بهترین وکیل مهاجرت ویزای اروپا، آلمان، ترکیه، کانادا، انگلستان، آمریکا و ..-بیات گروپ

با این حال بزرگ‌ترین چالشی که افراد با آن مواجه می‌شوند، هزینه وکیل مهاجرت است که بسته به شرایط، متفاوت است. در نتیجه هیچ وکیلی به غیر از سه گروه ذکر شده در بالا شانی برای وکالت پرونده شما در ازای دریافت دستمزد را ندارند . در صورتیکه مشاور به غیر از سه گروه ذکر شده باشد و مجوز فعالیت در امور مهاجرتی را نداشته باشد، مرتکب جرم میشود و متقاضی می تواند قربانی کلاهبرداری شود. و طبق قوانین کانادا ، جریمه مشخص شده برای اینگونه مشاورین غیر قانونی 100,000 هزار دلار کانادا جریمه نقدی و تا5 سال حبس زندان میباشد. به همین دلیل اگر شخصی قصد داشته باشد به دیگر کشورها سفر کرده و یا به آنجا مهاجرت نماید، باید با قواعد و مقررات ناظر بر اتباع خارجی در آن کشور آشنا باشد و مثلا بداند که آن کشور در چه شرایطی به اتباع سایر کشورها اقامت یا تابعیت می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وکیل مهاجرت در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید .

موسسه مهاجرتی با بهترین وکیل مهاجرت در تهران

ما بهترین لیست وکلای مهاجرت در تورنتو را به شما پیشنهاد خواهیم داد که می توانید سوابق شغلی و حرفه ای آن ها را در چند دقیقه بررسی کنید. در صورتی که به دنبال وکیل خوب برای پیش برد پرونده خود هستید، در نگاه نخست سوابق شغلی و پرونده های موفق از نکات بسیار مهم خواهد بود. باید اشاره کرد که یک وکیل قانونی فردی است که پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، باید در دوره های تخصصی شغلی شرکت کرده و مجوز لازم برای فعالیت حرفه ای را اخذ کند. پس از این کار است که می تواند زیر نظر مراجع قانونی کشور مورد نظر فعالیت داشته باشد. با مراجعه به لیست وکلای مهاجرت در تورنتو، شما می توانید افرادی با تجربه حرفه ای را مشاهده کنید که مطمئنا دارای سوابق شغلی و تحصیلی مرتبط در زمینه مهاجرت هستند. در حالت کلی، یک وکیل یا مشاور قانونی باید تسلط عالی به بندهای قانونی کشور مقصد داشته باشد و دارای دانش زبان مناسبی برای برقراری ارتباط با سفارت کشور مقصد برای دریافت ویزا و پذیرش در حوزه مربوطه باشد.

“تجربه یک پرستار” درباره تحصیل پرستاری در کانادا

به دلیل متفاوت بودن شرایط مهاجرتی که هر کشوری دارد، شما نیاز دارید با کسی صحبت کنید که قبلاً بارها مسیر را پیموده باشد. برای انتخاب یک وکیل مهاجرت خوب، ابتدا باید مؤسسه حقوقی معتبری را پیدا کنید که همان‌طور که اشاره شد، در شهر تهران این مؤسسات و وکلای خبره بسیار هستند. با گرفتن یک مشاوره اولیه وکیل خود را انتخاب کنید و خود را برای جلسات مشاوره آماده کنید. گرفتن گرین کارت آمریکا به دلیل آنکه شرایط و قوانین خاص خود را دارد، میتواند بسیار کمک کننده باشد. هزینه یک ساعت مشاوره با یک وکیل مهاجرتی چیزی بین 150 تا 300 دلار در ماه است. هزینه گرفتن یک وکیل برای گرین کارت آمریکا چیزی بین 800 تا 5000 دلار نیز می باشد.

نظرات شما

همانطور که گفتیم قوانین مهاجرت هر سال و گاهی هر چند ماه یکبار تغییر می کند که مشکلات جدی برای متقاضیان بیات گروپ ایجاد می کند. اینجاست که یک وکیل مهاجرت با دانش و تجربه خود به کمک این گونه افراد می آید و آنها را در روند درخواست ویزا یاری می دهد. دولت کانادا راه های زیادی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا طراحی کرده است .ممکن است بیش از یک یا چند راه مهاجرتی برای شما وجود داشته باشد. اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند.

