
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
راهنمای مبتدیان برای افزایش فروش محلی
در انتهای لیست، کاربران دکمه ای را برای مشاهده گزینه های بیشتر پیدا می کنند. در بهترین حالت، البته، ما نام تجاری شما را در 3 نتیجه برتر خواهیم یافت.
یک کلیک دیگر روی بعد، و تو می توانی موقعیت خود را روی نقشه تایید کنید. کلیک بعد برای پایان دادن به این مرحله
در مورد یک استراتژی کامل برای کسب و کار شما چطور؟ این مقاله در مورد بازاریابی آنلاین محلی را بررسی کنید!
هرچه اطلاعات بیشتری در مورد شرکت خود در نمایه خود ارائه دهید، مشتری شما بیشتر در مورد آن می داند.

آفرین! اکنون حساب Google My Business خود را دارید.
چگونه صفحه Google My Business خود را بهینه کنیم
Google My Business یک پلت فرم رایگان است که به شما امکان می دهد برای مدیریت نحوه نمایش شرکت شما در نتایج Google. این بدان معنی است که شما می توانید خود را کنترل کنید کسب و کار فهرست کردن یعنی اطلاعات توسط موتور جستجو نشان داده شده است.
این گونه است که مشتریان می خواهند در بیشتر مواقع با بازار تعامل داشته باشند.
نوردهی خوب
این ممکن است فرصتی برای بهبود یا حتی شروع استراتژی بازاریابی محتوای خود باشد، با استفاده از دید کسب و کارتان برای تقویت روابط با مشتریان و جلب توجه بیشتر به شما.

اگر مشتریان بالقوه «فروشگاه ورزشی لس آنجلس» را جستجو کنند، نقشه ای را مشاهده می کنند که به آن Local 3 Pack می گویند. یعنی 3 لیست محلی بر اساس فاصله و ارتباط رتبه بندی می شوند.
روی آن کلیک کنید و ادامه دهید، اما به یاد داشته باشید که این کار را در Google Maps انجام ندهید.
یکی از وجوه مشترک جستجوگران تمایل به یافتن است اثبات اجتماعی کیفیت. کاری که Google برای کسب و کار من می تواند برای شما انجام دهد جمع آوری است بررسی های آنلاین و این اطلاعات را به نفع خود قرار دهید.
یک راه خوب برای شروع، جستجوی خودتان است. ببینید نتایج چگونه است:

به محض اینکه کاربران اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کردند، به فعالیت بعدی می روند که اغلب با دو یا سه چیز همزمان انجام می شود.
«آیا می خواهید مکانی را اضافه کنید که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند، مانند فروشگاه یا دفتر؟».
به Google My Business بروید و روی آن کلیک کنید اکنون مدیریت کنید. وارد شدن با حساب Google خود یا جدید ایجاد کنید.
اگر هنوز آنجا نیستید، بیایید از ابتدا شروع کنیم و یک نمایه محکم بسازیم!
در Google برای کسب و کار من
اما در مورد افرادی که به دنبال محصولات و خدمات من هستند چه می توان گفت؟ چگونه می توانم آنها را پیدا کنم؟ یا بهتر است بگویم چگونه می توانند من را پیدا کنند؟ Google برای کسب و کار من پاسخ این سوال است.
اکنون آماده شروع هستید. مراحلی را که برای ایجاد نمایه خود باید طی کنید را بررسی کنید.
1. وارد شوید
این نقطه ای است که استراتژی شما شروع می شود. با انجام یک جستجوی ساده، تمام اطلاعاتی که کاربران می توانند در مورد کسب و کار شما به دست آورند را مشاهده می کنید. در این مورد، شما فضایی را با دو شرکت دیگر به اشتراک می گذارید.
گوش دادن به مشتریان برای هر استراتژی تجاری ضروری است. بر اساس آنچه آنها می گویند، می توانید عمیقاً کار تیم خود یا محصولاتی را که ارائه می دهید تغییر دهید.
پس برای چی منتظری؟ با «Google برای کسب وکار من» که به نفع شما کار می کند، می توانید به نتایج بزرگ تری برسید!
این که آیا فهرست کسب و کار شما به طور گسترده قابل دسترسی است یا خیر، ضروری است که شما فعالانه به نظرات شما پاسخ دهید و اطلاعات خود را به روز کنید.
مهم ترین اطلاعات را در فهرست کسب و کار خود برجسته کنید. برای مثال رستوران های خوب خود را نشان می دهند منو با قیمت و حتی الف دکمه رزرو.
مشخص کنید که مخاطبان هدف شما دقیقا چه کسانی هستند و تعدادی عکس را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد مشتری ایده آل.
توجه داشته باشید که بررسی ها برای نتایج بسته های محلی بسیار مهم هستند، به این معنی که تلاش های روزانه شما ممکن است تبدیل به یک نتیجه شود مزیت رقابتی در قابل مشاهده ترین مکان ها
بینش خوب پیدا کنید
بازاریابان اغلب یک شخصیت خریدار را مشخص می کنند تا در تصمیمات استراتژیک مانند آن دقیق تر باشند.

روی اطلاعات مرتبط تمرکز کنید
توجه داشته باشید که Google یک مرحله اضافی (اما اختیاری) را برای انتخاب خود به شما نشان می دهد محل خدمات.
شما باید این کار را در صفحه فهرست انجام دهید. گزینه جایگزین این است که نام کسب و کار خود را قرار دهید و روی آن کلیک کنید کسب و کار خود را به گوگل اضافه کنید ارتباط دادن.
3. نام خود را بگویید
از این فضا برای ایجاد یک رابطه سالم با مردم خود استفاده کنید.

استراتژی بازاریابی خود را تقویت کنید
این به ویژه برای رستوران ها و سایر فروشگاه هایی که ارائه می دهند مفید است خدمات حمل ونقل.
6. اطلاعات تماس و تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنید
توجه داشته باشید که طراحی گوگل اکنون یافتن اطلاعات را آنقدر آسان کرده است که نیمی از جستجوها منجر به کلیک صفر می شود. این بدان معنی است که مردم به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند، بنابراین آنها نیازی به کاوش در وب سایت ها ندارند.
این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید