طراحی داخلی صرافی با گروه معماری مهران طاهری

در سال «2020» بیش از «28» حمله به صرافیهای مختلف ترتیب داده شد که در بزرگترین آنها، بیش از 200 میلیون دلار از صرافی ارز دیجیتال سنگاپوری «کوکوین» (Kucoin) به سرقت رفت. این به این معنی است که اگر داراییهای کوینبیس هک شود، دارندگان ارز دیجیتال تا سقف 255 میلیون دلار بیمه خواهند بود. توسعه صرافی اکسچنج با استفاده از اسکریپت های قدرتمند شما را در راه اندازی بازار ارز دیجیتال کمک کند. در طراحی داخلی صرافی ادیب طراح در تلاش بود تا تلاطم موجود را در معماری داخلی فضا افزوده تا مخاطب بتواند آن را درک کند. به منظور ثبت نام در این صرافی شما با مراحل پیچیدهای روبرو نخواهید بود و تنها کافی است به نشانی وبسایت مهراب بیت مراجعه کنید و در قسمت ثبت نام اطلاعات تان را وارد کنید تا یک یوزر نیم و پسورد به شما اختصاص داده شود و پس از آن به واسطه آنها به حساب کاربریتان وارد شوید و از امکانات متنوع این صرافی بهره مند شوید و امکاناتی که مهران بیت در اختیار شما قرار می دهد موجب می شود تا تجربه یک معامله خوب را داشته باشید.

خرید و فروش آنی نیز در تمامی ساعت ها در مهران بیت انجام می شود یعنی هر زمان که شما بخواهید می توانید ارز جدید را بخرید و بفروشید و زمان در مهران بیت برای خرید و فروش معنا ندارد و شما به صورت ۲۴ ساعته برای خرید و فروش می توانید اقدام کنید. جالب است بدانید در صرافی مهران بیت شما می توانید علاوه بر اینکه مقالات متعدد را مطالعه کنید بلکه از آخرین خبرهای مطلع شوید که در خصوص ارز دیجیتال منتشر میشود و همچنین از قیمت های به روز ارزهای متفاوت دیجیتال مطلع شوید که به صورت لحظه ای بروز می باشند و برای مشاهده آنها نیاز به ورود به داشبورد معاملاتی نخواهد بود یعنی شما می توانید قیمت های به روز بیت کوین، پرفکت مانی،وچرپرفکت مانی و… همچنین اولویتبندی آنها کمک میکند تا مراحل طراحی سایت یا برنامهنویسی و آمادهسازی آن بر اساس خواست و انتظارات شما پیش رود. بعد از طی کردن همهی مراحل فوق، نوبت به طراحی سایت صرافی میرسد. همچنین بهتر است حتیالامکان از وسایل و موارد پلاستیکی استفاده نشود. بهتر است جلوی هر باجه یه صندلی راحت قرار داده شود که مشتریان در کمال آرامش خدمات را دریافت کنند.

جانمایی صندلی هایی راحت در دمای مناسب و نور کافی برای استراحت مشتریان بسیار مهم است. بزرگ طراحی شدن باجه پذیرش در ساعات شلوغی باعث پوشش دادن مشتریان بیشتری خواهد شد. این سایت باعث شد تا من به عنوان مجری سایت در عرصه ترجمه دارای رزومه کاری مناسب باشم . به عنوان مثال، اتحادیه اروپا اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد قوانین جدیدی را وضع کند که هویت همه افراد در صرافیهای بیت کوین ثبت شود. شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت صرافی مانند آرتاراکس، انواع مختلفی از امکانات را به شما پیشنهاد می کند. این امر بخصوص در شهرستانها بیشتر به چشم میخورد ، این طرحها شاید همه یک روزی چشم نواز و زیبا بوده اند ولی دیگر امروزه بهیچ عنوان خریدار نداشته و برای کاربران امروزی هیچگونه جذابیتی بهمراه ندارند .عمدتا از صندلی های قدیمی و مبلهای قدیمی در این بانکها استفاده شده است . سرعت از دیگر مولفه هایی است که در قسمت بالا به عنوان قیمت گذاری سایت به آن اشاره نمودیم. استفاده از گیاهان طبیعی هم برای تزیین محیط هم ایجاد فضای مطبوع بسیار مفید است. در بعضی موارد ممکن است نوسانات نرخ ارز تا 10 درصد و حتی بیشتر هم باشد.

