تایپوگرافی خلاقانه را در سایت WordPress.com خود آزاد کنید – WordPress.com News

تایپوگرافی خلاقانه را در سایت WordPress.com خود آزاد کنید – WordPress.com News

سپس: نوشتن کد یا نصب افزونه ها برای استفاده از فونت سفارشی. اکنون: به کتابخانه فونت خوش آمدید.

یک وب سایت نه تنها از طریق محتوا و تصاویر، بلکه با تایپوگرافی خود با بازدیدکنندگان خود صحبت می کند. یک فونت با دقت انتخاب شده می تواند لحن سایت را تنظیم کند، احساسات را منتقل کند و تأثیری ماندگار از خود به جای بگذارد.

با کتابخانه فونت جدید در WordPress.com، اکنون می توانید تایپوگرافی سفارشی را بدون دردسر کدنویسی یا محدودیت های افزونه ها آپلود کنید. این فقط در مورد انتخاب فونت نیست. این در مورد ایجاد یک تجربه بدون زحمت برای بازدیدکنندگان است.

کتابخانه فونت که در سایت های WordPress.com با طرح Creator یا Entrepreneur موجود است، به شما امکان می دهد تایپوگرافی سفارشی سایت خود را در یک مکان مدیریت کنید. نصب، حذف، و فعال یا غیرفعال کردن فونت ها در کل سایت شما بسیار آسان است.

برای دسترسی به کتابخانه فونت، به ویرایشگر سایت بروید و پانل کناری «Styles» را باز کنید. پس از آن، “تایپوگرافی” را انتخاب کنید و نماد تنظیمات را در کنار عنوان “Fonts” انتخاب کنید.

پس از ورود به کتابخانه فونت، لیستی از فونت های موجود برای سایت خود را مشاهده خواهید کرد: فونت هایی که با تم شما همراه هستند، و همچنین فونت های سفارشی که نصب کرده اید.

دو راه برای نصب فونت وجود دارد:

  1. فایل های فونت را به صورت دستی از برگه «آپلود» آپلود کنید
  2. در برگه «نصب فونت‌ها» به فونت‌های Google متصل شوید، سپس فونت‌های انتخابی را در سایت خود دانلود کنید.

علاوه بر این سفارشی‌سازی سطح بالا، کتابخانه فونت همچنین کنترل دانه‌ای وزن فونت‌هایی را که می‌خواهید فعال کنید، فراهم می‌کند و تأثیرات روی سرعت سایت را به حداقل می‌رساند زیرا تنها چیزی است که شما نیاز دارید که بارگذاری می‌شود.

با استفاده از کتابخانه فونت، بدون نیاز به کد یا پلاگین، سایت خود را با اضافه کردن ویژگی های شخصیتی تایپوگرافی ارتقا دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله پشتیبانی را بررسی کنید.


به 110.5 میلیون مشترک دیگر بپیوندید