درس های آموخته شده از 3 برند پیشرو جهان

آدیداس با همکاری با این افراد می‌تواند از دنبال‌کنندگان زیاد خود استفاده کند و دسترسی خود را به مخاطبان جدید گسترش دهد.

محتوای راک از محتوای تعاملی برای افزایش تولید نتیجه به طرق مختلف استفاده می کند. محتوای تعاملی نوعی محتوا است که نیاز به مشارکت فعال مخاطب دارد، مانند آزمون‌ها، ماشین‌حساب‌ها و نظرسنجی‌ها.

آدیداس یکی از نمادین ترین و موفق ترین برندهای ورزشی در جهان است. اما چه چیزی آن را از نایک، پوما و سایر رقبای مستقیم متمایز می کند؟ خوب، استراتژی برندسازی جهانی آنها اساساً بی عیب و نقص است.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی Rock Content. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!

سپس باید به کتاب راهنمای بازاریابی جهانی 2023 برسید، شاهکاری که توسط Rock Content، HubSpot و Lokalise نوشته شده است. بیاموزید که چگونه یک کمپین بازاریابی جهانی موفق ایجاد کنید که با مخاطبان شما در فرهنگ ها و زبان ها ارتباط برقرار کند.

آدیداس با استفاده از فناوری به این روش ها می تواند تجربیات منحصر به فرد و جذابی را به مشتریان ارائه دهد.

برای تجسم این مفهوم، به یک چرخ واگن قدیمی با پایه مرکزی و پره هایی که از مرکز به لبه بیرونی منتهی می شود فکر کنید. پایه مرکزی صفحه هاب است، در حالی که پره ها صفحات فرعی هستند.

نام تجاری مشترک همچنین می تواند به شرکت کمک کند تا وارد بازارهای جدید شود، به مشتریان جدید دست یابد و ارزش های پیشنهادی منحصر به فردی ایجاد کند.

تکنولوژی اهرمی

و شما هم می توانید آن را انجام دهید! با استفاده از محتوای تعاملی، می‌توانید تجربه و تعامل کاربر را بهبود ببخشید و در عین حال داده‌های ارزشمندی را در مورد علایق و ترجیحات مخاطبان خود به دست آورید.

این محتوا راک را قادر می‌سازد تا محتوای هدفمند و مؤثرتری ایجاد کند که نتایج را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد، که به تجسم اطلاعات پیچیده به روشی جذاب و تعاملی کمک می‌کند.

مشارکت های قدرتمند

محتوای Rock با ارائه یک تجربه تعاملی برای مخاطبان، می‌تواند تعامل را افزایش دهد، تجربه کاربر را بهبود بخشد و در نهایت نتایج را تقویت کند.

همین الان شروع به خواندن کنید!

مشارکت‌های بازاریابی مشترک شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا دسترسی خود را گسترش دهند و از مخاطبان جدید بهره ببرند. با شراکت با یک شرکت دیگر، می توانید از پایگاه مشتریان فعلی آن استفاده کنید و به مشتریان بالقوه جدیدی دست پیدا کنید که ممکن است قبلاً نام تجاری شما را نشنیده باشند.

آیا می خواهید با مشاوره تخصصی در مورد نحوه برنامه ریزی، تولید، ترویج و بهبود استراتژی بازاریابی جهانی خود در خارج از کشور برندسازی کنید؟

در اینجا دو نکته مهم برای یادگیری از آدیداس وجود دارد:

شریک همکاری می کند

به عنوان مثال، این شرکت فناوری چاپ سه بعدی را برای ایجاد کفش های سفارشی توسعه داده است و همچنین یک اپلیکیشن موبایل راه اندازی کرده است که به مشتریان اجازه می دهد کفش های مجازی را با استفاده از واقعیت افزوده امتحان کنند.

همکاری با شرکت‌های دیگر می‌تواند راهی قدرتمند برای ارتقای برند جهانی باشد. با مشارکت با برندهایی که ارزش ها، اهداف و مخاطبان مشابهی دارند، یک شرکت می تواند از افزایش در معرض دید، اعتبار و نوآوری بهره مند شود.

استراتژی برندسازی جهانی تسلا به جای فروش محصولات منفرد، حول محور ساختن یک برند است. این رویکرد به عنوان «محصول به‌عنوان یک سرویس» شناخته می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که تسلا را برای تمام نیازهای خودروی الکتریکی شما به فروشگاهی یک‌جا تبدیل کند.

در این مقاله، آنچه را که می توانید در مورد برندسازی از سه برند اصلی در کسب و کار در حال حاضر بیاموزید، به شما نشان خواهم داد. بنابراین دفترچه یادداشت خود را باز کنید و با من وارد شوید!

یکی دیگر از مواردی که طرفداران تسلا را خوشحال می کند، تعهد تزلزل ناپذیر این شرکت به خدمات استثنایی به مشتریان است. تسلا با فروش مستقیم به مشتریان، تجربه مشتری را به طور کامل کنترل می کند.

