بهترین قالب های وردپرس 2022 و 2022 کدام است؟

توی این مقاله تمام افزونه هایی که معرفی کردم باید یکسری قابلیت ها مثل نظارت امنیتی فعال، اسکن فایل های موجود برای شناسایی موارد مخرب، اسکن بدافزارها، داشتن قابلیت فایروال، محافظت از حملات بروتفورث و حملات سایبری، قابلیت بالابردن امنیت سایت حتی بعد از هک شدن به هر طریقی، مانیتورینگ فایل ها و ارسال نوتیفیکیشن درصورت دیدن مورد مشکوکی رو داشته باشه. لینک دانلود افزونه CAPTCHA را برای هر کپچا ارئه می دهیم. اکنون فرم به عنوان یک فایل JSON در رایانه شما دانلود می شود. این افزونه بیشتر از هفت هشت میلیون بار دانلود شده و نزدیک 500هزار نصب فعال داشته و میتونه جزو بهترین افزونه امنیتی وردپرس باشه. با استفاده از iThemes Security می توانید حملات به وب سایت خود را شناسایی کرده و متوقف کنید. برای اینکه بتوانید صفحات زیبا و یونیک برای سایت خود بسازید، میتوانید از یک افزونه کمک بگیرید. اینجا دیگه باید از بهترین افزونه امنیتی وردپرس استفاده کرد که مراقب سلامتی و امنیت سایتتون باشه. البته استفاده از سرویس CDN مناسب در کنار یک میزبانی وب خوب، میتواند به طور قابل توجهی میزان امنیت وبسایت وردپرس شما را افزایش دهد.

فایروالها معمولا از رایانه شما در برابر تهدیدات آنلاین محافظت میکنند. خیلی از مدیران وبسایتها تنها با چند افزونه کار میکنند و از آن دایره خارج نمیشوند، اما اگر کمی کنجکاوی کنید، افزونههای جالبی پیدا میکنید که میتوانند بعدی تازه به سایت شما دهند یا این که بعضی کارها را برایتان ساده کنند. با استفاده از گواهی SSL، اطلاعات حساس قبل از انتقال بین مرورگر و سرور شما رمزنگاری میشوند، بنابراین، خواندن این اطلاعات توسط هکرها دشوارتر شده و امنیت وبسایت شما بیشتر میشود.. راه حلی که برای اجتناب از افتادن در تله فیشینگ وجود دارد، این است که قبل از وارد کردن اطلاعات ورود، نام دامنه را در مرورگر خود چک کرده و اطمینان حاصل کنید که در حال ورود به وبسایت خودتان هستید.

در مورد این مورد از لیست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس باید گفت که با یک نام آشنا طرف هستیم که هر تقریبا هر کسی که به دنبال قالب های فروشگاهی رفته است این قالب را در بین گزینه هایی که به وی پیشنهاد شده است دیده است و باید گفت که امکانات بسیار ایده اللی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مثلا این افزونه امنیتی وردپرس قادر است آدرس ورود به مدیریت سایت شما را برایتان عوض کند، یا تایید هویت شما را دو مرحله ای کند و حتی نام کاربری مدیر سایت را تغییر دهد و بسیاری امکانات دیگر که برای تامین امنیت سایت شما لازم هستند.

بدون گواهینامه SSL، تمام دادههای بین مرورگر کاربر و سرور وب شما به صورت متن ساده انتقال داده میشود، که توسط هکرها قابل خواندن است. برای افزایش امنیت وردپرس یکی دیگه از افزونه های استفاده شده BulletProof Security هست که قابلیت های خوبی در مقابله با نفوذ هکرها و بد افزارها داره. افزایش امنیت سایت با افزونه iThemes Security که با بیش از 30 راه مختلف سایت شما را در برابر نفوذ ایمن می کند. توی این مقاله در مورد اهمیت ایمن بودن سایت ها صحبت کردیم و گفتیم که چه راهکارهایی برای جلوگیری از نفوذ هکرها و حملات سایبری و بدافزارها وجود داره و در این راستا به معرفی 5 تا از بهترین افزونه امنیتی وردپرس پرداختیم.

