افزونه ووکامرس چه امکاناتی برای فروشگاه آنلاین دارد؟

شما میتوانید با ورود به سایت وردپرس هر پلاگینی که مورد نظرتان است را دانلود کنید و از قابلیت های افزونه های ضروری وردپرس نهایت بهره را سایت arvanwp ببرید. به عبارتی از طریق افزونه هایی که در مخزن وردپرس وجود دارند یا افزونه هایی که به شکل اختصاصی برای این پلتفرم نوشته می شوند، میتوان هر نوع انتظاری را از وب سایت یا اپلیکیشن وردپرسی برآورده نمود. هنگامی که وبسایت وردپرسی خود را می­سازید مستقیما به بیش­از ۵۵ هزار افزونه در مخزن افزونه­ های وردپرس دسترسی خواهید داشت. سیستمهای مدیریت محتوای استاندارد و بین المللی مانند جوملا، وردپرس و دروپال، ظرفیتهای قابل توجه و فراوانی برای افزودن امکانات و قابلیتهای جدید به وبسایتها را در خود دارند، به این ترتیب در صورتی که سایتهای مبتنی بر این سیستمها نیاز به افزودن ویژگی و قابلیت خاصی داشته باشند، طراحان و برنامه نویسان با استفاده از افزونههای بی شماری که برای این سیستمهای مدیریت محتوا ارائه شده است، قادرند تا نیازهای مورد نظر را پوشش دهند؛ اما چنانچه یک وبسایت نیاز به قابلیتهای اختصاصی تری داشته باشد، این نیازها با طراحی پلاگین و توسعهی افزونههای سفارشی و اختصاصی پاسخ داده میشود. بهسادگی به بخش افزونهها » افزودن در مدیریت وردپرس خود مراجعه کرده و ووکامرس را جستجو کنید.

با ایجاد نقشه سایت وردپرس ربات های موتورهای جستجو به راحتی به بخش های مختلف سایت شما دسترسی خواهند داشت و همین امر می تواند در نظر گوگل امتیاز بالاتری را به سایت شما بدهد. بنابراین، پس از نصب قالب وردپرس Leto، مجبور نیستید جستجو کنید تا تنظیمات خود را تنظیم کنید. در مقاله قبلی نحوه نصب انواع افزونه وردپرس را به شما آموزش داده ایم که می توانید آن را در مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس مشاهده کنید. ممبر پرس متاسفانه رایگان نیست اما اگر به آن نیاز دارید، خرید این افزونه ارزشمند بوده و کار را برای شما ساده خواهد کرد. سپس لیست افزونههای مرتبط با عبارت سرچ شده را مشاهده خواهید کرد. هرگونه سوالی از ضروری ترین افزونه هادر وردپرس دارید میتوانید در قسمت نظرات بیان کنید تا بهترین کارشناسان طراحی سایت در بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران پاسخ شما را بدهند. زیبایی و امکانات بدون شک در افزایش فروش شما موثر خواهد بود. این افزونه برای سایت­هایی کاربرد دارد که قصد فروش دوره ­های آنلاین را داشته و یا از طریق عضویت افراد در سایت کسب درآمد می­کنند.

افزونه جز افزونه های کاربردی وردپرس بوده که بیش از یک میلیون نصب فعال دارد و راه اندازی آن بسیار سریع و راحت می باشد. این افزونه یکی از افزونه های لازم برای سایت فروشگاهی می باشد که بیش از ۵ میلیون نصب فعال داشته و میتوان با آن فروشگاه آنلاین ساخت. بدانید که این افزونه جزو افزونه های ضروری وردپرس از که به صورت رایگان عرضه شده است و شما برای استفاده از آن باید نسخه پرمیوم پولی را خریداری کنید. از قالب وردپرس جنه نه تنها می توان به عنوان بهترین قالب وردپرس وبلاگ نام برد، بلکه از آن می توان به عنوان بهترین قالب وردپرس دنیا در تمام زمینه ها نام برد. این افزونه همچنین فایلها را در وبسایت شما اسکن میکند، فایلهای خطراناک را پیدا میکند و در صورت یافتن هرگونه تغییری در نصب به ادمین ایمیل میفرستد. در قسمت بارگذاری افزونه باید فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید و گزینه نصب و فعال کردن را انتخاب کنید.

استانداردهای خاصی که در کدنویسی رعایت میشوند و اشکال زداییهای منظم باعث میشود تا هیچ حفره ی امنیتی در افزونهها وجود نداشته باشد. اگرچه کد های وردپرس در اختیار همگان از جمله هکر ها قرار می گیرد، اما بروزرسانی های پلتفرم وردپرس باعث شده است تا این سیستم مدیریت محتوا به اندازه ی کافی ایمن باشد. امکانات و افزونههایی که به سایت اضافه میشوند، با سرعت بالایی به اجرا درآمده و پلاگینهای سفارشی به هیچ عنوان باعث کندی در عملکرد یا بارگذاری اجزاء و صفحات دیگر سایت نمیشوند. همان طور که می دانید سرعت سایت یکی از مهمترین عوامل بهبود سئو می باشد و اگر بتوانید ت سایتتان را به هر طریقی بهبود بخشید میتوانید در رتبههای برتر گوگل حضور پیدا کنید. در نهایت، تغییرات خود را ذخیره کنید.

