بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی (۶ مورد برتر)

این افزونه به صورت خودکار آی پی هایی که در حال ارسال حملات Brute Force به صفحه ورود هستند را بلاک و گزارش سایت arvanwp می کند. به دلیل سادهتر بودن روش اول یعنی ایجاد فایل woocommerce.php، این روش را در ادامه مرور خواهیم کرد. هشدارهای ایمیل که نشان می دهد فایل ها تغییر پیدا کرده است را دریافت می کنید بنابراین شما با استفاده از این ایمیل ها می دانید که هک شده اید. Beaver builder یکی دیگر از افزونههای ویرایش صفحه وردپرس است این افزونه از افزونههای بسیار قدرتمند برای ویرایش و ساخت صفحهات وردپرس میباشد که توسط آن شما میتوانید صفحات بسیار زیبا و کاربرپسند را طراحی کنید. همانطور که می دانید افزونه المنتور در مدت کوتاهی توانسته رقیب سرسخت خود یعنی افزونه ویژوال کامپوسر را براحتی پشت سر بگذرد و محبوب طراحان سایت و وردپرس کاران شود. شما میتوانید با استفاده از این افزونه بینهایت محصول را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید. در این قسمت آنها میتوانند شماره تماس خود را نیز اضافه کنند. ووکامرس پیش از آنکه قالبهای پیشفرض قرارگرفته در شاخهی template خود را فراخوانی و اجرا کند، بررسی میکند که آیا شاخهای با نام woocommerce در قالب فعال سایت وجود دارد یا خیر. حال اگر بخواهیم در مورد سایت وردپرس و نحوه سئو سازی آن به شما اطلاعاتی را بدهیم در ابتدا باید بگوییم که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی است که از آن برای سایت سازی می توان استفاده کرد.

Betheme یک قالب معمولی نیست، بی تم شامل بیش از ۲۳۵ مورد ساخته شده با المنتور، ۴ الی ۵ افزونه بی­نظیر و حدودا ۱۸ فونت فارسی به ارزش ۴ میلیون تومان و دارای لایسنس اصلی و قانونی از فونت ایران مخصوص طراحی سایت است. برای تغییر دادن عملکردها و فرآیندهای آن میبایست از سیستم Hookهای وردپرس( اکشنها و فیلترها ) استفاده کنید و از تغییر دادن فایلهای اصلی افزونه خودداری نمایید. ووکامرس یکی از محبوبترین سیستمهای فروشگاهساز اینترنتی است که تحت سیستم وردپرس فعالیت میکند. با استفاده از این افزونه سئوی محصولات شما انجام شده و فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستجو نشان داده می شود. این مقصد می تواند یک سایت فریب دهنده برای دزدیدن اطلاعات بیشتر ( حتی در مواردی اطلاعات بانکی و شخصی ) و یا صرفا یک صفحه ی تبلیغاتی با موضوعی مثل رای دادن به خلیج فارس باشد. هرکس میتواند مطابق با سلیقه و نیاز فروشگاه خود، افزونه های لازم را برای گسترش امکانات وب سایت خود به آن اضافه کند. همچنین Monstroid 2 دارای بسته نرم نصبی آسان است که می توانید بلافاصله سایت خود را مانند آن چیزی کنید که در مو هنگام خرید مشاهده می کنید.

خیلی خب تا این بخش از مقاله بهترین قالب های فروشگاهی رایگان وردپرس را به شما معرفی کردیم و شما با استفاده از آن ها می توانید وب سایت فروشگاهی خود را بدون هیچ هزینه ای طراحی و راه اندازی کنید. شما همچنین میتوانید از این طریق با کاربران خود در ارتباط بوده و اطلاعیههای تخفیف و طرحهای ویژه را برای آنها ارسال کنید. در این سایت میتوانید از انواع خدمات این مجموعه مانند فروش قالب وردپرس، افزونهها و پلاگینها، پروژههای آماده شده و همچنین با آموزشهای پروان وب آشنا شوید. محدودیتی در نصب پلاگین های وردپرس در این قالب وجود ندارد. مجموعه بی نظیر از قالب فروشگاهی وردپرس و پوسته های ووکامرس فارسی را به صورت ✔️ اورجینال خریداری کنید. پس از ثبت سفارش در صورت ارسال پیامک آنها مطمئن میشوند که عملیات خرید را به درستی انجام داده و سفارش آنها ثبت شده است. کاربران پس از ثبت سفارش باید اطلاعات خود را وارد کنند. در افزونه ووکامرس شما این امکان را دارید تا هر ماه وضعیت فروشگاه خود را بررسی کنید و آمار ها را داشته باشید . در پاسخ به این پرسش که ووکامرس چیست و دارای چه امکاناتی است، قصد داریم در ادامه مزایا و معایب این افزونه را بررسی کنیم.

