صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

آموزش صرافی کوینکس را با موضوع احراز هویت پی می‌گیریم. معمولاً وقتی نام احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال به میان می‌آید، کاربران ایرانی دچار واهمه می‌شوند؛ اما احراز هویت در صرافی Coinex کاملاً فرق می‌کند؛ بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید از این صرافی استفاده کنید. تنها محدودیت سقف برداشت ده هزار دلار در هر شبانه‌روز از حساب کاربری است.

میزان کارمزد معاملاتی برای برداشت و سپرده‌گذاری در صرافی کوینکس کاملا متفاوت است. کارمزدهای برداشت در کوینکس با توجه به حجم معاملاتی و شرایط شبکه در زمان‌های متفاوت محاسبه می‌شود. درحال‌حاضر میزان کارمزد برای معاملاتی که حجم کمتر از ۵ میلیون دلار دارند برای taker و maker دو دهم درصد است. خیلی جالب هست بدانید شما با این صرافی می‌توانید ۲۳۳ ارز دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنید که بدون شک از تمام صرافی‌های داخلی بهتر است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

به این ترتیب افراد با ارتقا سطح کارب خود در این صرافی می‌توانند از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند و میزان کامزدهای پرداختی خود را کاهش دهند. کاربران این صرافی علاوه بر بهره‌گیری از این استخر استخراج می‌توانند در جهت استخراج ابری نیز از آن استفاده کنند. شرکت پارس بیت ماین اولین سفیر رسمی کونیکس در ایران کلیه حقوق این سایت نزد پارس بیت ماین محفوظ بوده و باز نشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است. پس از تأیید مشخصات تراکنش، روی گزینه «ارسال» کلیک کنید. کلیه مراحل به پایان رسید و می توانید از اکانت خود استفاده نمایید.

اکنون روی دکمه Send code کلیک کرده تا کدی ۶ رقمی به تلفن همراه شما پیامک شود. این کد ۶ رقمی را در باکس پشت send code وارد کرده و در پایان روی Next کلیک کرده تا فعال سازی شماره موبایل شما در صرافی کوینکس انجام شود. توجه داشته باشید که با تکمیل این مرحله اکانت شما حذف شده و تنها در صورت برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی کوینکس می‌توانید حساب کاربری خود را مجدد فعال کنید. توجه داشته باشید که انتخاب یک رمز عبور مناسب امنیت حساب کاربری شما را افزایش می‌دهد.

ثبت نام در صرافی ها نیز از جمله آموزش هایی است که مانع از بروز مشکلات بعدی در روند انجام تراکنش ها برای کاربران می‌شود. از این رو لازم است تا مراحل ثبت نام در کوینکس را به خوبی مطالعه کرده و با دقت بالا این آموزش را مرور کنید. این مهم باعث می‌شود تا هم شما حساب کاربری خود را خیلی سریع و ایمن در این صرافی افتتاح کنید و هم تمام نقطه نظرات لازم برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود را نیز در نظر بگیرید.

در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.

برای اینکار کاربر پس از ورود به اکانت باید روی گزینه Exchange در قسمت منو کلیک کند. اگر اطلاعات ورود به گوگل اتنتیکیتور را فراموش کرده اید نگران نباشید. در ادامه شما کافی است وارد قسمت bind TOTP authenticator از حساب کاربری کوینکس شوید. در ادامه کد 6 رقمی خود را از گوگل اتنتیکیتور دریافت کنید تا بتوانید مراحل بعدی را مشاهده کنید. آموزش ثبت نام کوینکس با موبایلبا این کار اکنون تایید دومرحله ای را فعال کرده اید و هر گاه که بخواهید وارد کوینکس شوید باید از کد 6 رقمی گوگل اتنتیکیتور استفاده کنید. در ادامه آموزش ثبت نام در کوینکس با گوشی شما را با روش های برگرداندن گوگل اتنتیکیتور آشنا خواهیم کرد.

این صرافی با استفاده از تکنولوژی قوی تمام فرایندهای مرتبط با انجام معاملات را ایمن، روان و سریع می‌سازد. IP کشورهای مختلف از جمله ایران در این صرافی مسدود هستند. تمام دارایی‌های کاربران Bybit به صورت کاملا امن در فضای ذخیره‌سازی سرد نگهداری می‌شوند. بر روی گزینه “Get Code” کلیک کرده و معما را پاسخ دهید.

آموزش صرافی کوینکس + نحوه ثبت نام در Coinex

اگر در هنگام انتقال و ورود آدرس شبکه را خودکار یا دستی نمی توان تعیین کرد، حتما برای انتقال با پشتیبانی سایت مورد نظر ارتباط بگیرید. ممکن تا یک ساعت هم زمان برده شود تا انتقال انجام شود و توسط کوینکس تایید شود. در صورتی که بعد از ۱۲ ساعت هنوز به شما نشان نمی دهد، با پشتیبانی سایت کوینکس ارتباط بگیرید.

پس از تأیید مشخصات تراکنش، روی گزینه «ارسال» کلیک کنید.