در این بخش میتوانید از طریق سفارشی سازی های ویژه محبوب توصیه شده و علاقه مندی ها افزونه خود را انتخاب کنید. برای جلوگیری از این نوع حمله، میتوانید URL ورود به سیستم مدیر را تغییر دهید یا یک سوال امنیتی به صفحه ثبت نام و ورود به سیستم اضافه کنید. البته ابزارهای نسبتا زیادی برای انجام این کار در WooCommerce ارائه شده، اما WPC Product Bundles واقعا عالی بود و برای کاربران ایرانی که از ساختار راست به چپ استفاده میکنند نیز عالی بوده و به خوبی در این ساختار نیز کار میکند. این نوع فایروال از وبسایت شما در برابر ویروسها، بدافزارها، حملات هکرها و غیره محافظت میکند. برای استفاده از Website Firewall یا WAF باید سرویس Pro را خریداری کنید. یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس افزونه All In One WP Security & Firewall است که ما قصد داریم در این دوره آموزشی رایگان نحوه نصب و فعالسازی و تنظیم صحیح آن را برای افزایش امنیت وبسایت به شما آموزش دهیم. این نوع هاستینگ، سرویسهای پشتیبانگیری (بکآپ) و بهروزرسانی خودکار وردپرس و پیکربندیهای امنیتی پیشرفتهتری را برای محافظت از وبسایت شما ارائه میدهند. بنابراین افرادی که از آن استفاده میکنند، میتوانند بهراحتی تغییرات مورد نیازشان را در این قالب به وجود آورده و هر نوع سایتی را طراحی کنند.

امکانات امنیتی بسیار زیاد دیگری نیز در این افزونه گنجانده شده اند که میتواند برای شما بسیار مفید باشد. شاید چند قالب آماده و نصب شده روی پنل وردپرس داشته باشید اما فقط یکی از آنها میتواند فعال باشد. همچنین، با استفاده از هر پلاگین محبوب برای فرم تماس می تونید به راحتی یک فرم تماس اضافه کنید. هر 39 ثانیه یک حمله سایبری جدید در جایی در اینترنت اتفاق می افتد. اما لازمه بدونین هر سایتی میتونه مورد حمله و نفوذ هکر ها قرار بگیره نه بخاطر مسائل و اطلاعات امنیتی سایتشون، بلکه برای استفاده کردن از سایت به عنوان اسپم و استفاده از سرور شما برای انجام کارهای غیر قانونیشون. هر اشتباهی ممکن است وبسایت شما را از دسترس خارج کند. یک برنامه نویس در طی چند سال به پختگی می رسد و برنامه ای که می نویسد از جهات متعددی با برنامه نویسان مبتدی تفاوت دارد. علاوه بر اینها دکان زیرساختهای سئویی مناسبی هم دارد که به بهینهسازی وبسایت فروشگاهی شما کمک میکند.

بنابراین، اگر کامپیوتر شخصی شما در معرض خطر قرار گرفته باشد، ارتباط شما با وبسایت نیز میتواند در خطر باشد. وردپرس مانند سایر وب سایتها میتواند مورد حمله هکرها قرار گیرد. هکرها به رباتها برنامه میدهند تا با استفاده از بیش از یکبار ورود، نام کاربری و رمز عبور را برای نفوذ به وبسایت حدس بزنند که به این حمله brute force میگویند. برقراری امنیت و جلوگیری از نفوذ و سوء استفاده هکرها یکی از مهم ترین کارهایی است که باید به محض ورود به دنیای وب و کسب و کارهای اینترنتی به آن توجه کنید. کلا امنیت سایت ها چه برای صاحبان کسب و کار چه برای کاربرانی که قصد دارن وارد سایتی بشن از مهم ترین مواردیه که ذهنشونو همیشه درگیر میکنه. برای طراحی سایت روش های مختلفی وجود دارد. 2-دو راه حل برای ورود به بخش تنظیمات افزونه وجود دارد. راه حل دوم: از منو افزونه ها» افزونه های نصب شده با پیدا کردن نام افزونه بر روی تنظیمات کلیک کنید. بسته تم X شامل بیش از صدها افزونه وردپرس ممتاز است که توسط تیم X ایجاد شده اند تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور یکپارچه با وب سایت شما کار میکنند. یوقتایی هم هست که مدیر سایت های وردپرسی فکر میکنن اطلاعات مهمی توی سایتشون وجود نداره و دلیلی نداره از هک شدن سایتشون بترسن یا بگن کی میخواد سایت مارو هک کنه آخه به چه دردشون میخوره و از انجام کارهای امنیتی برای سایتشون خودداری میکنن.

قیمت دموهای پولی از ۳۹ دلار شروع میشود و تا ۱۲۹ سایت arvanwp دلار هم میرسد. دموهای مختلف و سبکی هم برای این قالب وجود دارد که بسیار متنوع هستند. برای استفاده از زفایر نیازی به دانش کدنویسی ندارید و اگر طرفدار صفحهساز ویژوال کامپوزر هستید باید بگوییم که این قالب با ویژوال کامپوزر کارکرد بهتری دارد. شاید بتوان گفت مهم ترین بخش طراحی یک سایت انتخاب قالب و ظاهر آن میباشد اما انتخاب بهترین قالب و ظاهر همیشه هم کار آسانی نخواهد بود و حتی ممکن است مدت زمان زیادی را از شما بگیرد.در این مقاله قصد داریم تا به شما 10 تا قالب وردپرسی رایگان سال 2022 را معرفی کنیم،بسیاری از متخصصان طراحی سایت و طراحی رابط کاربری بر این عقیده هستند که نباید از قالب های رایگان استفاده کرد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم تا قالب های رایگان را در کنار قالب های فروشی بررسی کنید تا به نتیجه بهتری برسید.این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر روز به تعداد و کیفیت قالب های رایگان وردپرس اضافه میشود. به این ترتیب، هر چیز عجیب و غریبی که سعی در برقراری ارتباط با کامپیوتر شما را داشته باشد، مورد سوال قرار میگیرد و در صورت مشکوک بودن، بلاک میشود.

