دکوراسیون داخلی جواهر فروشی (5 نکته برای ویترین جذاب)

باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسیهای بین طبقات اول تا سوم را فراهم میکند. این کار باعث می شود مشتری به راحتی وارد مغازه شما شود. از توجه شما سپاسگزاریم. در بازسازی مغازه باید به چند نکته مهم و اصولی توجه کنید که مهمترین موارد آن را در ادامه بیان می کنیم. یکی از نکات مهم طراحی،” مفهوم” است، ویترین یک مغازه باید به شکلی گویا و قابل فهم، مفهوم و شعار اصلی فروشگاه را به نمایش بگذارد، برای نشان دادن این مفهوم و هدف اصلی همیشه نیازی نیست به طور مستقیم، محصول مورد نظر را در ویترین مغازه قرار دهیم، گاهی با اشکال مترادف و مشابه محصول نیز می توان به شکلی زیرکانه به معرفی و تبلیغ پرداخت. نئوکلاسیک، در واقع ترکیبی از گرایشات مدرن با ویژگی های کلاسیک است. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید.

اما باید گفت که اتفاقا در منازل و آپارتمان های کوچک هم می توان از تکنیک های دکوراسیون داخلی استفاده نمود. از طرف دیگر همانطور که در تصاویر قبل از طراحی داخلی این لابی مشاهده می فرمایید، سنگهایی که در کف و دیواره آن استفاده شده است تا حدودی رنگ خاکستری همراه با سبز می باشد. باید بتوانید با توجه به موضوع کاری بهترین رنگ را انتخاب کنید. طراحی داخلی طلافروشی لوکس،همیشه مورد توجه افراد این کسب و کار بوده است.توصیه می شود برای طراحی مغازه ی خود با یک معمار مشورت کنید. با بررسی هدف کارفرمایان از بازسازی ساختمان و طراحی لابی آن، مشخص شد مقصود اصلی، ایجاد محیطی مناسب و دعوت کننده برای گفتگو و برگزاری جلسات عمومی مربوط به ساکنین مجتمع می باشد. دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی به لحاظ موقعیت تجاری مهم بوده و در صورتی که حرفه ای و اصولی انجام شود، باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد.

عواملی چون قدمت و تمایل کارفرما به شاخص (Iconic) بودن ِ کار، باعث شد تا از بنای شاخصی که به لحاظ زمانی و مکانی شبیه به پروژه بوده و بعلاوه فضای داخلی شاخص سلطنتی و لوکس ِ دوره قاجار محسوب میشود، الهام گرفته و متناسب با دید به آینده، بازسازی و بروز شود. این قدمت و تمایل کارفرما به شاخص (Iconic) بودن ِ کار، موجب شد از بنای شاخصی که از لحاظ زمانی و مکانی نزدیک به پروژه بوده و همچنین شاخصترین پروژه سلطنتی و لوکس ِ دوره قاجار محسوب میشود، الهام گرفتهشده و باتوجه به اهمیت نگاه به آینده، به روز شود.

محیط رستورانها و هتلها جایی است که در آن افراد با یکدیگر ملاقات میکنند و هر چه که این محیط لوکس و مدرنتر باشد، احتمال بازگشت این مشتریان نیز بیشتر خواهد کرد. مالک یک مغازه طلا فروشی همیشه در صدد است که بهترین مدل ها و چشم گیر ترین مدل های ویترین را داشته باشد تا بتواند مشتریان بیشتری به سمت خود جلب کند. اگر دکور مغازه شما کمی قدیمی و به اصطلاح از مد افتاده است، باید طراحی دکور و ویترین آن را به افراد و یا شرکت هایی بسپارید که با مد روز پیش رفته و از جدیدترین مدل های موجود در دنیا مطلع هستند. پس از اینکه ویترین خود را طراحی کرده و مدل آن را مشخص کردید، باید به سراغ طراحی دکور مغازه بروید. میزان بالای جذب مشتری به داخل مغازه طلا فروشی می تواند به فروش بالاتر مغازه بیانجامد. برای اینکه بتوانید در حرفه ی طلا فروشی موفق باشید ، به دکوراسیون شیک و مدرن نیازمند هستید. ما جدیدترین محصولات دنیای سه بعدی را، از بیش از 150 شرکت تولید کننده این محصولات؛ رصد، دسته بندی و مرتب سازی می کنیم تا شما به راحتی بتوانید همه ی این محصولات را یکجا داشته باشید.

