آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

لطفا روی دکمه “Login” در گوشه سمت راست بالای وب سایت کلیک کنید. منتظر بمانید تا کد تأیید ایمیل به صندوق پست الکترونیک یا ایمیل شما ارسال شود و کد تأیید دریافتی را وارد کنید. پشتیبانی از تعداد زیاد رمز ارزها که در بازار های مختلف قابل معامله می باشد. در هنگام ثبت نام استفاده کنید و ۴۰% تخفیف دائمی بر روی کلیه کارمزد ها دریافت نمایید.

ساخت حساب در سایت کوکوین کاملاً رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. مدل کسب‌وکار این صرافی بر اساس کمیسیون است؛ یعنی فعالیت‌ها در این صرافی رایگان است؛ اما برای انجام هر معامله، درصد ناچیزی (اغلب ۰.۱٪) از مبلغ معامله به‌عنوان کمیسیون کوکوین برداشته می‌شود. در احراز هویت با مدارک ایرانی مثل پاسپورت امکان بلوکه شدن حساب کاربری شما بالا است.

17 ساعت پیش کاردانو در بین 10 دارایی برتر خریداری شده قرار گرفته است. “Latest” در این گزینه نشان‌دهنده رمز ارزهایی است که اخیرا برای استیک صرافی کوکوین ثبت نام کردن اضافه شده‌اند. در این صفحه لیستی از رمز ارزهای مختلف به شما نمایش داده می‌شود. ۲- بخش Account Security میزان سطح امنیت حساب شما را نشان می دهد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید میزان امنیت حساب ما پایین است زیرا هنوز فرایند افزایش سطح امنیت را انجام نداده ایم. تمام سرمایه خود را در صرافی‌های خارجی نگهداری نکنید؛ نگهداری سرمایه در صرافی‌ها، خصوصا برای ایرانیان از ریسک زیادی برخوردار است.

” صرافی کوکوین کجاست ” یکی از سوال ها بسیار مهم برای کاربران ایرانی می باشد که قصد عوض کردن صرافی و ثبت نام در kucoin دارند. بنابراین می توان گفت سنگاپور می تواند بهترین کشور برای کوکوین باشد. دریافت شماره کیف پول کوکویندر قسمت نوع ارز Tether را انتخاب کرده و بعد بستر انجام تراکنش را مشخص سازید.

قبل از احراز هویت میخواستم بدونم !

وارد کردن کد 2FAالبته اگر از همان ابتدا از روش اسکن With QR code استفاده کنید بسیار راحتتر و با استفاده از اپلیکیشن گوگل می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت انتقال وجه نوبیتکس میزان کارمزد نیز مشخص و برابر با 0.8 تتر می باشد. بعد از این عمل بعد از حدود نیم تا یک ساعت حساب کوکوین شما شارژ خواهد شد. صرافی KuCoin سومین صرافی بزرگ خرده‌فروشی ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است.

برای ثبت‌ نام در صرافی کوکوین باید ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید. صرافی کوکوین، خدمات متنوعی را در حیطه معاملات اسپات، فیوچرز، مارجین، ربات های معاملاتی، وام دهی، pool-X و سایر روش ها، به کاربران خود، ارائه می دهد. همچنین برای افزایش امنیت کاربران از سیستم شناسایی دو عاملی 2FA استفاده می‌کند. با این کار به صفحه ای مانند تصویر زیر هدایت خواهید شد. از طریق اپلیکیشن Google Authentication یا Authenticator بر روی تلفن همراهتان کد تایید دو عاملی که برای شما نشان داده شده است را وارد کادر نموده و سپس بر روی دکمه Next کلیک نمایید.

آموزش مرحله به مرحله و نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین یکی از پلتفرم های بین المللی محبوب سرمایه گذاران ایرانی می باشد. توی سایت شما خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد هستش ؟ قبل از احراز هویت میخواستم بدونم ! وجود ابزاری به نام اهرم یا همان Leverage در پلتفرم های معاملاتی مارجین و فیوچرز این امکان را به تریدرها می دهد تا حجم دارایی خود را از 25 تا 100 برابر افزایش داده و سودهای بسیار زیادی بدست آورند. در نهایت پس از بررسی بخش های ذکر شده می توانید به باکس خرید و فروش موجود در گوشه پایین سمت راست صفحه رفته و سفارش خرید یا فروش خود را ثبت کنید. قبل از شروع معامله لازم است جفت ارز معاملاتی خود را از میان لیست ارائه شده توسط صرافی انتخاب کنید. این بخش از طریق نوار بالای صفحه، سمت چپ قابل دسترس است.

کوکوین، پلتفرمی برای تمامی افراد