6 بینش اصلی برای بازاریابان از جلسات Jam ما در سال 2022


دنیای بازاریابی محتوا فضایی وسیع و پر از امکانات، دانش و کارشناسان مختلف است. در داخل آن، می‌توانیم انواع بی‌پایانی از موضوعات را پیدا کنیم که ممکن است به حرفه‌ای‌ها و کسب‌وکارها در استراتژی‌های خود کمک کند.

با تعداد زیادی موضوعات برای پوشش و موضوعات تخصصی، درک نیاز به متخصص شدن در زمینه های خاص بازاریابی دیجیتال و محتوا آسان است.

Rock Content سال‌ها است که به لطف متخصصان و متخصصان بزرگی که با تخصص خود به برند ما کمک می‌کنند، یک رهبر جهانی در بازاریابی محتوا بوده است. برای اینکه دانش بیشتری را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاوریم، جلسات جام جم را راه‌اندازی کرده‌ایم: مجموعه‌ای وبینار که در آن از ذهن‌ها و متخصصان درخشان در بازاریابی، محتوا و فروش دعوت می‌کنیم.

مهمانان ما عمیق‌تر در موضوعات خاص تخصص خود غوطه ور می‌شوند و بینش‌های عالی را در پخش زنده به اشتراک می‌گذارند که می‌توان آن‌ها را نیز در صورت درخواست تماشا کرد. همچنین یک صفحه اختصاصی برای برجسته کردن هر قسمت وجود دارد، درست مانند نتفلیکس، اما رایگان و برای بازاریابان.

در این مقاله، می‌توانید نگاهی اجمالی به سخنرانان و موضوعاتی که در Jam Session در سال 2022 در مورد آنها بحث کردیم، بیابید.

اولین گام های بازاریابی محتوا در سال 2022

برای اولین Jam Session سال، مدیر ارشد تحقیقات بازار SEMRush را داشتیم، فرناندو آنگل به عنوان سخنران مهمان ما فرناندو بینش بزرگی در مورد روندهای بازاریابی و مسیرهای بالقوه برای دنبال کردن به ارمغان آورد.

نکته مهمی که ذکر شد و هر بازاریاب باید به آن توجه داشته باشد این است که هر زمان که کمپینی در حال برنامه ریزی است: با رویکرد انسانی، نقاط درد مخاطب را حل کنید.

او همچنین به روند TikTok برای سال نه تنها برای سرگرمی، بلکه در موسیقی، اخبار و تبلیغات اشاره کرد. او به ما هشدار داد که در این کانال بسیار مراقب باشیم، زیرا مخاطبان افکار کاملاً مشخصی دارند، “آن را دوست خواهند داشت یا از آن متنفر خواهند شد”، بنابراین بهتر است بدانید که چه چیزی را در ارتباط می‌گیرید و چه کسی را ممکن است هدف قرار دهد.

استفاده صحیح از داده ها ممکن است به این امر کمک کند، اما همچنین در صفحات وب و سئو، برای مقایسه با رقبا و درک بهتر بازار.

ساخت یک استراتژی محتوای مقیاس پذیر

بایرون وایت بنیانگذار WriterAccess است، یک پلت فرم تولید محتوا که به کسب و کارها کمک می کند محتوای با کیفیت بالا در مقیاس تولید کنند. او سالها تجربه در زمینه بازاریابی محتوا، سخنران برجسته و همچنین خالق کنفرانس بازاریابی محتوا دارد.

برخی از توصیه‌های مهم بایرون، مرتبط بودن ارائه محتوای ثابت به مخاطبان به منظور حفظ رشد مناسب و حفظ موقعیت برند در بازار بود.

وی بیان کرد: کمیت نباید مهمتر از کیفیت باشد، بنابراین حفظ تعادل مناسب بهترین راه برای رسیدن به نتایج مطلوب است. شرکت ها ممکن است هنگام ایجاد یک تولید محتوای مقیاس پذیر با چالش هایی روبرو شوند، بنابراین برنامه ریزی صحیح، دانستن اهداف اصلی و به روز رسانی و گسترش محتوای موجود می تواند شروع خوبی باشد.

گام بعدی برون سپاری تولید به سازندگان مناسب است. بنابراین، کیفیت و کمیت را می توان حفظ کرد در حالی که تیم داخلی بر جنبه های استراتژیک تمرکز می کند. یک پلتفرم تولید محتوا با متخصصان متخصص نقش مهمی در این مرحله ایفا خواهد کرد. در اینجا یک نکته وجود دارد: WriterAccess را امتحان کنید و تولید محتوای خود را به سطح بعدی ببرید.

استفاده از بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی برندسازی

در سال 2022 نیز درباره برندسازی صحبت کردیم. برایانا دانبار یک کارآفرین، مادر و همسر آمریکایی است که زنان دیگر را تشویق می کند تا کارآفرین و حرفه ای شوند. او پادکست The Badass Basic Bitch را دارد.

