خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

در قدیم از کانال های گالوانیزه برای کانال کشی تهویه هوا استفاده میکردند که علاوه بر هزینه زیاد مشکل هدر رفت انرژی از قسمت درزها وجود داشت و علاوه بر این ها زمان زیادی صرف اجرای آن میشد. انواع فشار های ناشی از انفجار را تحمل می کند, تحمل افزایش بسیار زیاد دما را دارد, قیمت لوله فلکسی این نوع لوله ها در برابر اشعه های ماوراء بنفش مقاومت دارد. در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند. قطر های مختلفی از این لوله ها وجود دارد و با توجه به سفارش مشتری نیز می تواند قابل تغییر باشد.

ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود. این ویژگی موجب محافظت از سیستم برق واحد ساختمانی در مواقع آتش‌‌سوزی شده و خطرات ناشی از گسترش خرابی ناشی از حریق را به‌‌شدت کاهش خواهد داد. لوله‌های فلکسی دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و می‌توانند در کمتری زاویه ممکن خم شوند. رهاوردی برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع ، اسپیلت داکت ، گرمایش و سرمایشی ، انتقال آب و مایعات می باشد. برای مصارف کشاورزی حتی سیستم های گاز رسانی ، روغن ، نفت و انتقال دادن مواد شیمیائی از دیگر موارد استفاده این نوع لوله ها است. از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.

  • لوله خرطومی شیاردار یا همان لوله خرطومی چاکدار بیشتر در خودروسازی و در کنار و روی موتور ماشین ها استفاده می شود و مقاومت دمایی آن 150+تا30-درجه سانتیگراد می باشد و در برابر مواد شیمیایی از قبیل بنزین،روغن،اسید سولفوریک 2درصد و روغن هیدرولیک مقاومت دارد.لوله خرطومی شیاردار خودرویی دارای یک چاک سرتاسری برروی آن می باشد.
  • بازه‌ی تحمل دمای این محصولات، بین منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است.
  • این لوله‌ها انعطاف بالایی داشته و از انواع رشته‌ها در برابر فشار و ضربه حفاظت می‌کنند.

از لحاظ ساختار به چندین نوع مختلف طبقه بندی می شوند که هر کدام برای اهداف مشخصی بکارگیری می شوند. در واقع شما باید اتصالات لوله ها را جداگانه تهیه کنید و برای اجرای هر نوع پروژه مورد استفاده قرار دهید. اما لوله فلکسیبل سیم برق نسبت به لوله های فولادی برق هم ظریف تر هستند و هم وزن پایین تری دارند. لذا شما با سرعت بیشتری می توانید سیم های برق را در مسیرهای تعیین شده هدایت کنید.

لوله خرطومی فلکسی سایز 16 ( 2.5 )

از لوله فلکسیبل بیشتر به منظور انتقال کابل های CAT6 , CAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. ۱-وزن سبکِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی استر، با توجه به لایه های مجزای تشکیل دهنده ی این محصول جزوِ نکاتِ مثبتِ این محصول می باشد. ۶- به لحاظِ هوابندی، لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری به خاطرِ ساختارِ یکپارچه ی خود، بسیار قابلِ اعتمادتر و مطمئن تر از لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پشم شیشه می باشد. ۲- ساخت ،اجرا و نصبِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به ساخت،اجرا و نصب لوله خرطومی با عایق پشم شیشه بسیار آسانتر،کم دردسرتر و بدون عوارض می باشد. شرکت پتروکاسپین در ویترین خود طیف گسترده ای از انواع لوله برق از قبیل لوله فولادی، لوله pvc نسوز، انواع لوله فلکسیبل یا همان لوله های خرطومی را دارد. هر کدام از اینها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند که شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه به خرید آنها از این شرکت بپردازید.

در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم.

لوله های خرطومی شکل یا فنری برای انتقال هوا در سیستم تهویه به کار می‌روند. این شرکت تولیدی،کانال های فلکسیبل خرطومی داکت اسپیلت (لوله خرطومی انعطاف پذیر هوا یا لوله فلکسیبل قابل انعطاف) خود را برندهای تجاری خود در بازار عرضه می نماید. برند خود این شرکت دارای قیمت و کیفیت بسیار مناسب و به عنوان برند اصلی این شرکت بوده و برند STIHVAC.COM نیز دارای قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت مورد تایید از سوی این شرکت می باشد که به مشتریان محترم در زمان خرید پیشنهاد می گردند و با توجه به شرایط و حساسیت های پروژه نوع مطلوب کانال ها ارسال خواهد گردید. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است. سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد. کاهش میزان هزینه‌‌های خرید به دلیل حذف واسطه‌‌ها و سودجویی افراد غیرمسئول نیز از دیگر مزایای همکاری مستقیم با شرکت تهویه نظری خواهد بود.

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود. این نوع کانال هوا را با نام های دیگری چون کانال کولر انعطاف پذیر یا کانال کولر خرطومی و کانال کولر فنری و موقت و منعطف و متحرک میشناسند. اگر کانال های قدیمی نیاز به عایق داشتند نصب عایق بسیار وقت گیر و طولانی بود.

مزیت لوله خرطومی فلزی نسبت به مدل PVC

خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت