بهترین قالب های ووکامرس 2022 – آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

تمامی افزونه های نامبرده از طریق پنل وردپرس بخش افزودن افزونه قابل دانلود هستند و شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. BackWp up : شما با این افزونه از سایت وردپرسی خود می توانید یک نسخه پشتیبان بگیرید تا در زمان لازم آن را بازگردانی کنید و یا نسخه پشتیبان خود را در دراپ باکس ذخیره کنید . بعد از نصب و فعالسازی گواهینامه SSL لازم است تا تنظیماتی را در وردپرس انجام دهید تا سایت شما به جای HTTP با پروتکل HTTPS باز شود. اما خبر خوب اینکه این پلاگین به صورت اتومات کارها را خودش برای تان انجام می دهید. Wordfence : این پلاگین شامل فایروال ، آنتی ویروس ، اسکن وب سایت ، اسکن کردن آدرس ها و کش سریع در موتور های جستجو می باشد . تنها کاری که در این زمینه باید انجام دهید این است که یک پلاگین مناسب و مخصوص با توجه به کارایی سایت خودتان تهیه کرده و نصب کنید. زمانی که صاحب یک وب سایت شدید، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که سایت تان را از شهر هکرها دور نگه دارید که البته شامل هزینه های زیادی خواهد بود.

WordPress simple firewall : این افزونه با کمک یک فایروال از سایت شما محافظت کرده و از ورود اسپم ها نیز جلوگیری می کند و یک امنیت و ایمنی مناسب و لازم را برای ورود به سایت به وجو خواهد آورد . مراحل منوی دوم Secondary Menu هم یک ارائه می دهیم تا این افزونه وردپرس. نسخه رایگان این افزونه را میتوانید بهراحتی از مخزن وردپرس برروی سایت خود نصب کنید. از سال 1394 تا به امروز 34/541 افزونه ساخته شده است 782/249/789 بار دانلود شده اند این رقم بسیار قابل توجه می باشد و در سال 1395 بر تعداد این رقم افزوده شده است و روز به روز این تعداد افزایش پیدا می کند و توسعه دهندگان بیشتری شروع به ساخت و ایجاد پلاگین ها می کنند . ایجاد حس اضطراری و اورژانسی برای بازدیدکنندگان و معرفی محصولات جدید! بهترین قالب های رایگان وردپرس Bootstrap در همیار وردپرس، راه اندازی وبسایت های وردپرسی در بخش های مختلف با بوت استرپ و تکنولوژی های جدید. افزونه وردپرسی Sucuri با ویژگی های قوی و مفید خود یکی از بهترین پلاگین امنیتی وردپرسی موجود می باشد.

پس در صورتی که چیزی پیدا کند شما را به سرعت آگاه میکند تا در اسرع وقت آن را درست کنید. شاید قالب سایت شما در مرورگر که شما بکار می برید درست به نظر آید. اما تنها این نیست خبر خوب اینکه این پلاگین تصاویر را بصورت فشرده در نظر بگیرید تا با این کار تصاویر فضای حافظه زیادی را به خود اختصاص ندهند و وب سایت شما را کند نکند. Google analytics : امکان مشاهده آمار و اتفاقات در سایت ، را به وسیله گوگل آنالیتکس به شما می دهد تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کد تایید را از گوگل آنالیتکس دریافت و در افزونه قرار دهید . همانطور که می دانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم قدرتمند در زمینه طراحی سایت می باشد که به وسیله افزونه هایی که دارد ، می تواند تکمیل شود و مورد استفاده قرار گیرد. جدای از همه بحث هایی که راجب سرعت و سئو کردیم ،مهمترین عامل در یک وبسایت خوب امنیت اونه ، برای تامین امنیت ما میتونیم از هر افزونه ای به سلیقه خودمون استفاده کنیم و خیلی افزونه های رایگان مثل SSL ساده استفاده کنیم ولی اگه یه وبسایتی داریم که خیلی امنیتش برامون مهمه و پروژه مهمی هست براتون از افزونه wordfence security استفاده کنین چرا که این افزونه یکی از بهترین افزونه های امنیتی دنیاست و احتمال هک شدن سایتو نزدیک به 0 میکنه ولی باید خوب کانفیگ بشه .

در مقاله ای دیگر بطور کامل در مورد آموزش افزونه وردفنس صحبت کرده ایم. با نصب این افزونه خیالتان راحت باشد چون این افزونه بسیار مهم در بین افزونه های امنیتی دارای بیشترین نصب فعال در بین افزونه ها می باشد. این دارای چندین اثر گذار ، طرح بندی های مختلف ، قابلیت کشیدن و رها کردن برای مرتب سازی برگه ها و موارد دیگر است. این دارای چندین الگو ، گزینه های رنگی نامحدود ، پشتیبانی از آیکون های Font Awesome ، چارچوب راه انداز برای طراحی پاسخگو و موارد دیگر است. اگر منظور شما الگوهای آماده هست که بله این قابلیت در قالب هست و با نام جدید Porto Studio شناخته میشه،که اگر از افزونه المنتور استفاده می کنید توی طراحی صفحه آیکون اون پایین سمت راست کار آیکون پیشنمایش المنتور هست و اگر از ویژوال کامپوزر استفاده می کنید بالا سمت چپ آیکون هست که شکل یک دایره همراه فلش که روی اون کلیک کنید میتونید الگوهای اون رو استفاده کنید. در اینجا ۱۲ مورد از بهترین افزونه های وردپرس را بررسی کردیم که قطعاً صدها مورد از افزونه های پرکاربرد دیگر وردپرس را نام نبردیم.

