بررسی انواع شیشه های ساختمانی و تفاوت آنها

روی جعبه‌های محتوی شیشه باید مشخصات شیشه شامل نام کارخانه سازنده، ضخامت، ابعاد، تعداد و سایر ویژگی‌های آن نوشته زیما شود. بطانه (زاموسقه)، مواد پلاستیکی (ماستیک‌ها و سیلنت‌ها) و لاستیکی، نوار پلاستیکی و لاستیکی دور شیشه، پیچ، میخ و زوارهای مصرفی برای نصب شیشه‌ها باید از نوع مرغوب باشد. ضخامت شیشه باید در تمام سطح یکنواخت بوده و صافی و یکنواختی ضخامت آن به قسمی باشد که اگر از زاویه 60 درجه از پشت شیشه به جسمی که در فاصله یک متری آن قرار دارد نگریسته شود، آن جسم کج و معوج به نظر نرسد.

  • عامل تعیین کننده در ایجاد همرنگی نهایی توانایی تولید یکنواخت طیف رنگی مورد نظر است که به شدت و به نحوه چاپ رنگ بر سطح شیشه و فرایند پخت آن در مرحله تثبیت رنگ بستگی دارد.
  • برای مثال استفاده از انواع مات کننده شیشه در انواع شیشه مات کن ساده و شیشه مات کن رنگی می تواند نه تنها ایده ای کاربردی، بلکه دکوراتیو نیز باشد.
  • اگر شیشه به خوبی عایق بندی شده باشد میزان انتقال گرما پایین می باشد.
  • شیشه رنگی با توجه به کاربرد و تنوعی که داشته استفاده های زیادی داشته است.
  • اگر میزان شفافیت تنها از یک سوی آن باشد، شیشه خاصیت آینه ای پیدا خواهد کرد.

سایت استوارسازان با 7 سال سابقه به دانشجویان و مهندسین عمران و معماری کمک می‌کند تا سریعتر نرم‌افزارهای مرتبط با رشته خود را آموزش ببینند و به یک فرد متخصص در رشته خود تبدیل شوند. مصالح نصب باید از دوام کافی برخوردار بوده و در برابر عوامل جوی و به ویژه آفتاب پایدار باشند و ویژگی‌های خود را تا مدت درازی حفظ کنند. شیشه باید قابلیت رنگ‌آمیزی داشته باشد و خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری خود را حفظ کند. این تأثیر در واقع به واکنش سیلیسی موجود در شیشه با فلوئورید هیدروژن است که تولید اسید می‌کند. 190×190×80 میلیمتر و وزن استاندارد آن حدود 2/2 کیلوگرم می‌باشد. تولید این نوع آجر در کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، ایتالیا، لهستان، ترکیه، اندونزی، تایلند، چین و آمریکا وجود دارد ولی تاکنون چنین تولیدی به شکل انبوه در ایران انجام نگرفته است.

ویژگی های شیشه

بررسی انواع شیشه های ساختمانی و تفاوت آنها

فاصله پیچ‌های خودکار مصرفی برای این زهوارها، حدود ۲۰ سانتی متر می باشد. برای مشاوره رایگان لطفا نام و شماره تماس خود را وارد نمایید. برای شیشه‌ های دوجداره با گاز آرگون، هزینه بیش تری باید بپردازید. البته این هزینه به صورت جداگانه و بر حسب هر مترمربع بر روی هزینه شیشه حساب می شود. شیشه‌ های لمینت، نشکن هستند ولی در صورت ضربه شدید به صورت تار عنکبوتی ترک بر میدارند.

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت شیشه نقض بسزایی دارد ضخامت آن (با توجه به جنس) است. هرچه شیشه مورد نظر شما دارای ضخامت بیشتری باشد قیمت آن نیز بالا تر خواهد رفت. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیشه های مختلف از طریق سایت ساز و کار اقدام کرده و یا با مشاوران ما تماس بگیرید. برای مشاهده لیست قیمت انواع شیشه می توانید به سایت ساز و کار مراجعه نمایید و پس از ورود به دسته بندی آن، لیست قیمت انواع مختلف شیشه را مشاهده کنید.

