معرفی بهترین قالب آموزشی وردپرس در سال 1400

خدمات مشتری به صورت چت فوری و ایمیل؛ یعنی اگه ایرادی در سایت وجود داشته باشه برای شما ایمیل میشه. در واقع این یه رابط کاربری آسون با پشتیبانی مناسب از مشتری رو ارائه میده. شاید شما هم مثل برخیها این افزونه رو با نام Better WP security بشناسید که به دوشکل مجانی و پولی ارائه میشه. آن ها به شما امکان می دهند تا ویژگی های جدیدی مانند فرم تماس، نمایش اسلاید، سبد خرید و موارد دیگر را به وبسایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه wpforms سازگاری کاملی با سیستم عامل های رایج بازاریابی دارد و به شما کمک میکند در کمترین زمان ممکن فرم دلخواه خود را ایجاد و استفاده کنید. 1- افزونه Constant Contact به خوبی با افزونههای تولید محتوا مانند OptinMonster و WPForms هماهنگی داشته و مورد استفاده قرار میگیرد. این افزونه نیز مانند افزونه Malcare security، دو نسخه رایگان و پولی داره.

هزاران افزونه در انواع مختلف در اختیار شما قرارگرفتهاند که شما میتوانید از هریک از آنها استفادههای گوناگونی داشته باشید. اگرچه امنیت وردپرس بسیار فراتر از افزونه ها است، اما آنها هنوز هم ابزاری حیاتی برای قفل نگه داشتن سایت شما هستند. این پلاگین امنیتی وردپرس که قبلاً با اسم Better WP Security شناخته میشد، یکی از بهترین روشها برای محافظت از سایت شما به حساب میاد. شما باید با توجه به دانستههایی که از این مقاله به دست آوردید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. در این مقاله شما را با بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد. در حقیقت از آنجایی که برای فارسی سازی وردپرس تغییری در هسته آن صورت نمی گیرد، اختلالی در سرعت و عملکرد وردپرس ایجاد نخواهد کرد. چهارمین افزونه توی لیست ( بهترین افزونه امنیت برای وردپرس) ما پلاگین امنیتی iThemes Security هست. معرفی: بهترین قالب های وردپرس در دنیا. درواقع دومین سناریو رایج خود میزبانی سایت وردپرس است.

در این حالت در صورت مشاهده مشکل، iThemes Security Pro میتواند شما را از طریق ارسال ایمیل از این امر باخبر کند. شما میتوانید به راحتی از طریق لینک زیر اقدام به تهیه افزونه وردفنس پرو از سایت ژاکت کنید. برای دانلود قالب Twenty Twenty میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. بعد از راه اندازی اولیه وبسایت وردپرسی، متوجه دیدگاه های اسپم در زباله دان خواهید شد که حاوی لینک هایی هستند که شما را به سمت وبسایت هایی پر از مزخرف هدایت می کنند. در این بین افزونه های وردپرس می توانند به ما کمک کنند. بیش از 58 هزار افزونه رایگان در مخزن وردپرس قرار گرفتند که می توانند دسترسی وبمستران را به امکانات مختلف فراهم کنند. اما افزونه های وردپرس به چه معنی هستند و کاربرد آن ها چیست؟ این افزونه قابلیت های All in One SEO Pack را مستقیما در صفحه محصولات ووکامرس نمایش می دهد. این پوسته سطح بالایی از قابلیت سفارشیسازی و عملکرد پیشرفته رو ارائه میده. روزانه هزاران وبسایت در سطح جهان مورد حملهی هکرها قرار میگیرند.

