بهترین قالب های وردپرس از نظر سئو – افضلی وردپرس

تنها کاری که باید انجام دهید فعال کردن آن است تا سایت شما در برابر هرزنامههای ثبت نظرات، محافظت شود این افزونه یک ابزار کاملا مفید است، به خصوص اگر در گذشته با مشکل هرزنامههای ثبت نظرات، مواجه سایت arvanwp بودهاید. این افزونه بیش از ۱ میلیون نصب فعال دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه های وردپرس را که نصب و فعال سازی آن برای هر وب سایتی ضروری است، به شما معرفی کنیم. این افزونه به خاطر مجانی بودن و سادگی در نصب و استفاده به یکی از افزونه های محبوب وردپرس تبدیل شده است. پس از نصب و فعالسازی، گزینهٔ Insights به صفحهٔ مدیریت سایت وردپرس شما اضافه خواهد شد.

افزونه Redirection برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس مدیریت و رفع مشکل خطاهای ۴۰۴ و ۳۰۱ که ممکن است به هر دلیلی در سایت شما ایجاد شده باشد کاربرد دارد. و نه تنها طراحی واکنشگرا برای خوانندگان شما مهم است، بلکه یک سیگنال رتبه بندی برای Google است، بنابراین ممکن است به رتبه بندی جستجوی شما در دستگاه های تلفن همراه کمک کند. حتما این موضوع را می دانید که سرعت اینترنت برخی از از کاربران و بازدید نندگان سایتتان پایین می باشد و آنها قادر به بازدید سایت شما نیستند و امکان کمی دارد که مجددا برای دیدن سایت شما برگردد و شما این بازدیدکنندگان را از دست می دهید و همچنین یکی از روش های موتور جست و جوگر گوگل ارزش زیاد به سرعت لود سایت می باشد و از این روش هم نیز سایت ها را رتبه بندی می کند. با این ویژگی شما می توانید هر فونت و هر زبانی را که مایل هستید دانلود کرده و از آن استفاده کنید. طبق بررسیهای انجام شده، قالب آوادا جزء محبوب ترین و پرفروشترین قالب تاریخ وردپرس است که تعداد فروش این قالب در سایت تم فارست مرز 715 هزار فروش را رد کرده است.

این قالب بسیار پر استفاده و کاربر پسند با اطمینان یکی از بهترین گزینه ها برای وبسایت شما می باشد. محافظت از حساب معروف مدیر وردپرس بسیار مهم است تا از حملات ساده بروت فورس به آن جلوگیری کنید. بنا به نیازتان باید افزونه مناسبی را نصب کنید تا بتوانید هر قسمت ازسایت را که خواستید دستخوش تغییرات کنید. این افزونه در یک نسخه پریمیوم ارائهشده و برای استفاده از آن باید آن را خریداری کنید و هزینهای پرداخت کنید. این محصول شامل نسخه پرمیوم است که می توانید در فروشگاه تمی مشاهده کنید . با استفاده از این افزونه هم می توان بخش دیدگاه ها را برای کل سایت غیر فعال کرد و هم می توانید برای قسمت خاصی آن را غیر فعال کنید. از دیگر مواردی که می توان از این پلاگین استفاده کرد، اضافه کردن محتوا برای یک تم جدید است. دارد که می توانید با نصب و فعالسازی این افزونه قدم تاثیر گذار در بهینه سازی سرعت سایت تان بردارید. یکی از عوامل تاثیر گذار در سئو و افزایش بازدید ، نمایش پست های مرتبط است.

No security problems were detected by Wordfence که با رنگ سبز به نمایش در می آید، مشاهده خواهد شد. با افزونه Wordfence می توانید تا حد بسیار بالایی امنیت وبسایت تان را تضمین کنید. گاهی نیاز است تا تغییراتی در قالب اصلی ایجاد کنیم. یکی از مسائلی که در محبوبیت این CMS تاثیر مستقیم داشته است، امکان افزودن قابلیتهای دلخواه با نصب افزونهها و یا همان plugin ها است. فعال سازی این افزونه تاثیر چشم گیری در کاهش مدت زمان بارگیری و بهبود عملکرد کلی سایت دارد. برای کاهش اندازه تصاویر خود بدون کاهش کیفیت، میتوانید از برخی افزونه های وردپرس مانند Smush Image Compression استفاده کنید. اگر شما هم مشکل کاهش سرعت وبسایت وردپرسی تان را دارید افزونه wp rocket میتواند برای وبسایت شما مفید واقع شود. اگر امنیت نباشد تمام زحماتی که برای رشد کسب و کارتان می کشید ممکن است یک شبه از بین برود. افزونه Yoast SEO در وردپرس، مدیریت این کار را به بهترین شکل ممکن برای وب سایت شما انجام می دهد. این افزونه بیش از ۲ میلیون نصب فعال دارد و طبق گفته سازندگان آن سایت شما را کند نمی کند.