شیشه رفلکس در ساختمان به‌گونه‌ای است که در طول روز داخل ساختمان مشاهده نمی‌شود و خاصیت آینه را دارد و در شب برعکس می‌شود. انواع شیشه های رفلکس در رنگ‌های متفاوت به‌صورت شیشه‌های تک جداره رفلکس و دوجداره وجود دارد. شیشه رفلکس یا انعکاس‌دهنده نور که به‌عنوان شیشه آینه‌ای نیز شناخته می‌شود از شیشه فلوت ساخته می‌شود به این صورت که روی شیشه فلوت را به‌وسیله ماده پوششی که خاصیت انعکاس دارد می‌پوشانند. از این نوع شیشه در ساختمان‌ها برای نمای خارجی و پنجره‌های بیرونی استفاده می‌شود که خاصیت بازتاب نور به بیرون را دارد که باعث می‌شود نور به داخل ساختمان نفوذ نکند. همچنین حالت آینه‌ای شیشه در روز به این صورت است که از داخل نمای بیرون قابل‌مشاهده و در شب این مکانیزه برعکس می‌شود. در انتخاب نوع شیشه ساختمانی ملاحظاتی از قبیل عایق صوتی، عایق حرارتی، نما و زیبایی بصری، استحکام، امنیت و … مد نظر قرار می گیرد و با توجه به نوع کاربرد آنها، انواع شیشه ساختمانی مورد نیاز و مطلوب محل استفاده انتخاب می شود.

شما می توانید می توانید با یک جستجوی ساده در وبسایت آقای املاک از به روزترین قیمت آگهی های تزئیناتی، خدماتی، ساختمانی و تاسیساتی ساختمان باخبر شوید. شیشه فلوت در ضخامتهای مختلف از 2 میلی متر تا بیش از20 میلی متر تولید و عرضه می شود . قیمت این نوع شیشه توسط افراد متخصصی که در زمینه تولید این کالا دارای تجربه بالایی هستند تعیین شده و به طور کلی قیمت آن بسیار مناسب و ارزان بوده و شما می توانید با خیال راحت و آسوده این محصولات را خریداری کنید. شرکت ایمن جام پیروزان، اولین فروشگاه آنلاین انواع یراق آلات، درب و پنجره …

شیشه هوشمند یا مات شونده

یک اصطلاح مرجع شیشه ای است که بخشی از فرایند تولید را مشخص می کند. اجزای اولیه شیشه به طور مناسب برای تحویل به کوره متناسب و مخلوط می شوند. حتی اگر شیشه در یک فرآیند مداوم ساخته شود که 24 ساعت در روز کار می کند ، هر روز از سال ، مواد اولیه در صورت نیاز به دسته اضافه می شوند. برای بیان اینکه یک لیوان شیشه ای دسته ای است ، به این معنی است که هیچگونه مواد پس از ساخت ، یعنی یک فیلم یا پوشش ، روی شیشه اعمال نشده است. شیشه دسته ای تمام خصوصیات خود را از مواد اولیه ای که برای ساخت شیشه استفاده می شود ، بدست می آورد. در مورد حریم خصوصی یا شیشه دسته ای خورشیدی ، رنگ های تیره و بازدارنده های UV با مواد اصلی موجود در دسته مخلوط می شوند تا شیشه ساخته شود.

کیفیت و قیمت شیشه ساختمانی در سازوکار واقعا حرف نداره علاوه بر اونکه برخورد خیلی خوبی هم با مشتری دارن. درب های مدرن شیشه ای ارائه شده توسط گروه فنی و مهندسی اکسیدال بخشی از نیاز معماران و سازندگاه ساختمان هایی با معماری مدرن و امروزی را مورد توجه قرارداده و در بخش تامین و طراحی این محصولات فعالیت دارد. از انواع شیشه های مات شونده برای ایجاد حریم خصوصی در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می‌شود و می توانند نقش بسزایی در طراحی های نوین ساختمانی داشته باشند.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