افزونه های وردپرس

هدف ما ارتقاي دانش و پاسخ به سوالات شماست. فروشگاهی – تجاری – خبری – شرکتی – شخصی – گردشگری – ملک و املاک – وکلات – هتل و رزور – پرسش و پاسخ – انجمن – آگهی و دایرکتوری – دانلود سنتر – فیلم – معرفی اپلیکیشن – مد و فشن – وبلاگ – کاریابی – رستوران و کافه – مارکت و چند فروشندگی – همایش و رویداد – بهداشت و زیبایی و … این افزونه از فرم های نظر سنجی با با انتخاب چند جواب به عنوان پاسخ نیز پشتیبانی می کند . Titan Anti-Spam & Security به عنوان یک مسدود کننده هرزنامه ساده شروع به فعالیت کرد اما به مرور به یک افزونه امنیتی جامع تبدیل شد که به طور فعال در بیش از 100000 سایت نصب شده است. به عنوان یک صاحب سایت وردپرسی، احتمال زیادی وجود دارد که قبلا نام Jetpack را شنیده باشید. در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد تلاش های ناموفق برای نفوذ به سایت و همچنین آخرین آی پی هایی که به وسیله افزونه بلاک شده اند نمایش داده میشود. از اونجایی که این روزها خیلیا آنلاین خرید میکنن ممکنه شما هم محصولی برای فروش داشته باشید و بخواید فروشگاه اینترنتی خودتون رو راه اندازی کنید.

اگر به دنبال یک پلاگین جامع و کاربرپسند هستید که امنیت وب سایت وردپرسی شما را افزایش دهد، افزونه Security Ninja را امتحان کنید. افزونه امنیتی رایگان وردپرس Sucuri که به شما کنترل گسترده ای بر روی سایتتان را می دهد، یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس محسوب می شود. بخش بعدی tool نام دارد که با کلیک بر روی آن با چهار تب مواجه خواهید شد. زیر منوی بعدی به نام Login security است که با کلیک بر روی آن وارد صفحه زیر میشود که خود شامل دو تب می باشد. زیر منوی بعدی که آن را بررسی میکنیم firewall نام دارد که تمام کارهایی که افزونه برای حفاظت از وردپرس انجام داده را نمایش میدهد. BulletProof همچنین دارای ویژگی های پشتیبانگیری دستی و برنامهریزیشده پایگاه داده، گزارش امنیتی و ثبت خطاهای HTTP و گزینهای برای روشن کردن حالت تعمیر است تا بتوانید بدون اطلاع دادن مشکلات احتمالی به بازدیدکنندگان خود، امنیت وب سایتتان را بررسی و بهبود ببخشید. افزونه Sucuri علاوه بر هشدار دادن از طریق ایمیل و بررسی هسته وردپرس دارای اسکنر است که بدافزارها، خطاها، کدهای قدیمی و وضعیت لیست سیاه را شناسایی میکند. تمام تلاش ما در این دوره بر سادهسازی و ساده توضیح دادن موارد بوده، حتی در خلال دوره سعی کردیم هر آنچه باعث شود درروند کد نویسی دچار مشکل شوید، از این مورد صرفنظر کنیم.

برای باز کردن قفل فایروال آن باید این افزونه را به نسخه پرو ارتقا دهید، اما مطمئن باشید که عملکرد پیشرفته ای را دریافت خواهید کرد که هیچ افزونه امنیتی دیگری ارائه نمی کند. در ادامه تعدادی از این مزایا را بیان خواهیم کرد. نکات منفی قالب سیب موزیک : در حال حاضر نکته منفی گزارش نشده، لطفا تجربه استفاده خود را حتما در نظرات بیان کنید. گزینه Allow Multiple Authentication Attempts per XML-RPC Request را حتما غیرفعال کنید. پس یادتان باشد هر امکانی که خواستید به سایت وردپرسی تان توسط افزونه اضافه کنید قبلش حتما به زبان فارسی و البته انگلیسی در گوگل محبوب جستجو کنید تا افزونه مورد نظرتان را به راحتی پیدا کرده و استفاده کنید. این گزینه به این معنی است که فایروال به خوبی فعال است و دارای عملکرد صحیحی می باشد. با پیشرفت های بسیاری خوبی که در حوزه صفحه سازها داشتیم امروز می شه با اطمینان گفت دیگه نیازی به خرید قالب و …