این پلاگین اقداماتی مانند حفاظت از سایت در برابر هرزنامهها جزئی و تمیز کردن نرمافزارهای مخرب رو براتون انجام نمیده و در نتیجه به طور کامل از سایت محافظت نمیکنه. این افزونه فقط برای اقدامات پیشگیرانه مفیده و نباید ازش برای حفاظت کامل سایتتون استفاده کنین. بیشک نسخه پولی این افزونه به عنوان یکی از صدرنشینان فهرست بهترین افرونه امنیت برای وردپرس، بهترین عملکرد رو در بین همتایان خودش داره. کارکرد فوقالعاده و منحصر به فرد این افزونه باعث شده که بسیاری از کاربران این افزونه رو به عنوان بهترین افزونه امنیت برای وردپرس انتخاب کرده و از ویژگیهای بینظیر هر دو نسخه رایگان و پولی آن بهره ببرن. قالب آوادا بیش از 50 دموی فارسی شده دارد و برای راه اندازی سایت های شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، وبلاگی، شخصی و هر نوع سایتی که در نظر دارید، مناسب است. اطمینان به امنیت و ایمنی یک سایت وردپرسی برای هر مجموعهای ضروری است. قالب ایمپرزا یکی از مدنترین نمونه قالب سایت شرکتی است که تاکنون بیش از 61 هزار نفر از آن برای ساخت سایت خود استفاده کرده اند.

قالب Depot با قدرتی بالا در بهینهسازی و امنیت، امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین را برای سایت arvanwp شما فراهم میکند. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به یک قالب فروشگاهی نیاز دارید که خواست های شما را برآورده کند. اولین بار سر این موضوع خسارت زیادی رو متحمل شدم قالبی که خریداری کرده بودم سازگاری با افزونه چند فروشندگی دکان نداشت و من قول این مورد رو به کارفرما داده بودم که متاسفانه در پایان این کار متوجه این مشکل شدم و دیگه نگم براتون… پروندههای اصلی وردپرس شما رو با نسخه فعلی وردپرس مقایسه میکنه و بهتون کمک میکنه تا متوجه بشین آیا عامل مخربی تو اون پرونده وجود داره یا خیر. WooCommerce Gift Cards یا کارت هدیه ووکامرس به شما امکان افزودن ویژگی خرید با کارت هدیه را به سایت شما میافزاید. هیچ راهی برای اجرای تایید دو مرحلهای برای همه ادمینای وردپرس به طور خودکار وجود نداره و شما باید خودتون اون رو به صورت جداگانه برای هر یک فعال کنین. این افزونه فقط یه ویژگی رو ارائه میده ولی ویژگی خیلی مهمیه و اون هم محافظت در برابر حملات جستجوی فراگیر یا Brute-force.

اگر هر یک از آن حملات موفق شوند،بطور جدی می تواند به کسب و کار آنلاین شما خدشه وارد کند. پس چرا حاضرین با این همه خرج برین سراغ این کار؟ پس ممکنه تعداد زیادی از بدافزارای مخفی رو اسکن نکنه. اما باید بدانید که تارگت اصلی تعداد زیادی از حملات سایبری که روزانه اتفاق می افتد، سایت های کوچک و کسب و کار های نوپا هستند. برای داشتن یک کسب و کار موفق آنلاین استفاده از یک ابزار امنیتی در سایت وردپرس فوق العاده مهم است. این افزونه با بیش از 20 هزار نصب فعال لیاقت قرارگیری در لیست( بهترین افزونه امنیت برای وردپرس) ما را کسب کرده. در این مقاله برای شما از بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی صحبت کردهایم. پلاگین Wordfence یکی از بهترین افزونههاییه که محافظت دربرابر همه چیز از فایروال گرفته تا حملات جستجوی فراگیر هکرها رو با قیمت خیلی خوب برای ما انجام میده. افزونه Redirection از جمله افزونه های رایگان وردپرس می باشد که برای مدیریت ریدایرکت های 301 و ردیابی تمام خطاهای 404 مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین افزونه امنیتی وردپرس برای من کدومه؟ یکی از مهمترین مزیتهای اون اینه که میتونین نسبت به روند کلی ترافیک و تلاشهایی که برای هک سایت شما شده دسترسی پیدا کنین.