در نهایت، مشخصاتی از وبسایت که دوست دارید گوگل آنها را برای شما اندازهگیری کند مشخص کرده و روی دکمهٔ Create کلیک کنید. به طور پیشفرض تنها سه نوع پست تایپ در وردپرس وجود دارد (نوشته ها، برگه ها، رسانه). در وردپرس امکان ایجاد انواع پست تایپ های سفارشی وجود دارد. همان طور که میدانید شما باید از بخش افزونه ها در بخش پیشخوان وردپرس افزونه مورد نظرتان را نصب کنید. سرویسهایی که برای نگهداری فایلها در وردپرس وجود دارند به هاست دانلود معروف شدهاند اما مدیران سایتهایی که خدمات دانلود نرمافزار ارائه میدهند با این سرویسها و مشکلات آن به خوبی آشنایی دارند. به سایت شما ساختار قاعده مندی اعمال می کند که کدهای هدر و فوتر آن از سایر بخش ها جدا بوده و قابل دسترسی میباشد. بنابراین برای تغییر این رویه می توان از افزونه فوق استفاده نمود تا ساختار لینک ها را برای هر کدام از پست تایپ ها سفارشی سازی نمود.

اگر گزینه “دیگر” را انتخاب کنید می توانید صنعت و کسب و کار دیگری را تعریف کنید. این افزونه جوری عمل می کند که میزان قیمت محصولات را با توجه به نوع انتخاب کاربر عمده یا تکی نمایش دهد. که جزو تنظیمات پیشرفته امنیتی هستند را میتوانید تغییر دهید. این افزونه جزو افزونه های رایگان کاربردی وردپرس است که تاثیر آن در سئو فوق العاده می باشد. صفحه اصلی را می توان به راحتی با استفاده از customizer custom live که در آن فقط می توانید بخش اضافه کنید و با کشیدن و رها کردن مجدداً تنظیم کرد. در این قسمت می خواهیم بهترین افزونه های رایگان وردپرس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون پرداخت هزینه ای بیشتر این قابلیت ها را به سایت تان اضافه کنید.

با ذخیره تنظیمات فوق، سؤالات امنیتی مختلفی به قسمت کاربران، زیر منوی شناسنامه شما در پیشخوان وردپرس افزوده شده است که هر کاربر می تواند سؤال مورد نظر خود را از لیست تهیه شده انتخاب نموده و پاسخ آن را در فیلد Your Answer در پایین آن وارد کند. دیگر ویژگی این افزونه آن است که به عنوان یک افزونه وردپرس فارسی مورد استفاده قرار گرفته و شما میتوانید توضیحات آن را به صورت فارسی مشاهده کنید. قالب سیدپرود (SeedProd) بهترین سازنده وب سایت وردپرس در بازار است؛ که به شما امکان میدهد طرحبندی تم سفارشی خود را با یک سازنده بصری ” drag and drop “، بدون نوشتن کد طراحی کنید. قالب فلت سام اینجوریه که همیشه از آخرین نسخه های وردپرس پشتیبانی میکنه تا تم سایتتون همیشه به صورت امن باقی بمونه و کار کنه.از ویژگی های مهم قالب flat some استفاده از صفحه ساز بسیار قوی و سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس هست که سرعت و عملکرد فوق العاده عالی داره. افزونه برای بهبود سرعت سایت های وردپرسی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از افزونه های کاربردی وردپرس برای بهبود سئو سایت مطرح می شود. افزونه google XML Sitemap نقشه سایت وردپرسی شما را ایجاد کند و از این روش برای بهینه سازی و سئو سایت شما بهره ببرند.

همیشه تلاش برای جذب مشتریان جدید، بهترین روش کسب درآمد نخواهد بود. محصولات دانلودی: انتخاب روش دانلود فایل و محدودیت های دسترسی از این بخش قابل تغییر هستند. پس از آن، فایلی به نام archive-product.php ایجاد کنید که فایل تمپلیت صفحه فروشگاه است. همچنین می توان انواع ریدارکت ها را از طریق این افزونه که یک رابط گرافیکی را در اختیار شما قرار می دهد ایجاد نمود. پس در تمامی دستگاه­ های موبایلی نیز به ­درستی دیده خواهد شد. با استفاده از افزونه Formidable Forms تمامی این کار ها امکان پذیر است. ما فهرستی از نیازهای شما را با در نظر گرفتن تمامی جوانب تهیه کرده و سپس این نیازها را با اهداف و چشم انداز مورد نظر وبسایت شما تطبیق داده و تجمیع خواهیم کرد. سایر ویژگیهای اصلی قالب شامل طراحی واکنشگرا، آمادگی شبکیه چشم و موارد دیگر است و بهترین بخش این است که میتوانید از آنچه میخواهید استفاده کنید و آنچه را که نمیخواهید نادیده بگیرید.

