راهنمای مبتدیان برای افزایش فروش محلی
انتشار: تیر 21، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

راهنمای مبتدیان برای افزایش فروش محلی

در انتهای لیست، کاربران دکمه ای را برای مشاهده گزینه های بیشتر پیدا می کنند. در بهترین حالت، البته، ما نام تجاری شما را در 3 نتیجه برتر خواهیم یافت.

یک کلیک دیگر روی بعد، و تو می توانی موقعیت خود را روی نقشه تایید کنید. کلیک بعد برای پایان دادن به این مرحله

در مورد یک استراتژی کامل برای کسب و کار شما چطور؟ این مقاله در مورد بازاریابی آنلاین محلی را بررسی کنید!



هرچه اطلاعات بیشتری در مورد شرکت خود در نمایه خود ارائه دهید، مشتری شما بیشتر در مورد آن می داند.

پنل دانش

آفرین! اکنون حساب Google My Business خود را دارید.

چگونه صفحه Google My Business خود را بهینه کنیم

Google My Business یک پلت فرم رایگان است که به شما امکان می دهد برای مدیریت نحوه نمایش شرکت شما در نتایج Google. این بدان معنی است که شما می توانید خود را کنترل کنید کسب و کار فهرست کردن یعنی اطلاعات توسط موتور جستجو نشان داده شده است.

این گونه است که مشتریان می خواهند در بیشتر مواقع با بازار تعامل داشته باشند.

نوردهی خوب

این ممکن است فرصتی برای بهبود یا حتی شروع استراتژی بازاریابی محتوای خود باشد، با استفاده از دید کسب و کارتان برای تقویت روابط با مشتریان و جلب توجه بیشتر به شما.

GMB نمونه ای از کوپن

اگر مشتریان بالقوه «فروشگاه ورزشی لس آنجلس» را جستجو کنند، نقشه ای را مشاهده می کنند که به آن Local 3 Pack می گویند. یعنی 3 لیست محلی بر اساس فاصله و ارتباط رتبه بندی می شوند.

روی آن کلیک کنید و ادامه دهید، اما به یاد داشته باشید که این کار را در Google Maps انجام ندهید.

یکی از وجوه مشترک جستجوگران تمایل به یافتن است اثبات اجتماعی کیفیت. کاری که Google برای کسب و کار من می تواند برای شما انجام دهد جمع آوری است بررسی های آنلاین و این اطلاعات را به نفع خود قرار دهید.

یک راه خوب برای شروع، جستجوی خودتان است. ببینید نتایج چگونه است:

لیست گوگل

به محض اینکه کاربران اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کردند، به فعالیت بعدی می روند که اغلب با دو یا سه چیز همزمان انجام می شود.

«آیا می خواهید مکانی را اضافه کنید که مشتریان می توانند از آن بازدید کنند، مانند فروشگاه یا دفتر؟».

به Google My Business بروید و روی آن کلیک کنید اکنون مدیریت کنید. وارد شدن با حساب Google خود یا جدید ایجاد کنید.

اگر هنوز آنجا نیستید، بیایید از ابتدا شروع کنیم و یک نمایه محکم بسازیم!

در Google برای کسب و کار من

اما در مورد افرادی که به دنبال محصولات و خدمات من هستند چه می توان گفت؟ چگونه می توانم آنها را پیدا کنم؟ یا بهتر است بگویم چگونه می توانند من را پیدا کنند؟ Google برای کسب و کار من پاسخ این سوال است.

اکنون آماده شروع هستید. مراحلی را که برای ایجاد نمایه خود باید طی کنید را بررسی کنید.

1. وارد شوید

این نقطه ای است که استراتژی شما شروع می شود. با انجام یک جستجوی ساده، تمام اطلاعاتی که کاربران می توانند در مورد کسب و کار شما به دست آورند را مشاهده می کنید. در این مورد، شما فضایی را با دو شرکت دیگر به اشتراک می گذارید.

گوش دادن به مشتریان برای هر استراتژی تجاری ضروری است. بر اساس آنچه آنها می گویند، می توانید عمیقاً کار تیم خود یا محصولاتی را که ارائه می دهید تغییر دهید.

