دوره آموزشی اتوکد مقدماتی – AutoCAD

خب این نرم افزار شاید به جامعیت نرم افزار سالیدورک نباشد ( سالیدورک چیست؟ ) ولی دارای مزایای خاص خود است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در این دوره آموزش اتوکد به صورت دقیق و اصولی نرم افزار اتوکد می پردازیم و این نرم افزار را در دو بخش دو بعدی و سه بعدی به طور کامل مورد بررسی قرار میدهیم. حال می توان به دانشجویان رشته های مهندسی گفت که بهتر است، با شرکت در این دوره ی آموزشی، خود را به استانداردهای ارایه کار نزدیک کنند، زیرا در بازار کار امروز، برای نشان دادن طراح های اولیه به کارفرما بایستی نقشه های خود را در نرم افزار اتوکد (AUTOCAD) ترسیم کرده و به کارفرما ارائه کنیم. به طور کل تمامی علاقه مندان به انجام طراحی های دو بعدی و سه بعدی، کلیه دانشجویان رشته های مهندسی و …

نه تنها مجدداً قابل استفاده است بلکه بلاک (block) به شما اجازه میدهد تا تمامی نمونه ها در طرح خود را به روزرسانی کنید. چی کارش کنم به نظر شما؟ در این حالت مرکز محور مختصات را به عنوان نقطهی شروع مشخص کردهاید. آموزش AutoCAD Electrical به صورت گام به گام و کاملا پروژه محور با دوره صفر تا صد اتوکد الکتریکال ! استوانه نیز به مرکز محور مختصات، شعاع 8 و دوره اتوکد ارتفاع 15 است. شما برای ایجاد تغییر و دستکاری اشیاء نیاز به انتخاب آن ها دارید. یعنی شما با داشتن یک گوشی هوشمند در هر ساعت از شبانهروز میتوانید سر کلاس حاضر شوید! اکنون با کمک این نرمافزار میتوان در محیطهای دو بعدی و سه بعدی با ابزارهای اتوکد به طراحی هوشمند و مستندسازی ایدهها پرداخت. بنابراین پیگیری یک دوره حرفه ای در معماری و مهندسی قطعاً دلیل محکمی برای موفقیت است، علاوه بر طراحی پلان ها ، شما می توانید متره و برآورد نقشه های معماری و سازه ای را در نرم افزار اتوکد انجام دهید.

اتوکد شامل ابزارهای بسیاری با کاربردهای متفاوت می باشد. دوره آموزشی اتوکد چه چیزهایی را شامل می شود؟ یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این مجموعه و قرارگیری آن در لیست بهترین دوره اتوکد توانمندی علمی استاد ارائه دهنده این آموزش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه کلاس های آموزشی، هزینه دوره و .. با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. برای شرکت در دوره آموزش اتوکد در کرج با موسسه ژئوپی ترینینگ تماس بگیرید. همچنین با پیاده سازی مثالهای عملی و ایجاد طرحها و نقشههای کاربردی و مهم برای ورود به بازار کار و انجام فعالیتهای موردنظر با اتوکد کاملا حرفهای میشوید.

نقطه خود را با کلیک در منطقه طراحی تعریف کنید؛ سپس مجدداً از شما میپرسد: نقطه بعدی را مشخص کنید. سبک ها تعریف کننده این هستند که حاشیه نویسی شما چه شکلی دارند. بله، شما میتوانید به دفعات آن ها را کپی کنید ولی ما میخواهیم پر بازده تر کار کنیم. ممکن است لازم باشد هنگام طراحی نقشهها در اتوکد، از گزینهی Snapping استفاده کنید. خب، حالا که شما میتوانید طراحی کنید میتوانید طرح خود را تغییر دهید. اگر میخواهید فراتر روید، بلاک به شما اجازه میدهد تا ویژگی ها را با عنوان آی دی بلاک (block ID) اضافه کنید و به شما اجازه میدهد تا ویژگی های هر بلاک را گزارش دهید. شما میتوانید فقط نشانگر را بر روی آیکون قرار دهید و اجازه دهید تا راهنما ابزار نمایان شود و توضیح بیشتری بدهد.

