چرا دستور العمل های مورد علاقه شما همراه با داستان است

چرا دستور العمل های مورد علاقه شما همراه با داستان است

اگر اکثر وبلاگ نویسان مواد غذایی راه خود را داشتند، یک پست وبلاگ دستور غذا به احتمال زیاد ساده تر بود – چند تصویر، یک مقدمه کوتاه با نکات مفید و خود دستور غذا. متأسفانه این واقعیت اینترنت امروزی نیست، در حالی که در خمیر فوکاچیا تا آرنج خود را گرفته اید، تبلیغات چشمک زن صفحه نمایش شما را اشغال می کند. اما همیشه اینطور نبوده است.

در ابتدا، فکر کنید که وبلاگ نویسی مواد غذایی به طور کامل از درآمد تبلیغات و هوس های الگوریتمی گوگل جدا بود. اکثر وبلاگ نویسان مواد غذایی در آن زمان در واقع بودند نویسندگان غذا، با استفاده از مخاطبان آنلاین برای توسعه صدای خود و به اشتراک گذاشتن یک دستور العمل بسیار محبوب.

تعداد ناشران دستور پخت بسیار کم بود، ما به تک تک کلمات آنها وابسته بودیم و مشتاقانه منتظر هر پست جدید بودیم – 100٪ بدون آگهی. تعداد کمی از آنها تخفیف کتاب آشپزی می گیرند یا در مجلات غذایی مورد علاقه ما مشارکت می کنند. ما با سرگیجه آنها را از صفحه نمایش دنبال کردیم و چاپ کردیم. دوران طلایی نوشتن غذا بود.

انتشار دستور العمل های مدرن

سپس سیل آمد. وبلاگ نویسان مشتاق مواد غذایی دسته دسته ظاهر شدند و مشتاق بودند موفقیتی را تکرار کنند که آن پیشگامان اولیه بسیار بی دردسر به نظر می رسید. در طول مسیر، زمین به طرز چشمگیری تغییر کرده بود.

اکنون باید بیش از یک توسعه‌دهنده و نویسنده عالی دستور العمل‌ها باشید – باید یک عکاس، فیلمبردار، طراح غذا، بازاریاب و متخصص سئو حرفه‌ای باشید. اگر می توانستید همه این کارها را انجام دهید، و آن را به خوبی انجام دهید، می توانید از آشپزخانه خانه خود زندگی بسیار راحتی داشته باشید.

تمام این تخصص یک نفر مستلزم صرف زمان و سرمایه گذاری مالی زیاد است. فراتر از هزینه‌های اساسی اجرای یک وب‌سایت – مانند میزبانی، پلاگین‌های دستور پخت و نرم‌افزار – نیاز به تجهیزات دوربین پیشرفته، دوره‌های آنلاین و وسایل بی‌پایان برای طراحی غذا وجود دارد. برای وبلاگ نویسان جدید، این هزینه ها به سرعت افزایش می یابد.

امروزه، ساختن یک دستور غذا بهینه شده هم برای گوگل (در ادامه در مورد آن) و هم برای رسانه های اجتماعی به راحتی بیش از 20 ساعت طول می کشد. و این قبل از اینکه حتی نسخه‌ای از دستور العمل را پیدا کنید که به طور مداوم قابل اعتماد و ساده است.

به قول معروف، زمان پول است. مکان‌های تبلیغاتی را وارد کنید – راه نجاتی که درآمدی ایجاد می‌کند که وبلاگ‌نویسان مواد غذایی برای روشن نگه داشتن چراغ‌ها به آن تکیه می‌کنند.

چگونه وبلاگ نویسان مواد غذایی درآمد کسب می کنند

این همان جایی است که RPM ها وارد می شوند، که به عنوان مرکز نرم و بداخلاق نشان می دهد که چرا وبلاگ های غذایی می توانند بسیار طولانی به نظر برسند.

برای وبلاگ نویسان مواد غذایی، درآمد تبلیغات بر اساس RPM (درآمد در هر میلیون) است که مبلغی است که در هر 1000 جلسه به دست می آید. این مقدار می تواند بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله زمان سال، دستگاه، منبع ترافیک، زمان در صفحه و تراکم تبلیغات در نوسان باشد. تراکم تبلیغات یکی از معدود عواملی است که یک وبلاگ نویس می تواند کنترل کند و نقش مهمی در افزایش RPM بازی می کند – تبلیغات بیشتر به معنای درآمد بیشتر است و پست های طولانی تر فرصت های بیشتری را برای قرار دادن تبلیغات ایجاد می کند. محتوای بیشتر، تبلیغات بیشتر، درآمد بیشتر!

اما به این سادگی که به نظر می رسد نیست. میلیون ها وبلاگ غذایی وجود دارد و تنها درصد کمی سودآور هستند. وبلاگ نویسان مواد غذایی در مراحل اولیه اغلب از ارزش سهام تغذیه می شوند و سخت کار می کنند به این امید که در نهایت به رده بالای وبلاگ نویسان با درآمد بالا راه پیدا کنند.

برای واجد شرایط بودن برای برخی از شبکه های تبلیغاتی بزرگتر، وبلاگ نویسان غذا به حداقل 100000 بازدید ماهانه از صفحه نیاز دارند. با این سطح از ترافیک، یک وبلاگ نویس مواد غذایی ممکن است بین 2000 تا 3000 دلار در ماه یا حدود 24000 تا 36000 دلار در سال درآمد کسب کند. پست های طولانی تر می توانند این RPM ها را افزایش دهند.

شبکه‌های تبلیغاتی در درجه اول مسئول این فشار اولیه برای ارسال پست‌های طولانی‌تر بودند، حتی اگر شما فقط درباره سفر هفتگی خود به Costco شاعرانه صحبت می‌کردید در حالی که دستور پخت کلوچه بلوبری را که خوانندگان شما دنبال آن هستند از دست داده‌اید.

بعد گوگل گفت بسه. ما به سایت‌هایی که تخصص خود را نشان می‌دهند، از طریق ترکیبی از محتوای باکیفیت، مرتبط و اعتبار نویسنده، که به‌روزرسانی محتوای مفید نامیده می‌شود، پاداش خواهیم داد.

امروزه، داستان‌های شخصی تا حد زیادی جای خود را به دستورالعمل‌های دقیق و نکات عملی داده‌اند، مانند اینکه از کجا می‌توان خمیر کاری تایلندی نویسنده را به صورت آنلاین خریداری کرد (که البته یک پیوند وابسته خواهد بود – زیرا بله، وبلاگ نویسی غذا یک کار واقعی است. و وبلاگ نویسان نیز نیاز به کسب درآمد دارند).

این اطلاعات اضافه شده در بالای دستور غذا دو هدف اصلی را دنبال می کند:

  • اول از همه، برای اطمینان از اینکه حتی بی‌تجربه‌ترین آشپز خانه هم از پیروی از دستور غذا مطمئن است.
  • برای ارائه نکات بسیار خوشمزه سئو به گوگل برای افزایش رتبه دستور غذا در نتایج جستجو.

رتبه بندی بهتر منجر به ترافیک بیشتر و درآمد بیشتر می شود.

توصیه به وبلاگ نویسان مواد غذایی

اگر شما یک وبلاگ نویس مواد غذایی هستید که سعی می کنید تعادل ظریف بین عملکرد خوب در جستجو و راضی نگه داشتن خوانندگان خود را حفظ کنید، تمام تلاش خود را بکنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای بالای کارت دستور غذا برای خوانندگان شما ارزش ارائه می دهد.

در اینجا چند پیشنهاد برای محتوای مرتبط وجود دارد:

  • جایگزینی مواد تشکیل دهنده
  • ملاحظات غذایی (آیا این دستور غذا را می توان گیاهی یا بدون گلوتن درست کرد؟)
  • مواد غیر معمول را کجا پیدا کنیم
  • نکات آماده سازی، همراه با عکس های فرآیند
  • نکات نگهداری، فریزر و آماده سازی غذا
  • روش های جایگزین، مانند انواع قابلمه فوری یا آهسته پز
  • سوالات متداول دستور العمل

با وجود میلیون‌ها سایت غذایی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، شخصیت را به عنوان چیزهایی در نظر بگیرید که شما را متمایز می‌کند، اما محتوای مرتبط چیزی است که تخصص شما را تثبیت می‌کند و باعث می‌شود خوانندگان بیشتر به سراغ شما بیایند.

