افزونه ورود و ثبت نام وردپرس Register Plus Redux

بنابراین بدون انجام تنظیمات خاص، این صفحات به درستی نمایش داده میشوند. فایل نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک میکند به درستی در سایت شما خزش کنند و صفحاتتان را ایندکس کنند. و اگر به درستی با این موارد برخورد نکنید، احتمال از دست دادن بازدیدکننده ها و صدماتی به برندتان وجود دارد. اگر از افزونه های وردپرس استفاده کنیم چه مزایایی برای سایت ما دارد؟ RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite دارد که می توانید با آن شروع کنید. بعید میدانم کسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ کارکرده باشد و نام این افزونه را نشنیده باشد. این افزونه ها به شما کمک می کنند تا امنیت وردپرس را تقویت کرده و در عین حال حملات بی رحمانه به وب سایت خود را مسدود کنید. اگر تا کنون از فایروال در وب سایتتان استفاده نمیکردید، پیشنهاد میکنیم همین امروز این کار را انجام دهید. این افزونه لایههای امنیتی وردپرس را نشان میدهد. همچنین شما در این قالب وردپرس شرکتی میتوانید لوگوی شرکت را به نمایش بگذارید. این اطلاعات خیلی مهم است زیرا وقتی یک افزونه توسط کاربران زیادی نصب شده باشد یا توسط یک طراح حرفه ای پشتیبانی شود؛ امتحان خودش را پس داده و با خیالی راحت می توانید آن را نصب کرده و استفاده کنید.

نقطه ضعف Cloudflare در برابر Sucuri بالا بودن هزینهی فعال سازی ویژگیهای سایت arvanwp پریمیوم آن است. پیاده سازی مطالب پیشنهادی . یک سایت میتواند بر روی یک هاست اشتراکی کم حجم پیاده شود و هم میتواند بر روی یک سرور پر قدرت اختصاصی و حتی رک سرور شخصی پیاده سازی شود! این قالب با افزونه WPML سازگاری کامل دارد و بگونه ای راست چین و فارسی سازی شده است که بصورت خودکار چیدمان سایت در زبان های مختلف بصورت راست چین و چپ چین تغییر می کند. افزونه Wordfence Security امکانات مختلفی دارد که موجب خواهد شد امنیت به میزان بالاتری در وب سایت شما اعمال شود. در این پست، ما بهترین افزونه امنیت وردپرس را برای محافظت از وب سایت شما جمع اوری کردیم. پنل بصری وردپرس مدیریت وب سایت را بسیار ساده کرده است. همچنین می توانید به راحتی وب سایت های از پیش ساخته شده را با یک کلیک وارد کنید و وب سایت خود را در عرض چند ساعت راه اندازی کنید.

فقط قابلیت شناسایی بدافزارهایی را دارد که در HTML وبسایت وجود دارد و یک عیب بزرگ این افزونه عدمتشخیص منشا حملات است، زیرا به سرور دسترسی ندارد، همچنین در سایت ما آموزش کامل نسخه رایگان و تحت وب این اسکنر ارایه شده است و می توانید از مقاله “بررسی سایت با Sucuri” دیدن نمایید. Jetpack یک افزونه همه کاره است که در بیش از 5 میلیون وب سایت فعال است. پلاگین دکمههای اشتراک گذاری اجتماعی آسان، انقلابی در وردپرس است؛ چراکه در بیش از ۳۱۰ هزار وبسایت تست شده و مورد تایید قرار گرفته است. این افزونه بیش از 35 میلیون دانلود دارد که به عبارت دیگر یعنی محبوبترین افزونه تاریخ است. چرا انتخاب قالب وردپرس ارزش صرف زمان بررسی دقیق را دارد؟ قابلیت مشاهده زنده ترافیک به شما اجازه می دهد تا هر لحظه ورودی ها و حملات روی سایت را مانیتور نمائید.

1. می توانید قالب خام را روی وردپرس نصب کنید و با امکاناتی که در اختیار شما می گذارد، بدون نیاز به هیچ دانش کدنویسی و فقط با صفحه سازهای آنها که معمولا المنتور یا ویژوال کامپوزر هستند، با کشیدن و رها کردن صفحات موردنیاز را با طرح دلخواه خود را ایجاد کنید. سایر ویژگیها عبارتند از صفحه اصلی قابل تنظیم، دو طرح آرشیو، چهار صفحهآرایی و سئو دوستی که یافتن محصولات شما را آسانتر میکند. انتقال تصاویر و نوشته های با کیفیت از سایت های مختلف به صورت همزمان و اتوماتیک و انتشار آن ها طبق برنامه زمان بندی می تواند در رشد رتبه سایت شما بسیار کمک کننده باشد.