باید توجه داشته باشید نوع طراحی دکور و ویترین شما باید کاملا متناسب با زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی کاری شما باشد. چرا که این کالای لوکس، با قرار گرفتن در یک ویترین جذاب، می تواند چشم نواز تر و دل پسند تر باشد. مفاهیمی مانند نمایش لوکس، حضوری از قاجار و تداومی تا پنجاه سال آینده، در بازسازی این پروژه وجود داشتند. نمایشی لوکس، حضوری از قاجار و تداومی تا پنجاه سال آینده، مفاهیمی هستند که در طراحی پروژه وجود داشتهاند. پروژه بازسازی و طراحی داخلی لابی مجتمع مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران مربوطه به یک ساختمان مسکونی ۴۳ واحده در نزدیکی میدان کاج سعادت آباد می باشد. پروژه «طلافروشی رحیمزاده» با قدمت ِ113 سالهی خود، در راسته طلافروشان بازار تهران قرار دارد. این فروشگاه با عنوان “طلافروشی رحیمزاده” در راسته طلافروشان بازار تهران جا گرفته و حدود ۱۱۳ سال هم قدمت دارد. بهتر است با توجه به بودجه تعیین شده، کارها را پیش برده و حتما در ابتدای کار با طراح دکور مغازه صحبت کنید که طرح اولیه را با توجه به بودجه شما آماده کند. نوع صندلی و مبلمان نیز با توجه به کسب و کار شما متفاوت خواهد بود.

کاربرد اصلی ویترین شیشه ای طلافروشی لمینت در جلوگیری از ورود سارقان به داخل فروشگاه است به صورتی که حتی اگر ضربههای شدیدی به شیشه وارد شود و شکسته شود، ذرات آن از هم جدا نخواهد شد. یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری برای تمام فروشگاه ها طراحی دکور و ویترین مغازه است. رعایت تناسبات هندسی کلاسیک در کنار عملکردگرایی سبکهای معاصر، استفاده از نمادهای معماری کلاسیک مثل گچبری ها و سر ستونها، استفاده از مبلمان مخمل و چرم، لوستر های لوکس در مرکز هر فضای نشیمن و استفاده از رنگ های خیره کننده همچون طلایی، آبی و سبز راهکارهای اتخاذ شده در این پروژه با توجه به سبک انتخابی برای دکوراسیون آن می باشد.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: متهم اصلی که در واقع صاحب طلافروشی است به دلیل کلاهبرداری و فریب پلیس مجرم است، او قصد داشته تا بخشی از بدهی خود را از طریق بیمه دریافت کند که با اقدام به موقع پلیس در رسیدن به هدفش ناکام ماند. هر چقدر نور بیشتری وارد مغازه شود، نیاز کمتری به لامپ خواهید داشت و همین اقدام به ظاهر ساده باعث صرفه جویی زیادی در هزینه برق مصرفی مغازه شما خواهد شد. استفاده از درب های دارای کنترل از راه دور که تنها با اقدام صاحبان مغازه باز و بسته می شوند، در طراحی مغازه طلا فروشی نیز موجب امنیت خاطر بیشتر خواهد شد.