این پلاگین کل وب سایت شما شامل دیتابیس، فایلها، پلاگینها و تمها را در یک فایل استخراج و ذخیره می کند. این افزونه تمامی پست ها، صفحه ها، کامنت ها، تگ ها، دسته بندی ها و موارد دیگر را از درون یک فایل xml فراخوانی و روی سایت جدید شما بارگذاری می کند. استفاده از این افزونه بسیار آسان است و به شما امکان میدهد از داخل ویرایشگر صفحه وردپرس خود طرح های دلخواه، ایجاد کنید. این افزونه یک افزونه ساخت گالری بسیار انعطاف پذیر برای افرادی است که، به دنبال اضافه کردن تصاویر مختلف به سایت خود هستند. افزونه OptinMonster این هدف را دنبال میکند. اگر به دنبال بهبود سرعت وب سایت خود هستید، استفاده از کَش یا حافظه پنهان، به شما بسیار کمک میکند. اگر میخواهید توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کنید، باید از عکسها و تصاویر رضایت بخشی استفاده کنید. آیا میخواهید افراد را برای عضویت و ثبت نام با ایمیل در سایت خود ترغیب کنید؟ آیا میخواهید مردم را تشویق کنید که آخرین مطالبی را که اخیرا منتشر کرده اید بخوانند؟

بعد از مراجعه به صفحه آپلود هاست سی پنل مشابه تصویر زیر فایل فشرده افزونه خودتون را انتخاب کرده و در هاست آپلود کنید. برای تهیه فایل xml می توانید به قسمت ابزار ها و زیر منوی برون بری مراجعه کنید و از آنجا از سایت خود یک فایل xml تهیه کنید و بعد به وسیله افزونه درونریزی وردپرس اقدام به بازگرداندن اطلاعات روی همان سایت و یا سایت دیگری کنید. در این مقاله به بررسی اینکه بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس که ما می توانیم برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی از آنها استفاده کنیم کدامند پرداختیم. با فعال کردن این ویژگی میتوانید تعداد کاربران سایت خود را از دید رباتها مخفی کنید که البته اهمیت زیادی در افزایش امنیت وبسایت ندارد. البته یک ویژگی دیگری که این افزونه دارد ، لود تنبل برای تصاویر است. البته هستند که منجر به کندتر شدن سایت میشود.

با کش کردن این بخش های سایت ، یک نسخه در مرورگر کاربر ذخیره می شودو در بازدید بعدی سایت با سرعت بیشتری بارگذاری می شود. نسخه رایگان ارائه شده این افزونه که با یک اسکنر بدافزار قدرتمند، تشخیص سوء استفاده و ویژگیهای ارزیابی تهدید همراه است. 6. در مرحله نهایی شما این امکان را دارید تا با افزودن افزونههای مختلف ووکامرس، فروشگاه اینترنتی خود را گسترش دهید. اقدامات امنیتی بخشهای مختلفی دارد؛ از تغییر صفحه لاگین (ورود به سایت) گرفته تا رصد IPهای خرابکار و نیز باگهای افزونههای نصبشده در سایت. یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس افزونه های موجود برای این CMS است. این قالب کنترل کاملی را برای انتخاب طرح های مختلف صفحات و وبلاگ شما فراهم می کند. All in one wp security & firewall :امنیت ورد و ثبت نام کاربران سایت را فراهم میکند.

ما در این دوره به آموزش امنیت وردپرس با افزونه All In One WP Security & Firewall می پردازیم. ضمن این که این سرور مجهز به ریموت بکاپ میباشد و علاوه بر خود سرور نسخههای پشتیبان دیگری نیز بر روی دیتاسنتر دیگری نگهداری میشود. این شرکت از تکنولوژی Anycast استفاده میکند و با استفاده از بیش از ۲۸ دیتاسنتر در جهان، بهترین خدمات را به کاربران ارائه مینماید. و این باعث می شود که هم نرخ فرار کاربر از سایت کم شود و هم time on site و ctr بهینه شود. قالب های سایت iTheme Security اعمال سریع و آسان تنظیمات امنیتی مناسب برای وب سایت شما را آسان می کند. Wordfence Security :افزونه Wordfence Security یک پلاگین قوی وردپرس محسوب می شود و امکانات و ویژگی های بالای امنیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این قسمت می توانید شماره موبایل ادمین سایت و یا فردی که قرار است از تمام سفارشات مطلع شود را وارد نمایید. در این قسمت باید افزونه وردپرس را نصب و راهاندازی کنید. با توجه به گسترده بودم دنیای عظیمی از تکنولوژی که درون وردپرس نهاده شده، باید در طراحی سایت فروشگاهی این دقت رو داشته باشین تا قالب وردپرس که انتخاب میکنید اپدیتهای منظم و دقیق داشته باشه.

