ابزارهای برتر، مزایا و نحوه شناسایی ایمیل های نوشته شده با هوش مصنوعی
انتشار: تیر 02، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

ابزارهای برتر، مزایا و نحوه شناسایی ایمیل های نوشته شده با هوش مصنوعی


ایمیل برای چندین دهه بخشی از زندگی تجاری روزمره بوده است و به این زودی تغییر نخواهد کرد. شما باید همیشه ایمیل ها را بخوانید، بنویسید و ادغام کنید.

تنها منطقی است که هوش مصنوعی وارد این جنبه از زندگی حرفه ای شود و سعی کند تا حد امکان خودکار شود. در واقع، می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید تا به شما در نوشتن ایمیل های عالی کمک کنند که هنوز یک تماس ضروری انسان را حفظ می کنند.

همچنین می توانید از هوش مصنوعی برای شناسایی ایمیل های نوشته شده با هوش مصنوعی، جمع آوری داده ها و انجام کارهای دیگر استفاده کنید. به همین دلیل است که گفتگوی امروز بر ابزارهای ایمیل هوش مصنوعی و نحوه تعامل مردم با آنها متمرکز خواهد بود.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل

با گزینه های بسیار زیادی که برای نوشتن ایمیل در دسترس است، بیایید با بهترین ابزارها وارد عمل شویم.

ChatGPT اولین چیزی است که به ذهن می رسد و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از قدرتمندترین ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است و مطمئناً می توانید از آن برای ایجاد ایمیل استفاده کنید. این بسیار بصری و آسان برای استفاده است. از جنبه منفی، آن را با بهترین سازگاری ایمیل همراه نیست، اما همچنان کار می کند.

بعدی مایکروسافت Copilot است. هوش مصنوعی مولد مایکروسافت می تواند کل ایمیل ها را برای شما بنویسد و با فرض استفاده از Outlook کاملاً با Outlook ادغام می شود. با دیگر پلتفرم های ایمیل دوستی ندارد، اما همچنان می توانید آن را به کار بگیرید.

سومین لیست، AI Copilot توسط Rock Content است. مانند سایر رقبای موجود در این لیست، این ابزار هوش مصنوعی طیف گسترده ای از عملکردها را انجام می دهد و به انواع مختلفی از نوشتن کمک می کند. یکی از زمینه هایی که در آن می درخشد نوشتن ایمیل است. می توانید ایمیل های تکی یا کل کمپین های بازاریابی بنویسید.

می توانید ابزارهای نوشتاری اضافی زیادی پیدا کنید، اما وقتی صحبت از ایمیل به میان می آید، این سه مورد از همه برجسته تر هستند.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل

صرف نظر از اینکه کدام ابزار هوش مصنوعی را انتخاب می کنید، باید بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید.

اکنون، رابط ها و دستورالعمل های خاص از یک هوش مصنوعی به دیگری متفاوت است. بارگیری Microsoft Copilot کمی با ورود به ChatGPT متفاوت است.

با فرض اینکه می توانید در وهله اول به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید، استفاده از تولید محتوا با نوشتن ایمیل، مراحل ثابتی را دنبال می کند.

در صورت امکان، می توانید قالبی را بارگذاری کنید که هوش مصنوعی از آن پیروی می کند. این می تواند به مواردی مانند مقدمه، خطوط موضوعی و امضا کمک کند.

پس از اتمام قالب ها، می توانید به هوش مصنوعی بگویید که می خواهید چه چیزی بنویسد. شما باید اطلاعات زمینه سازی را ارائه دهید - مانند اینکه به چه کسی ایمیل می فرستید و چرا. می تواند آن اطلاعات را به یک ایمیل رسمی تبدیل کند.

برای مثال، در AI Copilot، از Rock Content، این صفحه ای است که در آن به ابزار می گویید که می خواهید چه کاری انجام دهد:

پس از دریافت ایمیل هوش مصنوعی، لطفاً آن را همانطور که هست ارسال نکنید. نویسندگان هوش مصنوعی بسیار مفید هستند، اما هنوز راه زیادی در پیش دارند. شما می خواهید کمی برای شخصی سازی ایمیل وقت بگذارید. اگر این امکان پذیر نیست (مثلاً برای یک ایمیل تماس سرد)، شما هنوز به برخی از شخصیت و اعتبار خود نیاز دارید تا بدرخشید.

در اینجا نمونه ای از نتایجی است که از AI Copilot دریافت می کنید:

بنابراین، ایمیل را بخوانید و عباراتی را که به خصوص رباتیک یا بر خلاف شما به نظر می رسند، بازنویسی کنید.

پس از اتمام کار، می توانید ایمیل را ارسال کنید.

اگر می خواهید این کار را در مقیاس انجام دهید، ممکن است لازم باشد یک نویسنده (یا نویسندگان) را به وظیفه انسانی کردن محتوای خود اختصاص دهید. در مورد هوش مصنوعی، تا زمانی که با ابزارهای بازاریابی شما یکپارچه شود، می تواند ایمیل ها را سریع تر از ارسال ایمیل ها ارسال کند.

ابزار رایگان هوش مصنوعی برای نوشتن و ارسال ایمیل

وقتی صحبت از وظایف خاص نوشتن و ارسال ایمیل می شود، کدام هوش مصنوعی بهترین عملکرد را دارد؟

ChatGPT در لیست باقی می ماند، زیرا دارای یک نسخه رایگان است که به خوبی کار می کند.