پس برای چی منتظری؟ با «Google برای کسب وکار من» که به نفع شما کار می کند، می توانید به نتایج بزرگ تری برسید!

این که آیا فهرست کسب و کار شما به طور گسترده قابل دسترسی است یا خیر، ضروری است که شما فعالانه به نظرات شما پاسخ دهید و اطلاعات خود را به روز کنید.

مهم ترین اطلاعات را در فهرست کسب و کار خود برجسته کنید. برای مثال رستوران های خوب خود را نشان می دهند منو با قیمت و حتی الف دکمه رزرو.

مشخص کنید که مخاطبان هدف شما دقیقا چه کسانی هستند و تعدادی عکس را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد مشتری ایده آل.

توجه داشته باشید که بررسی ها برای نتایج بسته های محلی بسیار مهم هستند، به این معنی که تلاش های روزانه شما ممکن است تبدیل به یک نتیجه شود مزیت رقابتی در قابل مشاهده ترین مکان ها

بینش خوب پیدا کنید

بازاریابان اغلب یک شخصیت خریدار را مشخص می کنند تا در تصمیمات استراتژیک مانند آن دقیق تر باشند.

عکس ها در نمایه GMB

روی اطلاعات مرتبط تمرکز کنید

توجه داشته باشید که Google یک مرحله اضافی (اما اختیاری) را برای انتخاب خود به شما نشان می دهد محل خدمات.

شما باید این کار را در صفحه فهرست انجام دهید. گزینه جایگزین این است که نام کسب و کار خود را قرار دهید و روی آن کلیک کنید کسب و کار خود را به گوگل اضافه کنید ارتباط دادن.

3. نام خود را بگویید

از این فضا برای ایجاد یک رابطه سالم با مردم خود استفاده کنید.

تعامل بین مشتری و برند

استراتژی بازاریابی خود را تقویت کنید

این به ویژه برای رستوران ها و سایر فروشگاه هایی که ارائه می دهند مفید است خدمات حمل ونقل.

6. اطلاعات تماس و تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنید

توجه داشته باشید که طراحی گوگل اکنون یافتن اطلاعات را آنقدر آسان کرده است که نیمی از جستجوها منجر به کلیک صفر می شود. این بدان معنی است که مردم به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند، بنابراین آنها نیازی به کاوش در وب سایت ها ندارند.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

Google My Business چیست؟

توجه داشته باشید که بودن بسیار مهم است تا حد امکان خاص، زیرا مشتریان معمولاً نام فروشگاه ها را جستجو نمی کنند، بلکه دسته ها را جستجو می کنند.

اگر 30 سال پیش می خواستید یک رستوران عالی در کنار جاده باز کنید، باید تبلیغاتی در فضای باز پخش کنید تا مردم را جذب کنید. به این ترتیب، کسب و کار شما برای کسانی که از محل عبور می کنند یا در آن محل زندگی می کنند قابل مشاهده خواهد بود.

می توانید اولین حروف را تایپ کنید تا در منوی کشویی گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب است.

5. مکان خود را اضافه کنید

یکی از اهداف فعلی بازاریابان این است که برند شرکت خود را در بالای لیست نتایج جستجو قرار دهند.

وقتی صحبت از روش های نفوذ دیجیتال می شود، این یک روند ارزشمند است. خواه استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشید یا خدمات جذابی برای مشتریان در فروشگاه خود ارائه دهید تا آنها را تشویق کنید به خدمات خود امتیاز دهید، یک بررسی 5 ستاره برجسته است.

بررسی کسب و کار من در گوگل

شما حساب خود را دارید، اما گوگل و مشتریان شما باید بدانند که شما این حساب هستید مالک واقعی از کسب و کار.

جستجوی گوگل و نقشه گوگل به دو ابزار محبوب بازاریابی دیجیتال برای شرکت های کوچک تبدیل شده اند.

در برخی موارد، گوگل این امکان را به شما می دهد از طریق ایمیل یا تلفن - به اندازه و دسته کسب و کار بستگی دارد.

آپلود تصاویر

این یکی از دلایلی است که بهینه سازی نمایه شما بسیار مهم است.

رایگان است

اطلاعات نشان داده شده در بسته Local 3 به نوبه خود از نمایه های «Google برای کسب و کار من» می آید.

