خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه ای است که زیر دستگاه های داکت اسپلیت استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های زیر دستگاهی یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد. عملیات ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پایان می یابد و نوبت به انجام عملیات رنگ می رسد. لازم به ذکر است این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم از جنس چوب،هم از جنس آلومینیوم و هم از جنس پی وی سی میتوان تولید و عرضه نمود. برای ایستاییِ مناسب و فرم صحیحِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،در لبه های کناریِ ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک خمِ یک و نیم سانتی بهره گرفته می شود. پس از آماده شدنِ بدنه و سخت افزارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده ی لولایی نوبت به مراحل نرم افزاری و فانتزیِ ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می رسد.

رطوبت ساز التراسونیک صنعتی | دستگاه بخور سرد صنعتی

این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی، برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می شود. قیمت دریچه بازدید چوبی به فاکتور های متعددی نظیر قیمت روز ورق MDF ، اندازه دریچه و هزینه طراحی و ساخت آن دارد. این محاسبه بدین شکل است که محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامال و در هزینه واحد ضرب می شود تا هزینه کل به دست آید. طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد.

طریقه نصب دریچه

جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس‌آپ به وی پیام ارسال نمایید. قیمت تمام شده سیستم کانال کشی داکت اسپلیت به نوع کانال انتخابی، طول مسیر، ابعاد لوله و قطعات نگهدارنده، تقسیم‌کننده جریان هوا و دیگر لوازم مورد نیاز وابسته است. جهت کسب مشاوره و استعلام قیمت هزینه نهایی کانال داکت اسپلیت با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اطلاعات لازم را به نماینده مجموعه تهویه سان ارائه کنید.

پس از آن نوبت به الحاق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.این کار به واسطه لولای فلزی انجام می گیرد، این کار نیز باید قبل از عملیات رنگ آمیزی صورت پذیرد. با تکمیل ساخت ساختار کلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به انجام عملیات رنگ آمیزی بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. نوع رنگ مصرفی برای سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع پودری الکتروستاتیکِ کوره‌ای می‌باشد. تنوع کد رنگ های مختلف باعث می‌شود هم ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه و صدمات احتمالی مصون بماند و هم تناسب و هارمونیِ خوبی بین نمای سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت و نمای اطراف محیط ایجاد شود. لازم به ذکر است پس از انجام عملیاتِ رنگ کوره‌ای،برای جلوگیری از بروز صدمه به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت باید آن را در کاور مشمعی ضربه گیر جای داد.

با توجه به امکان رنگ پذیریِ کانال اسپیرال،با استفاده از رنگ الکتروستاتیک،می توان به سیستم کانال کشی داکت اسپلیت زیبایی و جلوه ی دوچندان بخشید. البته داکت اسپلیت تنها در سیکل سرمایش مشابه کولر گازی عمل می کند و در سیکل گرمایش کاملا با آن متفاوت است. به طوری که در یونیت داخلی آن ، کویل آب گرم وجود دارد که در فصل زمستان ، آب گرمی که توسط پکیج یا موتورخانه ایجاد می شود ، درون کویل ها جریان می یابد و کویل را گرم می کند و با چرخش فن یونیت داخلی و در نتیجه برخورد هوا با سطح گرم کویل ، هوا گرم می شود و دیگر مانند کولر گازی از سیکل تبرید تراکمی (انرژی برق و کمپرسور) در گرمایش استفاده نمی شود و عملا یونیت خارجی دستگاه داکت اسپلیت در زمستان خاموش می شود. اگر دقت کرده باشید در کولرهای گازی می توان در فصل زمستان از دستگاه گرما گرفت ولی به خاطر مصرف برق معمولا چنین کاری کمتر انجام می شود ولی در دستگاه داکت اسپلیت دیگر نیاز نیست که کمپرسور برای گرمایش روشن شود و فقط کافی است که آبگرم پکیج یا موتورخانه را به آن متصل کنیم.

خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

انواع مختلف مدل های درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در تمامیِ اشکال برای این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز قابل طراحی و ساخت می‌باشد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی درب خود از یک دریچه هوای خطی با زاویه ۳۰ درجه برای تامین هوای مکشِ دستگاه فنکویل بهره می‌برد. از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت پیدا است که به صورت لولایی باز و بسته می‌شود و توسط قفل های زیمنسی بر روی فریم تثبیت می‌شود. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید نسبت به ساخت فریم اقدام کرد. بر اساس ابعاد به دست آمده در مرحله‌ی سایزینگ، طول و عرض فریم را از پروفیل های آلومینیومی برش می‌زنیم.

پس از عملیات رنگ، برای جلوگیری لز هرگونه اسیب یا صدمه‌ی احتمالی در مراحلِ انتقال به پروژه، باید بلافاصله پس از خارج کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ، آن را در پوششِ مشمعی ضخیم و ضدضربه قرار داده و سپس اقدام به انتقال دریچه بازدید داکت اسپلیت به محل نصب کرد. دریچه داکت اسپیلتهمانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بر می آید ساختار داخلی درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر می باشد. این شیارها بصورت موازی و متوازن و در فواصل یکنواخت در کنار هم جانمایی می شوند. به طور کلی به نوعی کولر گازی که جهت مصارف مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گفته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم با معرفی کامل مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت در ادامه با ما همراه باشید. سیستم داکت اسپلیت همچون اسپلیت‌های دیواری از دو یونیت داخلی (اواپراتور) و خارجی (کندانسور) ساخته شده است.

  • این عایق ها در برابر رطوبت خود نیز مقاوم هستند و دیگر محلی برای رشد میکروب محسوب نمی شوند.
  • البته همانگونه که در انتخاب کدرنگ محدودیتی وجود ندارد،در ساخت دریچه داکت اسپلیت هم در ابعاد گوناگون هیچ محدودیت و منعی وجود ندارد و کارفرماهر ابعادی برای ساخت دریچه داکت اسپلیت اعلامِ سفارش نماید بدون محدودیت در ابعاد و تعداد ،سفارشِ مربوطه قابلِ اقدام و ساخت می باشد.
  • قاب اصلی و درپوش داکت اسپلیت از متریال آلومینیوم بوده و جهت حفظ رنگ و هارمونی رنگی بیشتر دریچه بازدید با محیط داخلی از رنگ کوره‌ای استاتیک بهره خواهد برد.
  • برای بازوبست کردنِ درب لولاییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی می‌توان از قفل زیمنسی استفاده کرد.
  • اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی لولایی باشد برای قفل کردنِ آن از قفل دریچه بازدید داکت اسپلیت زیمنسی استفاده می‌شود.

برخی از دستگاه‌های داکت اسپلیت نیازمند هوای بازگشتی بیشتر جهت حفظ راندمان کاری خود هستند و در این زمان از دریچه بازدید مشبک استفاده خواهد شد. ساختار مربع مربع موجود در این نوع دریچه به بهبود جریان هوا کمک نموده و به وسیله لولا به بدنه اصلی متصل شده است. برای دستگاه های فن کویل و داکت اسپلیت که در داخل واحدهای مسکونی یا تجاری نصب می شوند، دریچه هایی جهت دسترسی به دستگاه طراحی و نصب می شود که در مواقع لزوم بتوان به شیر آلات و یا قسمتهای دیگر دستگاه دسترسی داشت.