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید، باید قبل از هر چیز ووکامرس را بشناسید. قالب big store یکی از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس رایگان است که می توانید با راه اندازی آن یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر داشته باشید. این افزونه علاوه بر این که رایگان است، دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها از جمله اسکن بدافزارها، محافظت از ورود به سیستم، حفاظت از نظرات اسپم، نظارت بر کاربران و فایروال است. علاوه بر این، نسخه رایگان آن شامل اسکن بدافزار، محافظت از ورود به سیستم، اطلاع رسانی تهدیدها و احراز هویت دو مرحلهای از طریق گوگل است. از قابلیت های نسخه رایگان Jetpack می توان به مسدود کردن هرزنامه و بدافزارها، محافظت از ورود کاربران مشکوک به سیستم، گزارش فعالیت، گزارش آمار سایت و بروز رسانی خودکار افزونه اشاره کرد. با ارائه نظرات در بهبود محتوا و کيفيت آن به ما کمک خواهيد کرد. افزونه وردپرس این امکان را به ما خواهد داد تا با استفاده از اونها قابلیتهایی که در پوسته یا همان قالب سایت ما وجود ندارند و کدنویسی اونها انجام نشده در سایت پیادهسازی کنیم. با نصب این افزونه، برای هر یک از کاربران سایت می توانید محدودیتی را تعریف نمایید که طی یک دوره زمانی، برای ورود به سایت مجبور باشد رمز عبور خود را تغییر دهد.

مثلاً یکی از مواردی که یاد می گیرد این هست که شما در بسیاری از اوقات نیازی نیست چرخ رو از اول طراحی کنید چون کتابخانه های آماده زیادی وجود دارد که مشکل شمارو با استاندارد بالا در کمترین زمان ممکن حل می کند مثلاً برای استفاده از اسلایدر شما نیازی ندارید خودتون بشینید یک اسلایدر پیچیده با قابلیت های بسیار رو از اول طراحی کنید چون می تونید از کدهای آماده ای که قبلا ساخته شده و استاندارد سازی شده در پروژه خودتون استفاده کنید. از سرعت مناسب تا طراحی حرفه و حتی انعطاف پذیری بالا. در حالت کلی، از لحاظ دیگر معیارها، سرعت این قالب جزو قالبهای متوسط رو به بالا به حساب میآید. این افزونه ها به شما کمک می کنند امنیت وردپرس را بالا ببرید و از حملات سایبری جلوگیری کنید. چگونه امنیت وردپرس را بالا ببریم ؟ بیشتر قالبهای وردپرس نیز با ووکامرس هماهنگ شدهاند و امکان استفاده از آنها را در فروشگاه و سایت وردپرسی خود خواهید داشت. بهترین قالبهای وردپرسی را در این مقاله به شما معرفی کردیم.

پیش نیاز های نصب افزونه WP Rocket فارسی برای نصب افزونه راکت بر روی وردپرس لازم است دو پیش نیاز اصلی سایت arvanwp را داشته باشید. برای کارهای پیچیده، ما به مهارتهای پیشرفته کد نویسی وردپرس نیاز داریم که در دورههای آموزش پلاگین نویسی برای وردپرس به آن پرداختهاند. اگر قصد فروش محصولی بر روی وبسایت یا فروشگاه اینترنتی خود دارید، اما اطلاعات چندانی از راهاندازی آن ندارید، با ما همراه باشید! یکی از ویژگی های خوب این افزونه دارا بودن یک فایروال قوی است،که سایت شما در مقابل اکثر حملات اینترنتی قوی می کند.که سازندگان این افزونه توجه جدی به این بخش از افزونه دارند و خود تیم سازنده هم از یک مهارت خاصی برای مقابله با حملات اینرنتی برخوردار هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع شما می توانید به سایت Wordfence مراجعه کنید. با کلیک بر روی داشبورد میتوانید نمایی کلی از تنظیمات افزونه را مشاهده کنید. از نسخه 3.8 به بعد، افزونه به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکند و شما به راحتی میتوانید با آن کار کنید. ابزار اسکن رایگان آن فایلهای اصلی، فایلهای افزونه ها، فایلهای تم، پستها و نظرات را برای پیدا کردن کدهای مشکوک و آدرسهای اینترنتی نادرست بررسی میکند.

