خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight

به طور کلی ویدئو وال‌ها از سه بخش اصلی تشکیل می‌شوند که هرکدام وظیفه مستقلی را برای رسیدن به یک هدف مشترک که همان نمایش تصویر یکپارچه و باکیفیت است، بر عهده دارند. مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد. کنترلر ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماژول و رزولیشن کار انتخاب می شوند.

قیمت و مشاوره ی فنی خرید ویدئو وال

به عنوان مثال برای تشکیل یک نمایشگر بزرگ ، می توان صفحات را با هم کاشی کرد. ما توصیه می کنیم از نمایشگرهای درجه تجاری با حاشیه های باریک برای مشاهده یکپارچه و نمایش بهترین محتوا استفاده کنید. یک رستوران با خرید ویدئو وال می تواند منوهای مختلف صبحانه ، ناهار و شام را نشان دهد. محتوا همچنین به طور خودکار به روز می شود ، به عنوان مثال با تغییر تقویم ، رویدادهای ذکر شده در ویدئو وال به روز می شوند. بسیار بزرگ را دارید با این را در نظر بگیرید که این امر دیگر مقرون به صرفه نیست که برای تماشای یک تصویر ۳۰۰ اینچی از یک تلویزیون بسیار غول پیکر استفاده کنید و از نظر اقتصادی بیشتر باید به ویدیو وال ها فکر کرد. استادیوم‌ها و مراکز ورزشی، سالن‌های کنفرانس و همایش، مجتمع‌های تجاری و سایر موارد نیز موارد استفاده از ویدئو وال‌ برای برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات است.

استادیوم ها ، مراکز همایش ، فرودگاه ها و دانشگاه ها ، سالن های کنفرانس و همایش مکان هایی هستند که می توانند از این فناوری بهره مند شوند. اشاره کردیم که ویدئو وال‌ها انواع گوناگونی دارند و در فضاهای داخلی و بیرون از ساختمان قابل استفاده هستند از این رو کاربردهای مختلف و متعددی را می‌توان برای ویدئو وال‌ها متصور شد. به طور کلی کاربردهای ویدئو وال‌ها را می‌توان در دو دسته‌بندی کلی تقسیم کرد.

  • همون‌طور که از معنی عبارت مشخصه، تلویزیون شهری ایندوردر فضاهای داخل سالن استفاده میشه و تلویزیون شهری اوتدور در فضای باز استفاده میشه.
  • در این حالت شما میتوانید پس از نصب، به هر مانیتور درخواست جداگانه ای بفرستید که هر کدام عکس و یا محتوای متفاوتی را نمایش دهد و یا همه آنان بخشی از یک عکس واحد را نشان بدهند.
  • در این حال ما شاهد تولید این چنین کنترلر ها یی می باشیم که حتی بدون نیاز به این چنین برنامه های قادر به کنترل تمامی این فعالیت ها می باشند.
  • این می تواند به عنوان یک نقطه ضعف در مقایسه با انواع صفحه نمایش غول پیکر مانند LED باشد.
  • Video Wall یا دیوار ویدیویی به مجموعه‌ای از نمایشگرها گفته میشه که به‌طور هماهنگ در کنار همدیگه قرار میگیرن و به‌صورت یکپارچه تصاویر موردنظر رو در یک سطح بسیار بزرگ به نمایش در میارن.

خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight

در صورت استفاده ، این فناوری می تواند هویت نام تجاری یک سازمان را افزایش دهد و برای بازدیدکنندگان تجربه بهتری را رقم بزند. آنها در دفاتر شرکت ها ، مدارس ، ادارات دولتی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، قمارخانه ها و عبادتگاه ها نصب می شوند. آنها بسیار متنوع هستند و بنابراین در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. ۶- دیوارهای ویدئویی اکنون مقرون به صرفه بوده و مدیریت و نگهداری آن ها بسیار آسانتر از گذشته است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس به بحث و گفتگو بپردازیم.

فروش ویدئو وال

اغلب از ویدئو وال ها برای نمایش تصاویر بسیار بزرگ که در مانیتور های معمولی گنجانده نمی شوند استفاده می گردد. معمولا همانطور که از نام آنها بر می آید بر روی دیوار نصب شده و حتی ممکن است بخش اعظم آن را اشغال کنند. این موضوع مهمی است که در هنگام طراحیاتاق مانیتورینگباید در نظر گرفته شود. نمایشگرهای ویدئو وال با توجه به ساختار صنعتی پنل ها، امکان استفاده و کارکرد طولانی مدت و بصورت ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته (۷/۲۴) را دارا می باشند. کارایی هایی می باشد که هر اتاق کنترل می بایست به آنها تجهیز شود و این فقط با برنامه های مخصوص قابل راه ویدئو وال اندازی می باشد.

معرفی انواع ویدیو وال