البته با وجود اینکه از مزایای بی شمار افزونه ها آگاهیم نمی توانیم بدون محدودیت از آن استفاده کنیم زیرا افراط و تفریط در هر زمینه ای آسیب زننده خواهد بود و نتیجه عکس بر جای می گذارد. یکی دیگر از تفاوت های افزونه و پلاگین با قالب این است که شما به هر تعدادی که می خواهید می توانید افزونه روی وردپرس خود داشته باشید ولی راجع به قالب این گونه نیست مثلا نمی توانید همزمان دو پوسته و قالب روی وردپرس خود فعال کنید. اگر بگوییم پلاگینی وجود دارد که خیلی سریع ترافیک سایت شما را افزایش میدهد، برایتان فالوورهای بیشتری روی شبکههای اجتماعی میگیرد و لیست مشترکان ایمیلیتان را طولانیتر میکند، حدس خواهید زد که باید پلاگین گران قیمتی باشد. را اطلاع خواهد داد. بدتر این که بعضی از این اسپمها آنقدر واقعی به نظر میرسد که نمیتوان تشخیصشان داد. باید با این واقعیت کنار بیایید که به محض این که وبسایت وردپرسی شما راهاندازی شود، باید انتظار داشته باشید که سر و کله اسپمها پیدا شود. افزونه هایی که حتما باید روی وردپرس داشته باشید! روی پوشه ی افزونه ای که قصد حذف اون رو دارید کلیک راست کنید و Delete رو انتخاب کنید. کلیک بر روی گزینه !

دوباره میخوام برخی از همون وبسایت هایی که در ابتدای این مقاله برای شما مثال زدم رو مثال بزنم، ولی اینبار به جای معارفه، تعداد صفحات و حجم این وبسایت ها رو به شما میگم. برخی منابع دیگر شامل Facebook ، Flickr ، NextGEN و RSS هستند. یکی آسان ترین راه ها برای کپی محتوا در سایت استفاده از انواع افزون های کپی محتوا از سایت های وردپرسی است که در این مقاله به معرفی سه نمونه از بهترین افزونه های جمع آوری محتوا از دیگر سایت ها می پردازیم. همچنین به شما کمک می کند تا هوش رقابتی را در مورد رقبای خود جمع آوری کنید، بنابراین می توانید از آنها پیشی بگیرید و بازار حوزهی خود را به دست بگیرید. می توانید با 12 دلار اضافی پشتیبانی را تا 5.25 ماه افزایش دهید. با استفاده از پلاگین ها می توانید کارهای خود را سریع تر و راحت تر انجام دهید و برای داشتن یک سایت حرفه ای نیازی هم به داشتن دانش برنامه نویسی یا کد نویسی ندارید. افزونه Google XML Sitemaps با تولید نقشه سایت XML برای وبسایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات سایت را به سرعت پایش کرده و ایندکس کنند.

یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان وردپرس، افزونه اسلایدر رولوشن یا Rev slider است که با آن می توانید اسلایدر های بسیار زیبا، با هر استایل و طرحی که دوست دارید بسازید. تعداد زیادی از کاربران وردپرسی افزونه ها را مورد استفاده قرار می دهند و نظرات خود را راجع به آن ثبت می کنند تا دیگران هم از آن بهره ببرند. دوم این که شما جای مانور زیادی برای ویرایش، ایجاد تسک ها و دستورات مختلف مانند پاپ آپ یا اسلاید و نمایش گرافیکی جذاب تصاویر نخواهید داشت! اگر می خواهید جواب این سوالات را بدانید و یا می خواهید یک وب سایت را از صفر راه اندازی و تکمیل کنید، جای درستی آمده اید.

همانطور که گفتیم، افزونههای وردپرس اپلیکیشنهای کوچکی هستند که با نرم افزار وردپرس ادغام شده و همراه با آن اجرا میشوند. وجود باکس جستجو: بهترین قالب وردپرس برای سایت آموزشی، دارای جعبه های جستجوی مدرن است تا به دانشآموزان و دانشجویان این امکان را بدهد که پستها یا انواع دورههای آموزشی موردنظرشان در وبلاگ یا سایت را طی چند ثانیه پیدا کنند. به نظر شما با این وجود چرا انقدر به افزونه ها اهمیت داده می شود و در سراسر دنیا تعداد زیادی از برنامه نویس ها وقت خود را صرف طراحی آن می کنند؟ RafflePress افزونهای است که میتوانید با آن جایزههای زیادی بسازید و مسابقات ویرووسی برگذار کنید. مارکتهای فروش قالب و افزونه در ایران هم کم نیستند و یک سری از این مارکتها وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها افزونههای مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید و یا اگر توسعه دهنده افزونه هستید از طریق این مارکتها فروش افزونههای خود را آغاز کنید، قیمت افزونهها هم اکثر مواقع کمتر از 150 هزار تومان هست و شما نیاز نیست که به صورت خیلی گسترده برای خرید افزونه بودجه کنار بگذارید.