او برخی از تخصص خود را در تولید محتوا به اشتراک گذاشت. فرمت های مختلف ممکن است به شما کمک کند به افراد مختلف دسترسی پیدا کنید و شبکه های خود را گسترش دهید.

برندسازی شخصی روش جالب دیگری برای بهبود نتایج است. با تشویق شما و دیگران به ایجاد اقتدار خود با ایجاد محتوا در رسانه‌های اجتماعی، پادکست‌ها و کانال‌های دیگر، برندها ممکن است از افراد قابل اعتماد برای دستیابی به مخاطبان بیشتری بهره ببرند.

چگونه با استفاده از سئوی محلی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنیم

مهم نیست که در مورد تجارت جهانی یا محلی صحبت می کنیم، سئو برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق ضروری است. آماندا جردن مدیر RecketyRoo است و وقتی نوبت به سئوی محلی می‌رسد، آن را ثابت می‌کند.

استراتژی های سئو برای رتبه بندی صفحات در موتورهای جستجوی عمومی بر اساس کلمات کلیدی به خوبی شناخته شده اند. بنابراین، آماندا اهمیت رتبه بندی کلمات کلیدی خاص و انواع محتوا را برای مکان های خاص مطرح کرد.

اگر کسب‌وکاری را با یک پیشنهاد محلی اداره می‌کنید، یا در حال گسترش به مکان‌های جدید هستید، ارزش این را دارد که چشمانتان را باز نگه دارید که چگونه جستجوها در آن مکان ممکن است کمک کند و چگونه رفتارهای منطقه‌ای ممکن است بر کمپین‌های شما تأثیر بگذارد.

اتاق کار CMOs: چگونه در زمان رکود بازاریابی کنیم

در سال 2022، مدیر اجرایی ما، ویتور پچانها، در یکی از قسمت‌های ما با اندرو هورنر، مدیر ارشد مالی شرکت Coherent ملاقات کرد تا درباره بازاریابی در دوران رکود صحبت کند.

در این گفتگوی سطح بالا، آنها به نکات مهمی در مورد اهمیت دارایی های محتوا برای جذب و تبدیل مشتریان جدید اشاره کردند.

آنها همچنین در مورد تصمیم گیری در دوران رکود، مانند خرج کردن هوشمندانه و شناسایی فرصت های جدید برای حفظ رشد کسب و کار حتی در زمان های سخت صحبت کردند.

به عنوان رهبر، مهم است که چشمان خود را باز نگه دارید که چه چیزی موثر است و چه چیزی نتیجه می دهد و چه چیزی نیست. چه به صورت هفتگی و چه ماهانه، رهبران باید با تمرکز بر آنچه که منجر به رسیدن به اهدافشان می شود، به تیم خود کمک کنند.

برنامه ریزی استراتژی سئو برای سال 2023

همانطور که قبلاً ذکر شد، سئو بخش ضروری یک استراتژی دیجیتال است، بنابراین برای اینکه برای سال 2023 آماده شویم، از ریچارد فنینگ، مدیر SEO ارتباطات شرلوک دعوت کردیم تا در مورد این موضوع صحبت کند.

او مفاهیم و اطلاعات مرتبطی در مورد سئو و نحوه عملکرد الگوریتم‌ها ارائه کرد و نتایج را در وب ارائه کرد. سئو بسیار پویا است و با تکامل تعاملات انسانی نیز تکامل می یابد، اما ریچارد به 3 نکته همیشه سبز برای این استراتژی اشاره کرد: پیوندها، محتوا و سرعت بارگذاری.

این سه به‌عنوان ستون‌های سئو، چالش‌ها و همچنین روندهای جدیدی را به همراه دارند، مانند ایجاد محتوای هوش مصنوعی، که جالب است اما نیاز به استفاده هوشمندانه توسط متخصصان دارد.

برخی از توصیه های او برای سئو در سال 2023 عبارت بودند از: سرمایه گذاری در تیم های سئو یا فریلنسرها، افزودن سئو به استراتژی از ابتدای هر پروژه/کمپین، تطبیق SEO و UX/Devs.

میخوای بیشتر ببینی؟

اینها تنها چند نکته برجسته از آنچه در جلسات Jam خود در سال 2022 به اشتراک گذاشتیم بود. وبینارها معمولاً حدود 60 دقیقه طول می کشند بنابراین ما زمان کافی برای پوشش صحیح موضوعات را داریم.

اگر می‌خواهید به صورت رایگان درباره بازاریابی دیجیتال با متخصصان سطح بالا بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید تا به مرکز Jam Sessions ما دسترسی پیدا کنید و در یک صفحه تعاملی پر از بینش شگفت‌انگیز شیرجه بزنید.

منتظر قسمت های بعدی باشید