طراحی آسانسور 9 و 10 نفره جامع ترین مرجع آموزش آسانسور کشور

جالب است بدانید که اگر تنها یک نفر بتواند از آسانسور استفاده کند حداکثر مساحت قابل دسترسی کابین باید ۲۸/۰ مترمربع باشد. شستي هاي مورد استفاده در کابين وطبقات علاوه بر زيبايي در فريم ورنگهاي متنوع واشکال مختلف نمايش جهت حرکت ، مطابق با هر سليقه اي قابل ارائه مي باشند. به طور مثال بدنه شستي ها مي تواند از استنلس استيل ، برنز وآلومينيوم (با پوششهاي آنادايز رنگي ، پودر استاتيک ورنگ کوره اي ) ونيز نشان دهنده هاي جهت حرکت مي توانند از نوع ثابت ديجيتالي ويا از نوع متحرک و همچنين عرضه شوند. جداره خارجي کابين براي افزودن مقاومت وعمر مفيد وکاهش انعکاس صدا به داخل کابين قير پاشي مي گردد. بی شک هزینه های مربوط به استفاده از این مدل بالابرها بسیار بالاتر از دیگر انواع بالابرها است.

در این سال از دیگ های بخار برای جابجایی افراد استفاده نمی کردند. برای آسانسورهای خودروبر تا ارتفاع ۳ طبقه از آسانسور هیدرولیک و برای ارتفاع های بالاتر از آسانسورهای کششی یا گیرلس ۲ به ۱ و … استفاده می کنند. از جمله مزیت های این نوع از آسانسورها می توان ایمنی بالای آن را نام برد و از معایب آن به گران بودن آن نسبت به سایر آسانسورها اشاره کرد. آسانسورها به دلیل آسایشی که برای انسان ها فراهم می کنند، در ایران نیز با استقبال خوبی رو به رو شدند و کم کم به صنعت پررونقی مبدل گشت و زمان صنعتی شدن آسانسور در ایران را می توان به ۸۰ سال پیش نسبت داد. نسل اول ساختمان‌های بیش از سه طبقه در ایران در دوران پهلوی اول و آپارتمان‌سازی به صورت امروزی از سال ۱۳۳۵ در دوران پهلوی دوم شروع شده‌است؛ بنابراین دوران رشد صنعت آسانسور ایران را از سال ۱۳۳۵ به بعد باید نامگذاری کرد.

طراحی آسانسور 9 و 10 نفره جامع ترین مرجع آموزش آسانسور کشور

از جمله آنها پایین بودن بازده الکتریکی موتور (در حدود هشتاد درصد) و پایین بودن بازده مکانیکی گیربکس (در حدود ۴۵ درصد) که موجب افزایش هزینه‌ها و استهلاک سیستم می‌شود. به همین خاطر موتورهای سنکرون با مغناطیس دائم کم‌کم در صنعت آسانسور پدیدار شدند که بازده نهایی آنها گاهی به ۹۵ درصد هم می‌رسد. گشتاور بسیار بالاتر محور موتور باعث می‌شود که نیازی به استفاده از گیربکس در این موتورها نباشد. این موتورها دارای سیستم راه‌اندازی پیچیده‌ای هستند و لزوماً باید با استفاده از درایور و تاکومتر مورد استفاده قرار بگیرند. نوع بیمارستانی خود شامل دو مدل تخت بر و برانکارد بر می باشد که نوع تخت بر برای جابه جایی بیمارانی که بر روی تخت قرار دارند استفاده میشود.

با توجه به بودجه و نوع نیاز ساختمان، می توانید یکی از انواع موتور موجود در بازار را با مشاوره گرفتن از متخصصین ست لیفت تهیه و نصب کنید. از جمله انواع موتور، می توان به موتور کششی و موتور هیدرولیکی اشاره کرد. دلیل تنوع و تغییر بین تعداد فلکه ها و جایگذاری آنها در پایین یا بالا این است که بتوان با در نظر گرفتن جایگذاری ریل های کابین و قاب وزنه پیچش سیم بکسل نحوه نصب موتور و … بهترین و کم اصطحلاک ترین نحوه نصب انتخاب و اجرا شود . این وسیله اتاقک کوچکی است که برای جابه جایی و حمل مسافران و بار مورد استفاده قرار می گیرد.

