خرید پرده کرکره چوبی برای شما انتخاب درستی است یا پرده کرکره فلزی؟

خرید پرده کرکره چوبی برای شما انتخاب درستی است یا پرده کرکره فلزی؟

امکان خرید و ثبت سفارش به دو صورت حضوری و غیرحضوری وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که قیمت پرده با نوار پهن کمی بالاتر از نخ می باشد. یکی از شیک و لوکس ترین پرده هایی است که استفاده ی آن در انواع فضای اداری و مسکونی مرسوم می باشد.

  • پرده های چوبی مصنوعی به نوعی تقلید از کرکره های چوبی مصنوعی هستند.
  • به محض ورود به سایت سروین دکور با دنیایی از پوشش های پنجره رو به رو می‌شوید!
  • پرده کرکره فلزی هم مانند دیگر پرده ها در کنار مزایای خود یک سری معایب نه چندان بزرگ دارد.
  • این محصول همانگونه که از اسمش برداشت می‌شود، پرده کرکره افقی دارای تیغه های چوبی که در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر و دارای مقاومت بیشتری است .
  • این ظاهر مجلل نیاز به عشق و مراقبت دارد زیرا هنگام تمیز کردن باید از مواد شیمیایی شدید اجتناب شود.

پرده کرکره چوبی یکی از انواع پرده کرکره‌ای است که جنس تیغه‌های آن چوبی است، به همین دلیل به آن پرده کرکره چوبی گفته می‌شود. این پرده ها مانند سایر کرکره ها ظاهری شیک و ساده دارند و به فضا جلوه‌ای زیبا، امروزی و خاص می‌دهند. به وسیله طناب پرده کرکره چوبی می توان تیغه ها را بالا و پایین کرد و با استفاده از میله کرکره ، امکان سایه روشن کردن پرده وجود خواهد داشت. نصب سریع و آسان، مقاومت بالا و نظافت راحت، زیبایی بسیار و قابلیت استفاده در مکان های مختلف نظیر شرکت ها و منازل از جمله مزایای کرکره های چوبی به حساب می آید.

جدیدترین مدل پرده زبرا در دنیا

اگر می خواهید بدانید هر رنگ پرده نشانه چه چیزی است تا آخر این مقاله با گروه طراحی سبک مدرن همراه باشید. پرده های چوبی مصنوعی به نوعی تقلید از کرکره های چوبی مصنوعی هستند. پرده های چوبی مصنوعی شبیه چوب طبیعی هستند، اما چوب مصنوعی چیست؟ کرکره چوبی مصنوعی در واقع یا از مواد چوب کامپوزیت یا از مواد PVC/ وینیل ساخته می شوند. پرده کرکره چوبی مانند دیگر کرکره ها دارای مزایا و معایبی در استفاده هستند که با در نظر گرفتن آن ها می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم. همانطور که می‌دانید اسلت های کرکره به وسیله نخ و طناب به یکدیگر متصل شده‌اند ، برای زیبایی بیشتر کرکره چوبی می‌توانید از روکش نواری استفاده کنید.

کرکره های چوبی مصنوعی

این رنگ بندی شباهت بیشتری با چوب طبیعی داشته و به همین دلیل در خانه هایی که سبک کلاسیک دارند سازگاری خوبی ایجاد https://vistapardeh.ir/ می کنند. از این نوع کرکره چوبی نه تنها در کنار کابینت های سفید و روشن می توان استفاده کرد، بلکه ترکیب آنها با کابینت های چوبی نتیجه ای فوق العاده زیبا را به همراه دارد. پرده کرکره چوبی در مقایسه با بسیاری از انواع پرده های دیگر دارای شکل سخت و تقریباً ضخیم است. پرده کرکره چوبی در رنگ بندی مختلف از تیره تا روشن و با طرح های بسیار متنوع برای هر نوع سلیقه موجود است. لازم به ذکر است که پرده کرکره‌ای چوبی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل سفارش و خرید است. تنها کافی‌ست اندازه پنجره‌ها را محاسبه کرده و هنگام سفارش خرید به کارشناسان ما اعلام فرمائید.

دقت کنید که حداقل متراژ برای خریدپرده کرکره ای چوبی 2مترمربع می باشد. همچنین برای تمیزتر شدن پرده چوبی، می توانید از نرم کننده ها هم استفاده کنید. اگر در آب و هوای خیلی خشک زندگی می کنید یا اینکه پرده های شما در مقابل نور شدید خورشید قرار دارند، آنها را با نرم کننده ترمیم کنید. برای بازگرداندن درخشش چوب از روغن لیمو یا نرم کننده چوب استفاده کنید.

چه عواملی را باید برای خرید پرده آشپزخانه در نظر گرفت؟

همینطور روشن و تیره بودن رنگ این محصول در دکوراسیون تاثیرگذار می باشد. اینکار اگر بدرستی انجام نگیرد، پرده چوبی به خوبی نصب نخواهد شد و نمای مناسبی را ایجاد نمی کند. پرده اشپزخانه مناسب شما چیست؟ چه عواملی را باید برای خرید پرده آشپزخانه در نظر گرفت؟ انواع مدل های پرده آشپزخانه، جواب این سوالات را در این مقاله بخوانید. در این مقاله جدیدترین مدل پرده های ساده، سلطنتی (سنتی) و مدرن در سال 1401 ارائه می شود. شستشوی پرده کاریست که همه ما حداقل سالی یکی، دوبار با آن دست به گریبان هستیم.

هر دو پرده قابلیت کنترل نور توسط کاربر را دارند و از این نظر عملکرد یکسانی دارند. در این روش با استفاده از زنجیر و باتوم پرده میتوانید نور محیط را تنظیم نمایید. برای اینکه پرده رو غبار روبی و به صورت سطحی تمیز کنید، نمی تونید از بخارشوی و یا شامپو استفاده کنید. این کار خیلی ساده ست و می تونید بدون جدا کردن پرده این کار رو انجام بدید. محاسبه حداقلی قیمت ثابت برای پنجره های کوچک تر از 2 متر مربع یکسان است. محاسبه حداقلی قیمت ثابت برای پنجره های کوچک تر از 1.5 متر مربع یکسان است.

همینطور جهت اطلاع از سایر ویژگی ها و قیمت ها ، با همکاران ما تماس بگیرید. جدیدترین مدل های پرده پانچ اتاق خواب در سال 2021 به همراه راهنمای خرید آن را در این مقاله از سایت سبک مدرن مشاهده نمایید. در این مقاله از سایت مدرن، مدل های پرده زبرا برای آشپزخانه و همین طور راهنمای خرید پرده آشپزخانه زبرا را به همراه قیمت آن به شما ارائه میکنیم. در نظر داشته باشید که قیمت پرده کرکره چوبی به نسبت پرده کرکره فلزی طرح چوب بالاتر می باشد.

البته در صورتی که به هر دلیل نمی‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، آن را به عهده‌ی همکاران ما بگذارید. پرده کرکره چوبی عمودی نیز مدلی از این نوع پرده است که برای نصب در بعضی پنجره‌ها و حتی برای پوشاندن و جدا کردن برخی قسمت‌های یک فضا استفاده می‌شود. تفاوت آن به این شکل است که حالت ایستادن تیغه‌های پرده به جای افقی،‌ عمودی است.