آموزش افزونه ووکامرس

این فایروال های برنامه وب ترافیک وب سایت شما را کنترل می کنند و بسیاری از تهدیدات امنیتی رایج را قبل از رسیدن به سایت وردپرس شما مسدود می کنند. در این قالب می توانید با انجام تنظیمات برای هر قسمت وب سایت خوبی را ایجاد کنید. حسابکتاب کنید! آیا واقعاً لازم است که برای رفع یکی از نیازهایتان هزینه کنید؟ توصیه می شود قبل از اینکه کار خود را به شرکتی بسپارید، ابتدا نمونه کارهای طراحی وب مشاهده کنید. این به آنها امکان می دهد فقط ترافیک اصلی را به وب سرور شما ارسال کنند. بخش پشتیبان گیری افزونه پشتیبان با افزونه دوپلیکیتور سازگار شد است و شما فایل های بک آپی که با استفاده از افزونه دوپلیکیتور ایجاد میکنید را با یک کلیک به فضای ابری پشتیبان ارسال میکنید.

ممکن است یک وب سایت عالی با تعداد قابل توجهی بازدید کننده روزانه داشته باشید و یک تجارت خوب نیز انجام دهید. حال هرچه رمز عبور شما ساده تر باشد زمان حدس زدن آن برای کامپیوتر کوتاه تر خواهد بود به طوریکه یک رمز عبور ساده متشکل از حروف تنها در چندین ساعت توسط کامپیوتر قابل حدس زدن است. عبور از ترافیک قانونی مجاز است و کلیه درخواستهای مخرب مسدود می شود. Cloudflare همچنین یک دیوار آتش در سطح DNS است که به این معنی است که ترافیک شما از طریق شبکه آنها عبور می کند. این افزونه امنیتی وردپرس داشبوردی بسیار قدرتمند دارد که در آن امتیازاتی که در حوزه امنیت وردپرس بدست می آورید را در یک نمودار مشخص کرده و به هرکدام هم یک ضریب داده است. همراه با فایروال سطح برنامه داخلی ، امنیت ورود به سیستم ، پشتیبان گیری از پایگاه داده ، حالت تعمیر و نگهداری و چندین تغییر امنیتی برای محافظت از وب سایت شما.

طبیعتا هر افزونه امنیتی وردپرس که بخواهید انتخاب بکنید باید وبسایت وردپرسی شمارا در مقابل این حمله ایمن کند. اهمیتی که با پرداخت 80 دلار بابت لایسنس این افزونه امنیتی وردپرس می تواند خیال شمارا تا حد بسیار زیادی راحت کند. پلاگین all in one wp security and firewall یا همان امنیت کامل وردپرس و فایروال یک پلاگین امنیتی رایگان با تنظیمات بسیار متعدد و البته جامعی بوده که به تنهایی بدون هیچ افزونه ی اضافی می تواند امنیت سایت شمارا تا حد بسیار بالایی تامین کند. من مهراد مظاهری هستم و در مقاله امروز وبسایت وبلینو با معرفی انواع افزونه های امنیتی وردپرس بهترین را از میان چندنی افزونه برتر امنیت وردپرس انتخاب کرده و در انتهای مقاله هم نگاهی جامع به مفهوم امنیت در وردپرس خواهم داشت. امنیت در وردپرس، چقدر با این مفهوم آشنا هستید و چقدر بهش اهمیت میدید؟ شما میتوانید به راحتی با استفاده از وردپرس و افزونه ووکامرس یک فروشگاه مدرن و حرفهای راهاندازی کرده و به فروش محصولات خود بپردازید. شما هم میتوانید یکی از فروشنگان قالب وردپرس در ژاکت باشید. یک قالب زیبا و کاربردی و بهینه سازی شده می باشد. این فیلتر در دسته بندی ها درست کار میکنه چون من الان یک فیلتر روی سایت دارم ولی بعضی مواقع به هم میریزه و به جای اینکه در دسته بندی فیلتر کنه میاد تو صفحه فروشگاه و تمامی فیتر ها نمایش میده مثلا من در دسته بندی پرینتر دارم سرچ میکنم بعد از چند بار فیلتر کردن تمامی فیلتر ها رو نماش میده مثلا کیبرد .اسپیکر و…