افزونه یا پلاگین های وردپرس را می توان نرم افزارهای کمکی تصور کرد که با استفاده از آن ها، قابلیت های مختلفی به سایت طراحی شده در وردپرس اضافه می شوند. نمایش زیبای پست ها، محصولات و… به طور مثال اگر از افزونه هایی که در رابطه با شبکه های اجتماعی است استفاده کنیم می توانیم تنها با یک کلیک ساده خبر های جدید و پست های تازه سایت را روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید. به طور مثال برنامه آپ که برای پرداخت ها از آن استفاده می کنید یا مثلا برنامه هشدار که به شما کمک می کند تا به موقع از خواب بیدار شوید یا قرار های مهم خود را فراموش نکنید و…

اکنون ویژگی شما به لیست سمت چپ صفحه اضافه می شود و باید مقادیر آن را تعریف کنید. اگر تصاویر به کار رفته در سایت شما هم حد و حساب ندارند و مجبورید تعداد زیادی از تصاویر را منتشر کنید، بد نیست برای بهینهسازی تصاویر نیز از پلاگینهایی مثل lazyload برای ویژگی بارگذاری متناسب با اسکرول، یا PB SEO friendly images استفاده کنید. از نظر شخصی سازی ، قالب Neve روش های زیادی برای ادغام نام تجاری شما ارائه می دهد از سفارشی سازی رنگ ها تا تغییر فونت ها و بارگذاری لگو خود ، می توانید به سرعت طرحی منحصر به فرد ایجاد کنید این قالب با المنتور بسیار عالی کار می کند بنابراین می توانید کنترل کامل بر صفحه آرایی خود داشته باشید. افزونه Divi Builder حداکثر انعطاف و امکان سفارشی سازی را به شما خواهد داد. پس از نصب و فعال سازی افزونه، می تواند بیش از 50 تست امنیتی را با یک کلیک انجام دهد و به شما امکان می دهد اقدامات پیشگیرانه ای برای محافظت از سایت خود در برابر آسیب پذیری های امنیتی انجام دهید. در سایت های فروشگاهی امکان اینکه، بتوانیم محصولات فروشگاه را باهم مقایسه کنیم و خریدی مطمئن داشته باشیم حائز اهمیت است.

اما اگر آن ها را باهم استفاده کنید و یا در مصرف هر کدام از آن ها زیاده روی کنید، چه؟ علاوه بر این ، این راه حل یکی از قوی ترین اسکنرهای فایل اصلی وردپرس را ارائه میدهد. علاوه بر این، قابلیت ضد اسپم بودن نیز از ویژگی های این افزونه است که خطر اسپم های سئو را نیز دفع می کند. استفاده از پلاگین ها چه محدودیت هایی را برای کاربران دارد؟ به طور پیش فرض وردپرس ۶ نقش کاربری دارد که مدیریت بالاترین سطح آن است. توصیه میکنیم آن را نصب کنید تا رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. زمانی که افزونه ها را نصب می کنید، بخشی از فضای هارد هاست به آن ها تعلق می گیرد و زمانی که بخواهید آن ها را فعال کنید به منابع دیگری نظیر RAM و CPU نیاز خواهید داشت. در این مطلب با افزونه های کاربردی وردپرس آشنا خواهید شد. The Flavour یکی از قالبهای وردپرس شیک و مدرن با پشتیبانی کامل از زبانهای راستچین و مناسب برای رستورانها است که نسخه آزمایشی آن با یک کلیک نصب میشود. اما اگر هنگام استفاده از این افزونه ها، مشکل UI وجود دارد، ما در رفع آن به شما کمک خواهیم کرد.

ویژگی که باعث می شود این پلاگین را در لیست افزونه های کاربردی وردپرس قرار دهیم، آسان بودن کار با آن است. از ویژگی های بارز این افزونه رایگان وردپرس، تنظیمات و آپشن های بی شماری است که دارد. در خود محیط وردپرس، پلاگینهایی وجود دارند که میتوانند اکثر نیازهای کاربران را برطرف کنند. لازم به ذکر است که این افزونه، addon ارسال پیامک میباشد و ابتدا نیاز است که خود افزونه فرم ساز گرویتی فرم را نصب نمایید. پلاگین ها توسط برنامه نویس ها طراحی می شوند تا امکاناتی از قبیل ارسال ایمیل خودکار، بروزرسانی قیمت، بهبود سئو سایت و … میتوانید یک سری از پلاگین ها را رایگاه تهیه کنید ولی بعضی ها را هم باید با پرداخت وجه تهیه کنید.