بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2022 بروکر مناسب ایرانیان-بروکر آمارکتس

بروکرها به عنوان یک سازمان بین‌المللی و فعال در بازارهای مالی، باید پیش از شروع به فعالیت و جذب مشتری، مجوز فعالیت خود را از سازمان‌های محلی یا بین‌المللی دریافت کنند. رگولاتوری برای بروکرها، دقیقا همانند مجوز فعالیت بورس ایران برای کارگزاری‌های بورس ایران است. بروکر آلپاری از آن دسته بروکرهایی است که قدیمی این حوزه می‌باشد. این بروکر در سال 1998 تاسیس شده است و بیش از 10 سال است که به ایرانیان سرویس ارائه می‌دهد.

ساعات کاری بروکر

علاوه بر این میتوانید از روش هایی مثل پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال برای شارژ حساب و برداشت وجه نیز استفاده کنید. عدم ارسال سریع سفارشات به خصوص برای معامله‌گران ساعتی و روزانه می‌تواند به راحتی منجر به از دست رفتن فرصت‌های خوب معاملاتی شود. به همین دلیل امروزه بروکرهای مطرح بازار از سرورهای قدرتمندی برای انجام معاملات آنی استفاده می‌کنند. با این حال ممکن است بعضی از بروکرهای تازه‌کار به دلیل عدم دسترسی به زیرساخت مناسب، باعث کاهش سرعت اجرای معاملات خود ‌شوند. بنابراین سعی کنید بروکری را انتخاب کنید که سرعت دریافت و انجام معاملات کاربران را در اولویت خود قرار دهد.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2022 بروکر مناسب ایرانیان-بروکر آمارکتس

در بخش درباره ما سایت خود بروکر هم اگر زحمت بکشید مشاهده کنید اعلام کرده بیش از 15 سال سابقه داره. بازهم تاکید میکنم معرفی یک بروکر در این سایت به معنی تایید آن بروکر نیست اما اطمینان میدیم به همه که اگر اطلاعاتی در خصوص بروکر اعلام میشه کاملا با بررسی دقیق و صحیح هست. بروکر اکسنس مدت زیادی هست که به ایرانیان خدمات نمیده به هیچ وجه سمت سایتهایی که همچین ادعاهایی میکنن نرید. تصور کنید شما روی نماد طلا معامله میکنید و بروکر بجای قیمت فعلی در یک دلار بالاتر معامله شما را باز کند، عملا یک دلار به ضرر شماست در قیمت ورود و به همین ترتیب هر روز از سرمایه اولیه شما یا حتی سودهای شما کسر خواهد شد.

تفاوت نیازهای تریدر های حرفه‌ای و تازه کار

زمانی که مقدار چشمگیری از فروشندگان و خریداران در یک بازار وجود داشته باشد، اصطلاحا گفته میشود که آن بازار “مایع” یا “لیکویید ” است. معامله در بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای بین المللی (بورس، فارکس، ارزهای دیجیتال و …) با ریسک زیادی همراه است و تجارت و معامله در آن ها می تواند تمام و یا بخشی از سرمایه شما را معایب بروکر آمارکتس از بین ببرد. شما با استفاده از این سایت تمامی مسئولیت های مادی و غیر مادی معامله در هر بازار مالی را به عهده می گیرید.

  • قبل از ورود به معاملات فارکس سوالات متداولی که تا الان به افراد زیادی در پارسی فارکس به آن پاسخ داده‌ایم برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که بتوانیم گوشه‌ای از سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده است پاسخ دهیم.
  • هدف اصلی آکادمی مجیدی راد در ارائه این لیست، معتبرترین و با سابقه ترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان بوده که با بررسی های چندین ساله این بروکرها، امن ترین بروکر را برای شما عزیزان رتبه بندی کرده ایم.
  • اگرچه بروکر های فارکس خدمات مختلفی ارائه می دهند یا اینکه خدمات مشابه را با شرایط مختلف ارائه می دهند، همواره خدمات معینی هستند که معمولاً انواع بروکرهای فارکس آنها را ارائه می دهند.
  • دقت داشته باشید که اولویت و اهمیت موارد بیان شده با توجه به سبک معاملاتی افراد می تواند متفاوت باشد.
  • در این حساب ها سرعت اجرای دستورات بسیار بالا است و نقدینگی بسیار بالا له کاربران کمک می کند تا بدون ریکوییت یا اسلیپیج برای انجام معاملات خود اقدام نمایند.
جالب است که امکان تشخیص وجود چنین ربات‌هایی برای افراد تازه کار به این راحتی‌ها وجود نداشته باشد تا افراد حرفه‌ای نیز نمی‌توانند خیلی ساده این ربات ها را تشخیص دهند. واریز و برداشت ریالی با کمترین کمیسیون ها و با سرعت بسیار بالا را نیز باید به عنوان یک مزیت بزرگ برای Markets در نظر بگیریم. متاسفانه بسیاری از بروکرها در این زمینه با چالش های زیادی همراه هستند. در این حساب ها کاربران و تریدرها به صورت مستقیم به هسته معاملات و موسسات تأمین کننده بزرگ نقدینگی در بازار متصل می شوند و عملاً دیگر خبری از قیمت گذاری بروکر یا تأمین نقدینگی برای آن نیست. این حساب ها دقیقاً با شرایط خود بازار حرکت کرده و نوسانات شدید روی آنها تأثیر مستقیم خواهد داشت. به این معنی که ممکن است کاربران در زمان معاملات با ریکوئیت ها و اسلیپیج های زیادی روبرو شوند.