این افزونه یکی از افزونه های کاربردی وردپرس است. از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر، افزودن خودکار watermark، ساخت و مدیریت آلبوم ها، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود. سازگار با قدرتمندترین صفحه سازها از جمله المنتور است و با وجود اینکه امکانات بسیار بالایی دارد رایگان است. افزونه OptinMonster ابزاری بسیار مفید است که به شما امکان میدهد برای سایت خود تبلیغاتِ تولید سرنخ یا اصطلاحا لید، تولید کنید. این تولید کد مانند یک توسعه دهنده وب حرفه ای است. افزونه Jetpack توسط تیم اصلی توسعه وردپرس، یعنی Automattic تولید و عرضه شده است. یکی از مشکلات اصلی سایتسازها و فروشگاهسازهای آنلاین، عدم پشتیبانی از واحدهای پولی برخی کشورهاست.

خبر خوش این است که بر عکس پلاگین Sucuri Security که قابلیت فایروال تنها در نسخه پولی آن قابل استفاده بود، در افزونه Wordfence Security، می توانید این قابلیت را به صورت رایگان در دست داشته باشید. در واقع با افزونه duplicator می توانید تغییرات را در یکی از وبسایت هایتان اعمال کنید و با این افزونه از آن نسخه یک کپی بگیرید. در نسخه جدید، قالب با دو صفحه ساز ویژوال کامپوسر و المنتور سازگار می باشد. قالب هخامنش به صورت کاملا سئو شده و بهینه برای افزونه های یواست سئو، Rank Math ، افزونه کش موشک وردپرس ، افزونه المنتور ، کش لایت اسپید ، فرم تماس 7 ، ووکامرس و … مراجعه حضوری تنها در ساعات کاری پی سی وب ۸ صبح الی ۶ بعداظهر امکان پذیر می باشد و هماهنگی جهت مراجعه حضوری تنها از طریق تماس تلفنی و تیکت امکان پذیر می باشد .

فرم تماس ۷ برای طراحی و قرار دادن فرم های تماس متعدد و سفارشی در وب سایت شما طراحی شده است. شما با این قالب وردپرس ایرانی می توانید با استفاده از ابزارک هایی که در دسترس قرار می دهد، بی نهایت دموی مختلف اضافه کنید. از ویژگی هایی که خیلی در این قالب به چشم می خورد استفاده از قالب ووکامرس ایرانی است و همین امر باعث زیبا و جذاب شدن ظاهر این قالب ووردپرس ایرانی شده است. برای این کار، مقاله نحوه آپدیت دستی وردپرس را بخوانید. برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله “آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس” را مطالعه نمایید. به شما پیشنهاد می شود مقاله ما را برای کسب اطلاعات در حوزه بهینه سازی سایت وردپرس مطالعه نمایید. قبل از بررسی افزونه های وردپرس به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ما را برای کسب اطلاعات در مورد “wordpress چیست” مطالعه نمایید. گزارش وبمستر هایی که دغدغه سرعت پایین وبسایت وردپرسی شان را دارند زیاد به گوش می رسد. این افزونه با قابلیت های خود توانسته به سرعت در بین کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. توسط این افزونه می توانید نقشه سایت تان را با فرمت XML ایجاد کنید و با معرفی آن به موتورهای جستجو میزان بازدید سایت و همچنین سرعت شناسایی مطالب تان را در آن ها افزایش دهید.

در ادامه به معرفی بهترین و مطمئنترین افزونهها در وردپرس میپردازیم. یعنی مشتری می تواند بلافاصله پس از این که در کادر جستجو شروع به تایپ کرد یک لیست از محصولات ببیند. چرا که این افزونهها همیشه با هم همخوانی ندارند و برای شما مشکل ایجاد میکنند. افزونه یا پلاگین هایی که در مخزن وردپرس موجودند به راحتی و با چند کلیک قابل نصب در قسمت مدیریت محتوای سایتمان هستند. افزونه Google XML Sitemaps یکی از محبوب ترین افزونه های مخزن وردپرس می باشد که روی اکثر سایت های وردپرسی نصب شده است. پوسته وردپرس به گفته سازنده خود و با توجه توضیحات ارائه شده در مارکت بصورت کامل با سایت های فارسی و راست چین سازگاری دارد و به خوبی بر روی وردپرس فارسی نصب و راه اندازی میگردد.