بروزرسانی: 25 خرداد 1404
5 روش برای استفاده از ستون های محتوا برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما
Campus.edu دسته بندی های محتوای زیر را در وبلاگ خود ارائه می دهد: تجارت، کالج اجتماعی، دانشکده، کمک های مالی، بیانیه های مطبوعاتی، و زندگی دانشجویی. همچنین دارای قطعات ستون بتنی در هر دسته است که دلارهای بازاریابی اضافی را صرف آن می کند. بخش کمک مالی زیر روند درخواست برای کمک مالی را نشان می دهد:
(منبع تصویر)
Campus.edu نه تنها می تواند بخش هایی از این مقاله را به پست های بی پایان رسانه های اجتماعی تبدیل کند، بلکه می تواند این موضوع را به عنوان یکی از ستون های محتوای رسانه های اجتماعی خود آزمایش کند. و شما می توانید همین کار را انجام دهید!
چندین دارایی محتوایی وجود دارد که در حال حاضر از آنها به عنوان قطعات ستونی در وبلاگ خود استفاده می کنید.
از آنجا باید برنامه ریزی کنید که چه کسی محتوا را تولید می کند و چه کسی مسئول نظارت بر استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی شما است.
بسته شدن
اگر آماده اید از ستون های محتوا در استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، این مطلب را بخوانید تا با پنج روش آشنا شوید که می توانید موضوعاتی را که مطابق با مخاطبان و ارزش منحصربه فردی که کسب وکارتان ارائه می دهد، کشف کنید.
1. ستون های محتوا را بر اساس سؤالات متداول مخاطب ایجاد کنید
به نکات مهم مخاطب هدف خود و اینکه چگونه محصول یا خدمات شما می تواند آنها را بهتر از رقبا حل کند، دوباره بررسی کنید.
دیدن؟ خودمان بهتر از این نمی توانستیم بگوییم.
اگر آماده اید یک استراتژی ستون محتوا برای تمرکز بر تلاش های رسانه های اجتماعی خود تنظیم کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در کنار هم باشید.
و بس. در اینجا موفقیت شماست!
او همچنین می تواند سؤالات زیر را از بخش «جستجوهای مرتبط» جمع آوری کند:
به عنوان مثال، سعی کنید:
ایان دیوید کار خود را در مدیریت خرده فروشی آغاز کرد که به سرعت تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال را نیز شامل شد. او یک خواننده مشتاق و یک متخصص خودآموخته در زمینه سئو و بازاریابی محتوا است. او برای چندین نشریه در مورد موضوعات مختلف بازاریابی دیجیتال می نویسد. اخیرا، تمرکز او بر استفاده از اینفلوئنسر و بازاریابی وابسته برای جذب بیشتر بوده است.
اینها کسانی هستند که با صدای بلند و با افتخار پخش می کنید. آنها در بالای صفحه وبلاگ شما هستند، شما سخت تلاش کرده اید تا آنها را به رتبه های بالا برسانید، و آنها را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای گسترده تر خود به طور منظم تبلیغ می کنید.
بنابراین، به وبلاگ خود سر بزنید و از تمام قطعات ستون اصلی خود عکس بگیرید. این موضوعات را به فهرستی از پنج تا 10 مورد محدود کنید که می توانید آنها را به عنوان ستون محتوا در رسانه های اجتماعی آزمایش کنید.
4. با قرار دادن عبارات کلیدی هدف خود در دستیار نوشتن هوش مصنوعی، موضوعات ستونی ایجاد کنید
به عنوان مثال، بیایید نگاهی به یکی از مهمترین عبارات کلیدی برند Hers در گوگل بیندازیم، که عبارت است از "چگونه داروهای ضد افسردگی دریافت کنیم".
حالا نوبت شماست. نکاتی را که امروز به اشتراک گذاشتیم برای ایجاد ایده های ستون محتوا دنبال کنید. سپس، ایده های خود را قبل از نهایی کردن موضوعات اصلی خود آزمایش کنید.
کاربران شبکه های اجتماعی می خواهند بدانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید، چه زمانی در مورد آن صحبت می کنید، و چه نوع ارزشی را می توانند انتظار داشته باشند که با آن کنار بیایند.
هیئت منصفه حضور دارد: شما نمی توانید برای ایجاد محتوای باکیفیت در رسانه های اجتماعی شهرت داشته باشید بدون اینکه ستون های محتوای محکمی در آن وجود داشته باشد.
و این ستون های محتوا برای شما به طور خلاصه!
بدون وجود مضامین محتوای واضح، کاربران رسانه های اجتماعی نمی توانند به شما وابسته باشند، به شما اعتماد کنند یا رابطه معناداری با شما ایجاد کنند.