این افزونهها، بسته به قابلیتهایشان در دستهبندیهای مختلف قرار میگیرند . این افزونه امنیتی وردپرس تمرکز بیشتر خود را برروی باج افزار ها قرار داده است.در سطح کلان بدافزارها و مالور هایی (Malware) که وبسایت هارا به خود آلوده می کنند جنبه های تبلیغاتی دارند و هدف آنها دزدیدن ترافیک وبسایت شما و حق بازدید مشتریانتان است. امنیت BulletProof تجربه کاربری خیلی خوبی ارائه نمی دهد و ممکن است بسیاری از مبتدیان در درک اینکه چه کاری باید انجام دهند مشکل دارند. BulletProof Security یکی دیگر از افزونه های محبوب وردپرس است. Wordfence یک پلاگین امنیتی محبوب وردپرس با فایروال برنامه وب سایت داخلی است. قطعا یک افزونه امنیتی خوب را نیاز خواهید داشت. افزونه ضدهک امنیتی وردپرس وردفنس یا همان Wordfence Security Pro یک انتخاب دیگر برای بهترین افزونه امنیتی وردپرس و یک لژیونردر حوزه امنیت در وردپرس می باشد. در برخی موارد که مدیر اصلی به داشبورد اصلی سایت دسترسی ندارد یا در تعطیلات به سر می برد، قابلیت قفل کردن صفحه ورود و عدم دسترسی را فراهم می کند که یکی از قابلیت های جذاب این افزونه امنیتی است.جالب است بدانید افزونه می تواند تغییرات اعمال شده روی فایل های اصلی را تشخیص دهد و فعالیت های هکر مانند ویرایش فایل های هسته از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

در این بخش میتوانید نام محصولات ساده و موجود را تغییر دهید. این افزونه امنیتی وردپرس در شاخه های فایروال، امنیت حساب های کاربری، امنیت پایگاه داده، امنیت پایگاه داده، و امنیت در ثبت نام کاربران نقش کلیدی ایفا میکند و دارای تنظیمات کاربردی ای می باشد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم. این افزونه همچنین برای افزایش امنیت از صفحه ورود کاربران محافظت می کند، کاربران غیر فعال را به طور اتوماتیک از پنل کاربری خارج می کند علاوه بر این ها ابزارهای تهیه پشتیبان از پایگاه داده را در اختیار ما قرار می دهد. علاوه بر این ، افزایش عملکردی که از CDN آنها می گیرید بسیار چشمگیر است. Sucuri پیشروترین شرکت امنیتی وب سایت برای وردپرس است.

با این وجود برای باز کردن قفل اسکن بدافزار خودکار و رفع مشکلات امنیتی که ارائه دهندگانی مانند Sucuri ارائه می دهند ، باید در برنامه حرفه ای Jetpack باشید. بنابراین شاید مهم تر از انتخاب بهترین افزونه امنیتی برای یک وبمستر وردپرسی انتخاب هاست وردپرس ایمن، انتخاب قالب اورجینال وردپرس و پلاگین های قابل اعتماد باشد. به عنوان مثال انتخاب کردن نام کاربری admin برای سایت امتیاز امنیتی شمارا به شدت کاهش می دهد، اما مثلا جلوگیری از دسترسی روبات های جعلی گوگل یک تنظیم پیشرفته در این پلاگین بوده و فعال کردن آن شاید آن اندازه که باید به امنیت سایت شما ( چه در جهت افزایش چه در جهت کاهش ) کمک شایانی نکند. با نصب این افزونه و ورود به بخش کاربران، قسمتی به نام Google Authenticator Settings در پایین ظاهر می شود که با کلیک روی گزینه Active، امکان ورود دو مرحله ای گوگل در وردپرس اضافه خواهد شد.

این افزونه در مقایسه با سایر افزونههایی که در این مقاله معرفیشده، رفع مشکل را بر عهده کاربر میگذارد، ولی کار با این افزونه خیلی هم پیچیده نیست. طرح رایگان آنها محافظت از نیروی بی رحمانه و نظارت بر خرابی بسیار اساسی را ارائه می دهد. با بیان این موارد ، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های فایروال وردپرس بیندازیم که می توانید برای محافظت از وب سایت خود استفاده کنید. با توجه به تغییراتی که این افزونه ها در سایت ایجاد می کنند، توصیه می کنیم، قبل از نصب هر افزونه امنیتی، از سایت خود، پشتیبان (بک آپ) تهیه کنید. تغییراتی که سبب افزایش سرعت عملکرد قالب می شود. با این قالب نیازی به دانش فنی نخواهید داشت و تنها با کشیدن و رها نمودن عناصر می توانید مطابق با سلیقه خود آن را سفارشی کنید.

قالب یکاموز این امکان را فراهم میکند تا شما خالق سایت خودتان باشید ، در واقع در حال حاضر شما میتوانید بیش از 90 درصد بخش های سایت خود از جمله سربرگ ، پابرگ، قالب ها و مقالات و حتی صفحات ووکامرس (به جز صفحه فروشگاه که به زودی المنتوری خواهد شد) را به راحتی طراحی و تغییر دهید. این قالبها تماماً از مخزن وردپرس جمعآوری شده اند و در برخی از گزینهها حتی از قالبهای غیررایگان هم برای شما بهتر عمل میکنند. همین امر در مورد قالبهای وردپرسی هم صادقه. البته، متن باز (open source) بودن وردپرس، خیلی هم جزو معایب آن نیست.

