افزونه امنیتی ITHEMES SECURITY بهتر است یا WORDFENCE ؟

افزونه امنیتی BulletProof Security با این که جز بهترین ها در بازار نیست اما با این حال ویژگی های مفیدی در زمینه امنیت در اختیار ما قرار می دهد. Sucuri یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است. Wordfence نیز یکی دیگر از پلاگین های امنیتی محبوب وردپرس است. مسدود سازی خودکار SoakSoak و دیگر بد افزار ها برای جلوگیری از آسیب پذیری وب سایت. واژه “پیوند یکتا” را بیشتر در سیستم مدیریت محتوای وردپرس میشنویم که در هر نوشته یا برگه امکان تعیین آن توسط سازنده برگه/ نوشته یا حتی به طور خودکار و برگرفته از روی عنوان نوشته وجود دارد. Themes Scurity به طور منظم از دیتابیس سایت شما نسخه پشتیبان تهیه میکند که حتی در صورت مورد حمله قرار گرفتن وبسایت و از دست رفتن اطلاعات میتوان با استفاده از نسخههای پشتیبان آنها را بازگردانی کرد. و آخرین نوشته های پیش نویس باعث بالا رفتن سرعت سایت می باشد و. سرور از پردازنده های چند هستهای قدرتمند (۸ تا ۱۶ هسته) و رم بالا (۱۶ تا ۳۲ گیگابایت) برخوردار میباشد.

که با کلیک بر روی آن افزونه نصب شده فعال میشود. افزونه ای است که به گفته بسیاری از کاربران، محبوب ترین افزونه مدیریت نظر ها و یا کامنت ها می باشد.با استفاده از این افزونه و تنها با یک کلیک می توانید یک سیستم مدیریت کامنت ها که واکنش گرا نیز می باشد را به وبسایت وردپرس خود اضافه کنید. استفاده از سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس، بستر ایمنی را برای وبسایت شما فراهم میکند. هزینه استفاده از قالبهای متخلف برای فروشگاه اینترنتی متفاوت است. این قالب Woocommerce Builder هم دارد و با استفاده از آن میتوان صفحاتی که با فروشگاه ساز ووکامرس ساختهاید را هم ویرایش کنید. 2- نمیخواهم وقت و منابع شما هم به هدر رود. شما هر زمان می توانید وب سایت خود را اسکن و بررسی نمائید اما یادتان باشد برگرداندن وب سایت هک شده وردپرسی احتیاج به افراد حرفه ای در این زمینه دارد و با نصب چند پلاگین وب سایت شما به حالت ایمن بر نمی گردد. به طور میانگین روزانه 30.000 سایت هک میشوند که سایتهای وردپرسی نیز به دلایلی چون استفاده از کلمات عبور نامطمئن، افزونههای نفوذپذیر و … بررسی و گزارش گیری از فایل های مهم که در حال ویرایش هستند به منظور جلوگیری از هک شدن سایت.

در هاست وردپرس وب رمز از فایروال و آنتی ویروس های مخصوص جهت حفظ امنیت برنامههای وردپرس از بدافزارها، استفاده شده است. اگر طرفدار سایت در هفته استفاده نخواهید کرد، شروع کنید این قالب وردپرس هستند. بسیاری از مدیران سایتهای وردپرسی از نقاط آسیبپذیر سایتشان اطلاعی ندارند اما با استفاده از افزونه iThmese Security میتوان حفرههای امنیتی معمول را شناسایی و رفع کرد، حملات را دفع کرده و امنیت سیستم احراز هویت کاربران را تقویت نمود. جلوگیری از حملات Brute Force. این افزونه توسط Brainstorm Force ساخته شده است. از همه مهمتر اینکه با حفاظت از سایت شما، از حملات Brute Force جلوگیری میکند. با فعال کردن نسخه پولی این افزونه می توانید از فایروال قدرمند آن جهت جلوگیری از حملات دسترسی استفاده نمایید. با استفاده از این پلاگین می توانید جلوی انواع حملات دیشکنری، حملات به صفحه لاگین و …

همچنین از وبلاگ شما در برابر نظرات ناخواسته محافظت می کند و تایید اعتبار دو عاملی را به وب سایت شما می افزاید. این افزونه یک ابزار امنیتی بسیار محبوب است که محافظت در برابر DDoS، اسکن بدافزارها و غیره را ارائه میدهد. این افزونه تنها افزونه امنیتی است که سه نوع احراز هویت دو عاملی را به صورت رایگان ارائه میدهد. این زنان از تبلیغات میبینید امنیت قرار دارد سه زیر منو دیگر قرار دارد. قالب فروش دوره آموزش آنلاین استادیار یکی دیگر از بهترین قالبهای آموزشی وردپرس است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. Shopisle ، یک قالب جذاب برای سایت ها و موارد دیگر را در دستگاه های مدرن است. BuddyPress یک افزونه پیشرفته برای تبدیل وب سایت وردپرسی شما به یک شبکه اجتماعی تمام عیار است . Social icons یک افزونه رایگان در وردپرس است که راهی آسان برای نمایش آیکون های شبکه های اجتماعی محبوب در وب سایت شما فراهم می کند. امروز در تم WP زیبا و کاربردیترین آنها را برای همیشه حفظ کنید. Hestia یک تم چند منظوره بسیار محبوب و قدرتمند برای وردپرس است. همچنین شامل گزینههای سفارشیسازی گسترده از طریق پنل و گزینههای پیشرفته تم است. این افزونه را میتوانید از طریق لینک زیر در سایت مرجع وردپرس دانلود نمایید.

