Google Shopping ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را راه اندازی می کند تا خرید آنلاین را واقعی تر و فراگیرتر کند
انتشار: خرداد 30، 1402
بروزرسانی: 18 تیر 1404

Google Shopping ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را راه اندازی می کند تا خرید آنلاین را واقعی تر و فراگیرتر کند


گوگل ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را برای بهبود تجربه خرید آنلاین راه اندازی می کند و آنها را برای مصرف کننده واقعی تر و فراگیرتر می کند.

ایده این ابزار جدید این است که به کاربران کمک کند لباس ها را در طیف وسیعی از رنگ های پوست و انواع بدن پیدا کنند و همچنین جستجوی خود را تا زمانی که دقیقاً آنچه را که می خواهند پیدا کنند، اصلاح کند.

کاربران Google Shopping در ایالات متحده از قبل به این ویژگی برای انجام آزمایشات روی پلت فرم دسترسی دارند. در ابتدا، آنها فقط تاپ های زنانه از مجموعه ای از برندها مانند H&M، Anthropologie، Everlane و Loft را برای تجربه مجازی در دسترس خواهند داشت.

این مدل ها با رنگ های پوست، قومیت ها، انواع مو و فرم های بدنی مختلف در دسترس هستند و به طور واقعی از طریق مدل های واقعی انسان نشان داده می شوند. طبق گفته گوگل، سایر لباس های زنانه و مردانه اواخر امسال در دسترس خواهند بود.

"اتاق فیتینگ" مجازی با انواع رنگ پوست و انواع بدن

منبع: وبلاگ گوگل

به گفته مدیر محصول گوگل، لیلیان ریکون، ایده این ویژگی این است که مصرف کنندگان در خرید آنلاین لباس احساس اطمینان کنند، از ناامیدی اجتناب کنند و به کاربر اجازه دهد تا تصویری از ظاهر لباس روی بدنش را با جزئیات بیشتر، حتی قبل از اینکه آنها را به تصویر بکشد. آن را بخر.

طبق گفته گوگل، 42 درصد از خریداران آنلاین احساس نمی کنند که با تصاویر مدل نشان داده می شوند و 51 درصد از کالایی که آنلاین خریده اند، احساس نارضایتی می کنند، زیرا ظاهر آن متفاوت از آنچه انتظار می رفته است.

لباس مجازی از یک مدل هوش مصنوعی مولد مبتنی بر انتشار استفاده می کند که با افزودن نویز گاوسی به یک تصویر (اصلاً پیکسل های تصادفی) که مدل یاد می گیرد حذف کند تا تصاویر واقعی ایجاد کند، آموزش داده می شود. این باعث می شود مدل هوش مصنوعی گوگل تصاویر را بدون توجه به زاویه یا ژستی که در آن قرار دارند، واقعی تر نشان دهد.

یک محصول را اصلاح کنید و آنچه را که واقعاً می خواهید پیدا کنید

گوگل همچنین قابلیتی را راه اندازی کرده است که به شما کمک می کند محصولات را بر اساس گزینه های دیگری که امتحان کرده اید پیدا کنید. به عنوان مثال، شما پیراهن را دوست دارید اما نسخه ارزان تری می خواهید؟ یا یک شلوار جین پیدا کرده اید اما الگوی متفاوتی می خواهید؟ در این اصلاح که توسط گوگل ایجاد شده است، خریداران می توانند محصولات را تا زمانی که محصول عالی را پیدا کنند، تغییر دهند.

این به لطف پیشرفت های ماشین و الگوریتم های تطبیق بصری جدید است که به شما امکان می دهد قطعات را با استفاده از ورودی هایی مانند رنگ، سبک و الگو اصلاح کنید. این ویژگی همچنین برای مبتدیان مستقیماً از فهرست محصولات در دسترس است.

منبع: وبلاگ گوگل

آینده هوش مصنوعی

چیزی که قبلاً فقط در فیلم ها می دیدیم – مانند «بی سریع» با کمد مجازی قهرمان داستان – بیشتر از واقعیت تبدیل شده است و اکنون فناوری هوش مصنوعی در لحظات مختلف روز ما وجود دارد.

با آن مستمر رونق در استفاده از هوش مصنوعی روز به روز، نگرانی در مورد مقررات آن نیز به موضوعی قابل بحث تبدیل شده است. برای مثال اتحادیه اروپا این هفته لایحه ای را برای تنظیم مقررات هوش مصنوعی تصویب کرده است.

یکی از نکاتی که در بحث این لایحه مطرح شد، ممنوعیت استفاده از تشخیص چهره در مکان های عمومی به استثنای موارد مجرمانه و مجوز دادگاه بود. این امکان وجود دارد که کشورهای دیگر نیز ایجاد این نوع قوانین را با هدف استفاده از هوش مصنوعی به عنوان راهی برای تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده آغاز کنند.

مهم است که شرکت های بزرگ فناوری همچنان به این حرکت توجه کنند تا ایده های آنها از محدودیت های اعمال شده توسط حوزه قضایی هر کشور فراتر نرود و در توسعه فناوری که می تواند برای همه مفید باشد، دخالت نکنند.

علاوه بر این، ما مشتاقانه منتظر آزمایش این ویژگی های جدید Google Shopping هستیم و خرید آنلاین را دموکراتیک تر و واقعی تر می کنیم.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی Rock Content. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!