Fanfix شبیه Patreon است، پلتفرمی که در آن سازندگان YouTube و سایر رسانهها، مانند Twitch، میتوانند محتوای انحصاری را میزبانی کنند و برای دسترسی زودهنگام به ویدیوها، وبلاگها و موارد دیگر از کاربران هزینه ماهانه دریافت کنند.
هر دو Patreon و Onlyfans اجازه برهنگی را روی پلتفرمهای خود میدهند، که ممکن است باعث شود سازندگان Gen Z در فضایی که قرار است برای اکسپرسیونیسم خلاقانه استفاده شود، احساس ناراحتی و ناامنی کنند.
عامل دیگری که ممکن است ژن Zers را برای هجوم به این پلتفرم تحت تاثیر قرار دهد این است که هنوز کاملاً رقابتی برای کسب جایگاه شما در این پلتفرم است. همه سازندگان در Fanfix باید حداقل 10000 دنبال کننده در حساب رسانه اجتماعی خود داشته باشند.
Fanfix در تلاش است تا با ارائه جایگزین ایمنتر برای این پلتفرمها، مخاطبان Gen Z را جذب کند، در حالی که همچنان به آنها اجازه میدهد تا مقدار زیادی پول کسب کنند و به طور انحصاری با مخاطبان خود تعامل داشته باشند. همه DM (پیامهای شخصی) و محتوا توسط ناظر مشاهده میشود و این اطمینان را میدهد که این پلتفرم عاری از کاربرانی است که ممکن است بخواهند از تولیدکنندگان محتوای جوانتر استفاده کنند.
چرا Gen Z به انتخاب Fanfix ادامه می دهد
اگر Fanfix دارید، میتوانید به شما اطلاع دهید که قبلاً دنبالکنندگانی دارید، اما به دنبال راههایی برای افزایش تعامل با کاربران و میزبانی محتوای دیوار پرداختی هستید.
Fanfix تقریباً یکسان است و در سال 2021 توسط هری گشتنر، سایمون پومپن و کامرون دالاس ساخته شد. دالاس خود یک اینفلوئنسر 28 ساله YouTube و Vine از کالیفرنیا است. در سال 2022، این پلتفرم توسط SuperOrdinary خریداری شد، شرکتی که به متحد کردن برندها، سازندگان و مصرفکنندگان کمک میکند. این اکتساب به تعالی Fanfix کمک کرده است و به انتشار این کلمه به سایر تأثیرگذاران کمک کرده است.
گستتنر در مصاحبه اخیر خود به فوربس گفت که Gen Zers در واقع از محتوای انحصاری قدردانی می کند. تصور کنید در دنیایی بزرگ شوید که در آن همه برنامههایی که میخواهید، از سریالهای نتفلیکس گرفته تا ویدیوهای YouTube، با کلیک یک دکمه رایگان بودند.
در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد Fanfix بدانید و اینکه چرا ممکن است (یا نه) آینده محتوا برای Gen Zers و بازاریابی دیجیتال باشد را پوشش خواهیم داد.
پلتفرم های به اشتراک گذاری محتوا – فیل در اتاق
آیا استفاده از Fanfix بر خلاف پلتفرم های دیگری مانند Onlyfans و Patreon مزایای واقعی دارد؟ آمارهای اخیر ادعا میکنند که Fanfix سالانه 70000 دلار برای سازندگان محتوا درآمد دارد و سازندگان آن را مکان امنتری نسبت به سایر پلتفرمها میدانند.
این دنیایی است که ژنرال زرها در آن متولد شدند و از نظر محتوا به انحصار بودن نسبت به قابلیت دسترسی اهمیت می داد.
فن فیکس و آینده
یکی از جدیدترین پلتفرم هایی که مورد بررسی قرار گرفته است، TikTok است، پلتفرم رسانه اجتماعی چینی که سوالاتی در مورد حریم خصوصی و داده های کاربران ایجاد کرده است. برخی از ایالت ها قبلاً این پلتفرم را در دستگاه های دولتی و مدارس ممنوع کرده اند.
از TikTok گرفته تا Meta، که اخیراً هزاران کارمند را اخراج کرد و تأثیرگذاران را بدون خدمات مشتری در تاریکی رها کرد، زمانی پلتفرمهای صوتی که سازندگان میتوانستند هزاران دلار درآمد داشته باشند، اکنون با آیندهای مبهم باقی ماندهاند. در مراحل Fanfix، ارائه یک جایگزین منحصر به فرد برای سازندگان Gen Z.
فن فیکس چیست؟
برای بسیاری از ژنرالها و نسل هزاره، هیچ انتخاب شغلی بهتری از تولید محتوا و انتشار کلمه در مورد برند شما وجود ندارد. اینفلوئنسرها در همه چیز، از بازاریابی گرفته تا رهبری فکری، حیاتی هستند، تقریباً 80 درصد از کسب و کارها اکنون از قدرت خود برای تاکتیک های بازاریابی خود استفاده می کنند.
البته، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا Fanfix اینجا باقی خواهد ماند یا اینکه همچنان تحت الشعاع سایر پلتفرمهای محتوای paywall معتبرتر قرار خواهد گرفت. در همین حال، Gen Zers اکنون پلتفرم های خود را برای ایجاد، اشتراک گذاری و البته مصرف محتوا دارد.