در این مورد، به یاد داشته باشید که مکان خاص خود (خیابان، منطقه یا شهر) را به نام اضافه کنید.

4. یک دسته را انتخاب کنید

بررسی ها باید چنین تصمیماتی را هدایت کنند. با این حال، همه تمایلی به صحبت آشکار در مورد آن ندارند. با این حال، بررسی آنلاین دلپذیرتر است.

اگر می خواهید شرکت خود را به معنای واقعی کلمه روی نقشه قرار دهید، این راهنما را با دقت بخوانید. در زیر، اطلاعات دقیقی در مورد موضوعات زیر خواهید یافت:

این حقیقت که اصلا هزینه ای نداره برای ایجاد نمایه خود در Google برای کسب و کار من توضیح می دهد که چرا این پلتفرم قهرمان هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. امکانات زیادی وجود دارد و شما می توانید به صورت رایگان به همه آنها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، به افراد فرصت می دهد تا با دقت بیشتری فکر کنند تا بهترین ویژگی های خود را برجسته کنند.

آیا این مورد شما نیست؟

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، یک گام اضافی بردارید و یک استراتژی محکم برای مجذوب کردن مردم خود ایجاد کنید. می توانید از فهرست کسب و کار خود استفاده کنید مشتریان خود را به روز نگه دارید در رویدادها و تبلیغات

این نشان دهنده علاقه است در آنچه مشتریان شما در مورد کسب و کار شما فکر می کنند و فراهم می کند بینش ارزشمندی برای بهبود مداوم خدمات شما.

اگر «فروشگاه فناوری اطلاعات + CITY» یا «پیتزا در نزدیکی من» را در جستجوی Google تایپ کنیم، نمی خواهیم مقالات یا اخبار را بخوانیم - ما فهرستی با گزینه ها، ساعات کاری، مکان، بازخورد مشتریان و غیره می خواهیم.

قبل از اینکه تو شروع کنی، با پلتفرم آشنا شوید. بررسی کنید که چگونه به نظر می رسد:

پلت فرم کسب و کار من را در گوگل جستجو کنید

پروفایل خود را تایید کنید

سپس راهی برای تایید انتخاب کنید حساب شما. توجه کنید که الف کارت پستال احتمالا تنها گزینه شما خواهد بود.

ممکن است مشتریان شما قبلاً یک نمایه برای کسب و کار شما ایجاد کرده باشند. نگران نباش! این بسیار رایج است، به خصوص اگر صاحب یا مدیریت یک رستوران باشید.

اگر کسب و کار شما از قبل وجود دارد، پیشنهاد یک ویرایش این گزینه فقط به شما امکان به روز رسانی اطلاعات را می دهد - نه اینکه کنترل حساب را برای افزودن تصاویر یا پاسخ به نظرات و سوالات در دست بگیرید.

در این صفحه می توانید فیلدهایی را با خود پر کنید شماره تلفن و آدرس وب سایت (اختیاری).

همچنین می توانید جزئیات خاصی را به شرکای احتمالی مانند رستوران ها و هتل ها نشان دهید.

توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات در پانل دانش شما در دسترس خواهد بود - کاربر فقط باید روی فهرست کسب و کار شما ضربه بزند/کلیک کند.

صرف نظر از اندازه یا جایگاه شرکت شما، نتایج جستجوی Google مکانی است که ارزش بودن را دارد.

نظرات را دریافت کنید

هنگامی که این کار را انجام دادید، گوگل از شما می خواهد که مکان کسب و کار خود را روی نقشه پیدا کنید.

2. فهرست کسب و کار خود را پیدا کنید

برخلاف سایر پلتفرم ها که نسخه رایگان محدود و عملکردهای متفاوتی را با توجه به سطح کاربر ارائه می دهند، Google My Business دقیقاً همان منابعی را در اختیار شما قرار می دهد که رقبا یا شرکت های جهانی می توانند داشته باشند.

اکنون چشم ما به صفحه موبایل است. یک نمایه پر شده این فرصت را به شما می دهد که هر بار که شخصی به خدمات شما نیاز دارد دیده شوید. Google My Business شما را روی نقشه قرار می دهد، فرصتی که نمی خواهید از دست بدهید.

