در عین حال، هوش مصنوعی هرگز نباید به طور کامل جای یک بازاریاب یا نویسنده انسانی را بگیرد. بازاریابان باید اطلاعات تولید شده توسط هوش مصنوعی را به دقت تجزیه و تحلیل کنند تا مطمئن شوند که دقیق و بی طرفانه هستند. نویسندگان انسانی باید از متن تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تولید ایده های محتوا استفاده کنند، اما از محتوای عمده فروشی استفاده نکنند.
بازاریابان، بر خلاف بسیاری از نویسندگان، از هوش مصنوعی استقبال می کنند. حدود 33 درصد از بازاریابان از آن برای تولید ایده برای محتوای بازاریابی استفاده می کنند. حدود 28 درصد از بازاریابان از آن برای ایجاد محتوایی مانند پست های وبلاگ، ایمیل ها، بیانیه های مطبوعاتی و محتوای رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
بسیاری از نویسندگان انسانی نگران هستند که افراد بسیار زیادی با یک بله قاطع پاسخ دهند. در واقع، انجمن نویسندگان آمریکا در ماه می 2023 دست به اعتصاب زد تا صنعت فیلم را مجبور به اضافه کردن بند قراردادی برای محافظت از نویسندگانش در برابر هوش مصنوعی کند.
اول اینکه هوش مصنوعی عواطف انسانی ندارد. نمی تواند با نقاط درد مشتری همدلی کند. نمی داند چگونه با افراد ارتباط برقرار کند. بنابراین، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای بسیاری از مشتریان بالقوه جذاب نخواهد بود.
استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا مزایا و معایبی دارد. بازاریابان باید هر دو طرف را به دقت در نظر بگیرند تا تصمیمی آگاهانه بگیرند.
جوانب مثبت
هوش مصنوعی در برخی تنظیمات می تواند محتوای خوبی ایجاد کند. حتی می تواند از سبک نوشتن شما درس بگیرد و آن را تقلید کند. بسیاری از مردم نمی توانند تفاوت بین محتوای شما و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهند.
هوش مصنوعی ابزاری عالی برای بهبود کیفیت محتوای نوشتاری است. بازاریابان و نویسندگان به طور یکسان باید در استفاده از آن به طور کامل از پتانسیل خود احساس راحتی کنند. ابزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که امتحان کردن تعدادی از آنها و یافتن ابزاری که برای شخص شما بهتر است را آسان می کند.
هوش مصنوعی میتواند سئوی شما را با کمک به شناسایی کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در تولید محتوا و تبلیغات PPC بهبود بخشد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا بهترین تولیدکنندگان محتوا را برای هر پروژه ای پیدا کنید. حتی میتواند محتوا را بررسی کند تا مطمئن شود با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد نشده است.
چگونه نویسندگان می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند
علاوه بر این، بسیاری از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی از کلمات و عباراتی استفاده می کنند که غیرطبیعی به نظر می رسند. این محتوای نامنسجم می تواند با کاهش اعتماد به برند، به کسب و کار شما بیشتر آسیب برساند تا سود. نتیجه نهایی یک نرخ پرش بالا و رتبه پایین تر موتور جستجو خواهد بود.
تولید محتوای هوش مصنوعی مشکلات قانونی و اخلاقی را نیز به همراه دارد. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی محتوای خود را از برنامه نویسی خود دریافت می کنند. محتوای مورد استفاده در برنامه نویسی از اینترنت می آید.
اما آیا این یک عمل اخلاقی است؟
اگر محتوا خوب باشد، احتمال دارد که دارای حق چاپ باشد. یک نویسنده انسانی میتواند علیه شرکتی که از محتوای سرقت ادبی استفاده میکند، اقدام قانونی کند، حتی اگر شرکت سهوا این کار را انجام داده باشد.
نویسندگان و بازاریابان چگونه باید از هوش مصنوعی استفاده کنند؟
هوش مصنوعی می تواند وب سایت را سریعتر و موثرتر از یک انسان تجزیه و تحلیل کند. این یک ابزار عالی برای کشف شکاف های محتوا است. رفع این شکاف ها می تواند اعتماد به کسب و کار شما را افزایش دهد و فروش را افزایش دهد.
هوش مصنوعی نیز همیشه دقیق نیست. اطلاعات خود را از الگوریتم ها به دست می آورد. این بدان معناست که می تواند محتوای نادرست، گمراه کننده، توهین آمیز فرهنگی و/یا مغرضانه تولید کند.
آیا نیاز دارید که تولید محتوا را بدون افت کیفیت افزایش دهید؟ آیا به دنبال محتوای جذاب و منحصر به فرد هستید که سئو، ترافیک سایت، فروش و وفاداری به برند را افزایش دهد؟
در همان زمان، گوگل بار دیگر به کاربران هشدار داده است که موتور جستجوی آن محتوای بی کیفیت و نادرست را تحمل نخواهد کرد. محتوا باید مفید، مفید و اصلی باشد تا رتبه خوبی داشته باشد. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به چند دلیل با این لایحه مطابقت ندارد.
اگر چنین است، هوش مصنوعی به تنهایی به شما کمک نمی کند تا به همه این اهداف برسید. با این حال، WriterAccess می تواند. ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی یا دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ما را بررسی کنید برای کشف اینکه چرا بازاریابان از همه صنایع از پلت فرم ما برای تقویت کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند.
این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید