بروزرسانی: 22 آبان 1404
ممنوعیت TikTok در ایالات متحده نزدیکتر می شود. اما آیا واقعاً اتفاق خواهد افتاد؟
و حتی اگر خود TikTok ادعا می کند که تمام داده های کاربران ایالات متحده، برای مثال، در سنگاپور و ایالات متحده ذخیره می شود، قبلاً نمونه هایی از کارمندان ByteDance وجود داشته است که به داده های کاربر TikTok برای اهداف تحقیقاتی دسترسی پیدا کرده اند.
منافع خصوصی زیادی نیز در این معامله دخیل است. دنیای تبلیغات امروزی در مورد TikTok با استراتژی های برندسازی و بازاریابی خود بسیار سختگیر است. مطمئناً بسیاری از افراد با ممنوعیت کامل برنامه در ایالات متحده ضرر خواهند کرد.
بنابراین، واضح است که مقامات امنیتی نگرانی های زیادی در مورد استفاده از داده های آمریکایی ها دارند، و اگر این نگرانی به مقامات دولتی هم تعمیم یابد، واضح است که همان منطق ممنوعیت در مورد شهروندان عادی نیز صدق می کند.
بنابراین، جهت این داستان چیست؟
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!
آنچه برای ما باقی می ماند این است که به دنبال این پرونده ادامه دهیم و به نتیجه ای امیدوار باشیم که چندان چشمگیر نباشد، به خصوص برای متخصصان بازاریابی.
بنابراین، از آنجایی که TikTok متعلق به ByteDance است که در چین مستقر است، نگرانی دولت ها در مورد جمع آوری داده های احتمالی و سوء استفاده از هرگونه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این برنامه افزایش یافته است.
اغراق نیست اگر بگوییم تیک توک یک پدیده در بین جوانان در سراسر جهان است. TikTok که ابتدا به عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو برای ویدیوهای کوتاه راه اندازی شد، به یک سرویس ویدیویی کامل با محتوای موجود برای همه بخش ها تبدیل شده است.