افزونه امنیت کامل وردپرس : آموزش افزونه All In One Security

تیم فنی ووکامرس فارسی، خدمات افزایش سرعت سایت شما را به شما ارائه می دهند، در صورت تمایل با ما در تماس سایت arvanwp باشید. بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing) یک ویژگی محبوب بین کاربران وردپرس می باشد اما اگر کاربران بخواهند اینکار را انجام دهند، مسلما نیاز به یک ابزار مدیریت لینک (Link Management) خواهند داشت. می تواند IP Address شخص مشکوک را برای یک بازه زمانی مسدود کند. افزونه W3 Total Cache قابلیت کش (cache) را برای وب سایت وردپرس شما فعال می کند و دانلود المان های صفحات وب و گردش در سایت سرعت بیشتری خواهد داشت. از لحظه ای که تصمیم می گیرید تا انواع کالا و یا سرویسی که ارایه می کنید را در اختیار مخاطبین تان قرار دهید، کمتر از یک روز زمان نیاز دارید.

بلکه باید از پلاگین هایی مانند Login Lockdown استفاده کنید. نحوه کار این پلاگین بدین صورت است که تعداد دفعاتی که کاربر می تواند نام کاربری (username) و رمز عبور (password) را در فرم لاگین مدیریت وارد کند را محدود می کند و در صورت اشتباه بودن اطلاعات ورودی، فرم Login برای دقایقی قفل می شود و امکان لاگین وجود ندارد. 5. قالبی انتخاب کنید که پر سرعت و در عین حال سبک باشد: سرعت بالای لود صفحات نه تنها برای کاربران بلکه برای گوگل نیز بسیار حائز اهمیت است. املاک پرس قالبی یک قالب وردپرس مشاور املاک است که کاملا ایرانی است و توسط تیم دیزاین مانستر طراحی شده تمام با سلیقه و طبع کاربران ایرانی با امکانات فوق العاده حرفه ای و جذاب که در ادامه راجع به امکانات قوی این قالب با شما هستیم… نکته دیگری که میتوان درمورد این پلاگین قدرتمند به آن اشاره کرد، ارائه قابلیت ها و امکانات کاربردی رایگان مثل آنالیز محتوای نوشته شده هم از نظر بررسی خوانایی جملات و هم کلمات کلیدی و پیشنهاد یک قالب برای عنوان (meta title) و توضیحات (meta description) به کاربران است.

پلاگین yoast امکاناتی نظیر نقشه سایت XML ، Snippet-Editor ، تصحیح Permalink ، متا تگ Description و… این افزونه، وبسایت شما را در برابر درخواستهای اینترنتی مخرب محافظت میکند، بر ترافیک وبسایت شما نظارت میکند و درخواستهایی را که حاوی مواردی نظیر eval ،base64 و رشتههای بیش از حد طولانی باشد را مسدود میکند. قوانین روابط گروهها: یکی از قابلیتهای بسیار عالی این افزونه، این است که میتوانید برای نقشهای کاربری موردنظر خود تخفیف تعیین کنید. امروزه بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو تقریباً جزء جداییناپذیر پروسه داشتن یک سایت موفق است. این پلاگین پلتفرمی را در اختیار مدیران وب سایت ها قرار می دهد که راحتتر بتوانند محتوای سایت خود را سئو (بهینه برای موتورهای جستجو) کنند. پلاگین WPtouch این امکان را به کاربران می دهد که وب سایت وردپرسی خود را به یک اپلیکیشن تبدیل کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند در گوشی های موبایل خود به آن دسترسی راحت تری داشته باشند (بجای اینکه ورژن دسکتاپ سایت را مشاهده کند). پلاگین Compact Archives آرشیو محتوای وب سایت را کوچکتر و فشرده تر می کند و بنابراین نمایش موثرتری خواهد داشت. پلاگین Envira Gallery این مشکل را حل کرده است و همچنین ریسپانسیو (واکنش گرا) می باشد و طرح ساده ای دارد و کار با آن برای افراد مبتدی ساده می باشد.