فراتر از ChatGPT، می توانید هر یک از این موارد را در نظر بگیرید، زیرا نسخه های رایگان آنها با پلتفرم های ایمیل ادغام می شوند و نوشتن و ارسال ایمیل را ساده می کنند:

  • GMPlus
  • WriteMail
  • HubSpot AI Email Writer
  • Ghostwrite

در حالی که این ابزارها قدرت زیادی به فرآیندهای ایمیل شما می دهند، به خاطر داشته باشید که آنها رایگان هستند. این بدان معناست که در بهترین حالت پشتیبانی محدودی خواهید داشت و نسخه های رایگان ابزارهای هوش مصنوعی معمولاً با ویژگی های کمی عرضه می شوند.

اگر می خواهید اتوماسیون بیشتر و منابع بیشتری در اختیار داشته باشید، ارتقا را به یک سرویس پولی در نظر بگیرید.

چگونه بفهمیم ایمیلی توسط هوش مصنوعی نوشته شده است؟

بیایید با یک حقیقت سخت شروع کنیم. شما نمی توانید با اطمینان مطلق بگویید که آیا چیزی توسط یک هوش مصنوعی نوشته شده است یا یک شخص. فکر کردن در غیر این صورت آسان است، اما شما اندازه این مشکل را دست کم می گیرید.

ممکن است فکر کنید تشخیص ربات های با کیفیت پایین و نوشتن هوش مصنوعی آسان است، و این بیشتر درست است. مشکل این است که نویسندگان بسیار ضعیفی وجود دارند، و گاهی اوقات محتوایی که قطعاً باید هوش مصنوعی بدی باشد، در واقع توسط یک انسان زنده و نفس گیر نوشته می شود.

وضعیت معکوس نیز این کار را دشوار می کند. بهترین نویسندگان هوش مصنوعی بسیار خوب هستند و حداقل کمی بهتر از یک انسان معمولی می نویسند. چگونه نوشتن ناقص هوش مصنوعی را از نوشتار ناقص انسان تشخیص می دهید؟

همانطور که می بینید، این کار مشکل است و هیچ روش کاملی وجود ندارد. با وجود آن، چند ترفند و ابزار می تواند به شما کمک کند تا ایمیل های هوش مصنوعی را شناسایی کنید. آنها بی ایراد نیستند، اما اغلب کار می کنند.

اول، چند چیز وجود دارد که می توانید با چشم خود شناسایی کنید.

نویسندگان خوب هوش مصنوعی از دستور زبان، املا و نحو کامل استفاده می کنند. اشتباهات تایپی گاه به گاه معمولاً نشان دهنده این است که چیزی توسط یک انسان نوشته شده است، هر چند که ممکن است عجیب به نظر برسد.

علاوه بر این، ایمیل های هوش مصنوعی از فرمول های مشابهی پیروی می کنند. هوش مصنوعی های مختلف فرمول ها را در مقایسه با یکدیگر مخلوط می کنند، اما اگر ایمیل های زیادی از شخصی دریافت می کنید، و همه آنها دقیقاً ارائه یکسانی را دنبال می کنند، احتمالاً هوش مصنوعی است. حتی اگر همه ایمیل های خود را از یک قالب بنویسید، نمی توانید دست کم کمی چیزها را تغییر دهید. این طبیعت انسان است.

بنابراین، این نکات می توانند به شما در تشخیص هوش مصنوعی کمک کنند، اما می توانید از ابزارها نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ابزارها نیز کامل نیستند، اما تست های الگوریتمی وجود دارد که می تواند بسیاری از نوشته های هوش مصنوعی را تشخیص دهد. آنها به ویژه در یافتن محتوایی که توسط هوش مصنوعی ذیصلاح نوشته شده است و کاملاً در صدر بازی نیستند مفید هستند.

فقط یک چیز را به خاطر بسپار گاهی اوقات، بهترین ابزارها همچنان محتوای انسانی را به عنوان هوش مصنوعی علامت گذاری می کنند، و این فقط به این دلیل است که نویسنده های انسانی می توانند گهگاهی کمی روباتیک شوند. این اتفاق می افتد، و همیشه می توانید ابزارهای هوش مصنوعی خود را با استفاده از نکاتی که به تازگی آموخته اید بررسی کنید.

افزودن اصالت به ارتباطات

در همه اینها درسی برای یادگیری وجود دارد. همان بررسی دقیقی که در ایمیل هایی که می خوانید انجام می دهید، در ایمیل هایی که می فرستید نیز انجام می شود. مردم تعجب خواهند کرد که آیا ایمیل های شما توسط هوش مصنوعی نوشته شده است یا خیر. بهترین راه برای رسیدگی به این مشکل احتمالی، افزودن اعتبار به ارتباطات خود است.

برخی از اینها از شخصیت خود شما ناشی می شود، اما برخی از آن از استراتژی و فرآیندها ناشی می شود. اگر مجبور به ارسال ایمیل های زیادی هستید - به خصوص برای اهداف بازاریابی - به استفاده از سیستم های اصالت کمک می کند.

یک مثال کامل از این را می توان با AI Copilot در WriterAccess پیدا کرد. این سرویس نویسندگان باتجربه را با هوش مصنوعی جفت می کند. در حالی که هوش مصنوعی بخش اعظم کار شلوغ را انجام می دهد، انسان ها اصالت و «انسانیت» را به نوشته ها اضافه می کنند تا قوام روباتیکی را که در غیر این صورت ممکن است به دست آورید، از بین ببرند.

در اینجا نحوه درخواست این نوع سرویس در WriterAccess ساده است:

این سرویس به شما این امکان را می دهد که با استفاده از بهره وری هوش مصنوعی در هزینه خود صرفه جویی کنید و در عین حال مزایای کیفیت انسانی حرفه ای را در نوشتن ایمیل خود حفظ کنید. شما می توانید ایمیل های تک یا کل دنباله ایمیل ایجاد کنید. این سرویس به راحتی تطبیق می یابد، و می توانید با یک آزمایش 14 روزه در WriterAccess شروع به کار کنید.