استفاده از این پلن میزبانی علاوه بر بهبود عملکرد سیستم مدیریت محتوای وردپرس باعث افزایش سرعت لود وبسایت نیز خواهد بود. علاوه بر این شما با همین یه دونه افزونه میتونین خودتون رو از بقیه پلاگین های امنیتی WP بینیاز کنین و از ویژگیهایی مثل بازیابی ایمیل، رسانههای اجتماعی، شخصی سازی سایت و بهینه سازی اون بهره مند بشین. علاوه بر این هنگام سفارش طراحی وب سایت باید با شرکتی قرار داد منعقد کنیم که تمام موارد امنیتی را بر روی وب سایت ما اعمال کند. وب پناه با سابقه چندین ساله در طراحی سایت و رعایت تمام اصول امنیتی شما را در این زمینه یاری می دهد.

به دلیل تعداد افزونه های موجود در این زمینه به طور قطع نمی توان یک گزینه را معرفی کرد. هم اینک تعداد سایتهای فعال و پویایی که در این زمینه مشغول به فعالیتاند شامل موارد متعددی هستند. با گسترده شدن کسب و کارهای اینترنتی و ورود افراد مختلف به این حوزه به طبع تعداد کسانی که به دنبال سو استفاده از این شرایط هستند بیشتر می شود. زده شده است.البته شما میتوانید برای سایت شرکتی خودتان هم از این قالب استفاده کنید.دارای امکانات و بلاک های متعدد برای طراحی صفحات دلخواه است. بیایید با هم برخی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را بررسی کنیم و با نحوه ی کمک کردن آن ها به امنیت وب سایتمان آشنا بشویم. برای محافظت از کسب و کار اینترنتی و همچنین اعتبار خود در بازار دیجیتال باید به صورت 24 ساعت امنیت وب سایتمان را تامین کنیم. شما می توانید URL های ادمین و ورد را مخفی کنید و یا تغییر دهید تا امنیت وب سایت وردپرس خود را در برابر ربات های هکر ها تامین کنید.

اگر دوست دارید درمورد تامین امنیت وردپرس بیشتر بدانید، میتوانید مقاله 16 راهکار کارآمد برای تامین امنیت وردپرس را سایت arvanwp بخوانید. Anti-Malware Security نیز یکی دیگر از افزونه های مفید جهت تشخیص ویروس ها و تامین امنیت وردپرس است. به عبارت دیگر هستند بر ورود غیرمجاز بدافزارها، باید یک سری مفاهیم آشنا باشید. جهت مشاهده کدهای کوتاه این قالب، علاوه بر سبک بودن، تمرکز اصلی روی افزایش فروش طراحی شده. به این معنی که علاوه بر نام کاربری و رمزعبور، کاربر موظف است به سوال امنیتی پاسخ دهد. این افزونه با تشخیص نقص امنیتی در هر قسمت از وب سایت آن را اطلاع می دهد و نحوه ی رفع آن را نیز بیان می کند. این افزونه میتواند بصورت برنامهریزی شده از اطلاعات بکاپ تهیه کرده و پس از تهیه هر بکاپ با ارسال ایمیل اطلاع رسانی کند.

به لطف layout ها و کد نویسی های بهینه، این قالب دارای سرعتی بالا می باشد. همچنین می توانید با انعقاد قرار داد پشتیبانی فنی سایت با وب پناه از مزایای امن سازی وب سایت خود و اعمال تغییرات اختصاصی بهره ببرید. پوستهای را انتخاب کنید که از افزونههای گوناگون پشتیبانی کند. امکان غیرفعال کردن drop drop هر دو مورد، ارائه دهنده فایروال و پشتیبانی. نسخه رایگان این پلاگین با ارائه اسکنر قدرمند و تشخیص کدهای مخرب و فایل های خراب کمک شایانی به امنیت وردپرس می کند. کاربرد اصلی این افزونه در نسخه پولی آن است. این افزونه دارای تعاریفی است به طور فعال اجرا می شوند و می توانند تهدیدهای شایع را رفع کنند. همچنین می توانید هر زمان که بخواهید وب سایت خود را به طور کامل و عمیق اسکن نمایید. شما نمی توانید باور کنید که کسی یک محصول فوق العاده را رایگان ارائه می دهد اما واقعی است ؛ ویژگی کسب و کار تجارت الکترونیک قالب وردپرس EightStore کاملا به صورت رایگان در دسترس است ! افزونه iThemse Security که پیش از این با عنوان Better WP Security شناخته شده بود یکی از بهترین و شاید بتوان گفت بهترین افزونه امنیتی وردپرس است که بیش از ۳۰ راهکار برای محافظت از سایتهای وردپرسی ارائه میکند.

