیدن:

  • معاون استراتژی وب و خلاقیت
  • مدیر بازاریابی بخش عمومی
  • مدیر بازاریابی رشد

اینها مشاغل مدیریتی تخصصی برای متخصصان با تجربه هستند. آنها اغلب شامل مدیریت تیم هایی از متخصصان بازاریابی از راه دور هستند.

چقدر می توانید از راه دور در بازاریابی دیجیتال درآمد کسب کنید؟

دستمزد بسته به کارفرما، اینکه آیا به عنوان یک پیمانکار مستقل کار می کنید یا کارمند، و تجربه کاری شما متفاوت است. در واقع بیان می کند که متوسط \u200b\u200bحقوق پایه 62299 دلار است. درآمد گزارش شده از 36514 تا 106293 دلار متغیر است.

چگونه در یک شغل بازاریابی دیجیتال از راه دور شروع کنیم

اگر در بازاریابی دیجیتال تحصیل کرده اید، ممکن است بتوانید از یک شغل مدیریت تیم در سطح متوسط \u200b\u200bشروع کنید. با این حال، اکثر مردم این کار را خواهند کرد شروع خود را در بازاریابی دیجیتال آغاز کنند با یک موقعیت ابتدایی یا فریلنسری. حتی در این صورت، ممکن است به تجربه ای نیاز داشته باشید.

اگر تجربه ای در سئو یا بازاریابی دیجیتال دارید، نوشتن محتوا مکانی عملی برای شروع است. برخی از افرادی که قبلاً شغل روزانه دارند، نوشتن محتوا را به عنوان یک کنسرت جانبی انتخاب می کنند.

WriterAccess دارای برخی از استعدادهای برتر نویسندگی و طراحی در بازار است. ما بر اساس سطح مهارت و تجربه هر فریلنسر، نرخ های جذاب و رقابتی را به نویسندگان و طراحان پرداخت می کنیم. ما همچنین به شما این امکان را می دهیم که با مشتریان خود مذاکره کنید و قیمت های خود را تعیین کنید.

در WriterAccess نیز می توانید یاد بگیرید. ما آموزش رایگان بر اساس تقاضا، برنامه های صدور گواهینامه و پذیرش رایگان در کنفرانس سالانه بازاریابی محتوا را ارائه می دهیم.

این کنفرانس برای ایجاد شبکه با مشتریان بالقوه و یافتن راه هایی برای کسب درآمد بیشتر بسیار عالی است. امروز درخواست دهید برای پیدا کردن آنچه WriterAccess می تواند به شما ارائه دهد.

آزمایشی بدون دسترسی