معجزه قارچ گانودرما ؛ دروغ یا واقعیت؟ حال سلامت آپ

این ماده با اثر فرونشانی از طریق تحریک تولید پروتئین در مغز استخوان مقابله می‌کند. در یک آزمایش، با 34 نفر با سطح پیشرفته سرطان به مدت 12هفته، three بار در روز گانودرما دادند. محققان دریافتند که قارچ گانودرما می تواند بهتر از مواد دارونما در بهبود و تسکین عفونت مجاری ادرار آریو کالا نقش داشته باشد. این گزینه آنزیمی است که تستوسترون را به دی هیدرو تستوسترون تبدیل می کند. این ۵- الفا ردوکتازها می توانند باعث تورم پروستات شوند و مشکلاتی را برای فرد ایجاد نمایند. قارچ گانودرما می تواند جریان ادرار در مردانی که نشانه های مشکلات ادراری دارند را بهبود ببخشد.

معجزه قارچ گانودرما ؛ دروغ یا واقعیت؟ حال سلامت آپ

این گیاه شگفت انگیز به مدیریت برخی از شرایط تهدید کننده زندگی و بیماری های خودایمنی همچون سرطان و بیماری ‌های تخریب‌گر اعصاب کمک می کند. قارچ گانودرما به دلیل داشتن خواص متعادل کنندگی سیستم های حیاتی بدن، کمک شایانی به تنظیم عملکرد غدد مهم بدن از جمله غده تیروئید می شود. این قارچ نه تنها به بهبود کم کاری و پرکاری تیروئید کمک می کند بلکه اثرات و عوارض ناشی از این تو اختلال مانند کاهش وزن و یا اضافه وزن، خشکی و چربی پوست، اختلالات رشد و بی خوابی و پرخوابی را درمان می کند. قارچ گانودرما لوسیدوم در واقع یکی از مهم ترین قارچ های دارویی در جهان به شمار می رود. چرا که ترکیبات شیمیایی آن دارای خواص دارویی متعدد و شگفت انگیزی است.

افزایش تعداد نهنگ های دوج کوین واقعیت دارد؟

مصرف این قهوه می‌تواند اعتیاد به مصرف قهوه عادی را کاهش دهد و علاوه بر آن به کاهش وزن، رفع خستگی، افزایش انرژی، کاهش کلسترول و تقویت حافظه کمک کرده و منبع غنی آنتی‌اکسیدان است. ترکیبات موجود در قارچ گانودرما خاصیت ضد تشنج داشته و انرژی لازم برای کارکرد بهتر مغز و سلول‌های پیام‌رسان را تامین می‌کند. این قارچ به دلیل پروتئین‌هایی که دارد، می‌توان فشار خون بالا را درمان کرده و با همین روند به حفظ سلامت قلب کمک کند.

  • همچنین ترکیبات موجود در گانودرما بعد از ایسکمی مغزی مانع از تخریب نورون ها می شود.
  • همچنین این ویژگی‌‌ها باعث کاهش فشار خون بالا، تقویت کبد، رفع مشکلات ریوی و حفاظت از سیستم تنفسی و گردش خون می ‌شود.
  • گانودرما حاوی آدنوزین است که ماده‌است که از چسبندگی پلاک‌های خونی به یکدیگر و ایجاد لخته جلوگیری می‌کند.

و دیگری برای لاغری بود که مقداری لاغر شدن اما با افتادگی شکم و بد شدن صورت. این روزها کمی گشت و گذار در فضای مجازی و اینترنت قطعاً شما را با موارد عجیب و غریبی روبرو خواهد کرد. شاید تا به حال نیز با برخی پست‌های تبلیغی در فضای مجازی برخورد کرده باشید و حتی از تعجب دهانتان باز مانده باشد. تبلیغات محصولی به نام «قارچ گانودرما» یکی از این موارد عجیب‌الخلقه است.

عوارض موقت گانودرما

مصرف گیاهان دارویی برای بیماران خاص باید زیر نظر پزشک انجام شود. خانم های باردار و شیرده بهتر است از مصرف گیاهان دارویی و قارچ گانودرما خودداری کنند. مصرف گانودرما برای کسانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند، مجاز نیست. پودر و عصاره گیاه نیز تولید شده که برای افزودن به چای یا قهوه پیشنهاد می شود. پلی ساکاریدها با اثرهیپوگلیسمی در این روند نقش داشته و باعث افزایش سطح انسولین پلاسما بهبود متابولیسم کبدی گلوگز می شوند. سطح بالای اکسیژن متابولیسم بدن را افزایش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود.

نحوه و میزان مصرف قارچ گانودرما