معرفی صرافی کوینکس و مزایای آن -ایران ارز دیجیتال

زیرا بسیاری از مزیت های تعریف شده برای برخی از صرافی ها عملاً در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد. Immediate or Cancel: یعنی سفارش شما، مقدار ارزی که خریداران یا فروشندها در قیمت تعیین شده ما قرار دادند خریداری یا فروخته بشه. تغییر میکند که یعنی شما در مرحله بررسی توسط کارشناسان هستید و سپس در ۲۴ ساعت ایمیلی برای شما فرستاده میشود که به شما اطلاع داده میشود که آیا تأیید شدهاید یا خیر. ۴.در ایمیلی که ثبتنام خود را در آن انجام داده بودید، یک ایمیل با عنوان Coinex دریافت خواهید کرد. ۳. بر اساس تنظیماتی که در بخش امنیت کوینکس انجام دادهاید (امنیت دو مرحلهای)، یا کد پیامکی و یا کد google authenticator را وارد کنید. پس از ثبت نام در کوینکس بایستی وارد حساب خود شده تا مراحل احراز هویت دومرحله ای خود را تکمیل کنید. سپس با انتخاب گزینه Transfer که در مقابل هر جفت ارز وجود دارد، می توانید مقداری از آن ارزها را بین حساب های مارجین و اسپات خود جا به جا نمایید.

۵.صفحه جدیدی باز خواهد شد که باید برداشت را تأیید کنید. روی گزینه Asset کلیک کنید و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ثبتنام در سایت کوینکس با تخفیف در کارمزد به آدرس روبرو بروید: ثبتنام در کوینکس با تخفیف کارمزد یا در سایت کوینکس کد تخفیف “9xkqg” را وارد کنید. در این ایمیل برای بار دوم چک کنید که مبلغ و آدرس والت صحیح باشد. ۵.صفحه جدیدی باز خواهد شد که باید برداشت را تأیید کنید. علاوه بر این شما میتوانید با استفاده از توکن CET کارمزد را تا نصف کاهش دهید و به ۰.۰۵ برسانید. این کیف پول از بیش از ۳۰ کوین و بیش از یک میلیون توکن مبتنی بر بلاکچین BTC و ETH پشتیبانی میکند.

۷.بعد از انجام دادن مراحل بالا، نتیجه طی ۱ الی ۳ روز کاری برای شما سایت صرافی کوینکس ایمیل خواهد شد. دقت کنید که ممکن است شرایط خرید و فروش رمز ارزهای معروف مانند بیت کوین و تتر برای کاربران در صرافی های داخلی به خوبی فراهم باشد، اما در مجموع اگر رمز ارزهای کمتر شناخته شده را بررسی کنیم، متوجه چالش های مربوط خواهید شد. ۵.تصویر شما نباید تار باشد، باید واضح و تمیز باشد. پس در این زمان باید ایمیلتان در دسترس باشد.

این کد ۱۶ رقمی و بک آپ گیری از آن راه نجات شماست. لمس کنید تا QR Code را اسکن کرده یا به صورت دستی کد ۱۶ رقمی را وارد کنید. تا افرادی که می خواهند از ایران به بازار فارکس متصل شده و به معامله بپردازند بتوانند بدون مشکل خاصی در این بروکر ها ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند. ۸.مطمئن شوید شما تنها شخص در تصویر باشید و صورت شما بدون مانع در تصویر باشد. ۶.مطمئن شوید هیچ واترمارکی روی تصویر نباشد. سپس یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید، تیک «من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم» را بزنید و روی دکمه «ثبتنام» کلیک کنید. برای واریز و برداشت استفاده کنید، چون این آدرس والت USDT-TRC20 شما در کوینکس است. برای شروع، ابتدا باید مقدار دارایی را که می خواهید در معاملات فیوچرز استفاده کنید، به حساب فیوچرز خود منتقل نمایید. ۶.به محض اینکه عملیات برداشت با موفقیت انجام شود، یک ایمیل دیگر از طرف کوینکس دریافت خواهید کرد که حاوی متن موفقیت برداشت است.

درصورت ارسال رمزارزها به حساب کوینکس دیگری، می توانید از منوی (انتقال بین کاربر) استفاده کنید، چون انتخاب این گزینه باعث می شود تا هزینه ای برای برداشت پرداخت نکنید. ۲.کوینکس از آن کد ۱۶ رقمی شما که بالاتر توضیح دادیم، بکآپ نخواهد گرفت (دلیلش هم واضح است، چون اگر این کد به دست شخصی غیر شما بیفتد، میتواند حساب شما را هک کند)، بنابراین اگر شما این کد را گم کنید یا فراموش کنید، قادر نخاهید بود دوباره google authenticator خود را در کوینکس فعال کرده و حساب شما تا ابد از دسترس خواهد رفت. یادآوری: حتماً از این کد ۱۶ رقمی با یک روش ایمن بکاپ بگیرید (مثلاً آن را در کامپیوتر ذخیره کنید یا روی کاغذ بنویسید) شاید شما هم زیاد این سوال را در بین دوستان خود شنیدهاید که میگویند: اگر گوشی همراه ما بسوزد یا دزدیده شود، چگونه باید در صرافی پولمان را نجات دهیم؟

۶.مطمئن شوید هیچ واترمارکی روی تصویر نباشد.