برای سایت های ورودپرسی و برای کسایی که میخوان سایتشون رو بدون کدنویسی طراحی کنن استفاده از افزونه های خوب و با کیفیت براشون یه نیاز ضرروی هست ، پس چه بهتره که از خوباش استفاده کنن ، اونایی که در سرتاسر دنیا برنامه نویسای دیگه زحمت میکشن میسازن تا بشناسیمشون و ازشون بهترین استفاده رو بکنیم . یکی از قدرتمندترین افزونه های سئو است که به شما کمک می کند. همونطور که از اسم این افزونه پیداست برای سئو کردن سایت خیلی کمک میکنه و کار با این افزوزنه خیلی سادست . این دو تب با نام بادی پرس و بی بی پرس دو افزونه هستند که میتوانید با فعالسازی آنها کدامنیتی پیشرفته تری داشته باشید.

در میان تستهای موبایلی هم، این قالب بسیار خوب عمل کرد و از نظر میانگین عملکرد رتبه پنجم را در ارزیابی سرعت موبایل به دست آورد. شما نمی توانید این را با screenshot دوباره به عمل آورید ، اما گالری اصلی همچنین به انیمیشن هایی منجر می شود که باعث می شود تصاویر در حین حرکت موس خود بر روی عکس ها کمی جابجا شوند. درود به دوستداران باوفای سایت شیراز دی ام ، میخوام بریم گام ششم از مقاله آموزش طراحی سایت در شیراز رو باهم باشیم و چنتا افزونه مهم و باحال پیشخوان وردپرس رو بهتون معرفی کنیم که هم به کارتون بیاد در پروژه هایی که انجام میدین هم معروف باشه.

این افزونه توسط cache مرورگر كار ميكنه. W3 tatal cache : این افزونه ، افزونه کش وردپرس است که با افزایش صفحات سایت در گوگل موجب بهبود کارایی و بهینه سازی سایت خواهد شد و سرعت سایت را نیز بالا میبرد . ضمن اینکه در این قالب از افزونه حرفهای MailChimp با امکانات بسیار زیاد، برای خبرنامه استفاده شده است. قالب وردپرس و افزونه ها به صورت پیشفرض انگلیسی هستند و اگر قالب خاصیت فارسی کردن قالب رو نداشته باشه خودمون میتونیم اینکار رو انجام بدیم ، ساده ترین و راحح ترین راهش نصب افزونه لوکو ترنسلیته که تقریبا تمامی بخش های سایت شما رو ترجمه میکنه به زبونی که دوست دارین، مگر اینکه یه بخش هایی اصطلاحات تخصصی خاص خودشو داشته باشه . این پلاگین یکی از بهترین افزونه های وردپرس است یک افزونه آنتی اسپم کاملاً رایگان است که به صورت پیشفرض هنگام نصب وردپرس روی وبسایت شما نصب می شود. Akismet : این پلاگین در زمینه چک کردن کامنت ها و دیدگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، اسپم ها را شناسایی کرده و کامنت ها و نظراتی را که کاربران در سایت قرار می دهند را چک کرده و اگر بر خلاف قوانین باشند ، آنها را تایید نمی کند .

Shortcodes Ultimate یک افزونه جامع وردپرس است که با مجموعه ای از کد کوتاه برای افزودن چندین ویژگی ارائه می شود. همانطور که از نامش معلوم است این پلاگین ویژگی های شگفت انگیزش را برای وب سایت تان ارائه می دهد تا شما را به موفقیت برساند. در ادامه مهم ترین ابزارهای وردپرس را برای سایت فروشگاهی طبقه بندی می کنیم. در این مقاله به بررسی بهترین افزونه های کاربردی وردپرس میپردازیم سعی کردیم که در هر زمینه یک پلاگین قدرتمند و البته رایگان را معرفی کنیم. ممکن است در حملات DDos عملکرد خوبی از خود ارایه ندهد البته این مورد برای سایر افزونه های امنیتی نیز ممکن است وجود داشته باشد. سعی کردهایم تا بهترین و کاربردیترین آنها را برای شما ارائه دهیم که دیگر نیازی به بررسی سایر افزونهها نداشته باشید. میتوانید از آنها برای ایجاد فرمهای تماس، ایجاد صفحات فرود، اضافه کردن جداول قیمت، کارتهای هدیه و موارد دیگر استفاده کنید.