با طراحی و اجرای اصولی صرافی می توان امنیت آن را به بالاترین حد ممکن ایجاد کرد. با توجه به ماهیت صرافی ها و مراجعه کنندگان آنها که ممکن است از هر کشور و فرهنگی باشند، طراحی داخلی این مکان به موضوعی چالش برانگیز تبدیل می شود. از همان ماه های ابتدایی با یک بازاریابی برنامه ریزی شده، نظر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد و به انتخاب اول بسیاری از تریدر های ایرانی تبدیل شد. پیشنهاد میشود طراحی سایت خود را به شرکتهایی بسپارید که سابقه طراحی سایت های صرافیهای متمرکز و غیرمتمرکز را داشتهاند و با مفاهیم جدید مالی در این حوزه و به ویژه ارز دیجیتال به خوبی آشنایی دارند. اگر میخواهید درباره رمزارزها، تکنولوژی بلاکچین، مفاهیم و کلیدواژهها و تجارت در این حوزه اطلاعات کسب کنید میتوانید به وبلاگ اکسکوینو مراجعه کنید. در گام بعدی و با گذر از ورودی، به حوزه اداری می رسیم.

آیا قصد دارید به ایرانیان در هر نقطه از جهان سرویس بدهید یا در فاز اول، صرفاً حوزه فعالیت شما برخی از کشورهای معین یا کشورهای همسایه ایران است؟ ازمهم ترین ویژگی سایت های صرافی احراز هویت است که بعد از ثبت اطلاعات و تکمیل کردن مشخصات، حساب ایجاد خواهد شد و توسط مدیر سایت بررسی و تایید می گردد. آدرس دفتر مرکزی، اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی جهت دسترسی و جلب اعتماد کاربر قرار داده می شود. آشنایی با وبسایت های رقبا درک بهتری از ماهیت خدماتی که قرار است در وب سایت ارائه شود حاصل میکند. 6) احراز هویت کاربران: بهرهمندی از امکانات احراز هویت از طریق کد ملی، شماره تلفن و …

در صورت اختیاری بودن احراز هویت نیز میتوانید آن را نادیده بگیرید و فعالیت خود را در صرافی ارز دیجیتال آغاز کنید. بهتر است برای انتقال پول از استیبلکوینها با پشتوانه فیات که در آمریکا فعالیت میکنند، استفاده نکنید. توصیه میشود در ابتدای فعالیت با مبالغ خیلی کم وارد این بازار شوید تا ریسک زیادی برای یادگیری تحمل نکنید. در طراحی فضاهای کاری، یک طراح خوب علاوه بر نکات عامی که در ابتدای متن به آنها اشاره شد، باید برای برخی از نکات، ارزش و توجه بیشتری را قائل شود. در هنگام انجام طراحی برای صرافی باید علاوه بر سبک تجهیزات صرافی به سلیقه مشتریان اهمیت داده شود و طراحان داخلی سعی در تحمیل نظر خود به مشتریان نداشته باشند. اطلاعاتی را درباره سابقه مشتریان برای شما به نمایش می گذارد. اطلاعاتی کامل و دقیق و لحظه ای از قیمت انواع ارز و سکه و طلا در اختیار شما قرار می دهد . صرافی اکسیر هم یک صرافی نسبتا ساده محسوب می شود که در آن می توانید ارزهای دیجیتال را از خود صرافی خریداری نمایید. از این رو تعرفه طراحی سایت ارز دیجیتال در بیشتر مواقع بالاتر از قیمت طراحی سایت های دیگر می باشد.