دلیل آن ساده است: تحول دیجیتال اینترنت را به یک متحد قدرتمند برای هر کسی که به دنبال جذب مشتری و ایجاد روابط قوی با آنها است تبدیل کرد.

فهرست کسب و کار همچنین ROI بازاریابی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا پروفایل های مشتریان خود را شناسایی کنید.

این گزینه ها را می توان به راحتی در منوی داشبورد تنظیم کرد.

گزینه منو در GMB

فعال باش

پس از یک کلیک نهایی بر روی بعد، صفحه نهایی را مشاهده می کنید تا تمام اطلاعات ذخیره شده و روی آن کلیک کنید پایان فرآیند.

این سوالی است که باید بپرسید. توجه داشته باشید که اگر این کار را انجام دهید ممکن است ارائه آدرس خود ایده خوبی نباشد دفتر خانه.

اکنون بیایید در مورد تأثیر واقعی قرار گرفتن در معرض برند شما صحبت کنیم.

مزایای Google My Business چیست؟

با در دست داشتن این ابزار، حتی شرکت های بزرگ متوجه شدند که می توانند بر اساس موقعیت مکانی و جست وجوی خود، چند مشتری بالقوه دیگر را جذب کنند.

از این گذشته، تقریباً 90٪ از جستجوگران روی نتایجی که در صفحه اول نشان داده شده توسط Google قرار دارند کلیک می کنند. جای تعجب نیست که لیست های تجاری برجسته می شوند.

نام کسب و کار خود را تنظیم کرده و کلیک کنید بعد ادامه. اگر شرکت شما است، توجه بیشتری داشته باشید بخشی از یک فروشگاه زنجیره ای یا رستوران.

وارد داشبورد خود شوید و کلیک کنید الان تایید کن، همانطور که در زیر می بینید:

نمایه خود را در GMB تأیید کنید

بدون نسخه پریمیوم بدون تاریخ انقضا. این ویژگی ها شامل یک وب سایت رایگان است که به محض پر کردن نمایه خود به طور خودکار برای تجارت شما ایجاد می شود.

چطور یک حساب کاربری ایجاد کنیم

این امر باعث می شود که در بالای صفحات گوگل و لیست های نقشه های گوگل قرار بگیرید.

کلیک بعد و سپس اعلان های ایمیل را تغییر دهید اگر می خواهید برای نمایه کسب و کار خود توصیه هایی دریافت کنید.

نمایه شما تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان احتمالی شما را جمع آوری می کند: نام کسب و کار، توضیحات، آدرس، دسته بندی، ساعات کاری، وب سایت، اطلاعات تماس، محصولات و خدمات، نظرات، و حتی عکس ها و ویدیوها.

همانطور که می بینید، Google My Business ابزاری قدرتمند برای شرکت ها، صرف نظر از اندازه آنها است. با چند کلیک، می توانید نام تجاری خود را روی نقشه قرار دهید و از نظر دیجیتالی راحت تر پیدا کنید.

بنابراین YES را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید بعد، سپس آدرس کسب و کار خود را تایپ کنید. یک بار دیگر کلیک کنید بعد برای بررسی اینکه آیا گزینه شما در لیستی از مشاغل بالقوه گنجانده شده است یا خیر.

نام و مکان را تایپ کنید برای بررسی اینکه آیا لیست قبلاً وجود دارد یا خیر.

مردم (و گوگل) می خواهند بدانند که این دقیقاً چه نوع تجارتی است.

اساساً، جستجوی Google می داند که چگونه در مواقعی که شک دارید یا زمانی که به دنبال پیشنهاد هستید، متمایز کند.

اما اگر بینش غنی تری می خواهید، «Google برای کسب وکار من» ارائه می کند آمار دقیق در مورد سایر نکات مرتبط از جمله:

  • عبارت های جستجویی که توسط مشتریان برای یافتن کسب و کار شما استفاده می شود.
  • تعداد بازدیدهایی که دارید؛
  • اقداماتی که مشتریان شما در فهرست شما انجام می دهند؛
  • معیارهای مربوط به نمایه مخاطبان شما (جنسیت، محل و گروه های سنی)؛
  • تعداد کلیک ها در وب سایت شما؛
  • تعداد پرس و جوهای جهت