حتی جان مولر، که تلاش‌های روابط جستجوی Google را هماهنگ می‌کند، توصیه می‌کند ابتدا محتوا را برای خوانندگان خود ایجاد کنید. چه چیزی شما، دستور پخت و گوشه ای از اینترنت را منحصر به فرد، مفید و مرتبط می کند؟

دو توییت از @johnmu درباره جستجوی دستور العمل های آنلاین

نحوه حمایت از ناشران آنلاین

غذا موضوعی کاملا شخصی است که مملو از خاطرات و تجربیاتی است که بلاگرهای مواد غذایی به اندازه کافی سخاوتمند هستند تا به اشتراک بگذارند. چه آن‌ها به ما کمک کنند تا یک غذای محبوب رستورانی را در خانه بسازیم یا یک دستور غذای آرامش‌بخش خانوادگی ارائه دهند، آنها اینجا هستند تا ما را در هر مرحله راهنمایی کنند.

اکنون که نگاهی اجمالی به پشت صحنه انداخته اید، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از انجمن انتشارات دستور غذا حمایت کنید:

  • پس از امتحان دستور غذا، نظر خود را بنویسید – این به دیگران کمک می کند و بازخورد ارزشمندی را به سازنده می دهد.
  • هر نکته یا سوالی را که ممکن است به آشپزهای خانگی کمک کند به اشتراک بگذارید.
  • هنگام اظهار نظر، آداب مهمانی شام خود را به خاطر بسپارید – مهربان و محترم باشید، حتی اگر دستور غذا مطابق انتظار نبود.
  • با به اشتراک گذاشتن دستور پخت مورد علاقه خود با دوستان و خانواده، این خبر را پخش کنید.
  • دستور غذا را درست کنید و در مورد آن در رسانه های اجتماعی پست کنید—اگر نویسنده را تگ کنید امتیازهای پاداش!
  • اجازه دهید این تبلیغات ویدیویی پخش شوند در حالی که مواد لازم را جمع آوری می کنید. می‌توانید بعد از آن، آنها را ببندید، زیرا می‌دانید که در RPM سازنده نقش داشته‌اید.
  • در مورد تبلیغات، به خصوص در سه ماهه چهارم (سه ماه آخر سال) صبور باشید. این زمانی است که وبلاگ نویسان بیشترین درآمد را کسب می کنند – RPM ها افزایش می یابد، ترافیک افزایش می یابد و مکان های تبلیغاتی تهاجمی تر می شوند.

اگر تبلیغات و حکایات حواس‌تان را پرت می‌کند، به سادگی از دکمه «پرش به دستور غذا» در بالای اکثر پست‌های دستور غذا استفاده کنید. این شما را مستقیماً به دستور غذا می برد. در حالی که ممکن است هنوز با چند آگهی در کارت دستور غذا روبرو شوید، این یک مبادله کوچک برای یک دستور پخت خوب نوشته شده و رایگان است.

برای تجربه ای کاملاً بدون آگهی، خرید کتاب آشپزی، خدمات اشتراک دستور پخت پولی یا بهتر از آن را در نظر بگیرید — با مادربزرگ خود تماس بگیرید. او احتمالاً دستور پخت و داستانی دارد که شما دوستش خواهید داشت، و اجازه دهید با آن روبرو شویم، احتمالاً برای گپ زدن دیر شده است.

یک وبلاگ غذایی در WordPress.com راه اندازی کنید

شروع به اشتراک گذاری دستور العمل های مورد علاقه خود با وبلاگی که در WordPress.com میزبانی شده است.

تبلیغات را اجرا کنید و پلاگین ها را در طرح کسب و کار خود نصب کنید و بقیه را به ما مدیریت کنید. ترافیک نامحدود، امنیت غیرقابل توقف و قدرت وردپرس را با یک قیمت پایین دریافت کنید.


به 109.9 میلیون مشترک دیگر بپیوندید