کار کردن با این افزونه نیاز به داشتن دانش فنی یا برنامه نویسی خاصی نیست و می توانید صفحه سایت وردپرس خود را از صفر تا صد طراحی کنید و به آن شکل دهید. این پلاگین فقط در وبسایتهایی کار میکنه که هاست آنلاین دارن. داشبورد بسیار پیچیدهای داره که کار باهاش رو سخت میکنه به صورتی که بسیاری از کاربران از دشواری تنظیمات پلاگین گلایه دارن. فایروال یکی از مهمترین لایههای امنیتی شبکههای کامپیوتری هست که عدم وجود اون باعث میشه هکرها و افراد خرابکار و سودجو بدون محدودیت وارد شبکه شن و هرکاری که دوس دارن رو انجام بدن. البته گفته میشه که نسخه پولی این پلاگین خیلی قدرتمندتره مثلاً برنامه 99 دلاری اون شامل اسکن نرم افزارهای مخرب، تهیه نسخه پشتیبان از وبسایت برنامه ریزی شده است. این افزونه دارای مجموعه کامل فایروال با ابزارهایی برای مسدود کردن کشور، مسدود کردن دستی، محافظت از استفاده ناشیانه از کامپیوتر، دفاع در برابر تهدیدات Real-time و فایروال برنامه وب است. یه برنامه رایگان که امنیت مناسبی رو برای یه سایت کوچیک فراهم میکنه و سپس شما میتونین اون رو با یه قیمت مناسب ارتقا بدین و از پشتیبانی کامل و افزونهای که یکی از بهترینهای بازاره استفاده کنین.

حالا که شما با رایجترین و بهترین افزونه ها آشنا شدین بهتره با آزمایش یک یا دو افزونه و بررسی ویژگیهای اونها، هر کدوم که برای شما آسونتر و مناسبتره رو انتخاب کنین. راه اندازی یه سایت تجارت الکترونیک، یه وبلاگ یا یه سایت مشاغل کوچیک و محلی نیاز به یه سرمایه گذاری اولیه برای یه سری موارد خدماتی مثل وب هاستینگ، تم ها، پلاگین ها و توسعه وب نیاز داره، پس لازمه که شما یه سری افرادی رو برای این کارها استخدام کنین و از محصولات و خدماتی که برای محافظت از امنیت این سایت ها توسعه یافته، بهره ببرین. پس از آپلود فایل ها ، باید از قسمت مدیریت وردپرس بازدید کرده و روی پیوند افزونه ها در فهرست مدیریت کلیک کنید. پس تعریف قالب حرفه ای وردپرس رایگان در کسب و کارهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. در قالب فروشگاهی نیلسن می توانید به جز صفحات تعریف شده قبلی، شخصا صفحه جدید ایجاد نموده و آن را بر اساس سلیقه خود سفارشی کنید. ووکامرس با ترکیب خوبی که با وردپرس داشته است و اضافه کردن امکانات دیگر برای تغییر قالب فروشگاه، سفارشیسازی ظاهر فروشگاه اینترنتی را به آسانی امکانپذیر نموده است.

قدرت فوقالعاده این پلاگین در پاکسازی اسپمها، اون رو تبدیل به بهترین افزونه امنیت برای وردپرس میکنه و روز به روز به تعداد طرفداراش هم اضافه میشه. نگران نباشید ما به تمامی سوالات پاسخ داده ایم برای اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم مقاله تعداد استاندارد افزونه ها در وردپرس و نکات مهم در قبل از نصب افزونه را مطالعه نمایید. همین ویژگیها میتوانند امنیت اکثر وبسایتهای وردپرسی را تضمین کنند؛ اما اگر وبسایت شما فروشگاه آنلاین و میزبان تعداد زیادی از کاربران است، پیشنهاد میکنیم بهسراغ افزونههایی بروید که علاوهبر ویژگیهای یادشده، ویژگیهای دیگری هم ارائه میدهند.

