سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

نمونه‌ای از سقف کاذب کناف در دو سقف متفاوت قابل مشاهده است. کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است. همچنین نورپردازی دکور کناف میتواند زیبایی آن را چند برابر کند. در نورپردازی دکور کناف که قرار است مجسمه قرار داده شود معمولاً از نورپردازی نقطه ای و در نورپردازی دکور کناف پشت تلویزیون یا اصطلاحاً دکور کناف تی وی ست از نورپردازی خطی استفاده میشود.

سپس فاصله موجود بین صفحات کناف بورسیله توری های بتونه درزگیری پر می شود و سطوح یکپارچه ای را تشکیل کی دهند. بعد از این مرحله می توان سقف یا دیوار کناف را رنگ و یا کاغذ نمود. سقف کاذب کناف، سازه‌ای متفاوت از سایر ملات ساختمانی است که برای طراحی و دکوراسیون سقف به کار می‌رود.

بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد. در این نوع سقف کاذب کناف یک سری طرح‌های برجسته سازی سقف و گنجاندن انواع چراغ‌های تزیینی زیبا در آن با رنگ آمیزی‌های متنوع مطرح است. برای آماده سازی سقف‌های مشبک در این حالت از تایل‌های پوشالی و گچی بهره می‌برند. این روش کناف کاری در مقایسه با دیگر روش‌های کاربردی برای سقف و دیوار راحت تر می‌باشد. امکان دسترسی و جای‌گیری راحت تاسیسات تعبیه شده در این سبک سقف کاذب کناف نیز به راحتی صورت می‌گیرد.

اگه قصد تعویض کابینت داری، کابینت سازهای معتبر شهرت رو بهت معرفی میکنیم تا ازشون قیمت بگیری و انتخاب کنی

سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف من آموزش کناف کاری رو ار سایت ۱۱۸ فایل گرفتم امیدوارم بتونم این طرحارو پیاده سازی کنم. سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است. ۹- کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید .

برای مشاوره با کارشناسان کناف شرکت لطفاً با شماره های زیر در تماس باشید. کناف وزن مرده کمتری به سازه وارد می نماید، باز کردن و ترمیم کناف برای دسترسی به تاسیسات زیر سقف کاذب بسیار راحت تر از سقف های کاذب گچ و رابیتس می باشد. تزئینات دکوراتیو در سیستم کناف بسیار ساده تر است و در نهایت با یک اره گرد بر به راحتی می توان سیستم نورپردازی سقف کناف را اجرا نمود. یکی دیگر از تفاوت های سقف کاذب و رابیتس ها با کناف، در نحوه نصب و هزینه آن ها می باشد.

در اجرای کناف می توانید به راحتی سقف را نور پردازی کنید و سیم ها و اتصالات برق را جا به جا نمایید. هزینه و قیمت نصب سقف کناف براساس عواملی که در زیر به آن اشاره شده است تعیین می‌شود. آیا کناف نیاز به زیر سازی و گچ کاری داره یا از روی سقف تیرچه بلوک قابل اجراست جون بیشتر بحث حشرات زیر کناف رو مطرحه.

نکته فنی زیرسازی سقف کاذب

پس بهتر است پیش از اجرای سقف کناف نسبت به برآورد تقریبی هزینه و قیمت، اطلاع کسب کنید. سقف های کاذب خودایستا علاوه بر همه ی مزایای ذکر شده در بالا، مهمترین مزیتش نیاز نداشتن به اویز است. در میان مدل های کناف پذیرایی، بعضی مدل ها به صورت ترکیبی و از چند شکل متفاوت و یا منحنی هستند. این مدل کناف به دلیل شلوغی طرح در پذیرایی های کوچک اصلا توصیه نمی شود.

  • در این زیرسازی، پروفیل های F47 تنها در یک جهت نصب می گردند و در نهایت پانل به آن پیچ می شود.
  • استفاده از کناف سقف برای سالن در بزرگ و نورگیر نشان دادن آن تاثیر گذار است.
  • کناف سقف از اتصال پنل های گچی یا غیر گچی به سقف ساخته می شود.
  • همچنین نورپردازی دکور کناف میتواند زیبایی آن را چند برابر کند.

استفاده از روش اجرای کناف مزایای بسیاری همراه دارد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای متریال های قدیمی اجرای کناف سقف باشد. سقف و دیوار کناف در صورت بروز زلزله اسیب جانی کمتری نسبت به دیگر سقف ها وارد می کند. تعمیر و ترمیم قسمت های اسیب دیده سقف و دیوار کناف بسیار اسان است و قابل تعویض می باشند. سقف و دیوارهای کاذب کناف سبک هستند و حمل و نقل ان ها حتی در کارگاه یک نفره هم انجام می شود.

این نوع پانل کناف نیز مانند پانل کناف 6/5 میلیمتری برای اجرای قوس های با انحنای زیاد استفاده میشود و نباید از آن جهت اجرای دیوار کناف یا سقف کاذب کناف استفاده کرد. انواع سقف کناف را میتوان به دو دسته کلی سقف برای محیط های داخلی و خارجی تقسیم کرد. با توجه به محیطی که سقف در آنجا اجرا خواهد شد باید پانل متناسب را انتخاب کرد. به عنوان مثال در شرایطی که سقف کناف در ورودی لابی ساختمان یا سقف تراس بخواهد استفاده شود از صفحات دارای عایق رطوبتی یا اصطلاحاً MR باید استفاده کرد.

نمایندگی کی پلاس kplus ایران

از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد. در چند سال اخیر شرکت کناف ایران نام خود را به شرکتکی پلاستغییر داد. همچنین مجموعه آکس طرح و ساخت بانمایندگی kplus ایران، به عنوان عامل فروش کی پلاس تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند. همچنین مفتخر است با سالها سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان باشد. اگر سقف های کوتاهی دارید اصلا سراغ طرح های نامنظم و طرح های منحنی که کل سقف را در بر می گیرند نروید. برای سقف های کوتاه، سقف کناف مربعی و مستطیلی ساده ( دورباکس) و مدل های ساده خطی مناسب است، چون هر چه طرح کناف شلوغ تر باشد، سقف بیشتر به چشم می آید و کم بودن ارتفاع آن بیشتر مشخص می شود.