TikTok با جلوه های جدید «Effect House Branded Effects» امکانات خلاقانه تری را به برندها می دهد.
انتشار: فروردین 14، 1402
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

TikTok با جلوه های جدید «Effect House Branded Effects» امکانات خلاقانه تری را به برندها می دهد.


ما ممنوعیت احتمالی TikTok در ایالات متحده را از اوایل ژانویه دنبال می کنیم و جدیدترین به روز رسانی در مورد این موضوع این است که این اقدام در جلسه عمومی مجلس و سنای ایالات متحده در حال تجزیه و تحلیل است تا مشخص شود فصل های بعدی چه خواهد بود. .

در این میان، به نظر می رسد که زندگی در TikTok به طور معمول اتفاق می افتد و تمام این وضعیت ممنوعیت در ایالات متحده مانع از انتشار ویژگی های جدید برای کاربرانشان نشد. در 27 مارس، این شرکت جلوه های مارک دار خانه اثر را منتشر کرد - راه حل جدیدی که به برندها اجازه می دهد مستقیماً با سازندگان افکت TikTok برای تولید جلوه های برند سفارشی کار کنند.

با توجه به بیانیه آنها، این نسخه با هدف "قدرت بخشیدن به داستان سرایی نوآورانه و گسترش امکانات خلاقانه برای برندها در TikTok" است. اما، جلوه های برند افکت هاوس چگونه کار خواهند کرد، و این برای برندهایی که در حال پیشرفت هستند چه معنایی دارد؟ بیایید در این مقاله کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.

همه چیز در آوریل 2022 شروع شد، زمانی که TikTok نسخه بتا Effect House را راه اندازی کرد، پلتفرمی که به هر کسی اجازه می دهد تا جلوه های انجمن را برای TikTok بسازد. در آن زمان، تمرکز بر ایجاد جامعه ای از پدیدآورندگان و اجازه دادن به آنها برای کشف خلاقیت خود بود.

یک قدم جلوتر می رویم، «افکت های با نام Effect House» توسعه ای از این خانه اثر موجود است، اما اکنون بر روی آوردن برندها به بازی نیز تمرکز دارد. بنابراین، به عبارت دیگر، «Effect House Branded Effects» نام بلندی است که می گوید به برندها اجازه داده می شود مستقیماً با سازندگان افکت TikTok برای تولید جلوه های برند سفارشی، بسیار سفارشی سازی شده با عناصر مارک و امکانات CTA (تماس به-) کار کنند. اقدامات)، هدف گیری مخاطبان سفارشی و کمپین ها.

و سخنرانی "خلاقیت" من را به یاد همان چیزهای قبلی می اندازد. خانه جلوه مکانی برای کشف خلاقیت و ساختن چیزهای جالب برای مخاطبان TikTok است، و اکنون ایده این است که برندها را به این محیط بیاوریم، مانند یک خیابان دوطرفه: TikTok تأثیری را دارد که جامعه سازندگان قبلاً ایجاد کرده اند و برندها داشته اند. تقاضای کاری که آنها نیاز دارند

اما، ممکن است تعجب کنید که چگونه کار می کند، یا حتی امکانات خانه اثر چیست. خب، اخبار امیدوارکننده به نظر می رسند: این پلتفرم ابزارهایی را برای توسعه جلوه های واقعیت افزوده از ابتدا برای کسانی که ایده های کاملاً جدید دارند ارائه می کند، اما همچنین دارای کتابخانه ای از قالب های موجود برای کسانی است که قبل از شروع یک پروژه جدید به کمی الهام نیاز دارند.

و امکانات بسیار زیاد است، مانند Segmentation، Face Mask، Head Tracker، Face Stretch، 3D Faces، بافت های مختلف، مواد، نور، سایه ها و موارد دیگر. به نظر می رسد آسمان (یا حداقل خلاقیت) در این پلت فرم محدودیت است.

ما نمی توانیم انکار کنیم که کل وضعیت ممنوعیت در ایالات متحده باعث سر و صدا در سرزمین TikTok شده است. این هنوز یک لحظه حیاتی برای این شرکت است زیرا تعداد فزاینده ای از برندها برای آزمایش تبلیغات روی پلت فرم مردد هستند.

آیا جلوه های برند خانه اثر می تواند تلاشی برای دور زدن این سناریو و تلاش برای جذاب تر کردن TikTok برای برندها باشد؟ خوب، من معتقدم که این گزینه کاملاً ممکن است. اما، صرف نظر از دلایل پشت این اعلامیه، بسیار واضح است که TikTok به تازگی دری پر از امکانات را برای برندها باز کرده است.

مطالعه ای از Neuro-Insight نشان می دهد که برندها در TikTok تعامل و پذیرش بالاتری نسبت به پیام های برند و فراخوان برای اقدام دارند. بنابراین، TikTok در حال حاضر یک محیط عالی برای برندها است. علاوه بر آن، مطالعه دیگری می گوید که 79 درصد از کاربران موافق هستند که TikTok مکانی برای نشان دادن شخصیت و ابراز وجودشان است، که تقاضا برای خلاقیت را که قبلاً ذکر کردیم تقویت می کند - که هدف خانه اثر ترویج است.

اما، توسعه جلوه های سفارشی و کاوش در عمق خلاقیت برای همه مناسب نیست – این امر مستلزم یک تیم واجد شرایط است که برای انجام این کار اختصاص یافته است و همه شرکت ها ظرفیت انجام این نوع سرمایه گذاری را ندارند.

اکنون، با جلوه های مارک دار خانه اثر، می توان این کار را به افراد واجد شرایطی که قبلاً روزانه با آن کار می کنند واگذار کرد. برای امتحان کردن آن، TikTok افراد را هدایت می کند تا فرم علاقه را پر کنند. آیا آن را امتحان خواهید کرد؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!