اگر قبلاً در مورد ستون های محتوا نشنیده اید، مشاور بازاریابی دیجیتال، شین بارکر، آنها را کاملاً خلاصه می کند:
این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید
ستون های محتوا چیست؟
در مورد آن فکر کنید.
هنگام درخواست ایده، دقیق باشید.
پس از تهیه لیستی از سؤالات، به دنبال الگوها و سؤالات تکراری باشید - هر چه بیشتر درخواست شود، برای مخاطبان شما اهمیت بیشتری دارد. این کار را تا زمانی ادامه دهید که لیستی از پنج تا 10 موضوع اصلی سؤالی داشته باشید که می توانید آنها را به عنوان ستون محتوا آزمایش کنید. اگر پاسخ مثبت دریافت کردید، به آزمایش سوالات مشابه ادامه دهید یا برای کشف ستون های فرعی هر سؤال را عمیق تر بررسی کنید.
2. از دسته بندی های محتوایی که در وبلاگ خود پوشش می دهید، تقلید کنید
از آنجایی که نمی توانید برای محتوای ثابت و معنادار به آنها وابسته باشید، احتمالاً عادت های مرور خود را به جای دیگری ببرید، درست است؟
ستون های محتوا صرفاً موضوعاتی برای پست های شما نیستند. آنها سنگ بنای استراتژی رسانه های اجتماعی شما هستند. با تمرکز بر تعداد انگشت شماری از موضوعات اصلی، نه تنها در این زمینه ها قدرت ایجاد می کنید، بلکه به برند خود صدایی ثابت می دهید. درست مانند ستون ها که از یک ساختمان حمایت می کنند، ستون های محتوا از حضور شما در رسانه های اجتماعی با ایجاد یک پایه محکم برای رشد و جذب مخاطبانتان حمایت می کنند.»
(منبع تصویر)
باز هم، لیست خود را به پنج تا 10 ایده که می توانید آزمایش کنید، کاهش دهید.
آیا برای ایجاد محتوای مرتبط برای مخاطبان رسانه های اجتماعی خود آماده اید؟ آزمایش موضوعات محتوای مبتنی بر سؤال - فکر کنید سؤالات چه کسی / چه / چه زمانی / کجا - می تواند به شما کمک کند دارایی های محتوای ارزشمندی برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.
به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ SaaS اجرا می کنید، ممکن است دسته بندی های زیر را ارائه دهید:
- محتوای ایجاد شده توسط کاربرمانند بررسی نرم افزار، راهنمای مقایسه، و ویدیوهای توضیحی توسط بازاریابان وابسته B2B و کارشناسان موضوع
- محتوای آموزشیاز جمله دستورالعمل های نرم افزار SaaS، فهرست برنامه ها و پست های مرکز راهنمایی
- محتوای انگیزشیمانند داستان های الهام بخش برند SaaS، مطالعات موردی و برنده های شرکت
اما، اگر آنها در مورد تعطیلات خانوادگی خود در روز دوشنبه صحبت کردند، یک دستور غذا را در روز سه شنبه به اشتراک گذاشتند، و یک چرخ فلک با پنج نکته SEO را در روز چهارشنبه پست کردند، ممکن است تصمیم بگیرید که دکمه لغو فالو را فشار دهید.
از این بینش ها برای ایجاد طوفان فکری در موضوعاتی مطابق با نیازهای اصلی مخاطبان خود استفاده کنید.
در این مورد، می توانید ستون های محتوا را آزمایش کنید:
- نکات بهره وری که باعث صرفه جویی بیش از 10 ساعت در هفته در برندها می شود
- نحوه ایجاد گردش کار بهره وری بکر
- چگونه کارهای تکراری را خودکار کنیم
- چگونه سیلوهای اطلاعات را حذف کنیم و همیشه از نمای کلی وظایف خود آگاه باشیم
- ابزارها، نکات و ایده های برتر ارتباط و همکاری تیم
و دلیل آن ساده است.
در حالی که ما استفاده از هوش مصنوعی را توصیه نمی کنیم نویسنده وبلاگ برای نوشتن یک مقاله کامل یا پست رسانه های اجتماعی، پیشنهاد می کنیم از آن به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی محتوای خود استفاده کنید. با یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی، مانند Simplified AI Blog Writer، می توانید عبارات کلیدی را که هدف کسب وکارتان است وصل کنید و از آن بخواهید موضوعات رسانه های اجتماعی را برای شما ایجاد کند.
سپس انواع محتوای خود (یعنی حلقه های اینستاگرام، چرخ فلک های لینکدین، ویدیوهای توضیح دهنده یوتیوب و غیره) را محکم کنید و استراتژی ارسال خود را انتخاب کنید.
قبل از نهایی کردن ستون های محتوای رسانه های اجتماعی خود، همه روش های بالا را آزمایش کنید.
