بهترین افزونه های وردپرس: 10 افزونه ضروری

All In One WP Security یک افزونه قدرتمند در زمینه امنیت سایت وردپرسی است. شاید یکی از مهمترین بخشهای افزونه All In One WP Security همین بخش باشد، چرا که بیشتر هکرها سعی میکنند از این طریق به وبسایت شما دسترسی پیدا کنند. متاسفانه بسیاری از صاحبان وبسایتها تصور میکنند هکرها فقط به سایت شرکتهای بزرگ و وبلاگهای محبوب حمله میکنند و به همین دلیل به اهمیت امنیت وبسایت خود توجه نمیکنند. برخی از محبوب ترین پلتفرم های شبکه های اجتماعی عبارتند از توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و … از قسمت پیوندهای دلخواه نام شبکه های اجتماعی و لینک صحیح آنها را وارد نمایید و گزینه افزودن به فهرست را بزنید. اگر ثبت نام کاربر باز باشد ، نقش پیش فرض کاربر باید مشترک باشد. این بخش را زمانی که میخواهید تغییرات اساسی در وبسایتتان ایجاد کنید، باید فعال کنید. به عنوان مثال، اگر میخواهید کلمه مورد نظر خود را به عنوان “test” اضافه کنید،URL ورود به سیستم “http://yoursite.com/?

این کار مشخص میکنه که کدوم پوشه مربوط به نسخه قدیمیه! در این تب میتوانید اطلاعات مربوط به افزونه از جمله کد مربوط به اپلیکیشن را مشاهده کنید. این بخش یک فیلد جدید در فرم ورود ایجاد میکند که برای کاربران انسانی نامرئی و فقط برای رباتها قابل مشاهده است. وب سایت های سرشار از محتوا به طرح بندی های مختلفی احتیاج دارند که می تواند به آنها کمک کند همه مطالب جدید و مهم را به طور همزمان تبلیغ کنند. تغییر نام صفحه ورود، شما را از سیستم خارج میکند و باید دوباره با URL جدید وارد شوید. از آنجایی که دو گزینه اول بر محیطهای چند کاربره مانند سایتهایی با ویژگیهای ورود، ثبت نام و تجارت الکترونیک تأثیر میگذارند، تنها فعال کردن کپچا یکی از سادهترین روشهایی است که میتوانید برای جلوگیری از حمله brute force استفاده کنید.

یک افزونه وردپرس می تواند روی سایت شما نصب شود، اما تا زمانی که آن را فعال نکنید کار نمی کند. جالب است بدانید که افزونه Sucuri Security، بیش از 600 هزار نصب فعال داشته است. این بررسی ها به شما این توانایی را می دهد که بدانید ضریب امنیتی و فایروال برای جلوگیری از هک را چقدر و چگونه مدیریت کنید. این قسمت باعث میشود شما بتوانید یک فایروال بسیار قوی برای سایت خود ایجاد کنید. اما اگر می خواهید که برقراری فایروال داشته باشید یا دفعات اسکن را بالا ببرید، از نسخه پولی این پلاگین بهره بگیرید. این افزونه نسخه پولی ندارد و شما می توانید خیلی راحت از مخزن وردپرس اقدام به دانلود و نصبش کنید .

لازم به ذکر است که برخی افزونه ها با این که امکانات فراوانی دارند، اما گزینه مورد نظر ما، ایجاد امنیت بالا سایت arvanwp است. مطابق تصویر بالا، به همراه هر هشدار امنیتی، در بخش Tools، امکاناتی نیز در اختیار شما قرار میگیرد که با استفاده از آنها میتوانید مشکل ذکر شده را برطرف کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برای انتخاب قالب راهنماییتون کنیم. قالب ها با فعال سازی کامل و اختصاصی ارائه می شوند و امکان درون ریزی دموهای قالب ها برای راه اندازی سریع یک فروشگاه اینترنتی تنها با چند کلیک فراهم شده است. این پلاگین اعتبار کاربران خود را تقویت می کند و برای وردپرس های چند سایته نیز کاربرد دارد. کد تخفیف برای مشتریان اضافه کنید و … با شناختن بهترین افزونه های امنیتی وردپرس، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. برای این کار افزونه مورد نظر خود را یا خود طراحی می کنند یا اینکه مجبور به سفارش طراحی افزونه مورد نظر خود توسط شرکتهای دیگر شده اند، تا از مشکلاتی که افزونه ها در سایت آنها به وجود می آورد، جلوگیری شود. با این کار کاربران دیگر نمیتوانند محتوای سایت شما را کپی کنند. در سربرگ حفاظت از کپی میتوانید قابلیت راست کلیک کردن را غیرفعال کنید.