  • امروزه سیستم های جدیدی از قبیل آسانسور هوشمند، آسانسور اینترنتی و آسانسورهای سبز و سازگار با محیط زیست در صنعت آسانسور طراحی و تولید شده اند که از دانش و فناوری مدرنی برخوردارند که می تواند در آینده تحول شگرفی در این صنعت ایجاد کند.
  • بالابرهای لوکس به بالابرهایی گفته می شود که اتاقک آنها از تزیینات و دیزاین بسیار متفاوتی برخوردار آن را چک کنید می باشد.
  • بی شک هزینه های مربوط به استفاده از این مدل بالابرها بسیار بالاتر از دیگر انواع بالابرها بوده و شما می توانید با توجه به ارزش ملکی ساختمان خود و بودجه ای که می توانید تامین کنید، یکی از بهترین و شیک ترین این تجهیزات را تهیه و نصب نمایید.

برای انتخاب و خرید قطعات آسانسور و یا نصب و راه اندازی یک مجموعه کامل آسانسور در یک پروژه، باید به نکات بسیار زیادی توجه کرد. تجهیزات مرتبط با آسانسور انواع متنوعی دارند، همچنین سیستم کلی آسانسور نیز دارای انواع مختلفی می باشد. بنابراین بر اساس نیازمندی مشتریان، کارشناسان متخصص این حوزه متناسب با شرایط ساختمان بهترین انتخاب را برای استفاده کنندگان خواهند داشت.

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت ساخت و ساز، استفاده از آسانسور کارگاهی بسیار رواج پیدا نموده و باعث شده با توجه به حجم عملیاتی پروژه آسانسور کارگاهی را انتخاب نماییم. معیارهای متفاوتی در زمینه ساخت و طراحی آسانسور کارگاهی مناسب یک پروژه وجود دارد که هر کدام در میزان امنیت، سرعت پیشرفت و هزینه های مصرفی پروژه تاثیر گذار است. در ادامه با تعدادی از نکات مهم در خرید آسانسور کارگاهی مناسب را بررسی می نماییم. هموراه در ابداعات و اختراعات بشر حفظ ایمنی و امنیت جانی انسان ها مهمترین بخش بوده است.

انواع آسانسور کارگاهی از لحاظ ابعاد و ظرفیت بارگیری در هایپر صنعت فامکو قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد. آسانسور های کششی با سیستم 3VF مدت ها می باشد که وارد بازار این صنعت شده است. در این حالت می توان یک درایو در تابلو فرمان آسانسور نصب کرد و از طریق کنترل ولتاژ برق، سرعت حرکت آسانسور را مدیریت کرد.

نحوه کار با آسانسور کارگاهی چگونه است؟

در احداث یک ساختمان نیمه کاره بلند مرتبه، تردد افراد در بین طبقات بالای سازه کار بسیار دشواری است. آسانسور کارگاهی ابزاری است که در زمان احداث ساختمان بر روی سازه نصب شده و تردد آسان را برای افراد داخل کارگاه به طبقات بالای سازه فراهم می نماید. آسانسورهای کارگاهی در واقع نوعی بالابر هستند که با پیشرفت تکنولوژی جهت جابه جایی کارگران، کارمندان، مهندسان و حمل انواع مصالح نظیر گچ و سیمان مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه خرید آسانسور کارگاهی به دلیل ایمنی بالا، افزایش سرعت انجام کار و صرفه جویی در هزینه های پروژه، برای پروژه های ساختمانی یکی از الزامات ساخت و ساز به شمار می آید. هایپر صنعت فامکو با همکاری بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات ساختمانی با توجه به نیاز پروژه شما انواع آسانسور کارگاهی را به شرح زیر ارائه می نماید. این آسانسورها توسط موتور الکتریکی کار میکنند که دو وزنه بر سر یک نخ که از روی یک قرقره عبور میکند تشکیل شده است.

انواع آسانسور کارگاهی

از حمل و جابجایی افراد و مصالح بیش از ظرفیت تعیین شده خودداری نمایید. در انتهای کار میکرو سوئیچ ها را بر روی کابین نصب کرده و آن ها را تنظیم می نماییم. این اختراع که در سال ۱۸۵۴ در نمایشگاهی در نیویورک پرده‌برداری شد، مقدمه‌ای برای کاربرد گستردهٔ بالابر بود. درواقع به طبقه ای که بین دو طبقه ی اصلی قرار میگیرد، نیم طبقه میگویند. در بعضی ساختمانهای بزرگ چندین پارکینگ وجود دارد به همین علت پارکینگ ها با دکمه های P1، P2 ،P3 و … مشخص شده اند. اولین کاری که بعد از گیرافتادن در کابین باید انجام دهید، حفظ خونسردی و آرامش خود است.

سرویس و نگهداری