یک راه ساده برای کشف سؤالات مورد نظر، جستجوی بلیط های پشتیبانی مشتری (CS)، فرم های بازخورد و سؤالات ایمیلی است. در اولویت قرار دادن امنیت ایمیل و استفاده از چک کننده DKIM هنگام ارسال درخواست های ایمیل برای محافظت از اطلاعات حساس و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز یا رهگیری ارتباطات تردید نکنید.
این ایده است.
"لطفاً موضوعات رسانه های اجتماعی را با استفاده از کلمات کلیدی ارائه شده ایجاد کنید: نکات ایجاد شغل، موفقیت شغلی، مهارت های قابل انتقال، حرفه ای های سطح متوسط، فارغ التحصیلان جدید."
برای مثال، بیایید به صفحه وبلاگ Campus.edu نگاهی بیندازیم.
(منبع تصویر)
به عنوان مثال، اگر نرم افزار بهره وری را به استارت آپ ها و شرکت های انفرادی می فروشید، ممکن است مخاطبان شما مشکلات زیر را داشته باشند:
- انجام آن بسیار زیاد است و زمان کافی برای انجام آن وجود ندارد
- احساس گم شدن در جریان کار سازماندهی نشده
- کار بر روی بسیاری از کارهای تکراری و پیش پا افتاده
- فقدان یک مرور کلی از وظایف در سطح بالا منجر به سیلوها و اشتباهات بی دقت می شود
- گزینه های همکاری تیمی ضعیف
اگر این را به Google وصل کنیم، سؤالات متداول زیر را در بخش «افراد نیز می پرسند» مشاهده خواهیم کرد:
به محبوب ترین پست های خود در این سطل های محتوا نگاهی بیندازید (نمرات رتبه بندی آنها را با استفاده از ردیاب رتبه Ahrefs بررسی کنید) و موضوعات آنها را یادداشت کنید. سپس به دنبال الگوها و شباهت ها در بین این موضوعات باشید و آنها را به لیستی از پنج تا 10 گزینه برای آزمایش کاهش دهید.
3. قطعات محتوای ستونی را که در وبلاگ خود به نمایش می گذارید، تغییر دهید
به عنوان مثال، ممکن است محتوای آموزشی در مورد امتیازدهی به سرنخ در روزهای دوشنبه، محتوای انگیزشی درباره برندهای موفق فروش در روز چهارشنبه، و محتوای پشت صحنه در مورد ارائه فروش در روزهای پنجشنبه ارسال کنید.
همچنان از دستیار نوشتن هوش مصنوعی ایده های موضوعی بپرسید تا زمانی که یک لیست کامل از پنج تا ده رکن محتوایی که می توانید آزمایش کنید داشته باشید.
5. موضوعات اصلی را بر اساس نقاط دردناک مخاطب هدف خود یکپارچه کنید
پس از تکمیل فرآیند برنامه ریزی محتوا، مضامین محتوا، انواع محتوا و موضوعات اصلی خود را به تقویم محتوای رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید.
(منبع تصویر)
در نهایت، با اضافه کردن موضوعات ستون خود به تقویم محتوای خود و اختصاص نقش ها و مسئولیت ها به اعضای تیم مناسب سازماندهی کنید.
سپس، با نگاه کردن به بخش های «افراد نیز سؤال می کنند» و «جستجوهای مرتبط» در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) برای عبارات کلیدی اصلی اهداف کسب وکارتان، این کار را یک قدم جلوتر بردارید. در این بخش ها، لیستی از سوالات متداول (FAQ) مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر خود را مشاهده خواهید کرد.
و این ما را به …
6. موضوعات ستون خود را آزمایش و نهایی کنید
اگر شما یک سازنده لینک B2B هستید که از متخصصان سئو در لینکدین پیروی می کنید، احتمالاً آنها را دنبال نمی کنید به این امید که دستور پخت پای مادربزرگ هایشان را بگیرید. شما احتمالاً آنها را برای ایده های اخلاقی ایجاد لینک، بهترین شیوه های SEO و تخصص آنها در موضوع دنبال می کنید.
دسته بندی محتوایی که در وبلاگ خود پوشش می دهید را آزمایش کنید.
PS: به دنبال یک راه حل بازاریابی کامل هستید؟ با محصولات و خدمات Rock Content، می توانید بلندپروازانه ترین اهداف محتوایی خود را به واقعیت تبدیل کنید. امروز برای کسب اطلاعات بیشتر با یک متخصص صحبت کنید.
ایان دیوید (نویسنده مهمان)
مردم خواهان ثبات هستند.
در اینجا یک راه ساده برای پیدا کردن موضوعات مرتبط در یک خرج کردن وجود دارد!