اگر به تازگی قالب وردپرس خود را نصب کرده باشید احتمالا قالب شما با ووکامرس سازگار خواهد بود. هزینۀ قالبهای وردپرس سفارشی بین 5 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان متغیر است. استفاده از دستورات شرطی وردپرس نیز در بسیاری از موارد قابل استفاده هستند زیرا محصولات ووکامرس یک نوع پست سفارشی از پستهای وردپرس هستند. من به معرفی ۲۹ قالب برتر وردپرس برای هنرمندان در این مقاله میپردازم. این افزونه یکی از محبوبترین و کاربردیترین فروشگاه سازها است. بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس با رنگها، انیمیشن ها و افکت های جذاب و پر جنب و جوش ادغام شده اند. بعض وقتها لازمه در قالب وردپرس آدرس صفحات ووکامرس را به صورت داینامیک بگیرید و استفاده کنید. کمی صبر کنید تا عملیات نصب انجام شود.

افزونه های تجارت الکترونیکی برای فروش محتوای دیجیتالی از وب سایت شما. پس از آن، بر روی دکمه “بارگذاری افزونه یا Upload Plugin” در بالای صفحه کلیک کنید. همانطور که توضیح داده شد افزونۀ فروشگاهساز ووکامرس باید بر روی وب سایت وردپرسی نصب شود تا یک فروشگاه اینترنتی را ایجاد کند. برند شخصی به شما کمک می کند تا خود را به بقیه شناسانده و با نمایش نمونه کارها به صورت حرفه ای رزومه خود را با استفاده از قالب شخصی وردپرس در اختیار کارفرما قرار دهید. 5. روی سایت تست یا لوکال ابتدا تست و درصورت کارکرد به سایت خود انتقال دهید. اگر در گذشته سایتی را روی کامپیوتر خود طراحی نموده اید میتوانید آن را به هاستی که خریدهاید انتقال دهید. ساخت سایت های فروشگاهی در دنیای امروز یکی از نیازهای بازار و کسب و کار فیزیکی میباشد که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. قالب هخامنش دارای 3 صفحه اصلی متفاوت و بیش از 20 صفحه داخلی و بیش از 100 المان آماده و 20 المان اختصاصی است که کار شما را در طراحی قالب بسیار آسان کرده است. خوشبختانه Yoast اقدام به طراحی یک افزونه برای سئوی فروشگاه ووکامرس کرده است.

یکی از مهم ترین نیازهای یک فروشگاه آنلاین، صدور فاکتور است. یکی از مقرون بهصرفهترین و در دسترس ترین روشهای ساخت فروشگاه اینترنتی ووکامرس است. Total یک قالب ظریف و زیبای وردپرس است که از افکت پارالاکس (parallax) به طرزی جالب در آن استفاده شده است. معمولا این مساله توسط وردپرس فیلتر شده و حل می شود، ولی آسیب پذیری هایی گاها رخ می دهد که اجازه می دهد کدها از این فیلتر عبور کنند.اگر کد را دیدید فقط کافیست آن را به عنوان اسپم نشانه کنید.مگر اینکه وبسایت مربوط به توسعه نرم افزار داشته باشید و اجازه دهید تا افرادی که دیدگاه ارسال می کنند کدهای نمونه خود را وارد نمایند.

