بهترین قالب های وردپرس

کاربران از اینکه سایت آن ها توسط هکرها مورد حمله قرار نگیرد، همیشه نگران هستند و از طرفی دیگر داشتن گواهینامه های امنیتی برای موتورهای جستجو برای رتبه دهی به صفحه اهمیت خاصی دارد. دومین قالب سایت از لیست بهترین قالب های ووکامرس ، Tonda است ! افزونه WP DB Backup یکی از بهترین و شناخته شده ترین افزونه های بک آپ گیری یا گرفتن نسخه پشتیبان است که به شما کمک میکند تا هر جدولی از دیتابیس که خواستید (یعنی هر قسمت وردپرس خود) را بک آپ تهیه فرمائید و برای بهینه استفاده کردن به صندوق پستی خود ارسال نمائید . اما شاید با همان نگاه اول هم متوجه این موضوع شده باشید که این قسمت نیاز به داشتن دانش برنامهنویسی دارد.

این قالب وردپرس برای سایت های خبری و وبلاگی ایجاد شده است و با داشتن گزینه ها و ابزارک های سفارشی سازی، به شما کمک می کند یک وبلاگ حرفه ای راه اندازی کنید. امنیت سایت برای موتورهای جستجو و کاربر اهمیت زیادی دارد. ترک کردن سریع صفحه توسط کاربر باعث افزایش بونس ریت و در نتیجه کاهش رتبه و سئو سایت می شود و از طرفی دیگر موتور جستجو به این مساله اهمیت زیادی می دهد. یکی از مشکلاتی که مدیران سایتهای مختلف با آن روبرو هستند، فراموشی یا عدم تعیین زمان انتشار محتوا در سایت است. افزونه وردپرس Akismet یک افزونه قوی ضد هرزنامه و ضد اسپم در سایتهای وردپرسی است. امکان داشتن ارتباط مستقیم با مشتریان در یک فروشگاه مسئله بسیار مهمی است. این افزونه امکان ارسال ایمیل در Easy Digital Downloads را از پیشخوان وردپرس، برای فروشگاه اینترنتی شما فراهم کرده است. 3. به تب محصولات بروید و در بخش “نمایش” برگه ای که با عنوان فروشگاه ایجاد کرده اید را انتخاب کنید و تنظیمات را ذخیره نمایید. اگر بخواهید بدون صرف هزینه امکاناتی رو به سایت خود اضافه کنید، افزونه رایگان وردپرس انتخاب بسیار مناسبی برای شما بهحساب میآید.

Wp contact form :با این افزونه می توان فرمی جهت تماس کاربران با شما را در سایت ایجاد کرد . Shareholic : شما می توانید پلتفرم محتوایی را ایجاد کرده و به وسیله ی آن به راحتی از شبکه های اجتماعی استفاده کرده و محتوا را به اشتراک گذارید و حتی آنها را آنالیز کنید. افزونه Defender که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است با بیش از 50 هزار نصب فعال از قدرتمندترین افزونههای امنیتی در وردپرس محسوب میشود، این افزونه کلیه فایلهای مشکوک و مخرب در وبسایت شما را شناسایی کرده و به شما اخطار میدهد تا با حذف آنها امنیت سایت را افزایش دهید. برای مثال یکی از راه هایی که به بالا بردن امنیت سایت شما کمک خواهد کرد این است که افرادی که در مدتی در سایت به صورت غیرفعال حضور دارند را log out کند. این افزونه با امتیاز فوق العاده ۴٫۸ از ۵ و بیش از ۱ میلیون نصب فعال از برترین افزونه های موجود در مخزن وردپرس است. در ادامه نیز 2 افزونه فوق العاده و پیشرفته برای تبدیل وبسایت به اپلیکیشن بدون داشتن دانش برنامهنویسی معرفی کردیم؛ به طور خلاصه اگر میخواهید اپلیکیشنی بسازید که یک ایده نو و منحصر به فرد را توسعه دهد و نیاز به قابلیتهای جدیدی دارید، باید بگوییم که شما قطعا به برنامهنویسی یک اپلکیشن اختصاصی نیاز دارید.

