کاربر شما همچنین می تواند پس از پاسخ به سؤال ارسال شده توسط کاربر، اعلان دریافت کند.
امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس کمک کرده باشد. همچنین میتوانید انتخابهای برتر ما را برای بهترین افزونههای WooCommerce برای رشد فروشگاه خود و راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه اضافه کردن اعلان فشار وب برای افزایش فروش را بررسی کنید.
نکته: برای اطمینان از تحویل ایمیل، باید از یک سرور SMTP استفاده کنید. راهنمای ما در مورد نحوه رفع مشکل ارسال نشدن ایمیل توسط WooCommerce را ببینید.
پس از آن، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره گزینه ها” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.
اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا بخش پرسش و پاسخ در صفحات محصول شما ظاهر شود.
اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک
این یک افزونه ممتاز است و دارای ویژگی های بیشتری است تا به راحتی بخش پرسش و پاسخ جذاب را با تجربه کاربری بهتر اضافه کنید.
از اینجا، اگر میخواهید به کاربران اجازه دهید به سؤالات محصول رأی دهند، به سادگی سوئیچ «سوال رأی» را روی «بله» تغییر دهید.
ممکن است متوجه بخش پرسش و پاسخ محصول در وب سایت های تجارت الکترونیک محبوب مانند آمازون، هدف، بهترین خرید و موارد دیگر شده باشید.
در مرحله بعد، باید از منوی کشویی در کنار گزینه «Layout» یک طرح بندی برای بخش پرسش و پاسخ محصول خود انتخاب کنید.
پس از انجام این کار، سوالات موجود در صفحات محصول قبل از نمایش در فروشگاه WooCommerce شما باید توسط یک مدیر تایید شود.
افزودن بخش پرسش و پاسخ به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از خرید محصول، سؤالات خود را در مورد آن بپرسند و سؤالات و پاسخ های سایر مشتریان را ببینند. این به بازیابی فروش سبد خرید رها شده و بهبود تعامل مشتری در فروشگاه شما و کاهش درخواستهای پشتیبانی کمک میکند.
برای سوالات جدید ارسال شده توسط کاربران یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید آنها را با مراجعه به پرسش و پاسخ » همه بحث صفحه
افزودن بخش پرسش و پاسخ به فروشگاه آنلاین خود همچنین به شما امکان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید که رتبه بندی جستجوی محصول WooCommerce شما را بهبود می بخشد.
اگر میخواهید بخش پرسش و پاسخ را در پاراگرافها نمایش دهید، میتوانید گزینه «عادی» را انتخاب کنید.
همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی سؤالات و پاسخ های محصول را به WooCommerce اضافه کنید.
افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه ممتاز
افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان
1. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک پلاگین ممتاز
ابتدا باید افزونه Product Questions & Answers for WooCommerce را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
برای این روش از افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers استفاده خواهیم کرد.
اکنون، باید به تب «تنظیمات پیشرفته» بروید.
همچنین میتوانید متن مورد استفاده برای دکمه «بارگذاری بیشتر» را به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید. برای مثال، میتوانید آن را «بارگیری سؤالات بیشتر» بنامید.
اگر میخواهید سؤالی را به دلیل نامناسب یا نامرتبط با محصولتان حذف کنید، میتوانید با کلیک کردن روی نماد حذف در گوشه سمت راست هر سؤال، این کار را نیز حذف کنید.
بخش پرسش و پاسخ محصول در فروشگاه نمایشی ما به این صورت است.
2. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان
اگر می خواهید از یک افزونه رایگان برای افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول به فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید، این روش برای شما مناسب است.
همچنین اگر نمیخواهید سؤال در صفحه محصول نمایش داده شود، میتوانید تیک گزینه «تأیید» را بردارید.
اکنون، شما باید به سادگی پاسخ پرسش مشتری را در قسمت «پاسخ» تایپ کنید.
بعد، شما باید به YITH » پرسش و پاسخ صفحه برای پیکربندی تنظیمات افزونه.
به همین ترتیب، اگر میخواهید پس از پاسخ به سؤال در سایت خود، ایمیلی دریافت کنید، میتوانید گزینه «اعلان در ایمیل HTML» را در قسمت «اعلان پاسخ جدید» انتخاب کنید.
در اینجا تمام سوالات ارسالی در صفحه آن محصول خاص نمایش داده می شود.
در مرحله بعد، باید به گزینه «نمایش در برگههای محصول» بروید.
به سادگی گزینه “اعلان در ایمیل HTML” را از منوی کشویی کنار قسمت “اعلان سوال جدید” انتخاب کنید.
از اینجا، به سادگی روی دکمه «ویرایش» در زیر یک محصول کلیک کنید تا صفحه «ویرایش محصول» آن باز شود.
افزودن بخش پرسشها و پاسخهای محصول به مشتریان امکان میدهد در همان صفحه محصول سؤالات خود را درباره محصول بپرسند.