ورود دو مرحله ای کاربران فقط هنگام ورود به سیستم باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند ، سپس روی پیوند موجود در ایمیل مورد نظر خود کلیک کنند. این قالب محبوب و با قابلیت، ویژگیهای مختلفی دارد که باعث شده نرخ پرش یا همان Bounce Rate آن کاهش یافته و در عوض بر نرخ کلیک آن افزوده گردد. Themes Security یک افزونه امنیتی وردپرس است که توسط طراحان پلاگین محبوب BackupBuddy توسعه یافته است. بدین ترتیب فارسیزبانان میتوانند به سرعت راهحلی ایدهآل برای پروژه توسعه وب سایت است. هرچه این نام جذابیت بیشتری داشته باشید ، آنها را با کد توسعه دهید. افزونه های زیر را می توان به عنوان معروف ترین و بهترین افزونه های امنیت در وردپرس نام برد. علاوه بر ویژگی های بالا، این افزونه همچنین از فرم های ورود، ثبت نام و رمز عبور گم شده در ووکامرس شما محافظت می کند. علاوه بر این راه هایی را به شما پیشنهاد می کند که با توجه به دید بهتر و استفاده موتور های جستجو، متن و تصاویر را تنظیم کنید. من هم به شما پیشنهاد میکنم هیچ معلمی بالا تر از آن نیست که فایل های افزونه های معروف را با ویرایشگر باز کنید و خط به خط آن را بررسی کنید و پاسخ تمامی سوالاتتان را در اینترنت و از اساتید سوال کنید تا بتوانید بهترین محصول را تولید کنی.

این درسته که اگر دنبال قالبی با قیمت مناسب و لیستی از ویژگی های هیجان انگیز ، مانند ابزارک های سفارشی یا انواع فونت های گوگل باشید خیلی وسوسه انگیز است. این قالب که یکی دیگر از انواع بهترین قالب آموزشی وردپرس میباشد یک سیستم مدیریت آموزشی برای وردپرس میباشد و برای مراکز آموزشی، آموزشگاهها شرکتی، مراکز مربیگری، معلمان دوره، کالج، آکادمی، دانشگاه، مدرسه و… همه محصولات در یک پست دیگر به معرفی تخصص و دانش کافی و. در ادامه برای هر دسته بندی یک یا چند نمونه افزونه بسیار محبوب و با عملکرد فوق العاده رضایت بخش در بین کاربران را برای سال ۲۰۲۱ معرفی خواهیم کرد. Themes Security نقاط معمول آسیبپذیری وردپرس را مخفی میسازد، مانع از کسب اطلاعات حملهکنندگان از وبسایت میشود و آنها را از نقاط حساسی مثل بخش لاگین و مدیریت سایت دور نگهمیدارد.

قطعا این افزونه ارزشمند خواهد بود و نتیجه کار را برای تمام وب سایت. Loginizer Security یکی از حرفهایترین قالبهای وردپرس بهرهمند شوید قطعا برای شما. اگه وبلاگ نویسی انجام میدید، قطعا نیاز به یک قالب وردپرس تمیز و مینیمال دارید! افزونه امنیتی وردپرس مناسبی را انتخاب کنید که به شما امکان میدهد چندین کار را در یک جا انجام دهید و همچنین چندین وبسایت را از یک داشبورد واحد مدیریت کنید. فعال شدن سریع انتخاب تنظیمات فایروال اعم از پایه، متوسط و پیشرفته. این پلاگین همچنین یک فایروال در سطح پایه وب سایت ارائه می دهد که می تواند برخی از حمله های متداول را مسدود کند. این فایروال قبل از بارگیری وردپرس اجرا می شود و نسبت به فایروال سطح DNS افزونه Sucuri کارایی کمتری دارد.

هاست خود را بررسی کنید و مشکل را از طریق پرمیشن ها حل کنید . Automatic updates در این پلاگینها، پروژههای آماده شده اند استفاده کنید خیالتون راحت. چرا از پلاگین امنیتی وردپرس استفاده می کنیم؟ با توجه به کمبود وقت و نبود امکاناتی که بتوانیم در طول روز وب سایت خود را از آسیب های امنیتی در امان نگه داریم می توانیم این پلاگین های امنیتی را نصب کنیم که به طور 24 ساعت از وب سایت ما محافظت کنند. این افزونه به طور خودکار وب سایت شما را اسکن می کند و تهدیدات متداول امنیتی را مورد بررسی قرار می دهد. به محض تهیه هاست وردپرس آخرین نسخه فارسی این سیستم مدیریت محتوا به صورت خودکار بر روی میزبانی شما نصب شده و آماده به کار میباشد. بروزرسانی خودکار برای مقابله با تهدیدات جدید. برای پیکر بندی این افزونه نیاز به هیچ گونه کدی نخواهید داشت و همه چیز در عرض چند دقیقه آماده میشود.