سازندهی قدرتمند درگ و دراپ (drag and drop) این قالب، ایجاد هر نوع وب سایت را برای شما آسان میکند. در این مقاله از ایران تمز به معرفی 2 افزونه رایگان و کاربردی برای ایجاد ویژگی متغییر پیشرفته میپردازیم پس تا انتهای آموزش وردپرس همراه ما باشید. در این مرحله ما با چند تب مختلف روبهرو هستیم که در آن باید اطلاعت دقیق فروشگاه را وارد کنیم و نحوه پیکربندی، حملونقل، سفارشها و… در تب صفحه محصول به کمک گزینه هایی که قرار گرفته است امکان ایجاد تغییر در بخش ها و گزینه های مختلف فراهم گردیده است. در این تب میتوانید سطح دسترسی افراد را برای لاگین کردن در افزونه تعیین کنید. دومین کاربرد آن هم برای محصولات متغیر است. افزایش امنیت در وردپرس راه های مختلفی دارد که یکی از آن ها نصب افزونه های امنیتی است.

درست است که افزونه Bulletproof Security برای کاربران مبتدی، پیچیده به نظر می رسد و کمی زمان بیشتری را برای یادگیری از آن ها صرف کند، اما جزء بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است، که قابلیت های منحصر به فردی دارد. این افزونه افزایش امنیت سایت وردپرسی در پاکسازی بدافزارها پس از حمله تخصص دارد و با خرید نسخه پریمیوم آن که از 99 دلار در سال شروع میشود، با یک کلیک می توانید بدافزارها را حذف کنید. یکی از بهترین روش های تحلیل یک افزونه و شناخت کلی کارکرد آن این است که رتبه دهی کاربران و بررسی ها را مشاهده کنید. در ادامه سعی میکنیم بخشی از امکانات این قالب وردپرس فروشگاهی رو مورد بررسی قرار دهیم. سازگاری بالا: افزونه های پرمیوم سازگاری بیشتری با قالب فروشگاهی وهمچنین نسخه های بروز شده وردپرس دارند. پس از نصب و تنظیم این افزونه با چند کلیک، بلافاصله برای محافظت از سایت شما وارد کار می شود. این جایی است که MalCare Security وارد عمل میشود. در ادامه این مقاله به بررس یاینکه کدام یک از قالب های فروشگاهی که باید گفت تعداد آنها صالا هم کم نیستند توانسته اند به حدی از امکانات برسند که آنها را در رده بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس طبقه بندی کرد می پردازیم و مهمترین و موفق ترین آنها را با هم دنبال می کنیم.

نسخه رایگان Wordfence همچنین شامل محدودیتهایی برای ورود به سیستم است که بازدیدکنندگان سایت شما را ردیابی میکند و به سرعت موارد مشکوک را گزارش می دهد. از وب سایت چک کننده استفاده میکند تا قابلیت اسکن بدافزارها را درون پلاگین در اختیار شما قرار دهد. این افزونه دارای فایروال یا دیوار آتیشین است که از تهدیدات امنیتی در وب سایت شما جلوگیری میکند و موجب افزایش امنیت وردپرس خواهد شد. البته جلوگیری از حملات سایبری ارزش دریافت نسخه های پولی را دارد چرا که انتخاب یک افزونه اشتباه می تواند شانس هک وب سایت شما را افزایش دهد. فایل های مخرب میتواند امنیت وب سایت شما را کاهش دهند و زمینه را برای نفوذ هکرها هموار کنند. اینکه شما در صفحه اول یا 48 باشید، به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها ساخت سایت بر اساس اصول سئو تکنیکال و رعایت استانداردهای کیفی است که موتورهای جستجو تعیین می کنند. با استفاده از پلاگین های وردپرس می توان سایت های مختلفی با کاربری های متفاوت از جمله سایت عکاسی یا انتشار پادکست و انواع دیگر ساخت. میتوانید با زدن تیک یک گزینه در تنظیمات این افزونه، محافظت اولیه از فایروال را فعال کنید. در صفحه میتوانید انتخاب کنید که افزونه کدام یک از برنامه ها را اسکن کند .