داشبورد ساده و قابلتنظیم و ابزارهای ضروری امنیت وبسایت امکاناتی است که این افزونه دراختیارتان قرار میدهد. همین سرعت هنگام ورود است که اغلب مخاطبان را به سایتهایی با این غالب سوق میدهد. وکتور ورود به سیستم اغلب در حملات وب استفاده می شود ، هر ساعت وب سایت شما هدف ربات های تصادفی است که سعی در ورود به سایت شما دارند. از آنجایی که رباتها برای ورود تمام فیلدهای فرم ورود را پر میکنند، در صورت پر شدن فیلد پنهان، افزونه دسترسی ربات را متوقف میکند. برخی از نام های کاربری شناخته شده است که برای استفاده مخرب استفاده می شوند ، یا توسط ربات ها ایجاد می شوند، توسط این امکان غیر قابل استفاده میشوند. علاوه بر این ، صفحه ثبت نام شما باید از رباتها محافظت شود. انتخاب با شماست ولی قالبی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری امکانات خوب ویژه ای داشته باشد. برای نصب قالبی که روی سیستم خود ذخیره کردید یا از سایتهای دیگر دانلود شده است، بعد از انتخاب افزودن پوسته تازه روی گزینه بارگذاری پوسته در قسمت بالای صفحه کلیک کنید. اضافه کردن یک لایه دیگر از ورود به سیستم می تواند امنیت را بهبود بخشد.

به طور کلی اکثر تمها و افزونهها از Ajax استفاده میکنند، از این رو باید این گزینه را فعال کنید و بررسی کنید که آیا سایت شما به درستی بارگذاری میشود یا خیر. اگر از نسخه حرفهای برنامه استفاده میکنید میتوانید گزینه ترجمه افزونه یا قالب وردپرس را نیز ادامه انتخاب کنید. بهترین قالب وردپرس وبلاگ کدام است؟ شرکت ThemeIsle به دلیل ساخت قالب و افزونه های سریع و انعطاف پذیر شناخته شده است که البته بسیاری از نسخه های برتر آن رایگان است. از این رو با توجه به موفقیت و استقبال مشتریان از قالب های خبری لیمون تم که بر اساس طراحی جدید و ابداعی کمپانی لیمون تم برای اولین بار طراحی شده بود بر این اساس اقدام به ارائه اولین قالب خلاقانه شرکتی وردپرس کاملا ایرانی ببتو کردیم. پشتیبانی قالب : خوب بر اساس نظرات کاربران. گزینه بعدی برای جلوگیری از حملات brute force بر اساس کوکی موجود در مرورگر شما است.

بعد از ثبت نام باید یک پنل برای ثبت آگهی باید داشته باشید که کار با آن ساده بوده و هر شخصی به راحتی بتواند آگهی های خود را داخل سایت شما ثبت کند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که یک سایت مناسب و حرفه ای که بتواند در میان رقبا قد علم کند و حرف اول را بزند، علاوه بر مسائلی همچون زیبایی ظاهری و یا محتوای خوب، نیازمند امنیت بالا است. می توانید بین یک تصویر ثابت یا نوار لغزنده یکی را انتخاب کنید و آیکون های اجتماعی را برای ارسال مشتریان به صفحات فیس بوک و توییتر خود پیاده سازی کنید. در این مقاله صفر تا صد افزونه های پیامکی در وردپرس را توضیح دادیم تا منبعی مفید برای رفع نیاز کاربران سامانه ملی پیامک باشد. با به کار بردن این دسته از پلاگین ها، سایت در مقابل هجوم هکر ها و بدافزار ها مقاوم خواهد شد.

از قابلیت های اصلی افزونه امنیتی وردپرس SecuPress Pro می توان به اسکن و شناسایی 35 نقطه امنیتی مهم وب سایت، محافظت از کلیدهای امنیتی، امکان مسدود کردن IP ها، امکان تغییر پیشوند پایگاه داده، امکان مسدود سازی بازدید ربات های خطرناک، دارای فایروال اشاره کرد. عبارت امنیت در سایت ها، به حفظ هر گونه اطلاعات و محتوا داخل سایت از افراد نامربوط گفته می شود. این افراد معتقدند وردپرس به علت متن باز بودن، از امنیت کافی برخوردار نیست. این رویدادها راهی عالی برای یادگیری از دیگران، به اشتراک گذاشتن تخصص خود و ارتباط با افراد همفکر شماست. به همین علت یادگیری کار با افزونه یواست سئو در وردپرس میتواند در ابتدا اندکی پیچیده به نظر برسد.