یکی دیگر از قابلیتهای جالب و کاربردی ووکامرس، امکان ایجاد گالری تصاویر برای محصول است که میتوانید چندین تصویر از نمای مختلف محصول خود تهیه کنید. شما میتوانید نمونه این ایمیل را در تصویر زیر مشاهده کنید. همونظور که در تصویر میبینید افزونه مورد نظر شما به هاست اضافه شده و حالا لازمه تا برای ادامه نصب افزونه اونو از حالت فشرده خارج کنید. در این قالب فروشگاهی وردپرس با بهترین مجموعه فونت های نوشتاری مواجه می شوید . این افزونه یک مجموعه کامل برای ساخت فرم ­های تماس در وردپرس است. در زیر سعی می شود رفته رفته افزونه های کاربردی و مهم وردپرس که واقعا وجودشان به بسیاری از توسعه دهندگان و استفاده کنندگان از وردپرس کمک می نماید را معرفی نماییم.

باید بدانید که مخزن وردپرس بیش از ۵۰ هزار افزونه دارد که شما میتوانید برای اضافه کردن قابلیت های مختلف از هر یک از این افزونه ها استفاده کنید. افزونه ووکامرس در لیست افزونه های وردپرس قرار دارد و اگر شما می خواهید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید حتماً به این افزونه نیاز پیدا خواهید کرد. برای WAF باید در برنامه Pro آنها ثبت نام کنید. فرم پرسش و پاسخ برای هر محصول بسارید. با این حال، هر کدام از این قالبها در برخی کاربردها خیلی مطرحتر هستند. طبق آمار سایت builtwith اکنون بیش از ۹۹٪ وب سایتهای فروشگاهی وردپرس در ایالات متحده ، کانادا و انگلیس و ۴۶% در دنیا از ووکامرس استقاده میکنند.این افزونه بیش از ۲۷ میلیون نصب فعال داشته است . خبر خوبتر این که سایتهای معتبری این ابزار را فارسی سازی کردهاند و حالا کار با آن سادهتر از قبل شده است. ابزار نسبتا خوبی در همه دستگاه ها عالی کار می کنند و آن را. تعدادی اسلایدر و بنر هم در قالب وجود دارند که میتوانید به دلخواه خودتان آن را تغییر دید. درواقع، ساخت یک پروفایل حرفهای برای مشترکین سایت، این امکان را به مدیران میدهد که فعالیت کاربران اصلی خود را حرفهایتر دنبال کنند و امکانات بیشتری را در اختیار آنها بگذارند.

استفاده می کند. همچنین امکان استفاده فیلد دلخواه ساده در نوشته ها وجود دارد که پس از ان می توان با استفاده از ای دی فیلد، ان را در قالب فراخوانی نمود. 👐 ووکامرس یک محیط کاربر پسند دارد. عدم فعالیت کاربر در یک بازه زمانی مشخص منجر به خروج اجباری او از سایت خواهد شد. تنظیمات پیش فرض از افزونه گالری Image Gallery by Robo منظم و کاربر پسند به نظر می رسد. راه­اندازی این افزونه بسیار ساده است و به­طور منظم توسط یک تیم پشتیبانی قوی ساپورت می­شود. این افزونه همچنین شامل نظارت منظم وب سایت و اسکن بدافزار است. همانطور که میدانید هر روزه بر تعداد وب سایت های وردپرسی افزوده میشود، پس هر روز و هر روز، بازار این کسب و کار گسترش خواهد و یافت و بازار کاری عظیم با پتانسیل درآمد های میلیونی برای شما به ارمغان خواهد آمد. اگر شما هم صاحب یک سایت وردپرسی هستید و یا فکر ساختن یکی را در ذهن خود می­پرورانید از همین حالا به فکر نصب افزونه­های مناسب برای سایت خود باشید. با آموزش های بعدی دوره آموزش کامل وردپرس با ما همراه باشید. با استفاده از این افزونه می توان یک فروشگاه اینترنتی کامل راه اندازی نمود و فروشگاه را با استفاده از افزونه های جانبی ووکامرس گسترش داد.

سئو کامل سایت، سئو پست تایپ ها و برگه ها، نقشه سایت و … برای اطلاعات بیشتر در خصوص شخصی سازی قالب های پست تایپ ها به مرجع وردپرس به این نشانی مراجعه نمایید. شما میتوانید در این قسمت به طور پیشفرض پرداختهای آفلاین مانند چک و پول نقد را استفاده کنید. اگر با بخش های مختلف پیشخوان وردپرس آشنایی ندارید میتوانید در مقاله پیشخوان وردپرس با بخش های مخفی پیشخوان وردپرس بیشتر آشنا شوید. این گامها را در آموزش طراحی سایت با وردپرس را بخوانید. طراحان سایت آریا تهران پس از بررسی های مختلف در پروژه های متعدد توانستند لیست افزونه های وردپرس را استخراج کرده و از میان صدها هزار افزونه معرفی مهمترین افزونه های وردپرس را برای شما ارائه دهند.