پلاگین Display Widgets برای مخفیسازی ویجت های خاص از معرض دید بازدیدکنندگان بسیار کاربردی است. برخی از توسعه دهندگان قالب ها و افزونه های وردپرسی نکات امنیتی را به خوبی رعایت نمیکنند و این مساله راه را برای حمله هکرها باز میکند. اما ازآنجاکه نصب افزونههای امنیتی همیشه خیلی هم واجب نیست، استفاده از نسخه پولی این افزونه هم به همین شکل ضروری نیست نسخه رایگان iThemes security نیازهای ما را تا حد بسیار زیادی در مورد امنیت سایت وردپرس برطرف میکند. توسعهدهندگان Wordfence اعلام کردهاند این پلاگین در عرض ۲۰ دقیقه امنیت وبسایت مورد نظر را برقرار خواهد کرد. لیست محصولات: در این بخش میتوانید تخفیف خود را تنها بر روی محصولات خاصی قرار دهید.

این افزونه امکانات فراوانی برای بهینهسازی موتورهای جستجو داره و هرچند بحث سئو یک بحث مداومه به عوامل بیشماری بستگی داره اما تنها کانفیگ اولیه این افزونه هم میتونه تأثیر خوبی روی بهینهسازی سایت ما داشته باشه. یادتون باشه همیشه استفاده از نسخه پولی بهترین گزینه نیست و افزونهها باید متناسب با نیازهای ما انتخاب بشن. اما چند مشکل وجود دارد: اول این که گالری ایجاد شده توسط ابزار دیفالت وردپرس، ریسپانسیو نیست و در صفحه نمایش موبایل به درستی نمایش داده نمی شود. پلاگین Envira یک افزونه مهم و ضروری برای افرادی است که می خواهند وب سایتی در زمینه گالری عکس راه اندازی کنند. PinThis یک پوسته وبلاگی وردپرس است که از سبک و استایل سایت Pinterest الهام گرفته است. مهم نیست که افزونه امنیتی وردپرس چقدر خوب است، در مواقعی ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. افزونه All In One WP Security & Firewall به عنوان یکی از بسته بندی شدهترین افزونه های امنیتی وردپرس رایگان شناخته شده است. این اسکنر بدافزار به شما امکان میدهد تا کلیه پروندهها و پوشهها را در سایت وردپرس خود به دلیل کد مخرب، پشتیبانها، بدافزارها و سایر الگوهای شناخته شده از حملات مخرب اسکن کنید.

اکیسمت که با نام های ضد اسپم یا ضد هرزنامه نیز شناخته میشود، با بررسی پیام های ارسالی از فرم های تماس وب سایت و یا کامنت ها، جلوی ارسال پیام هایی که شبیه به اسپم باشد را به طور خودکار میگیرد. پلاگین WPForms ایجاد فرم ها را در وردپرس توسط Drag & Drop فراهم می کند (Form Builder). افزونه Edit Flow در وردپرس این امکان را به مدیران وب سایت ها می دهد که تمام کارهای مربوط به ویرایش (Editorial) محتوای سایت خود را در یک جا انجام دهند. سایت شما تحت این حملات قرار گرفته و عدهای آزمون و خطا سعی بر ورود به سایت شما را دارند این افزونه امکانات خوبی برای جلوگیری از ورود آنها بلاک کردن آنها و غیر دارد که این تنظیمات قابل تغییر هم هستند. گفتنی است ویژگیهای پولی بیشتر به جزئیات تنظیمات افزونهها مربوط میشوند. همچنین آماده ترجمه است و با پشتیبانی از افزونه های محبوب وردپرس ارائه می شود. پلاگین ThirstyAffiliates بهترین گزینه برای انجام اینکار می باشد. پلاگین CaptainForm امکان تولید هر گونه فرمی را در وب سایت برای مدیران سایت ها فراهم می کند.

