هدف LUBUS ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود در حالی که حجم کاری آنها بر پیشنهادات اصلی متمرکز است.
هزینه های پایدار و میزبانی
LUBUS آزمایش WordPress.com را انتخاب کرد و پس از مشاهده نتایج مثبت، با اطمینان آن را به بسیاری از مشتریان خود توصیه کرد.
داستان لوبوس
ما باید از DevOps فاصله می گرفتیم و روی خدمات اصلی خود تمرکز می کردیم. ما به دنبال راه حل ساده ای بودیم که مشتریان بتوانند خودشان را بدون بودجه DevOps یا هزینه های نگهداری مداوم مدیریت کنند. هدف ما ارائه خدمات میزبانی قابل اعتماد به مشتریان بود که بتوانیم بدون تردید آن را تایید کنیم و در نهایت منجر به رضایت مشتریان شود. ما آن سرویس را با WordPress.com پیدا کردیم.
چرا LUBUS تصمیم به مهاجرت مشتریان به WordPress.com کرد؟
برای بسیاری از مشتریان، به ویژه آنهایی که در بازارهای نوظهور یا با بودجه کمتری هستند، هزینه های صورتحساب متغیر ارائه دهندگانی مانند AWS اغلب مخرب بود. این مشتریان باید برای هزینههای دقیق بدون هزینههای غیرمنتظره در پایان دوره قیمتگذاری بودجه بپردازند. برخی از مشتریان افزایش ترافیک زیادی را تجربه کردند که یا باعث از کار افتادن وبسایتهایشان میشد یا منجر به افزایش هزینهها برای پوشش منابع اضافی میشد. هیچ کدام از این سناریوها از رشد و مقیاس بندی موثر پشتیبانی نمی کنند.
در غیاب میزبانی مدیریت شده، مشتریان یا باید خودشان محیط را حفظ می کردند یا برای نگهداری به LUBUS پرداخت می کردند. این زمان و هزینه اضافی برای مشتریان بسیار زیاد بود و LUBUS را از تمرکز اصلی خود منحرف کرد.
اگرچه LUBUS بر روی سایتهای توسعهیافته و بهینهسازی شده برای بارگذاری سریع تمرکز دارد، توسعهدهندگان نمیتوانند TTFB سرور (زمان تا اولین بایت) را کنترل کنند. TTFB مدت زمانی را که طول می کشد تا اولین بایت صفحه در مرورگر مشتری بارگذاری شود، اندازه گیری می کند که نشان دهنده پاسخگویی سرور است. به طور متوسط، LUBUS پس از انتقال سایت ها به WordPress.com، 60 تا 70 درصد بهبود در سرعت TTFB مشاهده کرد. این بهبود می تواند به معنای تفاوت بین ماندن کاربران در سایت یا خروج آنها به دلیل ناامیدی از زمان بارگذاری باشد.
ثبات
-آجیت بوهرا، بنیانگذار LUBUS