اگر می خواهید درباره Content Hub و حتی نحوه ایجاد یک برای استراتژی جهانی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً باید این مقاله را بررسی کنید.

آدیداس

یک استراتژی برندسازی درجه یک می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا از دیگر افراد متمایز شوند، وفاداری مشتری را ایجاد کنند و باعث رشد درآمد شوند.

به عنوان مثال، آخرین همکاری با HubSpot و Lokalise، کتاب راهنمای بازاریابی جهانی، نکات کاربردی و بهترین شیوه ها را برای شرکت هایی که به دنبال توسعه یک استراتژی بازاریابی جهانی موفق هستند، ارائه می دهد. همه چیز از شناسایی بازارهای هدف گرفته تا ایجاد یک استراتژی محتوا تا سنجش موفقیت را پوشش می دهد.

آدیداس در استفاده از فناوری برای ارتقای تلاش‌های خود برای برندسازی نوآورانه عمل کرده است.

در این محیط، یک نام تجاری بسیار بیشتر از یک لوگو یا یک شعار جذاب است – این مجموعه ارزش ها، شهرت و حضور کلی یک شرکت در بازار است.

آدیداس در همکاری با چهره های تاثیرگذار در موسیقی، مد و ورزش برای ایجاد محصولات با نسخه محدود و کمپین های بازاریابی منحصر به فرد موفق بوده است.

برای ایجاد یک برند جهانی قوی برای شرکت خود، باید در تولید محتوایی که با برند شما سازگار است و به طور موثر ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما را به اشتراک بگذارد، پایداری تولید کنید. این به شما کمک می کند اعتبار خیابانی ایجاد کنید تا در ذهن مخاطبان خود قرار بگیرید.

فرمت های تعاملی

Rock Content یک شرکت نوآور و آینده نگر است که به پیشبرد تکامل بازاریابی محتوا در عصر دیجیتال امروز کمک می کند.

Rock Content خود را به عنوان یک شرکت بازاریابی محتوای جهانی معرفی کرده است که متخصص در کمک به کسب و کارها در ایجاد و توزیع محتوای با کیفیت بالا است. نام تجاری این شرکت حول محور مأموریت آن برای “ایجاد محتوایی که مردم دوستش دارند” و تعهد آن به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان ساخته شده است.

به عنوان مثال، می توانید از محتوای تعاملی به عنوان عنصری از یک استراتژی جهانی برای تعامل با مخاطبان مختلف و بهبود مشارکت و تبدیل استفاده کنید.

راک محتوا با گستردگی جهانی، تخصص عمیق و تعهد به برتری، شریک ارزشمندی برای هر کسب و کاری است که به دنبال بهبود تلاش‌های بازاریابی محتوای خود و افزایش رشد است.

تولید محتوا

این یک میراث قوی، یک مجموعه متنوع، یک هدف روشن و یک ارتباط محلی را ترکیب می کند. آدیداس می داند که چگونه از تاریخ و نوآوری خود برای ایجاد محصولاتی استفاده کند که هم برای عملکرد ورزشی و هم برای بخش های الهام گرفته از ورزش جذاب باشد.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد به مشتری، داشتن یک Content Hub است. یک مرکز محتوا مقصدی در وب سایت شما است که حاوی محتوایی پیرامون یک موضوع خاص است.

این بینش از کتاب راهنما بازاریابی جهانی 2023، یک همکاری جدید بین HubSpot، Rock Content و Lokalise آمده است. می توانید کتاب الکترونیکی کامل را از اینجا دانلود کنید!

تسلا

این شرکت به طور منظم کاغذهای سفید، کتاب های الکترونیکی، وبینارها و سایر محتوایی را تولید می کند که برای آموزش و اطلاع رسانی به کسب و کارها در مورد آخرین روندها و بهترین شیوه ها در بازاریابی محتوا طراحی شده اند.

محتوای تعاملی همچنین می تواند به شما کمک کند آمار خود را تقسیم بندی کنید، تعامل مشتری خود را افزایش دهید، ترافیک و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید و با تعاملات شخصی تأثیر بگذارید. علاقه مند؟ درخواست نسخه ی نمایشی!

محتوای راک

این می تواند به شما کمک کند تا با جلب توجه مشتریان بالقوه و سرنخ ها در مناطق و فرهنگ های مختلف، بازاریابی جهانی را افزایش دهید.

این کتاب بازی به صورت رایگان در دسترس است و شرکت ها با هر اندازه و بودجه ای به آن دسترسی دارند. این امر دسترسی به منابع بازاریابی با کیفیت بالا را دموکراتیک می کند و حتی کسب و کارهای کوچک را قادر می سازد در مقیاس جهانی با هم رقابت کنند.

در چشم انداز تجاری بسیار رقابتی امروزی، داشتن یک نام تجاری قوی و مشخص بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. با سپری شدن سال 2023، کسب و کارها در صنایع مختلف برای جلب توجه یک پایگاه مصرف کننده که به طور فزاینده ای محتاط و خواستار می شود رقابت می کنند.