از قدیم گفته اند پیش گیری بهتر از درمان است و راه های پیشگیری بسیار راحت تر و کم هزینه تر از راه های درمانی اند؛ بنابراین، در مسئله امنیت سایت نیز، یادگیری و بهره گیری از راه های جلوگیری از موفقیت حمله و اتک بسیار بهتر از زمانی است که سایت خود را از دست داده اید و تمام زحمات تان هدر رفته است و تلاش می کنید به وسیله متخصصان امنیت پر هزینه، سایت خود را بازگردانید. همان طور که میبینید امنیت مبحث بسیار مهمی در ورودپرس است. این افزونه دارای داشبورد جذابی است که تمام ابزارهای موجود در افزونه را به نمایش می گذارد.

قالب وب­سایت همان نمای بیرونی است که کاربران در صورت مراجعه به وب­سایت شما با آن روبرو خواهند شد. ۱۱- پشتیبانی قالب به چه صورت میباشد؟ همچنین با استفاده از این پلاگین میتوانید پس از فروختن محصولات خود نیز از مشتریهای خود پشتیبانی کرده و به ارائه خدمات پس از فروش بپردازید. ابزارک ها ویژگی های کاربردی و مفیدی را در اختیار ما می گذارند.بعضی از سایت ها و سرویس ها کد جاوا اسکریپتی را به ما ارائه می دهند که با جاگذاری یا همان embed کردن آن می توانیم از سرویس های آنان به عنوان ابزارک در وبسایت استفاده کنیم. اگر صفحات محافظت شده با رمز عبور دارید، کادر انتخاب ” سایت من دارای پستها یا صفحاتی است که با رمز عبور محافظت میشوند” را فعال کنید. نسخه رایگان افزونه iThemes Security، توانایی ایجاد کمربند ایمنی برای سایت جهت مقابله با حملات بروت فورس را دارد که هیچ کاربری را بدون وارد کردن رمز قوی، به داخل سایت راه ندهد. حملات بروت فورس یکی از قدیمی ترین انواع حملات در وردپرس بوده که در آنها فرد هکر که اقدام برای هک وردپرس می کند نام های کاربری و رمزعبور های گوناگونی که تعداد آنها بسیار بالاست ( و قالبا در یک لیست به نام پسورد لیست ذخیره شده اند ) را با استفاده از ابزارهای مخصوص این حوزه با سرعت بالا برروی وبسایت شما امتحان کرده تا در نهایت به رمز عبور شما دست پیدا کند.

مثلاً با وارد کردن عدد 3 در این قسمت، اگر کاربر طی 3 مرتبه برای ورود به سایت تلاش کند و هر بار نام کاربری و یا کلمه عبور را اشتباه وارد نماید، تا مدتی که در فیلد Lockout Length قابل تعریف است، حتی با نام کاربری و کلمه عبور صحیح نیز امکان ورود به سایت فراهم نخواهد بود. اگرچه جستجوی WHOIS یک ویژگی امنیتی نیست، اما امکان بررسی جزئیات آدرس IP یا نام دامنههای مشکوک را در داشبورد مدیریت فراهم میکند. اول از همه این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از دیواره آتش یا فایروال از دیتابیس و فایل htaccess خود بک آپ بگیرید. اگر روی وب سایت تان یک فایروال ندارید همین امروز یک عدد اضافه کنید. فرض کنید ۱۰ تا از افزونه های کاربردی وردپرس روی وب سایت شما نصب شده باشد. وجود بیش از 3 میلیون نصب فعال می تواند صحت این ادعا را اثبات کند.

نزدیک به 1 میلیون نصب فعال افزونه iThemes Security به خاطر امکانات ویژه ای نظیر متوقف کردن تهاجمات خودکار و بر طرف کردن حفره ها رایج است. در واقع یک سایت ایمن سایتی است که هیچ یک از اطلاعات نظیر اطلاعات شخصی کاربران یا صاحب سایت، آمار فروش، ایمیل کاربران، متون و نوشته ها، قالب ها و افزونه ها در دسترس افراد دیگر قرار نگرید. اما اگر سایتی دارید که نیاز است کاربران یک پنل کاربری حرفه ای در آن داشته باشند، به نظر باید به سراغ افزونه های ساخت پنل کاربری بروید. یکی از معدود قالب های وردپرسی است که در بر دارنده چنین امکانات بی نظیری است. از جمله مزایای این قالب این است که علاوه بر راحتی نصب برای وبمستران آماتور دارای قابلیت سفارشی سازی نیز است. اما میتوانید انتخاب کنید که این افزونهها بعداً نصب شوند. 5. 5. “phpMyAdmin” را از “cPanel” خود باز کنید و جداول افزونهها را از دیتابیس سایت خود حذف کنید.