برنامه پولی این افزونه دارای مزایایی مثل پشتیبان گیری، محافظت در برابر اسپم و اسکن امنیتی است. بخش اسکن این افزونه با بدافزارها، تهدیدهای real-time و محتوای اسپم مبارزه میکنه. این افزونه همچنین تمام فایلهای وردپرس شما را اسکن میکند و فایل هایی که دارای کد مشکوک هستند را در کنترل پنل شما مشخص میکند. تمام فایلهای شما رو برای جلوگیری از خرابی توسط بدافزارها اسکن میکنه. برای اینکه بتوانید یک سایت شرکتی طراحی کنید لازم است که تخصص و توانایی در این زمینه داشته باشید. برای اینکه وبسایتی مشابه با دموی موجود بسازید لازم است از دو فایل درونریز که در انتهای همین پست برایتان قرار دادیم استفاده کرده و آنها را مطابق با راهنما، درونریزی کنید. این قالب با تمام افزونه های اصلی کار می کند، بنابراین می توانید حتی برای یک فروشگاه آنلاین یا یک وب سایت دوره از آن استفاده کنید. شروع کار با افزونه امنیتی iThemes Security و یا همان Better WP Security فقط چند دقیقه طول خواهد کشید. داده های خصوصی از کسب و کار شما و مشتریان شما می تواند آشکار شود.

شما به راحتی می توانید دموهای این قالب قدرتمند را ایمپورت کنید، استایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنظیمات مورد نیاز خود را روی آن اعمال کنید. زمانی که افزونه Sucuri را فعال می کنید، تمام ترافیک وب سایت شما از طریق سرورهای CloudProxy آنها انجام می شود و تمام درخواست ها به منظور فیلتر کردن درخواست های مخرب، اسکن می شوند. به شما امکان می دهد برای شناسایی بدافزار ها به سرویس Sucuri SiteCheck وصل شوید – اما می توانید این ویژگی را از طریق وب سایت Sucuri اجرا کنید، بنابراین این اسکن نرم افزار مخرب داخلی نیست. در حال حاضر یک قالب وردپرس ایرانی به نام پرتو منتشر کرده ایم که از آن می توان برای راه اندازی هر سایتی استفاده کرد و همچنین این علاوه بر ارائه دموهای بسیار زیاد و مختلف به شما کمک می کند تا هر طرحی را اجرا کنید. شما با WP Fail2ban این فرصت رو دارین که یه ممنوعیت نرم یا سخت رو اجرا کنین و این کار متفاوتتر از یه رویکرد سنتی هست که فقط میشد یکی از اونها رو انتخاب کنین! برای جلوگیری از اسپم یا پیامهای مخرب، کامنتها رو ثبت میکنه.

با به روز رسانی کلیدهای وردپرس یه لایه محافظتی اضافی دیگه برای کلیدهای تایید اعتبار اضافه میکنین. همچنین افزونه گوگلجان قابلیت تایید هویت دو مرحلهای در وردپرس رو به شما میده و دسترسی آسان به سایت رو برای سودجویان نامرد کاهش میده. قابلیت احراز هویت دو مرحلهای نداره. لازم به ذکره که این افزونه دو نسخه رایگان و پولی داره. میزبانی که انتخاب میکنین باید اقدامات امنیتی لازم رو داشته باشه، بسیاری از موارد امنیتی و محافظت در سطح سرور انجام میشه و بدون این که به عملکرد سایت آسیب برسونه شما رو از خطرات بزرگی حفظ میکنه. اگر از خودتان می پرسید ایا افزونه امنیت وردپرس لازم هستند، بدانید یک سایت به طور متوسط 44 بار در هر روز مورد حمله قرار گرفته است. “تشویق برای خرید بیشتر” محصولاتی هستند که مشتریان را بسته به نوع محصولی که در حال مشاهده هستند، برای خریدشان تشویق می کنید.