تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی در تهران گروه تولیدی دریچه سقف سرویس و روشنایی خیالی

این شیارِ چهارگوش می‌توان یک پله ‌یا دوپله باشد که حالت یک پله به مدلِ دریچه زیر فن کویل تک گل و حالت دو پله به مدل دریچه زیر فن کویل دوگل معروف است. اگر دریچه دهشِ هوای فن کویل از مدل دریچه مشبک باشد و همچنین اگر نیاز به تامین هوای فنکویلاز درب دریچه زیرفن کویل باشد، برای تناسبِ بیشتر معمولا از دریچه زیرفن کویل مشبک استفاده می‌گردد. درب دریچه زیر فن کویل مشبک ترکیبی از ورق آلومینیومی و یک دریچه مشبکِ صفر یا ۴۵ درجه است. دریچه مشبک که روی درب دریچه زیر فن کویل نیز می‌تواند به صورت بدون توری و همچنین با توری ساخته شود. درب دریچه زیر فن کویل مشبک با دو مدل وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌گردد. طریقه نصب دریچه زیرفن کویل مشبک نیز به دوصورت پیچ از رو و پیچ مخفی است.

تولید کننده دریچه زیر فن کویل خیالی در تهران گروه تولیدی دریچه سقف سرویس و روشنایی خیالی

عموما دریچه زیر فن کویل باسه متریال فلز، چوب و پلاستیک ساخته می شود که استفاده از این جنس ها بستگی به شرایط آب و هوایی و محیطی و جغرافیایی محل استفاده دارد. خط زیر فن کویل خطی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده و با لولاها و پیچ های مخفی به عرض فریم ثابت می شود و خط زیر فن کویل خطی به دو شکل لولایی و وزنی ساخته می شود. این دریچه خطی اجازه می دهد تا هوا از محیط به داخل محفظه فن کویل جریان یابد. می توانیم پشت دریچه زیر فن کویل خطی تزئین کنیم تا به عنوان فیلتر عمل کند و از ورود و خروج حشرات و انتقال گرد و غبار جلوگیری کند. از دریچه های فن کویل آلومینیومی می توان برای بازرسی فن کویل هایی استفاده کرد که فقط هوای برگشتی را از کانال ها و کانال های محیط را تامین می کنند.

انواع هاش و کاربرد هاش در ساختمان

ضخامت ورق درب دریچه زیر فن کویل معمولا یک میلیمتر است ولی بنا به بزرگیِ ابعاد، امکانِ استفاده از ورق ضخیم تر نیز وجود دارد. دریچه زیر فن کویل دارای انواع آلومینیومی و چوبی و پی وی سی ساخته میشود که نوع آلومینیومی بسیار پرطرفدار است. حالت پیچ مخفی اغلب نتیجه ی زیباتری دارد و به روش اول ترجیح دریچه زیر فن کویل داده می شود. اما در دیچه های لولایی محدودیت هایی برای نصب وجود دارد و فقط به صورت پیچ از رو قابل نصب هستند.

در هنگام ساخت توسط تولید کننده نیم سانت از هر بُعد بادخور لحاظ خواهد شد . پرکاربردترین دریچه های خطی هستند دارای پره های ثابت هستند که با استفاده از دمپر هوادهی کنترل می شود در این مدل افت فشار پایین است و قابل ساخت در همه ابعادی بر طبق سفارش کارفرما هستند. پخش هوا در دو جهت رفت و برگشت ثابت بوده و دارای پره های ثابت و متحرک هستند.امان گذاشتن توری برای دفع حشرات را نیز دارند. اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد. این دریچه ها از ورق آلومینیوم با ضخامت 1 میلی متر به بالا ساخته میشوند. برای نصب آن نیز بسته به سفارش مشتری میتوان آن را به دو صورت پیچ از رو (آشکار) و یا به صورت از داخل (مخفی) در جایی که قرار است، نصب شود.

استفاده از سیستم فن کویل در ساختمان‌های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی با توجه به قابلیت کنترل تنظیم دمای در هر اتاق رواج خاصی دارد. در نسل جدید فن کویل امکان استفاده همزمان از هوای سرد و گرم در واحدهای مختلف وجود دارد؛ اما با توجه به نظر متخصصین بهتر است از انجام همزمان این کار جلوگیری شود. دریچه های آلومینیومی که دارای بیشترین کاربرد و تنوع هستند قیمت نسبتا مناسبی دارند و دریچه های پلاستیکی به نسبت ارزان تر هستند. در صورتی که دریچه زیر فن کویل شما با رنگ کاور شده باشد؛ مسلما قیمت بیشتری از دریچه های بدون رنگ خواهد داشت. به این شکل که هر چه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد مواد اولیه بیشتری نیاز دارد و بنابراین قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

۵-دریچه زیر فن کویل گل سقفی :

تمام ترکیبات مختلف در روی درب دریچه زیر فن کویل مختلط، بصورت وزنه ای و لولایی قابل تولید و عرضه می باشد. دریچه مشبک که روی درب دریچه زیر فن کویل نیز می تواند بصورت بدون توری و همچنین با توری ساخته شود. ساختار درب دریچه زیر فن کویلی به دومدلِ وزنه ای و لولایی قابل ساخت می باشد.

این شیارِ چهارگوش می توان یک پله یا دوپله باشد که حالت یک پله به مدلِ دریچه زیر فن کویل تک گل و حالت دو پله به مدل دریچه زیر فن کویل دوگل معروف است. این نوع دریچه برای بازدید فنکویل هایی که لزوماً هوای برگشت را از طریق داکتِ هوا از فضای محیط تامین می کنند بکار می رود. نوع جنس و عیار ورق استیلِ دریچه زیر فن کویل به نوع کاربری و نیاز مجموعه برمی گردد. هر دو دستگاه جهت سرمایش و گرمایش محیط استفاده شده اما داکت اسپلیت از گاز برای این کار استفاده کرده ولی فن کویل از آب جهت افزایش حرارت و برودت محیط بهره خواهد برد.

این محصول با توجه به اینکه یک شیار دور تا دور ورق دارد باعث می شود تا مکش مناسبی برای دستگاه به وجود آید. این دریچه زمانی در زیر فن کویل استفاده می شود که هوای مورد نیاز برای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود. هنگامی که درب دریچه زیر فن کویل خطی لولایی آماده شد، با استفاده از رابط فلزی لولایی آن را به فریم دریچه زیر فن کویل وصل می نماییم. با توجه به سوراخهای مشبکِ مکش هوای درب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی،به راحتی می توان از انواع فیلتر روی درب دریچه زیر فن کویل استفاده نمود. دریچه زیرفن کویل ساده آلومینیومی به دوصورتِ پیچ ازرو و پیچ مخفی قابلیتِ نصب در محل خود را دارد. از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و در صورت صلاح‌دید شخص نصاب و هارمونی عملکرد امکان استفاده از دریچه بازدید فن کویل برای دریچه داکت اسپلیت وجود دارد.

  • با توجه به سفارشی بودنِ ساختِ دریچه زیر فن کویل ،لذا هیچ محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل در ابعاد و سایزهای گوناگون وجود ندارد.
  • برای ساخت دریچه زیر فن کویل ابتدا چهارچوبه محل نصب دریچه را سایز می زنیم .
  • درب دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی با دوطرح وزنه ای و لولایی ساخته و عرضه می شود.
  • اگر درب دریچه بازدید فن کویل خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل زیمنسی استفاده می‌گردد.
  • به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است.