به منظور کاهش احتمال هک شدن فرم ورود به بخش مدیریت سایت وردپرسی، پلاگین Login Lockdown بسیار کاربردی می باشد. دقیقا مانند گوشی های iPhone که پس از چند بار ورود ناموفق، گوشی قفل می شود. یک افزونه فروشگاه ساز است که برای فروش محصولات و خدمات به کار می رود. ویژگی های یک قالب خوب شامل واکنش گرایی در موبایل و تبلت، سرعت عالی، امنیت و ظاهر زیبا و راست چین بودن است. 2. روی فایل کلیک راست کنید و آن را روی کامپیوتر خودتان Extract کنید. این قالب، یک هوم پیج مدرن دارد و امکانات بسیاری دارد که میتوانید سایت را باب میل خودتان شخصیسازی کنید. اگر شما هم تصمیم گرفتهاید در سایت وردپرسی که خودتان طراحی کردهاید، دوره های آموزش آنلاین برگزار کنید با رویانو همراه باشید تا با معرفی قالبهای آموزشی وردپرس شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. همچنین میتوانید فایلهای پیوست را به صورت دستی در Media Library اصطلاحاً Smush کنید.

در صورت تشخیص تهدید امنیتی به شما اطلاع می دهد. یکی از روش های جذب مشتری و فروش بیشتر در معرض دید قرار دادن خدمات یا محصولات به صورت ثابت در گوشه های سایت یا فروشگاه می باشد. قابلیتی به نام کش در وب سایت ها وجود دارد که داده هایی که اهمیت کمتری دارند در حافظه ای در سیستم کاربر ذخیره میکند تا سرعت لود شدن المان های مهمتر با سرعت بالاتری صورت بگیرد. اما در کنار استفاده از قدرت بالای وردپرس، وجود یک سری ابزارهای جانبی به کمک طراحان وب سایت می­آید. این افزونه رایگان نیست اما قدرت بسیار زیادی در کش کردن وردپرس، فشردهسازی کدها، کاهش درخواستهای http و سایر موارد مربوط به افزایش سرعت دارد که این پلاگین را بهترین گزینه برای بهبود سرعت سایت وردپرس کرده است. افزونه ووکامرس اساسا یک پلاگین وردپرس است که به شما اجازه میدهد تمام یا بخشی از سایت مبتنی بر وردپرس خود را تبدیل به یک فروشگاه آنلاین کنید. باید یک افزونه وردپرس متناسب با نیاز خود تهیه و نصب کنید. بعد از تهیه ی قالب می توانید آن را هر طور که می خواهید سفارشی سازی کنید و طراحی سایت خود را آغاز کنید و محتوایی که از قبل آماده کرده اید را به وب سایتتان اضافه کنید.

پلاگین Soliloquy به منظور طراحی اسلایدر در سایت های وردپرسی مورد استفاده قرار می گیرد. البته هر پلاگینی در این بخش قرار نمیگیرد؛ بلکه باید افزونه ساخته شده، ابتدا توسط افراد مختلف بررسی شود و مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. البته افزونه یاست سئو، یک نسخه پریمیوم نیز ارائه داده است که به کاربران خود در ازای پرداخت مبلغی، قابلیت های بیشتری را ارائه میدهد. جداکننده اعشاری : نام این تنظیم کاملا گویاست و البته در واحد پول ایران اهمیت خاصی ندارد. آوات قالب ساخت ایران است و جهت رفاه حال علاقمندان به این قالب از صفحه ساز المنتور استفاده شده است. در ایران افزونه محافظ امنیتی پیشرفته وردپرس آیتم سکیوریتی iThemes Security Pro بیشترین فروش را دارد که در لیست بهترین افزونه امنیتی وردپرس بالا نیز بود. چیزی که این روز ها افراد به دنبال آن هستند، مشاهده سریع و بدون معطلی صفحات وب سایت ها حتی با سرعت اینترنت پایین است. این برای توسعه دهندگان که به کنترل کامل علاقه دارند ضروری است.