پرسش اصلی مطرح شده در تعریف افزونۀ فروشگاه ساز ووکامرس این است که افزونه ووکامرس چیست؟ همچنین نسخه پولی این افزونه امکانات ویژه دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این قالب کاملا RTL بوده و شما به راحتی برای سایتهای فارسی میتوانید از آن استفاده کنید. مهمترین مزیت این افزونه هزینۀ بسیار کم آن است. در همین ابتدای کار باید آینده فروشگاه خود را بدانید .این نکته را از یاد نبرید که درست مانند یک فروشگاه واقعی در صورتیکه محصولاتتان بیش از حد باشد ،سایت شما با افت سرعت مواجه خواهد شد و قید خرید را خواهد زد.لذا اگر قصد ایجاد فروشگاه بزرگی مانند دیجی کالا یا بامیلو را دارید بهتر است به سراغ برنامه نویسی بروید و اگر تعداد محصولاتتان محدود است بدون دغدغه میتوانید از ووکامرس استفاده نمایید . آنها همچنین میتوانند به راحتی پس از قرار دادن محتوای فروشگاه و بالا بردن رتبۀ آن در گوگل با استفاده از سئو، فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. میتوان تعداد زیادی افزونه را به طور همزمان مورد استفاده قرار داد درحالیکه سایت فقط یک قالب فعال دارد و نمیتوان همزمان دو پوسته را روی آن فعال کرد. برای صفحات دیگر مانند صفحهی اصلی فروشگاه، صفحهی محصولات و صفحهی گروهها، از دو شیوه میتوان اقدام کرد.

علاوه بر این رابط کاربری آن بسیار آسان و مناسب برای کاربران تازه کار وردپرس است. این افزونه بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب شده و یک قسمت به نام فروشگاه را به وب سایت اضافه میکند. پوسته ، (Theme) یا همان قالب وردپرس به مجموعهای از صفحات و Style ها گفته میشود که برای تغییر ظاهر و نحوه نمایش سایت های ساختهشده توسط وردپرس, مورداستفاده قرار میگیرند. افزونه براساس پلاگین یک تکه کد طراحیشده و پس از آن به برنامۀ سایت افزوده میشود. پس از مشاهدۀ نتیجۀ مورد نظر گزینۀ نصب را کلیک کرده و در انتهای فرآیند تکمیل شدن گزینۀ فعال نمایید را انتخاب کنید. قالب هایی که اغلب افراد در ابتدای کار انتخاب می کنند معمولا بسیار محبوب یا پرطرفدارند و ظاهر زیبایی دارند. این قالب زفایر در حال حاضر یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرسی هم هست که می توان گفت سایت های بسیار زیادی از آن استفاده می کنند و با استفاده از آن توانسته اند که کاربران زیادی را از رابط کاربری وب سایت راضی کنند. قالب وردپرس انفولد به عنوان منعطف ترین قالب وردپرسی سومین رتبه در پر فروش ترین قالب های تم فارست را نیز داراست. Divi یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس موجود است.

Astra Web Security یک مجموعهی امنیتی برای سایت وردپرس شما است. انتخاب قالب مناسب همیشه یکی از دغدغههای اصلی صاحبان وبسایت ها بوده است. شما میتوانید با توجه به نوع نیاز خود و کاربرانتان افزونه موردنظر خود را انتخاب کنید. قالب وردپرس فروشگاهی اورنا Urna فارسی نسخه ۲.۳.۱۱ – فروشگاه آنلاین خود را با قالب فروشگاهی وردپرس با پشتیبانی از ووکامرس فارسی و ایزی دانلود با حداقل هزینه و بدون دانش برنامه نویسی طراحی و راه اندازی کنید. Wordfence یک افزونه امنیتی و قدرتمند برای وردپرس است. ظاهر یک وبسایت یکی از عوامل مهم در جذب مخاطب است. قالب فروشگاهی وردپرس برای ساخت و ایجاد وبسایت های فروشگاهی کامل جهت فروش محصول، محصولات مجازی و دانلودی و محصولات فیزیکی با کمک ووکامرس. تضمین امنیت وردپرس ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر افراد تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشند.