دموهای آماده را میتوانید مطابق با نیازهای خود انتخاب کرده و تغییراتی که در نظر دارید را بر روی آنها اعمال کنید. Cerber Security یکی دیگر از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است که در برابر حملات هکرها، هرزنامه ها و بدافزارها از وب سایت شما محافظت می کند. افزونه Wordfence Security میتواند این پیام های اسپم را اسکن کند. یکی از محدودیتهای اسکنر Sucuri این است که یک ابزار از راه دور است، بنابراین فقط میتواند آسیبپذیریها را در صفحات وبسایت وردپرس شما پیدا کند و نمیتواند فایلهای اصلی وب سایت شما را اسکن کند. سایت شما به کمک این افزونه حتی زمانی که تنظیمات این افزونه را پیکربندی می کنید، محافظت می شود. حدود 18.5 میلیون وب سایت هر هفته به بدافزار آلوده می شوند. وب سایت شما ممکن است تخریب شود که می تواند بر رتبه بندی SEO و اعتبار برند شما تاثیر منفی بگذارد. پوسته هایی که بصورت مشارکتی توسعه داده شده اند، پوسته های متن باز و عموما قابل اعتمادی را می توانید در آن بیابید. این افزونه توانایی تعمیر این فایل ها را دارد و تمام فایل های خراب را تشخیص میدهد و اقدام به تعمیر و بازسازی آن ها میکند.

این افزونهها را طبق کاری که انجام میدهند، دستهبندی کردیم تا پیدا کردن افزونه موردنظرتان سادهتر شود. برای این منظور کاری که باید انجام دهید دانلود بسته نصبی افزونه در فرمت zip. تا به اینجای مقاله گزینههای زیادی را برای جلوگیری از حملات سایبری مورد بررسی قرار دادهایم، اما بیشتر مردم نمیخواهند به این فکر کنند که پس از هک شدن وب سایتشان چه کاری انجام خواهند داد. در نسخه پرو این پلاگین سیستمی وجود دارد که بر تمامی فایل های وب سایت شما برای بررسی تغییرات نظارت می کند. Shield Security همچنین تنها افزونه امنیتی وردپرس است که تشخیص کامل و دقیق تغییرات فایل را برای افزونه ها و تم ها ارائه می دهد. این افزونه داده های خود را در یک سیستم درجه بندی ارائه می دهد و درک و بهبود ایمنی وب سایت را برای آن دسته از صاحبان سایت که مبتدی هستند، آسان می کند. خب، وقت آن است که به سراغ بهترین قالب ساز وردپرس برویم. پس از نصب آن بخش هایی به پیشخوان وردپرس شما اضافه می شود و شما می توانید با آن خبرنامه را به کاربران خود بفرستید ، برای هر چیزی که بخواهید افزونه ایی وجود دارد تنها کافی است آن را نصب کنید .

در نتیجه، اگر به افزونهای نیاز دارید که به رفع این مشکلات بپردازد، باید این افزونه را با قیمت 39.99 دلار در سال به نسخه پرو ارتقاء دهید. ارتقا این پلاگین به Defender Pro با قیمت 49 دلار در ماه، امکان زمانبندی اسکنهای خودکار، گزارش عمیقتر مشکلات امنیتی و پشتیبانی پیشرفته را فراهم میکند که البته می توانید با قیمت پایین تر از مارکت های وردپرسی ایرانی خریداری کنید. سایتهایی که با وردپرس طراحی میشوند، از سرعت بالایی برخوردار هستند؛ وردپرس امکان لود سریع سایت را فراهم میکند و از این نظر برای کاربران بسیار محبوب و جذاب است. در نهایت، Zigcy Lite برای سرعت طراحی شده است و آماده ترجمه است.