آموزش اتوکد دوبعدی

علاوه براین اکثر مهندسین و دانشجویان این حوزه برای قدم نهادن به بازار کار نیاز به آموزش اتوکد در اصفهان دارند چرا که اکثر شرکت های فعال در زمینه مهندسی و نقشه کشی برای شروع کار و جذب نیرو، مهارت کار با این نرم افزار را جزء شرایط لازم و اولیه خود تدوین کرده اند. چرا انتخاب روشی مناسب و اصولی که نه تنها در یادگیری نرم افزار اتوکد دو بعدی بلکه در سایر یادگیری ها بسیار موثر است، بنابراین انتخاب مسیر درست همیشه بهترین بوده و باعث می شود که فرد موفق شود.

این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. فقط اگر که قصد دیدن آموزش گام به گام اتوکد دارید ، مسیری که به شما ارائه داده ام را مشاهده و به آن عمل کنید و برای شروع پیشنهاد می کنم که حتما وارد لینک روبرو شوید : دانلود فیلم آموزش اتوکد مقدماتی پس بزن بریم . در این گام، شما درباره لایه ها (layers)، طرح بندی (layout) و در صورت تمایل قرار گیری صفحات (sheets set) خواهید آموخت. هنگام تصمیم گیری برای قرار دادن کابینت و لوازم خانگی به گوشه ها توجه کنید.

روشهای مختلفی برای فعال کردن یک پروژه وجود دارد. پس از کار کردن با ابزار تغییر (modify tools)، شما باید کار کردن با انتخاب شیء را بیاموزید. شما همچنین میتوانید تا ابزار را فعال کرده و سپس F1 را فشار دهید. این مسئله نه تنها برای شما بلکه همچنین توسط اعضای تیم شما باید صورت پذیرد. پس در آینده زمانی که رسم کردن را یاد میگیرید این مسئله برای شما آسان تر میشود. در این مرحله یاد میگیریم که چطور با Workspace (محیط کار) برنامه کار کنیم. اما اگر شما نیاز به تغییر طرح دارید باید تکنیک های دیگری را نیز یاد بگیرید.

با ابزار هدایت کردن آشنا شوید. خودتان هم میتوانید برای آپدیت کردن از فرمان Title Block Update استفاده کنید. برای عزیزانی که احساس می کنند نیازی به کل مجموعه ندارند شرایط فروش هر بخش و یا فصل هم فراهم است چرا که هدف صرفا فروش یک مجموعه آموزشی نبوده و نیست. مجموعهی این دستورات در بخش Other Tools از ریبون اسکیماتیک قرار دارند. شما میتوانید سمبول ها، بخش های استاندارد، اشیاء مرسوم و مواردی دیگر را ببینید. چیزی که شما باید متوجه آن شوید این است که هر کدام از ابزار ممکن است روشی مختلف برای استفاده قرار گرفتن داشته باشند.

هر جا سوالی داشتید خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم . سلام، آموزش در نسخه 2017 انجام شده و نرم افزار ارسالی 2020 می باشد. در بین نرم افزار ها یکی از مهمترین و البته پرکاربردترین آنها درطراحی های دو بعدی ، سه بعدی و ترسیم فنی قطعا نرم افزار AutoCAD است. دانش مورد نیاز برای انجام همه این کارها تنها زمانی به دست میآید که شما در برنامه نرم افزاری آموزش ببینید. دقت یکی از مزایای استفاده از کد است و طراحی شما در صورت دقیق نبودن بی استفاده است. پس از اینکه با استفاده از ابزار طراحی آشنا شدید باید با وارد کردن مختصات آشنا شوید.