به عنوان مثال شما قصد دارید خبرنامه به سایت اضافه کنید ، در امکانات اولیه وردپرس چنین امکانی وجود ندارد ولی برای این کار کافی است که افزونه ایی که توسط توسعه دهندگان تولید شده را نصب کنید. یک سایت تجارت الکترونیک به امنیت متفاوتی نسبت به وبلاگ معمولی شما نیاز دارد. در واقع این افزونه چندین افزونه امنیتی در خودش دارد که به کمک آنها راه های نفوذ و دسترسی به وبسایت را مسدود می کند. البته اینم بگم که هیچ افزونه امنیتی نمیتونه به طور 100 درصد امنیت کامل سایت هارو تضمین کنه ولی میشه تا درصد بالایی از نفوذ هکرها و بدافزارها جلوگیری کرد.

ایجاد امنیت در وبسایت هایی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد می شوند تا حدود زیادی به کمک افزونه های امنیتی قابل انجام است. در این مقاله، 10 مورد از بهترین نکات امنیتی را با شما به اشتراک میگذاریم که میتوانید از آنها برای ایمن نگهداشتن وبسایت وردپرس خود دربرابر حملات سایبری بهرهمند شوید. علاوه بر این، اگر مشکلی پیش بیاید، میتوان از سرویس پشتیبانی آن بهرهمند شد. به غیر از نصب فایروال بر روی کامپیوتر، باید یک افزونه امنیتی فایروال در وبسایت وردپرس خود نیز نصب کنید. البته برخی دیگر از قالب ها هستند که تنظیمات آنها در پیشخوان و مدیریت وردپرس با عنوان تنظیمات قالب می باشد معمولاً هم چنین قالب هایی پولی هستند مانند قالب های بی تم. از نظر سفارشی سازی، می توانید رنگ ها، فونت ها را سفارشی کنید، تصویر لوگوی خود را آپلود کنید و موارد دیگر. مثلا بعضی از پوستههای شرکتی برای فعالیتهای ساخت و ساز مناسبند، برخی دیگر برای نمایش نمونه کارها و بعضی نیز برای معرفی یک کسب و کار موفق.

قالب ایمپرزا از صفحه ساز ویژوال کامپوزر استفاده کرده و برای انواع کسب و کارها مناسب است. به طور مثال شاید شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، ندانید کدام هاست برای سایت شما مناسب تر است یا اطلاعات کافی در مورد انتخاب دامنه نداشته باشید. ما توی مقاله 14 نکته طلایی افزایش امنیت سایت وردپرسی نکات اصلی که برای هر سایت وردپرسی لازم هست تا امنیتش حفظ بشه رو بدون هیچگونه نصب افزونه امنیت وردپرسی گفتیم. وردپرس بهصورت پیشفرض به کاربران اجازه میدهد که هر زمان بخواهند برای ورود به سیستم تلاش کنند. دکان افزونهی فارسی است که بهترین کارکرد را در این زمینه دارد و به شما امکان مدیریت کامل سیستم چند فروشندگی را میدهد. قالب Woostify هم یکی از قالبهایی است که هوم پیج بسیار کاربردی دارد و دموها و طراحیهای متنوعی به شما ارائه میکند. این افزونه دارای یک فایروال مناسب است که از سایت شما محافظت میکند، همچنین از حملات brute force جلوگیری میکند. چرا باید از بهترین افزونه امنیتی وردپرس استفاده کرد؟

شرکت وردپرس در هر بهروزرسانی که از این CMS منتشر میکند، تغییرات مهمی در آن ایجاد میکند که بیشتر اوقات، شامل بهروزرسانی ویژگیهای امنیتی است. بخش دیگری که اسپمر ها بسیار به آن علاقه دارند بخش نظرات است، این نرم افزار جهت ارسال نظرات از کاربران درخواست تایید عدم ربات بودن توسط کپچا میکند. با بهروزرسانی نسخه وردپرس، وبسایت شما در برابر خلأهای از پیش تعیین شده و نقاط آسیبپذیری (Vulnerability) که هکرها از آن برای دسترسی به وبسایت شما انجام میدادند، تا حد زیادی ایمن خواهد شد. پسوردها بخش مهمی از امنیت وبسایت هستند، که متأسفانه اغلب نادیده گرفته میشوند.