صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ قبل از ثبت نام حتما بخوانید!

معاملات فیوچرز در کوکوینمعاملات فیوچرز ارز دیجیتالهمانطور که در شکل بالا می بینید در کوکوین می توانید هم با USDT هم ارز های دیجیتال معاملات فیوچرز انجام دهید. اگر می خواهید با ارز های دیجیتال معاملات آتی داشته باشید روی تب COIN کلیک کنید. در صرافی کوکوین می توان با ارز های بیت کوین ، اتریوم ، پولکادات و ریپل معاملات فیوچرز انجام داد. یکی از ارز هی را که کاملا تحلیل کرده و روند آن را تشخیص دادید ، انتخاب کرده و پوزیشن sort و یا long باز کنید.

در این بخش از آموزش صرافی کوکوین به سراغ موضوع مهم موجودی می‌رویم. برای آگاهی از موجودی خود و آگاهی از فهرست ارزهای خود باید به قسمت Main Account بروید. با وارد کردن یک اسم دلخواه، هر ایمیلی که از این پس از سوی صرافی کوکوین برای شما ارسال شود، با این اسم نشانه گذاری خواهد شد. این کار با این هدف صورت می گیرد که مطمئن شوید ایمیل ارسالی قطعا از طرف صرافی کوکوین ارسال شده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

صرافی کوکوین در سال 2017 توسط Michael Gan و Eric Don در شهر هنگ کنگ کشور چین تاسیس شد. دلیل تاسیس این نوع صرافی، فراهم کردن بستری برای انجام معلاملات در سراسر جهان بوده است و یکی دیگر از نکته‌های مثبت صرافی کوکوین ، ساده بودن و در عین حال مطمئن بودن آن است. همچنین دیگر مزیت رابط کاربری این پلتفرم، سرعت بالای انجام معاملات است.

کاربران پیشرفته و متوسط ​​می توانند با معامله موقعیتی بسیار بزرگتر از سرمایه خود با وام گرفتن وجوه ، سود بالقوه خود را افزایش دهند. این پلتفرم همچنین محصولات مشتق شده با حداکثر 100 برابر حاشیه را ارائه می دهد. در گزینه اول Interest-Free Coupon را میبینید که آفرهای مختلفی را میتوانید مشاهده کنید.

صرافی کوکوین KUCOIN چیست؟ (معرفی کامل صرافی KUCOIN)

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ قبل از ثبت نام حتما بخوانید!

اما متاسفانه به طور کلی این امکان کوکوین، چیزی مشابه تیک پرافیت اتوماتیک در معاملات ندارد. یا بهتر بگوییم، مقدار معینی از وجوه واریز شده را، برای خرید ارزی خاص، در بازه زمانی مشخصی، هزینه کند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از صرافی کوکوین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. ربات فیوچرز کوکوین برای کاربرانی که نمی‌خواهند سرمایه خود را در معرض ریسک بالا قرار دهند یا کسانی که مایل به معامله در بازار آتی هستند اما تجربه کافی ندارند نیز، انتخابی هوشمندانه به‌شمار می‌رود. این ربات اکثر کارها را به صورت خودکار و مستقل انجام می‌دهد. درمجموع می‌توان گفت که صرافی کوکوین یک بستر مبادله قدرتمند است.

  • برای یادگیری قرض دادن درصرافیkucoinمی‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.
  • تیم Kucoin که برای تحقیق و توسعه فناوری بلاک چین برنامه ریزی و اختصاص یافته شده است، قرار است در آینده ویژگی های مبادله‌‎ی غیر متمرکز را در برگیرد.
  • سلام هادی عزیز؛ در حال حاضر این ربات تنها امکان معامله بر روی یک ارز مشخص را دارد.
  • در این صفحه یک رمز عبور قوی با حداقل ۶ رقم (متشکل از اعداد) انتخاب کرده و در باکس دوم رمز عبور انتخاب شده را تکرار کنید.
  • توجه داشته باشید که همچنان محدودیت‌هایی برای احراز هویت مشتریان ایرانی وجود دارد.