پس از پیکربندی افزونه، به سادگی از هر صفحه محصول در فروشگاه خود دیدن کنید. متوجه خواهید شد که یک برگه پرسش و پاسخ جدید در آنجا اضافه شده است.
اگر سوالات بی پاسخ بیشتری دارید، این روند را تکرار کنید.
در اینجا، باید سوئیچ را روی «بله» تغییر دهید تا افزونه به طور خودکار بخش «پرسش و پاسخ» را به صفحات محصول اضافه کند.
تمام سوالات دیگر از دید پنهان خواهند شد. کاربران پس از کلیک بر روی دکمه “بارگیری بیشتر” می توانند به این سوالات دسترسی پیدا کنند.
پس از اتمام، فراموش نکنید که روی دکمه ارسال در پایین کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.
اکنون می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید تا بخش پرسش و پاسخ را در عمل مشاهده کنید.
در مرحله بعد، میتوانید انتخاب کنید که آیا میخواهید پس از ارسال سؤال در وبسایت خود، اعلان ایمیلی دریافت کنید.
ابتدا باید افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، لطفا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
اکنون برای پاسخ به سوالات مشتریان، باید به آدرس زیر مراجعه کنید محصولات » همه محصولات صفحه از داشبورد مدیریت وردپرس.
این به این معنی است که شما باید تعداد پیش فرضی از سوالات را که در بخش پرسش و پاسخ شما نشان داده می شود، انتخاب کنید.
برای فعال کردن این، باید سوئیچ کنار گزینه «اعلان کاربر» را روی «بله» تغییر دهید.
پس از فعال سازی، روی پرسش و پاسخ محصول منو از نوار کناری مدیریت وردپرس که شما را به صفحه “تنظیمات پرسش و پاسخ محصول” هدایت می کند.
از اینجا، اگر میخواهید دکمه «بارگذاری بیشتر» را به بخش پرسش و پاسخ محصول خود اضافه کنید، به سادگی گزینه «بارگیری بیشتر» را علامت بزنید.
با کلیک بر روی آن، بخش “پرسش و پاسخ” نمایش داده می شود که در آن مشتریان می توانند سوالات خود را ارسال کنند.
از اینجا، مشتریان شما می توانند سوالات خود را ارسال کنند.
در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی سوالات و پاسخ های محصول را در ووکامرس اضافه کنید.
چرا باید پرسش و پاسخ محصول را در ووکامرس اضافه کنید؟
تعدیل سوالات و افزودن پاسخ
پس از فعال سازی، به YITH » فعال سازی مجوز صفحه و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت افزونه پیدا کنید.
در نهایت فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره گزینه ها” کلیک کنید.
برای افزودن پاسخ به یک سؤال، میتوانید به سادگی روی پیوند «ویرایش» در زیر آن سؤال کلیک کنید. در صفحه ویرایش، به بخش «پاسخ شما» بروید تا به سؤال پاسخ دهید.
افزودن این دکمه به مشتریان امکان میدهد تا سؤالات قدیمیتر را بارگذاری کنند و در صورت دریافت تعداد زیادی سؤال، زمان بارگذاری صفحه را کاهش میدهد.
فراموش نکنید که پس از وارد کردن کلید لایسنس خود، روی دکمه Activate کلیک کنید.
در طی یک دوره زمانی، صفحه محصول شما بخش سوالات متداول خود را دارد که به افزایش فروش و کاهش نرخ سبد خرید کمک می کند.
از اینجا باید به گزینه “تایید سوال” بروید و به سادگی سوئیچ را روی “بله” تغییر دهید.
همچنین میتوانید موس خود را روی یک سؤال بردارید و روی «تأیید» کلیک کنید تا آن را زنده کنید.
مدیریت پرسش و پاسخ محصول
بعد، باید اندازه صفحه را انتخاب کنید.
آیا به دنبال افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس هستید؟
میتوانید ورودیها را در اینجا بر اساس «محتوا تأیید نشده» یا «سوالات بدون پاسخ» مرتب کنید.
در مرحله بعد، باید به بخش «اطلاعات محصول» بروید و روی برگه «پرسش و پاسخ» از ستون سمت چپ کلیک کنید.
از طرفی می توانید سوالات خود را به صورت منوی آکاردئونی نیز نمایش دهید. این بدان معناست که کاربران برای مشاهده پاسخ باید روی یک سوال کلیک کنند.
پس از پاسخ دادن به سؤالات محصول، به بالای صفحه بروید و روی دکمه «بهروزرسانی» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.
هنگامی که یک کاربر سوالی را ارسال می کند، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.
سپس شما یا مشتریانتان میتوانید به آن سؤال پاسخ دهید و برای سایر مشتریان جدید که ممکن است سؤال مشابهی در ذهن داشته باشند قابل مشاهده است.
پس از آن می توانید تنظیمات دیگر را بررسی کنید. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار می کنند، اما در صورت نیاز می توانید آنها را تغییر دهید.