ها درواقع اینجا نکات برجسته هستند ,با هشت فرمت lightbox که در افزونه وجود دارد. اما در مقابل افزونههایی که در مخزن وردپرس بهصورت رایگان قرار دارند؛ افزونههایی وجود دارند که بهصورت اختصاصی کد نویسی شدهاند و شما برای برخورداری از امکانات این افزونهها، باید هزینه پرداخت کنید و آنها را خریداری کنید. قالبهای وردپرس را میتوان با پرداخت هزینه از سایتهای مختلف و معتبر خریداری کرد. بااینحال، بسیاری از توسعهدهندگان همچنین میخواهند افزونه خود را در فهرست پلاگین وردپرس گنجانده و حتی برجسته کنند. ویژگی های مختلف، رزرو اتاق هتل ها، فروش محصولات آموزشی و دیجیتال، فروش املاک و یا حتی سایت های فروشگاهی برای رویداد ها و مناسبت های مختلف را در سایت خود داشته باشید. پلاگین Term Management برای افراد مبتدی مناسب است که تفاوت Tag و Category را در هر پست نمی دانند. افزونه برای بهبود سرعت وردپرس قطعاً جزء افزونههای حیاتی برای یک سایت نیست اما ازآنجاکه سرعت سایت، عامل بسیار مهم برای کسب رضایت بازدیدکننده و همچنین بهبود SEO است بنابراین موضوع قابلتوجهی برای کسانی است که به سایت خود اهمیت میدهند. در صورتی که کاربران وارد سایت شوند (Login) یا اشتراک (Subscription) داشته باشند، خواهند توانست ابزارک های موردنظر را مشاهده کنند.

در نهایت برای بهبود هرچه بهتر سایتتون میتونید به گزینههایی مثل افزونه Rocket و Limit login attempts نگاهی بیندازید. افزونه BackupBuddy نصب آسانی دارد و امکان برنامه ریزی (Schedule) برای انجام عملیات بک آپ را دارد. هدر این قالب کاملا قابل شخصیسازی است به عنوان مثال مواردی را مانند اطلاعات تماس، لیست دلخواه و دکمههای شبکههای اجتماعی را میتوانید در آن قرار دهید. این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی وجود دارد و صرفاً برای افزایش امنیت سایتهای وردپرسی طراحی شده است امکانات متنوعی در این حوزه برای ما فراهم میکند. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، چنین امکانی بصورت پیش فرض در فرم های ورود وجود ندارد.

این پلاگین با اسکن کردن آدرس ها، وب سایت شما را از ورود ویروس های مخرب و آسیب به آن در امان نگه میدارد. افزونه Gravity Forms ویژگیهای زیادی مثل تنوع فرمها، سفارشی کردن فرم، قابلیت ایجاد فرمهای شرطی و قابلیت اطلاعرسانی درباره سفارشات را دارد. این افزونه قابلیتهای جذاب بسیاری دارد که با استفاده از آنها به سادگی میتوانید تنها در چند دقیقه یک فرم عضویت کاربری زیبا بسازید. افزونه OptinMonster دارای قابلیت آنالیز و تحلیل و نیز شامل چندین نوع فرم مختلف (مانند: پاپ آپ، لایت باکس، فرم های سایدبار و…) می باشد. خوب تحلیل کنیم و بپذیریم که وضعیت ما کمال و حد تعالی نیست و همیشه جای رشد هست. استفاده از افزونه ها برای سایت های وردپرسی ضروری است؛ زیرا افزودن ویژگی ها و قابلیت های جدید به سایت شما، کاری است که با استفاده از پلاگین ها برای شما به آسانی و به سرعت ممکن میشود. همچنین بدلیل کدهای بهینه ای که در افزونه Floating Social Bar استفاده شده است سرعت لود سایت شما کاهش نخواهد یافت.