جالب است بدانید هنگامی که شما مطالب سایت خود را در زمانهای معین در روزهای هفته منتشر میکنید، سبب میشود تا خزندههای گوگل به صورت منظم و در همان زمانهای انتشار از سایت شما بازدید کنند. این قالب پنل تنظیمات اختصاصی و فوق حرفهای دارد که به شما کمک میکند تا بهترین گزینهها را برای سایت خود انتخاب کنید. کاربر با انتخاب سؤال مورد نظر از لیست، و وارد کردن پاسخ آن در فیلد Your Answer می تواند وارد سایت شود. چنان چه شرکتی بخواهد به کمک سایت خود فعالیتش را گسترش بدهد نیاز به آموزش های خاصی دارد. دارید که چه وردپرس و چه با کدنویسی طراحی و ساخته شده است، بخشی از بودجه خود را، به شروع فعالیت و ساخت نرمافزار اختصاصی دهید. یا این که ساخت و توسعه یک نرم افزار چه کمکی میتواند به رشد و پیشرفت کسبوکارها بکند؟ منبع باز است و از هزاران قالب و برنامه افزودنی رایگان پشتیبانی می کند که به شما در رشد سریع وبلاگ شما کمک می کند. البته باید بدانید که هنوز هم تعداد کثیری از مردم از موتورهای جستجو قدرتمند مثل گوگل استفاده میکنند و وبسایتهای سرسختی هنوز بر پایه اینترنت و بهینه سازی سایت، در حال رشد هستند و ماهانه درآمدهای چندصدمیلیونی و یا میلیاردی دارند.

ابزار وردپرس بهترین نوع پلاگین ها را برای شما در این وبسایت فراهم کرده است و امیدواریم که با کیفیت محصولات ما هر روز موفقیت سایت arvanwp بیشتری کسب نمایید. امتیاز GTmetrix استور ویلا متوسط بود اما از نظر زمان لود پیج در ابزار Pingdom و TTFB کاملا قابل قبول بود. اما افزونه Code Snippets به شما کمک میکند تا بدون بروز هیچگونه مشکلی کدهایی که قصد دارید در فایل فانکشن قالب قرار دهید را در این افزونه اضافه کنید و از سالم بودن کد اطمینان حاصل کنید. وب سایت نال اکس هیچگونه تغییر یا ویرایشی در کدها به هیچ عنوان ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

در آموزش نصب ووکامرس لازم است وارد پنل مدیریتی وردپرس خود شوید، از قسمت سمت راست و در بخش افزونه ها برروی “افزودن” کلیک کنید، حالا کافی است که نام Woo Commerce را جستجو کنید. حالا به برگه بعدی ، تب Design بروید. این افزونه فارسی به سادگی امکان ارسال ایمیل به خریداران و همچنین فروشندگان را در فروشگاه فراهم می کند. همچنین برخی از ترفندهای بازاریابی مانند اس ام اس مارکتینگ را نیز دارد و شما میتوانید آوازه محصولات و خدمات کسبوکارتان را با استفاده از ارسال اعلان یا Notification به گوش مشتریان و مخاطبان هدف خود برسانید. پس نتیجه میگیریم که اگر میخواهید کسبوکار اینترنتی شما دائما در حال رشد باشد باید با انجام ترفندهای هر چند ساده مانند ساخت اپلیکیشن به بیزینس آنلاین خود، جانی دوباره ببخشید. با افزونههای ساخت اپلیکیشن موبایل برای سایت وردپرس میتوان تا حدی کسبوکار را توسعه داد. همانطور که در بالا گفتیم، وجود لینک های شکسته می تواند به راحتی و خیلی سریع بر سئو سایت شما اثر منفی بگذارد. خب همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، ما قصد داریم در ادامه 2 افزونه وردپرسی خارق العاده را که قادر است وبسایتهای وردپرسی را به اپلیکیشن تبدیل کند، را به شما معرفی کنیم؛ ولی قبل از آن دو خبر برایتان داریم، یکی خوب و یکی بد!

