این اجرای فاقد گیربکس معمولی است و دنده آفتاب همیشه 28٪ از گشتاور را از موتور دریافت می کند. از این توان می توان برای کار با هر بار الکتریکی در وسیله نقلیه ، شارژ مجدد باتری ها ، برق گرفتن سیستم سرگرمی یا اجرای سیستم تهویه هوا استفاده کرد. سپس هر قدرت باقیمانده دوباره به موتور دوم تغذیه می شود که مستقیماً قدرت خروجی آن را هدایت می کند. با سرعت زیاد در این بزرگراه ، این مسیر ژنراتور / موتور اضافی کارایی کمتری نسبت به برق مستقیم چرخها دارد. با این حال ، در هنگام شتاب ، مسیر الکتریکی بسیار مؤثرتر از موتور است که تاکنون از نقطه گشتاور خود کار می کند. در پیاده سازیهای معمولی ، نسبت دنده سیستم انتقال و اپیکلیک به نسبت شرایط معمول رانندگی تنظیم می شود ، می گویند سرعت بزرگراه برای یک ماشین یا سرعت شهر برای یک اتوبوس.
گیربکس می تواند سرعت لیفتراک را در شرایط مختلف جاده ها مثل شیب بلند یا کم، کنترل کند. بی نهایت متغیر است
IVT یک نوع خاص از CVT است که نه تنها تعداد نامتناهی از نسبت دنده ها را شامل می شود ، بلکه دامنه “بی نهایت” را نیز شامل می شود. این یک نوبت از عبارت است ، در واقع به CVT هایی اطلاق می شود که قادرند “نسبت صفر” را شامل شوند ، جایی که شافت ورودی می تواند بدون هیچ گونه حرکتی از شافت خروجی در حالی که در دنده باقی مانده است چرخد. سیستم ورودی Oxidiser-Air
بعضی از موتورها مانند موشک های جامد دارای اکسید کننده هایی هستند که قبلاً درون محفظه احتراق هستند اما در بیشتر موارد برای رخ دادن احتراق ، یک منبع مداوم اکسید کننده باید به محفظه احتراق عرضه شود. موتورهای اتوگاز یا از سیستم های تزریق سوخت یا از کاربراتورهای حلقه باز یا بسته استفاده می کنند. به منظور کاهش دستمزد کار ، کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود بهره وری ، لیفتراک های اتوماتیک نیز توسعه یافته اند.
- در لیفتراک های جدید، نقش سیستم ترمز اهمیت بیشتری پیدا کرده و در هندلینگ لیفتراک نیز اثر می گذارد.
- فرقی نمیکند به ترموستات، واتر پمپ، رادیاتور، فن یا تسمه پروانه لیفتراک و…
- علاوه بر این، اضافه کردن 2 لیتر الکل به هر باک پر گازوئیل در فصل های سرد سال نیز ضروری است.
- علاوه بر این، از شاخک ها جهت جابجایی و بلند کردن پالت نیز استفاده می شود.
- این چرخه میزان چرخش مؤثر در هر محور وسیله نقلیه را به عنوان نسبت نرخ کل چرخ خودرو در نظر گرفته است.
در نتیجه ، طراحان موتور به این نتیجه رسیده اند که دیزل ها از هر موتور بنزینی با اندازه نسبتاً قابل توجهی توان بیشتری دارند و گشتاور بیشتری دارند. در همه موارد ، مربیان لیفتراک واجد شرایط باید حداقل در یکی از سازمانهای آموزش داوطلبانه ثبت شوند. اگرچه اپراتورهای RTITB در دیتابیس ثبت شده اند که باید سالانه 3 سال باشد ، اما مدت زمان تعیین شده بین دوره های تازه ساز منوط به سیاست های اجرایی H&S ، شرکت های بیمه یا شرکت می باشد. H&S اجرایی (ایمنی حمل و نقل در محل کار HSG136) هر 3 تا 5 سال یکبار دیگر آموزش / آزمایش مجدد را توصیه می کند. با این حال آموزش سازمان یافته نشان می دهد که یک کارفرما برای اطمینان از “وظیفه مراقبت” خود در یک رویداد ناگوار تصادف ، اقدامات لازم را انجام داده است.
لیفتراک های ساخته شده در کشورهایی مانند ایران یا روسیه به طور معمول فاقد سیستم کنترل انتشار هستند. یکی دیگر از قطعات لیفتراک، اتاقک یا کابین است که به عنوان بخش مرکزی لیفتراک شناخته می شود. اتاقک یک لیفتراک، محل استقرار اپراتور در نظر گرفته می شود؛ در نتیجه، امنیت و ایمنی آن برای حفظ جان راننده لیفتراک بسیار اهمیت دارد. این اتاقک از قسمت های مختلفی ازجمله فرمان، پدال های ترمز و گاز، اهرم ها، گیج ها، صندلی اپراتور و نمایشگرها تشکیل می شود.
سرسیلندر کوماتسو
برای سالهای متمادی ، خنک کننده هوا برای برنامه های نظامی مورد حمایت قرار می گرفت زیرا سیستم های خنک کننده مایع در برابر آسیب های بوته آسیب پذیرتر هستند. در آن دوره ، شرکت های اروپایی مانند Magirus-Deutz کامیون های دیزلی با هوای سرد ساختند ، پورشه تراکتورهای مزرعه با خنک کننده هوا را ساختند ،و فولکس واگن با اتومبیل های مسافری با هوا خنک شدند. سوپر شارژرها و توربوشارژرها
سوپر شارژر یک سیستم “القایی اجباری” است که از یک کمپرسور که توسط شافت موتور استفاده می شود ، استفاده می کند که هوا را از طریق دریچه های موتور نیرو می بخشد تا جریان بیشتری داشته باشد.
گیربکس لیفتراک کلارک سپاهان
خنک کن و استاتور لیفتراک گروه خدمات لیفتراک پایتخت تهران | توکو لیفتراک