یک راه ساده برای جلوگیری از این نوع حمله تغییر آدرسی که با آن به پیشخوان وردپرس لاگین می کنید و اضافه کردن یک کد امنیتی به فرم ورود است که هر 2 این موارد در تنظیمات افزونه امنیت کامل وردپرس وجود دارد. همچنین قالب Flatsome را می توانید از طریق لینک های زیر دریافت کنید. منتظر دریافت نظرات و ایدههای خوبتان هستیم. صمیمانه خوشحال خواهیم شد اگر با نظرات خود مارا در تولید مقالات تخصصی بهتر در حوزه های طراحی سایت یاری نمایید. تیم Ithemes که افزونه معروف BackupBuddy را در گذشته به همراه قالب ها و پلاگین های متنوع وردپرسی تولید کرده بود از این تجریات استفاده کرده و یک پلاگین امنیتی نسبتا جامع تولید کرد.

همچنین از وب سایت شما در برابر DDoS و حملات بی رحمانه محافظت می کند. 16-در این صفحه می توانید تنظیم کنید اطلاع رسانی های حملات به ایمیل شما اسال شود. با استفاده از این افزونههای فروشگاهساز، به ویژه ووکامرس، میتوانید فروشگاه آنلاین خود را به صورت کامل و پیشرفته، بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید. گرافیک جذاب افزونه سکیوپرس پرو در کنار عملکرد خوبش، آن را جزو یکی از محبوبترین افزونههای امنیتی وردپرس قرار داده. این افزونه امنیتی وردپرس در نسخه غیر رایگان خود قابلیت های Real Time را به امکانات بالا اضافه کرده تا در لحظه بتواند تهدیداتی که برای سایت شما اتفاق می افتد را شناسایی و خنثی کند. همچنین ممکن است سایت شما بعد از مدتی در گوگل نمایش داده نشود و هزاران مشکل دیگری که شاید برای شما اتفاق بیفتد. سوکوری ویژگی های مختلف و نسبتا زیادی دارد اما اصلی ترین آنها شامل این موارد است. ممکن است کار کردن با پلاگینهای مختلف وردپرس، در ابتدا سخت و دشوار به نظر برسد.

یکی از دغدغه هایی که طراحان سایت های وردپرسی برای طراحی یک سایت وردپرسی دارند انتخاب قالب مناسب با نیاز کاربران و اهداف سایت شان می باشد که ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بتوانید بهترین قالب وردپرس را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید . چت آنلاین به شما این امکان را می دهد که با حل فوری مشکلات پیش آمده برای کاربران یک سرویس ویژه و استثنایی به بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت خود ارائه دهید و برای چت آنلاین یکی از بهترین افزونه های وردپرس ،افزونه WP-Live Chat by 3CX است. طرح Pro فقط شامل حفاظت DDoS در برابر حملات لایه 3 است. تم جتپکیای که دارد بهسادگی هر محتوا، پست، نظر و فایل رسانهای در وبسایت شما را بهصورت یکپارچه سینک میکند و بهعلاوه شما را از شر حملات وبی در امان نگاه میدارد. شاید در نگاه اول این نوع حمله و هک وردپرس خنده دار بنظر برسد اما باید بدانید که کامپیوتر می تواند در هر چند ثانیه تعداد زیادی رمز عبور را برروی وبسایت شما امتحان کند ( البته در صورت پاسخ دهی منظم سروری که سایت وردپرسی شما برروی آن هاست شده است. اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید، این یک انتخاب عالی است.

این افزونه امنیتی وردپرس قدرتمند در مخزن وردپرس بیش از 3 میلیون بار دانلود شده سایت arvanwp است. قالب آرکی یکی از یکی از پرفروشترین قالب ها در زمینه طراحی داخلی است. سئو: اگر میخواهید وبسایت شما از طریق موتورهای جستجو پیدا شود، به پشتیبانی از بهترین شیوه های سئو و ارائه بهینه سازی در این زمینه نیاز دارید. پیاده سازی پس زمینه شمارنده . پس از مقایسه دقیق تمام این افزونه های محبوب فایروال وردپرس ، ما معتقدیم که Sucuri بدون شک بهترین محافظ فایروال است که می توانید برای سایت وردپرس خود دریافت کنید. همچنین توانایی اتصال به تمام درگاههای پرداخت ایرانی را هم دارد. این افزونه را به هر وبمستر ایرانی پیشنهاد میدهیم. قالب وردپرس ایرانی فلکس مووی یکی از قالب هایی است که بسیار سبک و پر سرعت است و برای انتشار فیلم و جستجوی زنده فیلم عالی به نظر می رسد. هرکاری که تمایل داشته باشید در سایت وردپرس خود انجام دهید، میسر است. این قالب حرفه ای دارای طراحی بی نظیر و خیره کننده است، که موجب می شود بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب کند. مثلاً یکی از روش ها به این صورت است که شما در یک شرکت استخدام می شود و به عنوان متخصص طراحی سایت یا طراح قالب در آن فعالیت می کنید روش دیگری وجود دارد که می تونید ار سایت های فریلنسری پروژه های طراحی قالب وردپرس دریافت کنید و درآمدهای خوبی رو کسب کنید در واقع اگر شما چندین قالب حرفه ای برای افراد طراحی کنید بعد از مدتی خود به خود مشتری ها شمارو پیدا می کنند و به شما سفارش طراحی قالب وردپرس می دهند.