همانطور که احتمالا شما هم تعداد انبوهی از انواع اپلیکیشنها را همراه کاربردهای متفاوتی که دارند، بر روی گوشی همراه خودتان نصب کردهاید؛ اکثر افراد جامعه نیز از نرم افزارهای متنوعی برای انجام امور روزمره خود استفاده میکنند؛ از سوی دیگر تعداد قابل توجهی از کسبوکار های اینترنتی که بر پایه وبسایت راه اندازی شدهاند، دارای اپلیکیشن منحصر به فرد بیزینس خودشان میباشند. شما هم هر وقت خواستید وارد بشید باید علاوه بر رمز اول، رمز دوم که یک عدد ۶ رقمی اتفاقی که روی گوشیتون ساخته میشه رو وارد کنید. امروزه با توجه به استفاده کابران از گوشی های هوشمند و تبلت ها،داشتن یک سایت واکنش گرا (Responsive) که روی هر دستگاه هوشمندی به درستی نمایش داده شود الزامی و ضروری است.افزونه WPtouch برای این منظور ساخته شده است . البته منظور از منتقل کردن، فراخوانی این اطلاعات هست. این پلاگینها علاوه بر اینکه امکانات متعددی را در اختیار ما قرار میدهند، کاملا رایگان هستند. برای برقراری امنیت در وردپرس افزونه های متعددی وجود دارند که میتوانند کار را برای شما راحت تر کنند. همان طور که پیش تر اشاره شد، قیمت طراحی سایت فروشگاهی، چندان زیاد نیست. سئوی سایت همیشه یکی از مهمترین و اساسی ترین نکاتی است که پس از راه اندازی باید به آن توجه شود.

طرح های برای پاورقی سایت با ستون های بیشتر دارد وگزینه هایی مربوط به پاورقی معمولا با انتخاب دکمه های پهنای صفحه تنظیم می شوند. من محبوبه هستم و توی این پست می خوام تجربه خودم رو در مورد انتخاب قالب وردپرس مناسب یا بقول بعضی از کاربرهامون انتخاب بهترین قالب وردپرسی رو با شما به اشتراک بذارم. این افزونه با بیش از 1 میلیون نصب فعال بهترین افزونه برای بهبود و بهینهسازی عملکرد وبسایتهای وردپرسی است.همه ما این موضوع را میدانیم که سرعت اینترنت بعضی از کاربران به اندازه ای پایین است که نمی توانند به خوبی وبسایت شما را لود کنند و همین امر می تواند باعث سرخوردگی این کاربران شود،اما خوشبختانه این افزونه به شما کمک می کند تا سرعت لود سایتتان را تا حد زیادی بالا ببرید. • چرا استفاده از افزونه برای تامین امنیت وردپرس لازم است؟ این افزونه امنیت وردپرس را خیلی از افراد با نام Better WP Security می شناسند که به صورت پولی و رایگان ارائه می شود.

این افزونه باعث می شود کاربرانی که مدتی را بدون انجام هیچ گونه عملیاتی در سایت سپری کرده اند از سایت خارج شوند تا در اثر حواس پرتی آن ها مشکلی برای سایت ایجاد نشود. Akismet: این پلاگین در زمینه چک کردن کامنت ها و دیدگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، اسپم ها را شناسایی کرده و کامنت ها و نظراتی را که کاربران در سایت قرار می دهند را چک کرده و اگر بر خلاف قوانین باشند ، آنها را تایید نمی کند . هستید پیشنهاد ما به شما Nextgen Gallery می باشد.این افزونه با بیش از 10میلیون دانلود نشان داده است که انتخاب اول بیشتر کاربران سایت های وردپرسی می باشد.با استفاده ازین برنامه می توانید به ویژگی هایی نظیر امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، مدیریت و ساخت آلبوم ها ، نمایش تصاویر و عکس ها به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر دسترسی پیدا نمایید. برای این کار، دو انتخاب مناسب برای شما وجود دارد، که در این مقاله قصد داریم به معرفی هر دو روش بپردازیم. در مطالب قبلی ، افزونه های کاربردی وردپرس را به شما معرفی کردیم ، امروز قصد داریم تا ۵ افزونه کاربردی دیگر را به شما معرفی کنیم.امیدوارم کاربردی باشد.