بنابراین این نکته که صحت طراحی ها پیش از انتشار توسط تیم حرفه ای کنترل کیفی این سایت بررسی می شود تا حد زیادی اطمینان خاطر مخاطبان را فراهم می کند. بهعلاوه با استفاده از Universal tracking شما میتوانید بازدیدهای کاربر را از پلتفرم و دستگاههای متفاوت مشاهده کنید و گزارشهایی از علایق و دموگرافی را بدست آورید و حتی منبع ورودی های سایت از جمله کمپین های گوگل ادز را مشاهده کنید. به تازگی یک حمله هکری بسیار بزرگ علیه 10000 وبسایت وردپرسی باعث شد تا وسایت ها و وبلاگ های زیادی تبدیل به بدافزارهایی برای آلوده کردن میلیون ها کاربر در سراسر جهان شوند. که در آن کاربر میتواند با نام کاربری ایمیل و یا هر چیزی در سایتتان ثبت نام کنند. چه چیزی می تواند صفحه پوست شما را جذاب کند و توجه کاربران را به خود جلب کند چه چیزی میتواند پیامتان را چندین برابر بهتر نسبت به مسئله به دست کاربران برساند و صفحه تان را جذاب و سرگرم کننده کند این پلاگین یکی از بهترین دارایی هایی است که می تواند وبسایت شما داشته باشد. در این صورت قطعا شما مشتری های بالقوه خود را از دست می دهید.

اگر نسخه برتر آنها را خریداری کنید ، ویژگی های اضافی مانند سیستم کوتاه پیشرفته ، آکاردئون از دسته های وردپرس و طبقه بندی های سفارشی ، تم ها ، پشتیبانی از رنگ نامحدود و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. با کمک کد کوتاه می توانید آکاردئون نامحدود ایجاد کرده و در هر جایی اضافه کنید. Jetpack contact form : این افزونه از افزونه های فرم ساز است و با استفاده از آن شما به راحتی می توانید در هر صفحه یا برگه و در نوشته فرم تماس ایجاد کنید . ،کدنویسی خیلی بهینه و عالی افزونه و کلی موردای خوب دیگه که در آینده این افزونه رو مورد بررسی قرار میدیم و تمامی قسمتا رو براتون شرح میدیم . در آینده طریقه نصب و کانفیگ این افزونه رو برای شما عزیزان خواهیم گفت. به همین خاطر افزونه های رایگان و پرمیوم بسیاری در دسترس قرار دارد که با هر کدام از آنها میتوان نیاز خود را رفع کرد و امکانات بهتر و حرفه ای تری را در سایت پیاده سازی کرد افزونه های ضروری در وردپرس بسیار وجو داردکه باید آنها را شناسایی کرده و تا بتوان از آنها استفاده کرد .

آکاردئون وردپرس معمولاً برای افزودن بخش سوالات متداول (سوالات متداول) ، با نمایش سوالات به عنوان برگه ، استفاده سایت arvanwp می شود. آکاردئون آسان یکی دیگر از افزونه های آکاردئون وردپرس است که به شما امکان می دهد آکاردئون نامحدود را تنظیم کرده و در صفحات ، پست ها ، مناطق ویجت و پرونده های قالب خود اضافه کنید. در دنیای وردپرس افزونه های پرکاربرد زیادی وجود دارد. این افزونه امنیت وردپرس را با افزودن فایروال قدرتمند، محفاظت و پشتیبانی از پایگاه داده، مراقبت از فایل htaccess و همچنین حفاظت در برابر حملات جستجوی فراگیر فراهم می­کند. اما افزونه wordfence Security چیزی است که میتوانید به آن اعتماد کنید.

Arconix Shortcodes یک افزونه چند منظوره وردپرس است که بر اساس کد کوتاه با سبک های مختلف برای افزودن برگه ها و آکاردئون ها در سایت شما قرار دارد. Smooth Accordion یک افزونه ساده آکاردئون وردپرس است. افزونه Quick Chat یک افزونه قدرتمند و فوق العاده منعطف برای راه اندازی چت روم آنلاین در وردپرس میباشد. ما توصیه می کنیم از فایروال سطح DNS استفاده کنید زیرا آنها فوق العاده در شناسایی ترافیک وب سایت واقعی در مقابل درخواست های بد مهارت دارند. افزونه های زیادی برای کمک به بهینه سازی سیت ساخته شدن ولی با تحقیقاتی که ما انجام دادیم این افزونه به تازگی تونسته بالاترین رتبه رو بین رقیباش کسب کنه ، حتی افزونه yoast seo هم یکی از رقیبای سرسخت این افزونست ولی ترجیح ما افزونه فوق العاده Rank math seo هست ، برخی از قابلیت های این افزونه نصب آسون ، رابط کاربری خوب و حرفه ای ،ابزار تجزیه تحلیل برای لینک سازی ، تعداد کلمات ، پاراگراف و … اگه دوست دارین که این افزونه ها رو بشناسین و بدونین که چیکار میکنن پس با ما همراه باشین .