شاید برای شما سوال باشد که نقش وکیل مهاجرت چیست؟

با این حال لازم است برای رسیدن به موفقیت در این زمینه لازم است بعد از فهمیدن چیستی وکیل مهاجرت، به ویژگی‌های او هم پی ببرید تا انتخابی صحیح داشته باشید. موسسه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس با مدیریت آقای مهیار حلاج پور به عنوان مشاور حقوقی و وکیل ICCRC مهاجرت کانادا در تورنتو، امکان ارائه تمام خدمات مهاجرتی در کانادا از جمله موسسه اعزام دانشجو به کانادا، موسسه کاریابی و تمامی ویزا های موقت و دائم کانادا را دارد. مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس با مدیریت آقای مهیار حلاج پور، وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو و عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC با شماره پروانه R اداره می شود. نامه نگاری صحیح و گذراندن درست مراحل اداری از مهم ترین بخش های اخذ ویزای مهاجرت است که وکلای قانونی در آن شما را یاری خواهند کرد. باید گفت، نامه نگاری و ایمیل زدن به اساتید نیز از مواردی است که در پذیرش شما نقش مهمی دارد و دارای چالش های مختلفی است که برای اطلاع از آن می توانید با مشاوره های پذیرش تحصیلی قدم صحیح را بردارید. این فرآیند با عنوان ویزای شغلی یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین وکیل مهاجرت ویزای اروپا، آلمان، ترکیه، کانادا، انگلستان، آمریکا و ..-بیات گروپ

مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. شامل چندین موارد می‌شود که فرد متقاضی یا همان موکل باید آن را در اسرع وقت به وکیل خود بپردازد تا تمامی کارها را که برای گرفتن اقامت کشور کانادا مورد نیاز است، به درستی انجام دهد. وکیل مهاجرت که در انگلیسی «Immigration Representative» معنا می‌شود در اصطلاح به آن نماینده مهاجرت می‌گویند.

همچنین این وکیل باید دارای مجوز رسمی و قانونی برای رسیدگی به پرونده های مهاجرتی در سطح بین المللی باشد. وکلای مهاجرت بسته به شرایط متقاضی بهترین و آسان ترین راه را برای اخذ ویزا ارائه می دهند. آنها تمام اطلاعات لازم در مورد قبل و بعد از مهاجرت و همچنین اطلاعاتی در مورد فرهنگ، آداب و رسوم، شرایط اجتماعی، فضای سیاسی حاکم، فرهنگ کار و تحصیل و غیره را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. شاید برای شما سوال باشد که نقش وکیل مهاجرت چیست؟ وکلای مهاجرت که ویژگی ها و وظایفشان کاملاً با سایر وکلای مهاجرت متفاوت است، ابهامات را برطرف کرده و به سوالات متقاضیان پاسخ می دهند. با توجه به اینکه مهاجرت فرآیندی پیچیده و گاهی وقت گیر است ، باید با فردی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید. ممکن است تمام وقت و پول خود را هدر دهید زیرا اطلاعات کافی در مورد قوانین مهاجرت ندارید.

  • یکی از امتیازات مشاوره با وکیل مهاجرت کسب اطلاعات به روز و یافتن پاسخ سوالات خود در امر مهاجرت می باشد.
  • به این منظور می توانید به شرکت مهاجرتی میرزادگان که دارای وکلای مهاجرتی بسیاری است مراجعه کنید.
  • این دفتر مهاجرتی با ارائه خدمات آنلاین و برگزاری ویدیوکنفرانس می‌توانند به شما در زمینه‌هایی مانند ویزای توریستی آمریکا، سرمایه‌گذاری در آمریکا، گرین کارت خانوادگی و دیگر مسائل مشاوره دهند.
  • در حالت کلی، یک وکیل یا مشاور قانونی باید تسلط عالی به بندهای قانونی کشور مقصد داشته باشد و دارای دانش زبان مناسبی برای برقراری ارتباط با سفارت کشور مقصد برای دریافت ویزا و پذیرش در حوزه مربوطه باشد.

با بررسی سوابق کاری وکلا و ارتباط آن با مشکلی که دارید، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. بعضی از مؤسسات حقوقی نیز به‌صورت گروهی فعالیت می‌کنند و به همین دلیل برای فعالیت‌های خود از وب‌سایت استفاده می‌کنند. در روزگاری که بیشتر مردم به دنبال مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا هستند، بازار شیادان مهاجرتی نیز داغ است. ممکن است شما با یک سرچ ساده در اینترنت و حتی جست‌وجو در صفحات فضای مجازی به‌راحتی به دام این افراد بیفتید.