شاید اولین و مهمترین مزیتی که داشتن اپلیکیشن برای صاحبان کسبوکارهای سنتی و یا مدیران وبسایتها ایفا میکند، سبقت از رقبای هم صنف میباشد؛ چرا که بیش از 95 درصد رقبا در هر حوزهای حتی به فکر ساخت اپلیکیشن برای بیزینس خود نیستند و از مزایا و اهمیت آن باخبر نیستند. نکته قابل توجه این است که امروزه بسیاری از افراد جامعه به دنبال راحتی بیشتر هستند و از همین رو اپلیکیشنهای تلفن همراه (iOS یا Android) نسبت به وبسایتها و یا حتی مرورگرهای موبایل مانند گوگل بیشتر مورد توجه مردم هستند. این افزونه برای نصب کامل wp-content استفاده شود و آن را به سرویسهای پشتیبان گیری خارجی مانند Dropbox ، S3 ، FTP و بسیاری موارد دیگر متصل می کند.یک نسخه پشتیبان به صورت فایل زیب از سایت وردپرسی شما تهیه می نماید، و به شما کمک می کند، تا در صورت نیاز به راحتی اطلاعات خود را بازگردانید. می توانید تصاویر را از شبکه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram و YouTube وارد کنید. اگر به دنبال ایجاد گالری برای نمایش تصاویر و عکس نمونه کارهای خود و یا … انتخاب نام مناسب برای دامنه، تهیه هاست با کیفیت و همینطور با کمک گرفتن از قالب های متنوع و افزونه های با کیفیت وردپرسی، راه را برای ایجاد وب سایت فروشگاهی منحصر بفرد هموار می کنید.

نکته حائز اهمیت این است که این افزونه کاملا رایگان میباشد و همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، تا به امروز بیش از 3000 نصب فعال داشته است.این افزونه قابلیتهای بسیار متنوعی دارد که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بدون حتی یک خط کد و دانش برنامه نویسی موبایل، بهترین اپلیکیشنها را با زیباترین دیزاین برای کسبوکار اینترنتی خود بسازید و تمامی اطلاعات و فایلهای مهم وبسایت وردپرس را به اپلیکیشن اختصاصی خود منتقل کنید. امروز قصد داریم به شما افزونه ای را معرفی کنیم تا برای نصب افزونه های مورد نیاز براحتی بتوانید بدون سپری کردن زمان زیادی این کار را انجام دهید. برای افزودن امکان فروشگاه اینترنتی باید سراغ افزونهها در وردپرس برویم و یک افزونه که این امکان را به ما میدهد نصب کنیم. افزونه All in One Wp Security این امکان که بتوانید پیشوند دیتابیس را تغییر دهید را به شما میدهد. احراز هویت دو عاملی، محافظت در برابر حمله هکرها، مسدود کردن آیپیهای مشکوک، فایروال، افزودن افراد به لیست سیاه، پشتیبانگیری خودکار، ارائه توصیههای امنیتی و بروزرسانی کلیدهای امنیتی برخی از امکانات این افزونه میباشد. در مقالهی «همه چیز دربارهی حملات DDoS: پیشگیری، مبارزه و بازیابی سایت» تمام مراحل این حمله را تشریح کردهایم.

وردپرس یک نرم افزار متن باز است که به طور مرتب نگهداری و بروزرسانی می شود.به طور پیشفرض وردپرس به طور خودکار بروزرسانی های سبک را انجام می دهد. WP Statistics به شما امکان می دهد داده های ترافیکی خود را به طور ایمن تجزیه و تحلیل کنید. Addthis share buttons : این پلاگین به شما امکان ادغام ۳۳۰ پلتفرم اجتماعی و بوکمارک کردن وب سایت ها را می دهد . عملکرد این قالب برای راه اندازی سایت های فروشگاه با تنوع محصول بالاست اگر شما مایل هستید فروشگاهی در حدود امکانات دیجی کالا داشته باشید این قالب حتما به شما پیشنهاد می شود. پس تا انتها با ما همراه باشید. افزونه Editorial Calendar یک افزونه کاربردی برای وردپرس است، که با استفاده از آن قادر به ایجاد زمانبندی مطالب وردپرس خود خواهید بود، تا بتوانید روزهای انتشار مطالب خود را مشخص کنید.