در این مقاله قصد داریم بهترین قالبهای فروشگاهی وردپرس را بصورت تخصصی مقایسه و بررسی کنیم. بهترین قالب های وردپرس کدامند؟ همچنین توصیه می شود فقط از افزونه های قابل اعتماد استفاده کنید. همچنین تهدیدات احتمالی امنیتی برای وب سایت شما را برجسته میکند به طوری که هرگونه اقدام لازم فوراً انجام شود. شما برای نصب و استفاده از این افزونه باید آموزشهای لازم را در اختیار داشته باشید. شما تنها با انجام تنظیمات این افزونه میتوانید لایههای امنیتی قدرتمندی را به وب سایت خود اضافه کنید. اما اگر فروشگاه شما به قالب تخصصیتر و با امکانات بیشتری نیاز دارد، باید قالب مورد نظر خود را طراحی کنید. برای مثال اگر یکی از فایلهای قالب ووکامرس در شاخهی templates/main.php باشد، شما میتوانید این فایل را با مسیر woocommerce/main.php در قالب خود کپی کنید و آن را تغییر دهید. اگر افزونۀ فروشگاه ساز ووکامرس را به وبسایت فروشگاهی وردپرس خود افزودهاید، اکنون باید 3 افزونۀ پرکاربرد دیگر را نیز ووکامرس اضافه کنید تا کنترل و مدیریت بهتری در اختیار داشته باشید. برای نصب افزونۀ ووکامرس باید وارد پنل مدیریتی وردپرس وب سایت خود شوید. اگر فروشگاه اینترنتی شما در موتورهای جستوجو نشان داده نشود، شما نمیتوانید از طریق فروشگاه خود فروش داشته باشید.

برخی از افزونههای جانبی آن کمی گران هستند. یکی از بهترین و مشهورترین قالبهای وردپرس، قالب وودمارت است که با داشتن طراحی زیبا و تجربه کاربری مناسب آمار فروش آن در تم فارست به 32 هزار نفر میرسد. میتوان به راحتی متن و تصاویر خود را با کمک المان های گرافیکی طراحی کرد و برای ویرایش مطالب شما میتوانید از ویرایشگر متنی که دقیقا محیطی شبیه به ورد دارد استفاده کنید. شما میتوانید جهت صرفهجویی در هزینههای خود از قالبهای آماده استفاده کرده و مبلغی بین 600.000 تومان تا 1 میلیون تومان را پرداخت کنید. قابلیتهایی مانند لایک کردن، مرتب کردن پستها، فرم و فروشگاه از قابلیتهایی است که افزونهها میتوانند به سایت اضافه کنند. برای توصیف یک محصول، از برچسب ها استفاده میکنیم که باعث میشود مشتریان راحتر محصول ما را پیدا کنند. برای طراحی قالب ووکامرس، نخستین کاری که میبایست به انجام برسد، اضافه کردن قطعه کد زیر در فایل functions.php قالب است تا به ووکامرس اعلام کنیم که این قالب از امکانات فروشگاهی پشتیبانی میکند. این قالب دارای دمو های زیادی می باشد و قابلیت شخصی سازی قدرتمندی دارد. در این دوره آموزشی، به صورت اصولی شما رو با کدنویسی قالب های فروشگاهی با استفاده از ووکامرس در وردپرس آشنا می کنیم.

نکته: سازگاری با دو صفحه ساز کمک می کند که آن قالب هم توسط افرادی که از المنتور استفاده می کنند انتخاب شود و هم افرادی که با ویژوال کامپوزر کار می کنند. شما با انتخاب یک قالب تصمیم میگیرید که مخاطب، سایت شما را چگونه ببیند. شما میتوانید با ترجمه پلاگینها به زبانهای دیگر به نویسندگان پلاگین نیز کمک کنید. سئو با بهبود رتبۀ وبسایتتان کمک میکند تا مشتریان برای خرید به فروشگاه شما مراجعه کنند. خدمات سئو نیز مهم ترین استراتژی برای بیشتر دیده شدن یک فروشگاه است. با رلتی اسپس می توانید با کمترین کار، و ساده ترین تنظیمات، حرفه ای ترین سایت در زمینه املاک داشته باشید. تا این بخش از مطلب با ووکامرس و کاربردهای آن آشنا شدید. این قالب آموزشی حرفهای برای وردپرس، با ویژگی های منحصربهفردی که ارائه میدهد؛ کمک شایانی به شما در افزایش فروش دورههای آموزشی خود کرده و باعث ترغیب بازدیدکنندگان و مشتریان به خرید از وبسایت شما میشود. این مرکز سعی دارد که با کیفیت ترین سایت های وردپرس را با قیمت مناسب برای مخاطبان خود طراحی نماید.