بنابراین حتی با توجه به جنس فوق العاده مقاوم این سنگها که مطمئناً تا سالیان درازی همچنان کیفیت خود را حفظ خواهد کرد، تصمیم نهایی کارکنان تعویض این سنگها بدلیل ظاهر آنها است. روحیه خانم ها توجه بیشتری به زیبایی و زرق و برق دارد. خانم ها معمولا نگاهی جزء نگر دارند پس توجه به جزئیات در طراحی مغازه ی طلا و جواهر فروشی را از یاد نبرید. اگرچه زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی یک طلافروشی در جلب مشتری نقش به سزایی دارد اما باید به یاد داشت که در طراحی یک طلا فروشی آنچه بیشتر از زیبایی دارای اهمیت است امنیت و حفاظت فروشگاه است. بازسازی فروشگاه طلا و جواهر در بازار تهران، برنده 3 جایزه معماری! در بعضی از کسب و کارها مانند پوشاک، معمولا مشتری برای خرید لباس، همراه با یک دوست به بازار می رود. در این جا رنگ سیاه با توجه به کنتراستی که با رنگ طلایی دارد، در همنشینی با این رنگ به خوبی عمل کرده است. البته این مدت زمان می تواند با توجه به بودجه و نوع کسب و کار شما، کم یا زیاد شود. همچنین طراحی داخلی طلافروشیهای کوچک با مغازههای بزرگ تفاوت دارد و باید محدودیتهای مغازههای کوچک در نظر گرفته شود.

پس از بررسی شرایط این پروژه و صحبت با نمایندگان و هیئت مدیره ساختمان که بصورت جمعی تصمیم به طراحی داخلی و بازسازی لابی مجتمع خود گرفته بودند چند موضوع مشخص شد. در ابتدا، پرونده تحت عنوان سرقت مسلحانه در دادسرای ناحیه ٣۴ در حال رسیدگی بود اما با افشای حقیقت و اینکه مشخص شد سرقتی صورت نگرفته است پرونده به دادسرای ناحیه چهارم ارجاع شد. همچنین با توجه به اینکه این فضای برای انتظار مراجعین بسیار مناسب است، کنترل رفت و آمدها و تأمین امنیت ساختمان را نیز به همراه خواهد داشت. برای به نمایش گذاشتن اجناس داخل مغازه عوامل گوناگونی تاثیرگذارند.یکی از آن عوامل که همه طراحان در طراحی­ دکور­طلا­فروشی به آن توجه ویژه ای دارند نحوه نور پردازی می باشد.نحوه نور پردازی ارتباط زیادی با متریال استفاده شده در یک فضا و یا یک محیط دارد.به طور مثال اگر از متریال هایی با رنگ روشن استفاده می کنیم باید از استفاده نور پردازی های مستقیم و خیره کننده جلوگیری کنیم.همچنین اگر از متریال با رنگ تیره مانند چوب در طراحی ­دکوراسیون­ طلا­فروشی استفاده می کنیم بهتر است از نورهای مخفی در هالوژن های سقف استفاده کنیم که این امر فضا را بسیار شیک و کلاسیک می کند.علاوه بر این می توان از نورهای موضعی که اشاره مستقیم و خاص به یک محل خاص و یا یک شیء خاص دارند و تمام زیبایی و گرانبها بودن آن را به نمایش می گذارد استفاده کرد.

متخصصان طراحی داخلی در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری هنگام طراحی ویترین، علاوه بر مباحث زیباییشناختی، مسائل امنیتی را نیز رعایت میکنند تا هیچگونه مشکلی برای صاحبان این نوع کسبوکار به وجود نیاید. فضای ورودی یک ساختمان، علاوه بر فضای عبور و انتظار، مقدمه ای از مهمان نوازی و احترام به مدعوین و کاربران آن ساختمان می باشد. بهترین گزینه ای که در حال حاضر می توانید استفاده کنید، کاغذ دیواری است که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار یافت می شود. یکی از همسایههای مرد طلافروش در مورد سابقه او گفت: این مرد ١٠ سال است که در این پاساژ مغازه دارد و یکی از افراد دستبهخیر پاساژ بود و هرکسی از اهالی پاساژ که مثلا به خاطر کسادی بازار پول کم میآورد یا مثلا پول نقد برای پرداخت اجاره آن ماه را نداشت، اول از همه به سراغ این آقا میرفت و او هم معمولا به همه پول قرض میداد و به هرکس هم با توجه به اعتباری که داشت پول میداد. به طور کلی ریسههای LED کاربردهای وسیعتری دارند و روشنایی با کیفیتتری را نیز در مقابل مهتابیها در محیط ایجاد می کنند. برای ایجاد فضایی به جهت انعکاس نور لازم است انعکاس نور را به وسیلۀ آینه و شیشههای مخصوص انجام دهید.