تزریق ژل لب مدل روسی تزریق پروتز لب روسی و قیمت قیمت تزریق ژل لب روسی دکتر گیتا مجیدزاده-مهسا امانی

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تاثیر به سزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند و داشتن لب های بزرگ و برجسته، این زیبایی و جذابیت را چندین برابر خواهد کرد. اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. ۱ – یک پزشک مسلط و با تجربه انتخاب کنید و یا به یک مرکز معتبر پوست مو و زیبایی مراجعه کنید. پر کردن گودی‌های صورت، حجم دادن به گونه‌ها، پر کردن شیار نازولابیال (شیار بین بینی و گونه) و نیز خطوط اطراف لب‌ها از جمله خطوط خنده از نقاطی است که به طور شایع از این مواد استفاده می‌شود. گویا به تازگی حجیم‌کردن لب‌ها و برجسته کردن خطوط دور لب نیز رایج شده است. بنابراین، اگر قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیبایی را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان حداقل سه هفته صبر کنید.

چه مقدار ژل باید تزریق کنم ؟

سابقه استفاده از بوتاکس در علم پزشکی به بیش از ۵۰ سال باز می گردد اما به کار گیری آن در حوزه زیبایی و برای محو کردن خطوط پوست سابقه ای ۱۵ ساله سرفصل های اموزش تزریق ژل دارد. انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که می توانند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شوند. اما متداول ترین مواد پرکننده امروزه محصولاتی هستند که حاوی موادی مشابه اسید هیالورونیک هستند. قیمت ژل لب روسی با توجه به موارد مختلفی ازجمله نوع کلینیک، تجربه پزشک و مواد مورد استفاده تعیین می‌شود.

  • جهت انجام کار عملی روی کیس واقعی بر عهده شرکت کننده میباشد و جداگانه بر اساس نوع مواد و برند محاسبه خواهد شد که هم خود شرکت کننده میتواند خریداری کرده یا قبل از حضور در کلاس به کارشناسان آموزش اعلام نموه تا خریداری شود.
  • یک سی سی به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود.
  • با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر و ژل مهارت‌های لازم برای ارائه این خدمت پرطرفدار را خواهید آموخت.
  • از مزایای ویژه تزریق ژل لب مدل روسی می‌توان به افزایش حجم لبها و زیبایی دو چندان لبها در استفاده از این روش اشاره کرد.

بدلیل شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد استفاده می شود بی حسی در این ناحیه ممکن است تا ۴۵ دقیقه باقی بماند و خوردن غذا در طی این مدت ممکن است موجب گاز گرفتگی لب و آسیب به آن شود . بنابراین تا زمان برگشت کامل حس لب خوردن و آشامیدن ممنوع می باشد. در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق گرمای شدید ، ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های الکلی ممنوع می باشد تا از بروز تورم ، خون مردگی و التهاب بیشتر جلوگیری شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها،گونه ها، چین های دور دهان در خلال لبه فک ،در لب ها و به پیشانی تزریق می شود. در ورکشاپ‌های آنلاین، کاربران به صورت زنده تدریس استاد را مشاهده نموده و بخش عملی را در ویدئوهای آموزشی مشاهده می نمایند.

بعد سوزن را خارج کرده و با فاصله 5 الی 100 میلی متری بسته به نوع عارضه پوستی شما نسبت به تزریق اول، دوباره سوزن وارد پوست شده و خطی دیگر تزریق میشود. بعد از آن دوباره با همین سبک تزریقهای نقطه ای با زوایه ای مناسب نسبت به تزریق اول انجام میگیرد. بهتر است ورزش های سنگین را تا مدت کوتاهی پس از تزریق ژل لب کنار بگذارید. با اینکه تزریق ژل لب عمل سنگینی نیست اما سعی کنید یک روز پس از تزریق کاملاً استراحت نمایید. از آنجا که پرکننده های اسید هیالورونیک از موادی شبیه به آنچه در بدن یافت می شود ساخته می شوند ، بعید است که باعث واکنش آلرژیک شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید ، قبل از درمان به پزشک خود بگویید.

آموزش تزریق ژل لب و خط خنده + فیلم آموزشی

در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی بهترین برندهای ژل لب بپردازیم. برند های آمریکایی ( ژوویدرم و رستیلن) دارای بالاترین قیمت هستند و برندهای اروپایی قیمت متوسطی دارند و ژل های چینی و کره ای پایین ترین قیمت را دارند. بعنوان مثال هزینه تزریق ژل لب ژوویدرم که ساخت شرکت آمریکایی آلرگان است از اسکین فیل که ایتالیایی است بالاتر است .

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد. ⦁ به دلیل افزایش خون‌رسانی در لب بهتر است از دارو‌های ضدانعقاد خون استفاده کنید. © تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به کلینیک دکتر امامی می باشد. طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بایستی بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد. برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

تزریق ژل لب مدل روسی تزریق پروتز لب روسی و قیمت قیمت تزریق ژل لب روسی دکتر گیتا مجیدزاده-مهسا امانی