با توجه به ظاهر کلی فضاها در طراحی صرافی سپند که فرمی راست گوشه و به شکل مربع و مستطیل داشتند، در همه قسمت ها از یک پترن مربعی شکل استفاده کردیم. مشورت با کارشناسان فنی و متخصصان طراحی سایت صرافی، به شما این اطمینان خاطر را میدهد که فرایند طراحی و پیاده سازی را به شکل دقیق و صحیح دنبال میکنید. سایتی که برای صرافی طراحی می شود روند طراحی آن مشابه با دیگر سایت هایی است که برای معرفی مشاغل شکل گرفته اند. وجود تابلوهایی بزرگ در راستای معرفی صرافی یا اهداف آن می تواند بر جذابیت محیط بیافزاید. در نتیجه باید رنگهایی را انتخاب کنید که علاوه بر جلب توجه بیننده بتوانند تمامی جزئیات و المانهای لوگو را به خوبی نمایش دهند. برای دریافت مشاوره طراحی سایت صرافی بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید. این صندلی ها بهتر است رو به روی تابلو اعلام نرخ ارز و قیمت ها باشد. و در پایان، افرادی که برای نخستین بار میخواهند از خدمات و امکانات سایت صرافی و ارز دیجیتال استفاده کنند، بهتر است با نحوه کار با سیستمهای سایت آشنایی داشته باشند. در مرحله بعدی، بهتر است چک لیستی از نیازمندیهای خود را که انتظار دارید با طراحی سایتتان برآورده شود، طراحی و دکوراسیون داخلی صرافی مشخص کنید.

در طراحی دکوراسیون صرافی به فضا های متفاوتی نیازمند هستیم که در هر کدام از این فضا ها یک کار خاص انجام می شود. هر چقدر این بستر سادهتر و همهفهمتر باشد، افراد بیشتری از صرافی استفاده خواهند کرد. این مشاوره به صورت رایگان خواهد بود پس نگرانی از بابت هزینه ی آن نداشته باشید. یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت می تواند کاهش در هزینه ها باشد و بدون آن که افراد حضور فیزیکی داشته باشند، می توانند با مشاهده سایت شما معاملات خود را به صورت آنلاین انجام دهند و این موضوع می تواند موجب کاهش هزینه ها باشد .

از مزایای استفاده از خرید و فروش اینترنتی می توان به این نکته اشاره کرد که کاربران محدودیتی در مکان و زمان و حتی ساعت خرید خود ندارند و می توانند در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را انجام دهند و شغل خود را توسعه دهند. سبک کلاسیک: به استفاده از متریال چوب با رنگ های مختلف و البته تیره، متریال های گران قیمت و طراحی های لوکس و پیچیده در این سبک تأکید شده است. انتخاب چراغ ها و لوستر باید با توجه به مدرن یا کلاسیک بودن سبک صرافی انجام گیرد. برای در نظر گرفتن مبلمان اداری باید به رنگ، جنس، سبک و هزینه آن ها توجه داشت. نحوه چینش مبلمان و باجه ها باید به صورتی باشد که از شلوغی بیش از حد جلوی باجه ها جلوگیری کند.

بن ژو (Ben Zhou)، مدیرعامل صرافی بای بیت (Bybit)، میگوید که ضعف در طراحی صرافی های ارز دیجیتال بالفطره است و نباید مردم را متعجب کند. به عنوان مثال در صورتی که شما از ارز دیجیتال بایننس برای پرداخت هزینه تراکنشهای خود استفاده کنید، صرافی بایننس هزینه درصدی شما را کاهش خواهد داد. طبقه اول : متشکل از مجموعه خدمات مالی (صرافی) – فضای انتظار – مجموعه IT ، بایگانی راکد می باشد. هزینه ی راه اندازی سایت صرافی چقدر می باشد؟ جهت برقراری ارتباط کافی است به فرم درخواست مشاوره طراحی سایت مراجعه کنید. با پیشرفت تکنولوژی این روز به روز اتفاقات مختلفی رخ می دهد که گاهی باید در آن زمینه دانش کافی را داشته باشید. در طراحی سایت صرافی لازم است تا افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند اقدام کنند تا صاحب کسب و کار بتواند به هدف نهایی خود برسد. در کنار خدمات دهی مناسب، اگر مشتریان شما بتوانند در میانه روزی پر استرس، در محیطی آرام با رنگ های دلپذیر، در کمال آرامش و امنیت، خدمات خود را دریافت کنند، می توان گفت که شما در جلب رضایت مشتری موفق بوده اید و هدف طراحی داخلی محقق شده است.