
متا تبلیغات تبلیغاتی را برای تسهیل تعامل مستقیم با مشتری معرفی می کند

این شرکت گفت که فرمهای فوری و سؤالات مشروط در بازار ایالات متحده در فیسبوک آزمایش میشوند و تا تابستان در سطح جهانی عرضه خواهند شد.
این می تواند راهی عالی برای افزایش فروش مستقیم در برنامه فیس بوک باشد و به مصرف کنندگان و کسب و کارها کمک کند تا معاملات را سریعتر ببندند.
این بهروزرسانیهای متا مطمئناً به کسبوکارهای کوچک و بزرگ کمک میکند تا فرآیندهای تولید سرنخ خود را از طریق جریان سادهشده جمعآوری اطلاعات و افزایش بیشتر امکان بسته شدن فروش، بهویژه با ویژگی تخفیف، به حداکثر برسانند. این راهی برای ایجاد ارزش در بهروزرسانیهایی است که واقعاً برای هر دو طرف داستان مفید است.
ایده این است که وقتی کاربران تبلیغی را با یک تبلیغ ویژه در فیس بوک می بینند، می توانند برای ادعای پیشنهادی که در آن کد تخفیف به طور خودکار اعمال می شود، کلیک کنند، به جای اینکه به صورت دستی آن را به طور معمول در هنگام چک کردن وارد کنند.
در یک نسخه ی نمایشی ساخته شده توسط متا، این شرکت نشان داد که وقتی کاربر روی یک پست حمایت شده در فیس بوک کلیک می کند، به صفحه ای با لیستی از محصولات با برچسب تخفیف در گوشه سمت راست پایین هدایت می شود و می تواند 15٪ تخفیف را دریافت کند. ، همانطور که در مثال بالا نشان داده شده است.
با این کار، مصرفکنندگانی که روی برخی از قالبهای رسانه غنی در صفحه شرکت کلیک میکنند، میتوانند به راحتی اطلاعات خود را از طریق فرم فوری با استفاده از ویژگیهای پر کردن خودکار Meta ارسال کنند، که به طور خودکار اطلاعات افراد را بر اساس آنچه قبلاً Meta ارائه کرده است استخراج میکند. مانند نام، آدرس ایمیل و غیره
بهروزرسانیهای مختلف فرم سرنخ، ارتباط کاربران با شرکتها را از طریق ابزارهای سادهشده به اشتراکگذاری اطلاعات آسانتر میکند.
متا همچنین به منظور پویایی بیشتر محصولات تبلیغاتی سرب، انواع محصولات تولید سرنخ را اعلام کرد و اجازه میدهد فرمهای پرسش و پاسخ ساختهشده توسط فروشگاه بهطور خودکار با توجه به پاسخ مردم بهروزرسانی شوند.
تبلیغات تبلیغاتی میتواند به افراد کمک کند فرصتهایی برای صرفهجویی در محصولات و معاملات برندهای مورد علاقه خود پیدا کنند. از ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و هند، تبلیغکنندگان منتخب در فیسبوک میتوانند از طریق ویژگیهای گوناگونی که پیدا کردن، اعمال و مدیریت معاملات مرتبط با آنها، مانند فروش فصلی، آسانتر است، افراد را بهتر درگیر کنند. خرید تخفیف و تبلیغات تعطیلات.
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایشهای مهم در چشمانداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!